Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Cupcake

Salong Cupcake, sid 2

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm — Visa karta

Cupcake Hairstyling i Stockholm består av oss, Jennie, Zejnab Rosanna, Angelina och Ermina. Vi startade verksamheten 2010.
Vi håller till i en modern lokal med avslappnad atmosfär och är passionerade och älskar vårt yrke ut i fingerspetsarna.
Cupcake är en unik salong där man alltid känner sig välkommen. Vi lyssnar på dig & ger dig den tid du behöver, håller oss uppdaterade på trender och allt annat du bör förvänta dig av din frisör. Vi erbjuder färgning, klippning, extensions.

På Salongen hjälper Angelina och Rosanna er med naglar, fransförlängning, make-up, microblading samt brynfix.

Varierande öppettider för att du som kund ska kunna komma när du har möjlighet. Varmt välkomna att boka tid!
Mån-Ons: 10:00-18:00

Läs vad 67 kunder tycker om Salong Cupcake

• Annika K skrev om Salong Cupcake
    Toppenställe! Duktiga, ambitiösa tjejer! Fint ställe! Läs mer
  • Valentina skrev om Salong Cupcake
    Underbart mysigt ställe med grymt bra frisörer, blir alltid nöjd med resultatet! Läs mer
  • Pelle M skrev om Salong Cupcake
    Här blir man alltid stilig. Läs mer
  • Muharem H skrev om Salong Cupcake
  • jessica H skrev om Salong Cupcake
    Åhh vilken trevlig salong! jennie och emina är fantastiskt duktiga frisörer som vet precis vad man söker. Man kan vara säker på att vara är nöjd när man lämnar salongen. Rekomenderar dom till alla jag känner! Läs mer
  • Azra H skrev om Salong Cupcake
    Alltid haft problem me frisörer , antigen klipper de för kort eller så blir färningen misslyckad , men nu har ja funnit mitt ställe !! Gick därifrån super nöjd med resultatet , super gullig personal och en underbar service TACK VERKLIGEN !!! Läs mer
  • Linn skrev om Salong Cupcake
    Superduktiga tjejer som är engagerade, trevliga och kunniga. Man får alltid professionella råd och tips när det gäller frisyrer och hårvård. Jag ha alltid varit nöjd när jag lämnat deras salong med en ny frisyr, ny färg på håret eller bara en uppfräschning. Läs mer
  • Dick L skrev om Salong Cupcake
    Detta är salongen som klipper de snyggaste frisyrerna. Man känner sig alltid välkommen i en sober miljö. Båda tjejerna är de trevligaste frisörer du kan tänka dig. Om man är vilse får man alltid tips på frisyrer man passar i/ Dick Läs mer
  • Klara G skrev om Salong Cupcake
    Superduktig och trevlig personal! Fin och fräsch lokal. Alltid jättenöjd! Läs mer
  • Johanna B skrev om Salong Cupcake
    Toppen ställe! Jag hatar att gå till frisören egentligen men nu har jag hittat hem ;) Läs mer
  • Antonela B skrev om Salong Cupcake
    Jätte fin lokal och jätte duktiga frisörer. Kan verkligen rekommendera den här salongen till alla! Läs mer
  • Lars Å skrev om Salong Cupcake
  • lotta skrev om Salong Cupcake
    Mycket hemtrevligt nymodernt ställe. Dom är alltid uppdaterade med vad som är nytt och hett. Blev otroligt nöjd med min färgning och klippning som utfördes på ett väldigt noggrant och effektivt sätt. Dom lyssnar på vad kunden vill och tar hand om dom mycket bra. JAG kan starkt rekommendera detta ställe till Er och alla mina vänner. Jag hoppas bara att du med går dit för du kommer inte ångra dig. Tack för allt syns snart igen. Läs mer
    Representant för Salong Cupcake, E l gillar detta
  • Frida B skrev om Salong Cupcake
    Bemötandet kan inte bli bättre än hos dessa tjejer på salong Cupcake!
    Väldigt personliga samt ovanligt engagerande frisörer. Blev otroligt nöjd med min toppning som utfördes på ett väldigt noggrant och effektivt sätt. Kommer absolut att fortsätta gå till denna unika salong som både ger ett intryck av lite retro samt fräscht o modernt på samma gång. Tack och på återseende! Läs mer
  • Ewa A skrev om Salong Cupcake
    En otroligt bra salong med kunnig och engagerad personal.
    Kan inte tänka mig att någon går därifrån missnöjd. Grym o genomtänkt inredning. Värd att åka o titta på. Mys på hög nivå.
    Man blir omhändertagen till 100%. Ni är omtänksamma och fantastiska.
    Jag rekomenderar er till många. TACK för en skön salong. Läs mer
  • Gunilla Å skrev om Salong Cupcake
    Jag kan varmt rekomendera Salong Cupcake till dem som vill bli omhändertagna av trevliga och proffesionella tjejer. Alltid ett vänligt ord när man kommer. En upplevelse att komma dit där först miljön gör att man går ner i varv för att inte tala om hårtvätten som är en avslappnade massage.
    Jag upplever ett engagemang hos Salong Cupcake som jag inte mött tidigare. De vill verkligen att kunden skall var mer än nöjd.
    Tack för senast och på återseende Läs mer
  • anna d skrev om Salong Cupcake
    finns inga ord för den professionella servicen som jag fick! Hade tidigare varit på en salong (nämner inget namn!) och råkat ut för ett fruktansvärt försök till färgning o klipp o va sjukt missnöjd! Tårarna flödade så fort ja lämnade salongen. Min vän hade hört talas om denna nyöppnade salong Cupcake mitt nere i city. Jag hade vägarna förbi och hoppade då in, frisören Jennie tog en blick på mig och kom verkligen till min undsättning! Herregud! från disaster till mirakel! såååå sjukt nöjd! Servicen är på topp, humörn och allt därtill! Kan varmt, extremt och otroligt mycket rekommenderas! En kund för livet! Tack!! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Bryggargatan 8, 11121, STOCKHOLM