Salong Cupcake

Salong Cupcake

4.9 / 5 i betyg — 67 rekommendationer
Cupcake hairstyling består av oss, Jennie och Ermina. Vi är olika men ändå lika som tillsammans kompleterar varandra i alla lägen. Det gör att vi gillar varandra och älskar vårt jobb. Vi startade Cupcake Hairstyling 2010. Efter att ha arbetat flera år i branschen tillsammans ville vi ta steget och göra saker och ting på vårat sätt. Det var steg ett nu är vi vid nästa fas, och med det nya lokaler som vi verkligen älskar. Om det är ödets nyck eller bara en tillfällighet att Roy Andressons film En kärlekshistoria börjar just på vår gata låter vi vara osagt, men vi kan inte bortse från tanken på att det här är början på en ny kärlekshistoria.
Hemsida
11340 Stockholm

Läs vad 67 användare tycker om Salong Cupcake

• Eva C
    Eva C skrev om Salong Cupcake
    Trevligt bemötande uppmärksammade mig på en gång jag kom, fick volymfransförlängning. Då mina fransar var så fina och vi inte behövde ett stort återbesök ändrade hon till ett mindre. Fint gjort välgjorda fransa allt toppen.
  • Lotta
    Lotta skrev om Salong Cupcake
    Angelina är superduktig och noggrann, rekommenderas varmt! Dessutom jättetrevlig och mån om sina kunder, vilket gör att jag gladeligen åker 5 mil varje gång. Helt enkelt bäst!
  • Andrea
    Andrea skrev om Salong Cupcake
    Var och fixade ögonfransförlängning. Blev superbra! Bra bemötande, mysig lokal och bra kunskap hos den som utförde behandlingen. Kan absolut rekommendera ett besök!
  • Hedda
    Hedda skrev om Salong Cupcake
    Världens bästa nagel och fransstylist finns på salong cupcake! Mysig salong som ligger centralt och man känner sig alltid välkommen. Vill aldrig byta salong!!!!
  • Björn
    Björn skrev om Salong Cupcake
    Var hos Angelina för att få fixat naglarna och inte bara blev resultatet över förväntan, det var himla trevligt också. Angelina är noggrann, erfaren, varsam, var noga med att kolla precis hur jag ville ha det, fick mig känna mig ytterst välkommen, och så är hon ett nöje att prata med under tiden. Rekommenderas varmt!
  • Linda
    Linda skrev om Salong Cupcake
    Trevligt bemötande, proffsiga frisörer. Rekommenderas varmt!
  • Yulia
    Yulia skrev om Salong Cupcake
    Alltid fantastisk bemötande och perfekt frisyr
  • Olivia
    Olivia skrev om Salong Cupcake
    Fantastisk salong som verkligen vet hur man räddar hår. Hjältar.
  • Michaela f
    Michaela f skrev om Salong Cupcake
    Otroligt proffsiga och trevliga! Hög nivå men avslappnat trots detta.
  • Isabella B
    Isabella B skrev om Salong Cupcake
    Supernöjd! Duktiga tjejer som lyssnar på vad man själv vill, men samtidigt ger egna tips och råd efter erfarenhet. Har äntligen hittat rätt :-)
      2014-07-10
    Representant för Salong Cupcake: tack så himla mkt =) välkommen åter.
  • Elin H
    Elin H skrev om Salong Cupcake
    Cupcake är en fantastisk salong med mysig lokal och framförallt otrolig personal. Serviceinriktad, kunniga och kundorienterade!
  • Daniela K
    Daniela K skrev om Salong Cupcake
    Trevligt bemötande, mysig lokal. Har klippt mig hos Jennie, jätte duktig och proffsig. Väldigt nöjd, stor skillnad kunskapsmässigt jämförelse med många andra salonger. Rekommenderas!
      2014-07-10
    Representant för Salong Cupcake: Super kul att du är nöjd =) välkommen åter.
  • Anna
    Anna skrev om Salong Cupcake
    Jag är supernöjd med Salong Cupcake! Jag klipper mig hos Stephanie och jag är alltid jättenöjd när jag går därifrån. Hon är alltid väldigt lyhörd för hur jag vill att frisyren ska vara, kommer med bra idéer, och är mycket noggrann när hon klipper. Jag tycker också att priserna är jättebra, jag är så himla glad att jag hittat en så bra salong som tar ett förnuftigt pris för en klippning!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Salong Cupcake
    Bra service, trevlig och lättillgänglig salong. Alltid nöjd med bemötande och resultat.
  • Madeleine C
    Madeleine C skrev om Salong Cupcake
    Jag tycker att Salong Cupcake är en trevlig salong med professionell personal som tar väl hand om sina kunder.
      2013-10-02
  • Klara G
    Klara G skrev om Salong Cupcake
    Jätteduktiga och trevliga tjejer. Fin lokal.
  • Malin L
    Malin L skrev om Salong Cupcake
    Trevlig salong i ett mysigt kvarter. Trevlig personal, man får ett bra bemötande till ett helt okej pris.
      2013-10-02
    Representant för Salong Cupcake: kul, välkommen åter =)
  • Gun E
    Gun E skrev om Salong Cupcake
    Det är en modern frisersalong, med gammaldags inramning och det gillar jag. Frisören har blick för vad jag passar i, både färg och form.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Salong Cupcake
    Mycket skickliga och trevliga frisörer. Här slipper man få en håramputation, här får man en FRISYR!
  • Tamara M
    Tamara M skrev om Salong Cupcake
    Bästa frisörerna, alltid mysig och härlig stämning!
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Salong Cupcake
    Personalen är lyhörd och mycket kompetent. Jag byter inte frisör igen!
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Salong Cupcake
    Otroligt duktiga och trevliga, superfin salong och lätt att hitta till. Ermina som jag går hos är jätteduktig både på klipp och färg och har alltid bra tips och jättebra känsla för vad jag passar i. Hon förstår verkligen vad jag vill ha! Rekommenderar både Jenny och Ermina varmt till er som vill ha en bra stund hos frisören!
    Representant för Salong Cupcake, Jakob J gillar detta
  • Emmah E
    Emmah E skrev om Salong Cupcake
    Superfin salong, bra läge och jättebra priser. Jag klipper mig alltid hos Ermina, som är hur gullig som helst, och jag går alltid därifrån och känner mig snygg och fräsch. Kan varmt rekommenderas!
  • Carina S
    Carina S skrev om Salong Cupcake
  • H
    H skrev om Salong Cupcake
    Tokbra frisörer som inte bara gör vad du säger, utan även kommer med egna förslag och åsikter!
  • Anders I
    Anders I skrev om Salong Cupcake
    Aldrig blivit behandlad så bra på en frisörsalong. Otroligt duktig personal.
      2012-04-23
    Representant för Salong Cupcake: Härligt! Du är varmt välkommen tillbaka =)
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Salong Cupcake
    Två trevliga och duktiga tjejer i fräscha lokaler. De är verkligen kundmedvetna! De lyssnar på ens önskemål samtidigt som de bidrar med sin kunskap för att det ska bli så bra som möjligt. Som nyinflyttad så letade jag länge efter en bra frisör att återvända till, nu har jag hittat rätt! De har även bra priser för att vara så duktiga frisörer i Stockholm. Prisvärda, trevliga och duktiga - kan man begära mer?
  • Emma
    Emma skrev om Salong Cupcake
    Väldigt nöjd med resultatet!! Har gått från mörk brunett tillbaka till blond och det är inte det lättaste att få fint men efter några gånger hos Jennie är min hårfärg exakt som jag vill ha den! Jätte mysigt ställe, rekommenderar verkligen.
      2012-04-23
    Representant för Salong Cupcake: Tack så himla mycket =) ses!
  • Therese P
    Therese P skrev om Salong Cupcake
    Alltid nöjd med klippningen och färgning! Fantastisk personal som är mycket kunniga och hjälpsamma!
  • Leila K
    Leila K skrev om Salong Cupcake
    Jättemysigt ställe med duktig och trevlig personal. Man blir alltid ordentligt omhändertagen!
  • sofie l
    sofie l skrev om Salong Cupcake
    Fantastiskt trevligt, alltid kalas nöjd och väl mottagen. Kan varmt rekommenderas!
  • Maja B
    Maja B skrev om Salong Cupcake
  • Johan J
    Johan J skrev om Salong Cupcake
    Underbar salong med glada å trevliga tjejer som man märker älskar sitt jobb och gör de där lilla extra för sina kunder! Love it
      2012-04-02
    Representant för Salong Cupcake: Härligt, Välkommen åter =)
  • Jimmy F
    Jimmy F skrev om Salong Cupcake
    En frisörsalong som sätter kunden i fokus, trodde jag inte fanns. Trevligt bemötande och lyssnar på sina kunder.
  • Katya B
    Katya B skrev om Salong Cupcake
    I love this salon! Two great professional young ladies work there. The atmosphere is always warm and cosy. I have always had great haircuts in Cupcake, cannot wait to get back :) .. and the cupcakes are delicious! <3 <3
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Salong Cupcake
    Mycket duktiga och tillmötesgående! Verkligen nöjd med servicen.
  • Inger H
    Inger H skrev om Salong Cupcake
    Snart får jag gå dit igen, vilken höjdare. Kan varmt rekommendera dessa två toppentjejer.
  • Rosanna L
    Rosanna L skrev om Salong Cupcake
    Mycket kunnig och det viktigaste, ÄRLIG personal. Väldigt bra bemötande!
      2011-10-01
    Representant för Salong Cupcake: super kul att du är nöjd =) ses!!
  • Caroline U
    Caroline U skrev om Salong Cupcake
    Super!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Salong Cupcake
    Jag är jättenöjd med mitt hår nu. Har äntligen fått den färg och klippning jag vill ha. Har äntligen kommit till en salong där jag vill stanna.
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Salong Cupcake
    Trevliga, duktiga och kompetenta unga kvinnor. Alltid vänliga och hjälpsamma. Ger goda råd på lagom nivå.
  • gunilla d
    gunilla d skrev om Salong Cupcake
    bra frisör,trevligt, inbjudande......
  • Irma S
    Irma S skrev om Salong Cupcake
    Att komma till Salong Cupcake känns riktigt lyxigt! Mysig atmosfär, duktiga frisörer och alltid ett varmt mottagande. När man går därifrån känner man sig på topp - både på utsidan och på insidan!
  • Sebastian
    Sebastian skrev om Salong Cupcake
    Jag och min sambo klipper oss hos Ermina på Salong Cupcake och är super nöjda! Hon är mycket ödmjuk och lyssnar på vilka önskemål man föreslår och klipper fantastiskt bra. Vi kommer inte att byta frisör.
  • Jennie H
    Jennie H skrev om Salong Cupcake
    Bästa salongen jag besökt någonsin. Lyssnar och tar sina kunder på allvar.
  • Maria C
    Maria C skrev om Salong Cupcake
    Går och klipper, färgar, slingar håret hos Ermina som är en superduktig frisör.Kan varmt rekommendera Salong cupcake. Mysig och trevlig miljö!
  • Emelie
    Emelie skrev om Salong Cupcake
    Fantastisk salong och fantastiska frisörer! Är stammis sedan de öppnade, och går alltid därifrån nöjd. Min frisör kommer alltid med nya kreativa idéer. Jag kan absolut rekommendera denna salong. Jag skulle inte ens överväga att gå någon annanstans!
  • Amela H
    Amela H skrev om Salong Cupcake
    Hur många har inte någon gång gått och klippt sig hos någon som knappt har lyssnat på vad man sagt utan klippt som denne velat! Det har hänt mig flera gånger, och sen ska man betala för något man egentligen inte velat ha! Rent ut för jävligt tycker jag!

Men NU har jag äntligen hittat "The Frisör Too Go To" Tjejerna på Cupcake är inte bara extremt duktiga på att klippa och färga utan de är så himla goa och verkligen går in och lyssnar och kommer med förslag till en som kund! Både måna med vad man själv vill ha men även ser till att det blir snyggt för dina egna drag!

Tjejer tummen upp verkligen till er! Varje gång jag ska till er har jag ett STORT leende på läpparna, och när jag går har jag ett ännu större leende på läpparna!

Kan inte uttrycka hur nöjd jag blir! (Alltså sjukt nöjd!!) :D

Fortsätt med erat strålande jobb! Så ses vi snart igen! ;)

En mycket nöjd kund!

Peace and Love!
  • Caroline C
    Caroline C skrev om Salong Cupcake
    Jag har i flera år letat efter den perfekta frisören, någon man vill komma tillbaks till gång efter gång. På Salong Cupcake hittade jag äntligen rätt! Supertrevliga tjejer som verkligen hjälpt mig att få ett fantastiskt hår. Hela atmosfären är mysig och man känner sig som en ny människa varje gång man går därifrån. Rekomenderas varmt!
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Salong Cupcake
    Först och främst, jag har haft långt hår i 13 år och trivts väldigt bra med det. Dessutom har jag växt upp med en mamma som jobbat som frisör och har därför kanske haft en inbyggd skepsis mot frisörer. Utan att överdriva är jag en rätt krävande kund och det ska mycket till innan jag känner mig trygg med en förändring och vågar prova nya frisyrer.

Hos Cupcake får man den tid man behöver för att bestämma sig, tips på frisyrer som passar just sin hårtyp, ja vi tom kollade efter bilder på google för att komma fram till hur min nya frisyr skulle se ut. Tjejerna som driver salongen är supertrevliga och avslappnade vilket gör att man snabbt känner sig bekväm. Salongen är, trots att de var relativt nyinflyttade när jag var där, mysig med stora speglar i antikramar, justa färger och ett plus är att de dessutom spelade bra musik (enligt min smak) i bakgrunden.

Hur slutade besöket då? Jo, jag klippte av mig håret, är nu för första gången relativt korthårig och stormtrivs i min nya frisyr. Förutom allt runt omkring så behärskar iaf Ermina som klippte mig definitvt hantverket som utfördes med precision och noggrannhet!

Jag tror att det är precis en sådan här salong många söker efter men kan ha svårt att hitta. Cupcake är definitivt värt ett besök om du är ute efter en ny frisör!
    2011-02-17 Representant för Salong Cupcake svarar Jonas Ö
    Härligt att du trivs i din nya frisyr som passar dig SÅ bra =)
    Representant för Salong Cupcake, Niklas D gillar detta