Salong Cupcake

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm — Visa karta

Vi, Jennie och Ermina öppnade vår salong 2010. Efter att ha arbetat flera år tillsammans i branschen ville vi ta steget och göra saker och ting på vårt eget sätt. Nu är vi fler i salongen. Vi är olika men ändå lika som tillsammans kompletterar varandra i alla lägen. Det gör att vi gillar varandra och älskar vårt jobb.

Om det är ödets nyck eller bara en tillfällighet att Roy Anderssons film – En kärlekshistoria börjar just på vår gata låter vi vara osagt, men vi kan inte bortse från tanken på att det här är vår kärlekshistoria.

Välkomna till Rörstrandsgatan 32!

Läs vad 90 kunder tycker om Salong Cupcake

• 2020-11-21

Klara T skrev om Salong Cupcake
    Jag känner mig alltid fin och supernöjd när jag har varit hos frisören och färgproffset Jennie. Hon slingar mitt hår så att det får mer färg samtidigt som det ser naturligt ut. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-11-08

Tusca S skrev om Salong Cupcake
    Jag och mina döttrar väljer Cupcake för att:
    - bra bemötande
    - lyssnar på när man man förklarar vad man vill vid klippningstillfället
    - ärliga i vad de tror kan passa en med tanke på hårtyp och hårkvalitet Läs mer
  • 2020-11-08

Mari P skrev om Salong Cupcake
    Superduktiga frisörer, vad jag än beställt klippning, färgning har det alltid varit ett mycket bra resultat. Delar med sig av tips och trick. Så glad att komma hit varje gång 👍🏻❤️ Läs mer
  • Gunilla B

2020-11-06

Gunilla B skrev om Salong Cupcake
    Proffsigaste frisörerna man kan tänka sig! Läs mer

Malin Ö skrev om Salong Cupcake
    Proffsiga ❤️ Mycket professionella Läs mer
  • Frida B

2020-11-06

Frida B skrev om Salong Cupcake
    Proffsigt bemötande och jag är jättenöjd med min frisyr 💁‍♀️
    Klippte mig hos Jennie Läs mer

Isabel S skrev om Salong Cupcake
    Underbar salong med superduktiga frisörer. Har gått hit i flera år och är har alltid varit nöjd med min upplevelse. Dom är superduktiga på färg och stämningen är så hemtrevlig. Läs mer

Syrena J skrev om Salong Cupcake
    Jag blev kund hos Ermina på på cupcake hair för ca 9-10 år sedan. Jag hade efter år av hemmafärgning som pendlade mellan blodrött och kritvitt fått ett hår som såg ut som bomull när det var torrt och hade konsistensen av gummi när det var blött. Efter ett MYCKET misslyckat besök hos en annan frisör (vi pratar att jag bad om att få hjälp med att återställa mitt hår från rött till min naturliga blonda och kom ut från salongen med svart hår och trappklippning) hittade jag tillslut Ermina här på cupcake. Vilken lycka! Hon lyssnade noggrant på vad jag ville (ville återställa min forna hårkvalitet men behålla mitt långa hår) och gjorde en plan utifrån det. 1,5 år senare hade jag aldrig haft så fint hår!

När jag bytte stad för att studera försökte jag in i det längsta att ändå klippa mig i min hemstad. Det gick förstås inte av praktiska skäl och jag har i ca 6 år testat massor med frisörer i både örebro och linköping, ingen lika bra! Väl tillbaka i Stockholm, 8 år efter jag flyttade härifrån, är jag ännu en gång tillbaka hos Ermina. Erminas klippningar och färgningar blir alltid bra och antalet gånger de omkring mig frågat vem min frisör är och jag har hänvisat till Ermina kan jag inte räkna på fingrarna. Kan verkligen bara rekommendera Ermina med hela mitt hjärta ❤️ Läs mer

Henrik R skrev om Salong Cupcake
    Det blir alltid ett perfekt resultat när man klipper hos Cupcake, oavsett om det är Ermina eller Jenny som klipper. Läs mer
  • 2020-11-02

Mikaela M skrev om Salong Cupcake
    Gått hos Cupcake i många år och är alltid lika nöjd. Läs mer
  • 2020-10-28

Eva B skrev om Salong Cupcake
    Klippning! som alltid bra bemötande. Läs mer
  • 2020-10-28

Åsa S skrev om Salong Cupcake
    Lyhört och proffsigt! Detta var mitt första besök, jag kommer att bli stamkund! Läs mer
  • 2020-10-27

Monica L skrev om Salong Cupcake
    Klippning.
    Bra och personligt bemötande. Lyssnar på synpunkter och lämnar bra feedback. Läs mer

Pernilla S skrev om Salong Cupcake
    Klippte mig hos Ermina, alltid lika bra. Personlig proffessionalism, trevligt bemötande och lyhördhet för mina önskemål. Läs mer

Johanna A skrev om Salong Cupcake
    Jag blir alltid supernöjd med resultatet hos Jennie. Trevligt ställe, mysigt och riktigt duktiga tjejer som jobbar! Läs mer

Maria C skrev om Salong Cupcake
    Alltid proffsig klipp o färgning! Trevliga frisörer och mysig lokal ! Läs mer

Malin S skrev om Salong Cupcake
    Superbra kvalitet både med klipp och färg Läs mer
  • SOFIE P

2020-02-13

SOFIE P skrev om Salong Cupcake
    Proffsiga frisörer som gör att man känner sig välkommen direkt man stiger innanför dörren! Mitt hår har aldrig varit så friskt och fint som nu. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-11-04

Emma S skrev om Salong Cupcake
    Har klippt mig hos underbara Ermina i flera år nu, rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-10-31

Matilda H skrev om Salong Cupcake
    Bästa salongen och bästa Ermina! Sjukt bra på att klippa mitt annars så platta hår och alltid lika mysigt att komma till denna salong! Läs mer
  • 2019-10-31

sophiana b skrev om Salong Cupcake
    Kompetenta och trevliga frisörer som verkligen lyssnar på kunden/individen. Och är kreativa. Varit kund hos grundarna/ tjejerna på CupCake till och från i 10 år, alltid jätte nöjd när jag går där i från! Läs mer
  • 2019-10-30

Suanita M skrev om Salong Cupcake
    Gått här i 10 år så hunnit med det mesta klippning, toning, slingor, bayalage och alltid lika nöjd! Duktiga, lyhörda och trevliga, kan varmt rekommenderas 👍🏼 💖 Läs mer
  • 2019-10-29

Cassie P skrev om Salong Cupcake
    My 2nd haircut by Jennie! The first time she cut my hair and showed me how to style it curly. I’ve been straightening my hair for 16 years and now I’m a converted curly girl! Great experience, great hair cut and style. Would highly recommend :) Läs mer
  • Eva C

2015-07-24

Eva C skrev om Salong Cupcake
    Trevligt bemötande uppmärksammade mig på en gång jag kom, fick volymfransförlängning. Då mina fransar var så fina och vi inte behövde ett stort återbesök ändrade hon till ett mindre. Fint gjort välgjorda fransa allt toppen. Läs mer
  • 2015-07-23

Lotta skrev om Salong Cupcake
    Angelina är superduktig och noggrann, rekommenderas varmt! Dessutom jättetrevlig och mån om sina kunder, vilket gör att jag gladeligen åker 5 mil varje gång. Helt enkelt bäst! Läs mer
  • 2015-07-22

Andrea skrev om Salong Cupcake
    Var och fixade ögonfransförlängning. Blev superbra! Bra bemötande, mysig lokal och bra kunskap hos den som utförde behandlingen. Kan absolut rekommendera ett besök! Läs mer
  • 2015-07-21

Hedda skrev om Salong Cupcake
    Världens bästa nagel och fransstylist finns på salong cupcake! Mysig salong som ligger centralt och man känner sig alltid välkommen. Vill aldrig byta salong!!!! Läs mer
  • Björn

2015-07-21

Björn skrev om Salong Cupcake
    Var hos Angelina för att få fixat naglarna och inte bara blev resultatet över förväntan, det var himla trevligt också. Angelina är noggrann, erfaren, varsam, var noga med att kolla precis hur jag ville ha det, fick mig känna mig ytterst välkommen, och så är hon ett nöje att prata med under tiden. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-07-17

Linda skrev om Salong Cupcake
    Trevligt bemötande, proffsiga frisörer. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-07-16

Yulia skrev om Salong Cupcake
    Alltid fantastisk bemötande och perfekt frisyr Läs mer
  • 2015-07-12

Olivia skrev om Salong Cupcake
    Fantastisk salong som verkligen vet hur man räddar hår. Hjältar. Läs mer
  • 2014-07-17

Michaela f skrev om Salong Cupcake
    Otroligt proffsiga och trevliga! Hög nivå men avslappnat trots detta. Läs mer
  • 2014-07-01

Isabella B skrev om Salong Cupcake
    Supernöjd! Duktiga tjejer som lyssnar på vad man själv vill, men samtidigt ger egna tips och råd efter erfarenhet. Har äntligen hittat rätt :-) Läs mer
  • 2013-10-14

Elin H skrev om Salong Cupcake
    Cupcake är en fantastisk salong med mysig lokal och framförallt otrolig personal. Serviceinriktad, kunniga och kundorienterade! Läs mer
  • 2013-10-07

Daniela K skrev om Salong Cupcake
    Trevligt bemötande, mysig lokal. Har klippt mig hos Jennie, jätte duktig och proffsig. Väldigt nöjd, stor skillnad kunskapsmässigt jämförelse med många andra salonger. Rekommenderas! Läs mer
  • 2013-10-03

Anna skrev om Salong Cupcake
    Jag är supernöjd med Salong Cupcake! Jag klipper mig hos Stephanie och jag är alltid jättenöjd när jag går därifrån. Hon är alltid väldigt lyhörd för hur jag vill att frisyren ska vara, kommer med bra idéer, och är mycket noggrann när hon klipper. Jag tycker också att priserna är jättebra, jag är så himla glad att jag hittat en så bra salong som tar ett förnuftigt pris för en klippning! Läs mer
  • 2013-10-02

Johanna E skrev om Salong Cupcake
    Bra service, trevlig och lättillgänglig salong. Alltid nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
  • 2013-09-07

Madeleine C skrev om Salong Cupcake
    Jag tycker att Salong Cupcake är en trevlig salong med professionell personal som tar väl hand om sina kunder. Läs mer
  • 2013-08-29

Klara G skrev om Salong Cupcake
    Jätteduktiga och trevliga tjejer. Fin lokal. Läs mer
  • 2013-08-26

Malin L skrev om Salong Cupcake
    Trevlig salong i ett mysigt kvarter. Trevlig personal, man får ett bra bemötande till ett helt okej pris. Läs mer
  • 2013-08-26

Gun E skrev om Salong Cupcake
    Det är en modern frisersalong, med gammaldags inramning och det gillar jag. Frisören har blick för vad jag passar i, både färg och form. Läs mer
  • 2012-09-05

Tomas A skrev om Salong Cupcake
    Mycket skickliga och trevliga frisörer. Här slipper man få en håramputation, här får man en FRISYR! Läs mer
  • 2012-06-14

Tamara M skrev om Salong Cupcake
    Bästa frisörerna, alltid mysig och härlig stämning! Läs mer
  • 2012-06-12

Christoffer J skrev om Salong Cupcake
    Personalen är lyhörd och mycket kompetent. Jag byter inte frisör igen! Läs mer
  • Sofia B

2012-06-11

Sofia B skrev om Salong Cupcake
    Otroligt duktiga och trevliga, superfin salong och lätt att hitta till. Ermina som jag går hos är jätteduktig både på klipp och färg och har alltid bra tips och jättebra känsla för vad jag passar i. Hon förstår verkligen vad jag vill ha! Rekommenderar både Jenny och Ermina varmt till er som vill ha en bra stund hos frisören! Läs mer
    Salong Cupcake, Jakob J gillar detta
  • Emmah E

2012-05-28

Emmah E skrev om Salong Cupcake
    Superfin salong, bra läge och jättebra priser. Jag klipper mig alltid hos Ermina, som är hur gullig som helst, och jag går alltid därifrån och känner mig snygg och fräsch. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Carina S

2012-05-28

Carina S skrev om Salong Cupcake
  • 2012-04-29

H skrev om Salong Cupcake
    Tokbra frisörer som inte bara gör vad du säger, utan även kommer med egna förslag och åsikter! Läs mer
  • 2012-04-23

Anders I skrev om Salong Cupcake
    Aldrig blivit behandlad så bra på en frisörsalong. Otroligt duktig personal. Läs mer
  • 2012-04-20

Ingela B skrev om Salong Cupcake
    Två trevliga och duktiga tjejer i fräscha lokaler. De är verkligen kundmedvetna! De lyssnar på ens önskemål samtidigt som de bidrar med sin kunskap för att det ska bli så bra som möjligt. Som nyinflyttad så letade jag länge efter en bra frisör att återvända till, nu har jag hittat rätt! De har även bra priser för att vara så duktiga frisörer i Stockholm. Prisvärda, trevliga och duktiga - kan man begära mer? Läs mer
    Salong Cupcake gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte