Salong Beautech

4.1

28 omdömen om Salong Beautech

Ebba D
Skrev om Salong Beautech

Hade tidigare inte klippt mig på Salong Beautech. Fick tid den 27 aug för klippning och färgning i form av slingor. Är gravid vilket jag berättade redan när jag bokade besöket. Fick information om att färgen eventuellt inte skulle sitta lika bra men att man de då brukar vara snälla att ge reducerat pris ifall färgen släpper. Blev inte avrådd från att avstå färgning utan de tog gladeligen emot mina pengar. Blev klippt och färgad i håret och nöjd med resultatet. Ungefär 1,5 veckor efter besöket hade färgen försvunnit och...

Svar från Salong Beautech

Hej Ebba Det var jag (Jeanette) som bokade dig och jag förstår att du är besviken att färgen har släppt och att du ångra att du bokade din behandling, trots jag informerade dig om risken för färgförändring vid graviditet. Jag vet inte vem du har prata här på salongen, men när din frisör Rebecca ringde dig idag, var det första gången hon hört om ditt problemet och det är nu 4 veckor efter din behandling. Rececca tyckte självklart att det var tråkigt och erbjöd dig därför en ny behandling för 500 kr, vilket är mycket billigt...

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Leyla G
Skrev om Salong Beautech

Var och gjorde slingor+toning som jag brukar, slingorna blev ojämna och de absolut vägrade att ens kompensera mig med ett riskorn, dåligt utförda slingor händer inte med tiden. Otroligt trist att bli bemött på det viset när det råkar bli fel och man har gått till denna salong i 2 år. Aldrig mer. Dessutom fick jag aldrig ett utlåtande från frisören utan ägaren höll all kontakt och skrev "att vi är 4 frisörer som tvivlar på din yrkeskunskap" när ägaren inte ens är frisör. Jag är tillräckligt erfaren för att veta när jag har hackiga slingor.

Svar från Salong Beautech

Hej, Mitt beslut grundar sig inte på kvaliteten av behandlingen utom på tidsperioden du väntat innan du återkom med ditt missnöje. Denna gång väntade du 24 dagar och det är tyvärr för länge för att utföra en korrigering. Utväxt kommer snabbt och det blir därför inte en enkel korrigering utan frågan om färg av utväxt samt en ny behandling. Salong Beautech gör korrigeringar utan kostnad när vi får återkoppling inom en vecka. Du kommenterar att vårt svar kommer från mig som är ansvarig på salongen och det är en självklarhet...

Karin Annelie N
Skrev om Salong Beautech

Klipp och färg hos Viktor. Klippte mycket, blev ojämnt och det slitna framtill klipptes inte utan håret klipptes bara rakt av. Färgen blev grå när jag specifikt sa att jag ville att den skulle vara varm. Fick dessutom fläckar på min tröja.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Emma H
Skrev om Salong Beautech

Klippte mig hos Victor idag! Proffesionellt bemötande och otroligt trevlig! Gjorde en makeover och klippte av stora delar av mitt hår och kunde inte vara mer nöjd!! Hit kommer jag absolut gå igen och rekommendera till alla. Tack Victor!

Lisa
Skrev om Salong Beautech

Hårborttagning Har tidigare testat IPL ett par gånger och märker stor skillnad i effekt med den teknik som Jeanette använder nu. Jeanette är erfaren, lyhörd och vet verkligen vad hon håller på med. Alla andra på salongen jag träffat är också jättetrevliga. Jag bor på andra sida stan, men det är värt resan. Rekommenderar!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Carolin E
Skrev om Salong Beautech

Världens härligaste människor jobbar på denna salong, mycket trevlig atmosvär och duktiga arbetare blir alltid nöjd när jag lämnar salongen. jag klipper mig här och färgar.

Malin C
Skrev om Salong Beautech

Frans- och brynfärg Lätt att boka på nätet, trevligt bemötande och proffsigt jobb!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Tove K
Skrev om Salong Beautech

Jag bokade fotvård hos Bozena. Behandlingen och bemötandet var jättebra. Jag är jättenöjd och kommer nog att boka fler behandlingar där.

Casper R
Skrev om Salong Beautech

Casper var mycket nöjd med klippningen och tyckte att Gabriella var jätte-trevlig!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Ulla B
Skrev om Salong Beautech

Har testat naglar, nya och påfyllning, plockning och färgning av bryn och hårklippning hos Jeanette och Gabbi och är mycket nöjd. Det är trevligt att komma till dom

Maria Ö
Skrev om Salong Beautech

Proffsiga, vänliga, hjälpsamma och oerhört kunniga

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1049 omdömen 4.8 av 1049 omdömen

Lena K
Skrev om Salong Beautech

Flexibla - kom på fel dag men de fixade så jag fick en tid samma dag trots allt. Känns gemytligt när man besöker salongen

Lise-lotte R

Fint bemötande. Proffsig behandling. Återkommer gärna

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Ingmarie C
Skrev om Salong Beautech

Mycket bra och trevligt bemötande. Flexibelt och lösningsorientrat.

Ann-mari E
Skrev om Salong Beautech

Hade sökt på Shellack o fick upp denna salong, när jag väl var där säger hon som ska göra det att det har inte det märket det gör på annat sätt o slipar av min gamla färg fast jag inte ville. Utbudet på färger var minimalt. Nästa gång jag gick dit var för att ta bort det helt o sedan hitta en bättre salong. När hon slipade bort färgen brände hon mig några gånger o förstörde flera naglar.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2022 omdömen 4.9 av 2022 omdömen

Annette W Annette W
Birgitta D
Skrev om Salong Beautech

Precis vad man söker - ett genuint kunnande i kombination med en fantastisk förmåga att kunna översätta kundens önskemål till resultat. Dessutom en trevlig stämning som smittade av sig på alla i salongen - kunder såväl som personal! Ser fram emot kommande besök!

Helene P
Skrev om Salong Beautech

Färgade ögonbryn och fransar, otroligt kunnig personal som valde helt rätt färg och ton. Jag är supernöjd med resultatet!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Lina N
Skrev om Salong Beautech

Supertrevlig personal! Väldigt kunniga och man känner sig trygg:-)

Jeanette L
Skrev om Salong Beautech

Ingen salong jag skulle rekommendera

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 593 omdömen 4.6 av 593 omdömen

Natalie W Natalie W
Evelina S
Skrev om Salong Beautech

Bästa frisören och bästa fotvården.

Anja M
Skrev om Salong Beautech

Både jag och min tonårsdotter har klippt oss på Salong Beautech och är mer än nöjda både med klippningen och den underbara trevliga frisören. Salongen är liten och charmig med en välkomnande familjär stämning. Jag ser ingen anledning att gå någon annanstans, nu när jag äntligen hittat en frisör som kan klippa mitt hår så jag känner mig snygg med minimal ansträngning.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Christine W
Skrev om Salong Beautech

Mysig, personlig salong med xtra allt och världens bästa frisör Gabby, för fina naglar Jeanette :-) Fixat naglar och klippning är det jag använt mig av och är mer än nöjd :-)

Anna-karin C
Skrev om Salong Beautech

Snabb bokning, bra service, omtanke under behandlingen och bra resultat.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Catherine Z
Skrev om Salong Beautech

Trevligt bemötande, duktiga tjejer.

Maud J
Skrev om Salong Beautech

Bra och professionellt bemötande av proffsig och trevlig personal!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Fatima L
Skrev om Salong Beautech

Jag har fått jättefina naglar tack vare Jeanette! mycket kunnig nagelteknolog som jag rekommenderar starkt!!!! Jag gick från att vara nagelbitare till att få jättefina naglar tack vare henne! /Fatima L

Donna k
Skrev om Salong Beautech

Jätte jätte nöjd med min frisyr. Den första frisör jag mött som faktiskt lyssnar och så fick jag gott espresso kaffe, det kan inte bli bättre. OBS! Reco har fel adr salong Beautech ligger på Brunnsgatan 4 men det syns på deras hemsida

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

gabriella g
Skrev om Salong Beautech

Jättenöjd med mina vita tänder!! Har även provat IPL hårborttagning, liten mysig salong med kanon priser! Värd att rekommendera