Salong Cupcake

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm — Visa karta

Cupcake Hairstyling i Stockholm består av oss, Jennie, Zejnab Rosanna, Angelina och Ermina. Vi startade verksamheten 2010.
Vi håller till i en modern lokal med avslappnad atmosfär och är passionerade och älskar vårt yrke ut i fingerspetsarna.
Cupcake är en unik salong där man alltid känner sig välkommen. Vi lyssnar på dig & ger dig den tid du behöver, håller oss uppdaterade på trender och allt annat du bör förvänta dig av din frisör. Vi erbjuder färgning, klippning, extensions.

På Salongen hjälper Angelina och Rosanna er med naglar, fransförlängning, make-up, microblading samt brynfix.

Varierande öppettider för att du som kund ska kunna komma när du har möjlighet. Varmt välkomna att boka tid!
Mån-Ons: 10:00-18:00
Tor: 12:00-21:00
Fre: 10:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 72 kunder tycker om Salong Cupcake

• 2019-11-04

Emma S skrev om Salong Cupcake
    Har klippt mig hos underbara Ermina i flera år nu, rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-10-31

Matilda H skrev om Salong Cupcake
    Bästa salongen och bästa Ermina! Sjukt bra på att klippa mitt annars så platta hår och alltid lika mysigt att komma till denna salong! Läs mer
  • 2019-10-31

sophiana b skrev om Salong Cupcake
    Kompetenta och trevliga frisörer som verkligen lyssnar på kunden/individen. Och är kreativa. Varit kund hos grundarna/ tjejerna på CupCake till och från i 10 år, alltid jätte nöjd när jag går där i från! Läs mer
  • 2019-10-30

Suanita M skrev om Salong Cupcake
    Gått här i 10 år så hunnit med det mesta klippning, toning, slingor, bayalage och alltid lika nöjd! Duktiga, lyhörda och trevliga, kan varmt rekommenderas 👍🏼 💖 Läs mer
  • 2019-10-29

Cassie P skrev om Salong Cupcake
    My 2nd haircut by Jennie! The first time she cut my hair and showed me how to style it curly. I’ve been straightening my hair for 16 years and now I’m a converted curly girl! Great experience, great hair cut and style. Would highly recommend :) Läs mer
  • Eva C

2015-07-24

Eva C skrev om Salong Cupcake
    Trevligt bemötande uppmärksammade mig på en gång jag kom, fick volymfransförlängning. Då mina fransar var så fina och vi inte behövde ett stort återbesök ändrade hon till ett mindre. Fint gjort välgjorda fransa allt toppen. Läs mer
  • 2015-07-23

Lotta skrev om Salong Cupcake
    Angelina är superduktig och noggrann, rekommenderas varmt! Dessutom jättetrevlig och mån om sina kunder, vilket gör att jag gladeligen åker 5 mil varje gång. Helt enkelt bäst! Läs mer
  • 2015-07-22

Andrea skrev om Salong Cupcake
    Var och fixade ögonfransförlängning. Blev superbra! Bra bemötande, mysig lokal och bra kunskap hos den som utförde behandlingen. Kan absolut rekommendera ett besök! Läs mer
  • 2015-07-21

Hedda skrev om Salong Cupcake
    Världens bästa nagel och fransstylist finns på salong cupcake! Mysig salong som ligger centralt och man känner sig alltid välkommen. Vill aldrig byta salong!!!! Läs mer
  • Björn

2015-07-21

Björn skrev om Salong Cupcake
    Var hos Angelina för att få fixat naglarna och inte bara blev resultatet över förväntan, det var himla trevligt också. Angelina är noggrann, erfaren, varsam, var noga med att kolla precis hur jag ville ha det, fick mig känna mig ytterst välkommen, och så är hon ett nöje att prata med under tiden. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-07-17

Linda skrev om Salong Cupcake
    Trevligt bemötande, proffsiga frisörer. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-07-16

Yulia skrev om Salong Cupcake
    Alltid fantastisk bemötande och perfekt frisyr Läs mer
  • 2015-07-12

Olivia skrev om Salong Cupcake
    Fantastisk salong som verkligen vet hur man räddar hår. Hjältar. Läs mer
  • 2014-07-17

Michaela f skrev om Salong Cupcake
    Otroligt proffsiga och trevliga! Hög nivå men avslappnat trots detta. Läs mer
  • 2014-07-01

Isabella B skrev om Salong Cupcake
    Supernöjd! Duktiga tjejer som lyssnar på vad man själv vill, men samtidigt ger egna tips och råd efter erfarenhet. Har äntligen hittat rätt :-) Läs mer
  • 2013-10-14

Elin H skrev om Salong Cupcake
    Cupcake är en fantastisk salong med mysig lokal och framförallt otrolig personal. Serviceinriktad, kunniga och kundorienterade! Läs mer
  • 2013-10-07

Daniela K skrev om Salong Cupcake
    Trevligt bemötande, mysig lokal. Har klippt mig hos Jennie, jätte duktig och proffsig. Väldigt nöjd, stor skillnad kunskapsmässigt jämförelse med många andra salonger. Rekommenderas! Läs mer
  • 2013-10-03

Anna skrev om Salong Cupcake
    Jag är supernöjd med Salong Cupcake! Jag klipper mig hos Stephanie och jag är alltid jättenöjd när jag går därifrån. Hon är alltid väldigt lyhörd för hur jag vill att frisyren ska vara, kommer med bra idéer, och är mycket noggrann när hon klipper. Jag tycker också att priserna är jättebra, jag är så himla glad att jag hittat en så bra salong som tar ett förnuftigt pris för en klippning! Läs mer
  • 2013-10-02

Johanna E skrev om Salong Cupcake
    Bra service, trevlig och lättillgänglig salong. Alltid nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
  • 2013-09-07

Madeleine C skrev om Salong Cupcake
    Jag tycker att Salong Cupcake är en trevlig salong med professionell personal som tar väl hand om sina kunder. Läs mer
  • 2013-08-29

Klara G skrev om Salong Cupcake
    Jätteduktiga och trevliga tjejer. Fin lokal. Läs mer
  • 2013-08-26

Malin L skrev om Salong Cupcake
    Trevlig salong i ett mysigt kvarter. Trevlig personal, man får ett bra bemötande till ett helt okej pris. Läs mer
  • 2013-08-26

Gun E skrev om Salong Cupcake
    Det är en modern frisersalong, med gammaldags inramning och det gillar jag. Frisören har blick för vad jag passar i, både färg och form. Läs mer
  • 2012-09-05

Tomas A skrev om Salong Cupcake
    Mycket skickliga och trevliga frisörer. Här slipper man få en håramputation, här får man en FRISYR! Läs mer
  • 2012-06-14

Tamara M skrev om Salong Cupcake
    Bästa frisörerna, alltid mysig och härlig stämning! Läs mer
  • 2012-06-12

Christoffer J skrev om Salong Cupcake
    Personalen är lyhörd och mycket kompetent. Jag byter inte frisör igen! Läs mer
  • Sofia B

2012-06-11

Sofia B skrev om Salong Cupcake
    Otroligt duktiga och trevliga, superfin salong och lätt att hitta till. Ermina som jag går hos är jätteduktig både på klipp och färg och har alltid bra tips och jättebra känsla för vad jag passar i. Hon förstår verkligen vad jag vill ha! Rekommenderar både Jenny och Ermina varmt till er som vill ha en bra stund hos frisören! Läs mer
    Salong Cupcake, Jakob J gillar detta
  • Emmah E

2012-05-28

Emmah E skrev om Salong Cupcake
    Superfin salong, bra läge och jättebra priser. Jag klipper mig alltid hos Ermina, som är hur gullig som helst, och jag går alltid därifrån och känner mig snygg och fräsch. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Carina S

2012-05-28

Carina S skrev om Salong Cupcake
  • 2012-04-29

H skrev om Salong Cupcake
    Tokbra frisörer som inte bara gör vad du säger, utan även kommer med egna förslag och åsikter! Läs mer
  • 2012-04-23

Anders I skrev om Salong Cupcake
    Aldrig blivit behandlad så bra på en frisörsalong. Otroligt duktig personal. Läs mer
  • 2012-04-20

Ingela B skrev om Salong Cupcake
    Två trevliga och duktiga tjejer i fräscha lokaler. De är verkligen kundmedvetna! De lyssnar på ens önskemål samtidigt som de bidrar med sin kunskap för att det ska bli så bra som möjligt. Som nyinflyttad så letade jag länge efter en bra frisör att återvända till, nu har jag hittat rätt! De har även bra priser för att vara så duktiga frisörer i Stockholm. Prisvärda, trevliga och duktiga - kan man begära mer? Läs mer
  • 2012-04-20

Emma skrev om Salong Cupcake
    Väldigt nöjd med resultatet!! Har gått från mörk brunett tillbaka till blond och det är inte det lättaste att få fint men efter några gånger hos Jennie är min hårfärg exakt som jag vill ha den! Jätte mysigt ställe, rekommenderar verkligen. Läs mer
  • Therese P

2012-04-20

Therese P skrev om Salong Cupcake
    Alltid nöjd med klippningen och färgning! Fantastisk personal som är mycket kunniga och hjälpsamma! Läs mer
  • Leila K

2012-04-11

Leila K skrev om Salong Cupcake
    Jättemysigt ställe med duktig och trevlig personal. Man blir alltid ordentligt omhändertagen! Läs mer
  • 2012-04-11

sofie l skrev om Salong Cupcake
    Fantastiskt trevligt, alltid kalas nöjd och väl mottagen. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2012-04-06

Maja B skrev om Salong Cupcake
  • 2012-03-31

Johan J skrev om Salong Cupcake
    Underbar salong med glada å trevliga tjejer som man märker älskar sitt jobb och gör de där lilla extra för sina kunder! Love it Läs mer
  • Jimmy F

2012-01-12

Jimmy F skrev om Salong Cupcake
    En frisörsalong som sätter kunden i fokus, trodde jag inte fanns. Trevligt bemötande och lyssnar på sina kunder. Läs mer
  • Katya B

2011-12-09

Katya B skrev om Salong Cupcake
    I love this salon! Two great professional young ladies work there. The atmosphere is always warm and cosy. I have always had great haircuts in Cupcake, cannot wait to get back :) .. and the cupcakes are delicious! <3 <3 Läs mer
  • 2011-10-18

Ulrika B skrev om Salong Cupcake
    Mycket duktiga och tillmötesgående! Verkligen nöjd med servicen. Läs mer
  • 2011-10-04

Inger H skrev om Salong Cupcake
    Snart får jag gå dit igen, vilken höjdare. Kan varmt rekommendera dessa två toppentjejer. Läs mer
  • Rosanna L

2011-09-30

Rosanna L skrev om Salong Cupcake
    Mycket kunnig och det viktigaste, ÄRLIG personal. Väldigt bra bemötande! Läs mer
  • 2011-09-30

Caroline U skrev om Salong Cupcake
    Super! Läs mer
  • 2011-09-26

Susanne B skrev om Salong Cupcake
    Jag är jättenöjd med mitt hår nu. Har äntligen fått den färg och klippning jag vill ha. Har äntligen kommit till en salong där jag vill stanna. Läs mer
  • 2011-09-23

Victoria S skrev om Salong Cupcake
    Trevliga, duktiga och kompetenta unga kvinnor. Alltid vänliga och hjälpsamma. Ger goda råd på lagom nivå. Läs mer
  • 2011-09-21

gunilla d skrev om Salong Cupcake
    bra frisör,trevligt, inbjudande...... Läs mer
  • 2011-09-14

Irma S skrev om Salong Cupcake
    Att komma till Salong Cupcake känns riktigt lyxigt! Mysig atmosfär, duktiga frisörer och alltid ett varmt mottagande. När man går därifrån känner man sig på topp - både på utsidan och på insidan! Läs mer
  • 2011-09-10

Sebastian skrev om Salong Cupcake
    Jag och min sambo klipper oss hos Ermina på Salong Cupcake och är super nöjda! Hon är mycket ödmjuk och lyssnar på vilka önskemål man föreslår och klipper fantastiskt bra. Vi kommer inte att byta frisör. Läs mer
  • 2011-05-02

Jennie H skrev om Salong Cupcake
    Bästa salongen jag besökt någonsin. Lyssnar och tar sina kunder på allvar. Läs mer

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm