Salong GK

Salong GK

Ring 08-30 30 03 salonggk.se
3.8

Salongen drivs av Melina Keto och hennes duktiga team. Rutinerade serviceproffs som är frisörer i grunden. Salong Gk är väl värt ett besök om du vill bli fin, oavsett om det gäller hår eller naglar.

52 omdömen om Salong GK

Lotta S
Skrev om Salong GK

Bästa Salongen!! Har gått hos Melina i flera år och är alltid lika nöjd! Så proffsig och jätte trevlig! Rekommenderas varmt!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
CHARLOTTE MARGARETHA GUNILLA R

Helt enastående! Kan inte tänka mig att gå till en annan salong. Alltid trevligt bemötande av salongsägaren. Jag är alltid nöjd med resultatet och blir alltid mycket väl omhändertagen.

SUSANNE J
Skrev om Salong GK

Så nöjd varje gång jag kommer därifrån. Trevlig personal, gör håret och fransar där. Gott kaffe och välkomnande!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Emelie Alexandra Josephine C

Supertrevlig personal med mycket erfarenhet. Rekommenderas verkligen!

Elin L
Skrev om Salong GK

Så otrevlig personal! Inte alls tillmötesgående!!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Maja  J
Skrev om Salong GK

Har gått till salong Gk många många år och kan varmt rekommendera denna salong!!! Skulle aldrig lämna mitt hår i någon annans händer än Melina på salongen!!! Endast proffs på denna salong!!!! Alltid Trevliga frisörer!!!

Molly L
Skrev om Salong GK

Frisörerna har ingen aning om vad dom gör. Fick gå tillbaka två gånger, fortfarande inte nöjd. 2000kr åt helvete.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Irene H
Skrev om Salong GK

Kan varmt rekommendera denna salong! Alltid nöjd efter varit stamkund länge hos dem. Alla jobbar proffsigt och bemöter sina kunder med fantastisk service och är alltid lyhörda för mina önskemål!

Mikaela P
Skrev om Salong GK

Slarvigt resultat och Helena kunde ha gjort ett mycket bättre jobb. Känns inte bra och kommer aldrig gå tillbaka!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Kajsa S
Skrev om Salong GK

Gjorde naglar som blev slarvigt gjorde och fick göras om 3 dagar efter, då mycket noggrannare men mycket dåligt. 1 vecka efter det behövde alla naglar göras om sprickor i flera naglar och inte fina. Otrevligt bemötande tyvärr. Går inte tillbaka! Varning!

SUSANNE F
Skrev om Salong GK

Slingade, tonade & klippte håret. Supertrevligt bemötande av den duktiga Helena. Kan varmt rekommendera ett besök!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 296 omdömen 4.7 av 296 omdömen
BadgeTwoYears

Alla borde klippa sig hos Dijana. Hon har bra känsla, är trevlig och kommer med goda råd om hår!

Aurora S
Skrev om Salong GK

Melina är den första frisören som fick färga mitt hår och har gjort det fantastiskt 1-2 gånger om året i sju år nu. Melina och hennes kollegor är proffs med integritet och en grym känsla för färg och form. Rekommenderas varmt!

Sofia L
Skrev om Salong GK

naglarna höll inte för någonting och kändes slarvigt gjorda

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Frida B
Skrev om Salong GK

Bra salong, bra bemötande och trevlig samt kunnig personal! Mycket nöjd med både besöket och håret :) tips: bjud på något mer än kaffe. Kaka? Vin?

Jenny D
Skrev om Salong GK

Ett mycket bra ställe med bra service och trevliga människor. Rekommenderas varmt!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Jenny E
Skrev om Salong GK

Bra bemötande, kom till Helena som var jätteduktig - supernöjd med framför allt färgen. Sen färgade mina bryn hos Agge - grymt nöjd med det också.

Ann W
Skrev om Salong GK

Helena på GK är en yhörd och kreativ frisör!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Lena A
Skrev om Salong GK

Köpte genom Groupon och blev väldigt postivt bemött och har nu blivit stamkund hos den superduktiga och tillmötesgående frisören Helena Rekommenderas!

K
Skrev om Salong GK

färgen blev inte 100% bra men trevligt bemötande och trevlig personal!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Monika S
Skrev om Salong GK

Super bra! Dock borde man få kaffe vid ankomst och man borde bli behandlad lite mer professionellt utan att ni går ifrån osv. Men resultatet med slingor och klipp var superfint!

Peter L
Skrev om Salong GK

Mycket trevligt och kompetent. Rekommenderas varmt!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Peter E
Skrev om Salong GK

Hej! Har varit på salongen vid flertal tillfällen efter group on deal. och är mycket nöjd. Så mycket som jag vet så kan man inte bli blåst på en group on deal.

Arne L
Skrev om Salong GK

Direkt oseriös, köpte ett Groupon erbjudande och blev blåst. Varning!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Ingela K
Skrev om Salong GK

Jättebra bemötande. Har varit på både tvätt/fön och slingor. Dock något dyrare än på andra ställen. I gengäld bättre produkter! Verkar dock vara lite ojämn kvalitet på frisörerna - några verkar lite oerfarna.

Anna S
Skrev om Salong GK

Proffsigt och bra bemötande av duktiga frisörer. Extra plus för användandet av mer miljövänliga hårfärger.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

CAMILLA S
Skrev om Salong GK

fint bemötande, väldigt bra klippning, en klippning som räcker och står sig väldigt länge för ovanlighetens skull

Bodil S
Skrev om Salong GK

Skickliga frisörer både när det gäller klippning och färg. Lugn och trevlig atmosfär. Kan verkligen rekommendera salongen!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Hana M
Skrev om Salong GK

Klipp och slingor. Första gången jag sätter färg i håret på salong, var därför lite nervös när jag gick dit. Men jag blev bemött av en väldigt professionell frisör (Helena) och blev supernöjd med håret, det blev precis som jag hade tänkt mig. Hon lyssnade, kom med råd, dubbelkollade att vi var överens om vad som skulle göras, bjöd på sig själv och även kaffe. Mysig salong också. Varmt rekommenderat!

eva t
Skrev om Salong GK

trevlig personal , en av dom finaste salongerna i stan . super snygga naglar . har blivit stammis :)

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
Carina B
Skrev om Salong GK

Jag fick för första gången på FLERA ÅR ytterst proffsiga och kompetenta tankar och råd om mitt hår/frisyr. Jag tillhör kategorin +50, men vill fortfarande ha roliga idéer och lite iaf "halvvågad" frisyr, och det fick jag!! Jag är alltid lite besviken efter frisörbesök, trots ihärdiga försök att betona vikten av spännande frisyr, samt råd om hur jag hanterar frisyren efter tvätt. Jag var helt enkelt hur nöjd som helst!!

Åsa V
Skrev om Salong GK

Trevlig personal och fina lokaler!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Lotta R
Skrev om Salong GK

Klipp och sling/färg. Frisören gjorde inte det jag bad om utan en egen tolkning av det jag sa. Även om resultatet blev okej, så var det inte det jag ville ha. Dock var alla trevliga på salongen.

Christine B
Skrev om Salong GK

Professionellt bemötande, bra service, välutbildade frisörer som ständigt vidareutvecklar sig. Skön och välkomnande stämning på salongen som är ljus och öppen. Bra produkter tillhandahålls för kunderna. Salongen kan varmt rekommenderas.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Lotta T
Skrev om Salong GK

Alltid nöjd när jag varit där trevligt bemötande och proffsig frisör.

Jessica B
Skrev om Salong GK

Det var väldigt bra, som vanligt. Helena är mycket proffsig ovh bjuder på sig själv. Företaget levde helt klart upp till förväntan. Jag blir alltid bjuden på någon dryck och nya tidningar. Jag tycker att det är en prisvärd frisör. Får alltid goda råd. Fin och charmig lokal. Jag upplever också att stämningen är god. Helena har blivit mer än min frisör, snarare som en god vän, efter alla år jag gått till henne. Fem plus av fem möjliga!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Emmy B
Skrev om Salong GK

Jag stortrivs och framförallt med min frisör Helena!!! Innan jag träffade henne har jag alltid bytt salonger och frisörer hit och dit och aldrig känt mig bekväm. Det har inte varit kul att klippa sig. Men nu är det GULD på alla sätt och vis! Salongen är lagom stor, lugn, supertrevlig - man framför allt Helena är en klippa!!!

Melina K och Melina K gillar detta
Benvita S
Skrev om Salong GK

Frisörerna är proffsiga och lyhörda för kundens behov. Trevlig atmosfär och snygg salong. Det var också lätt och smidigt att boka tid på nätet. Bra uppföljning av klippning och färg.

Peter e
Skrev om Salong GK

Har klippt och slingat håret flera gånger nu Och är supernöjd. Tjejerna tar verkligen sig tid. Rekkomenderar verkligen att gå hit.

Carina A
Skrev om Salong GK

Toppen bra, bra instruktioner och det känns tryggt, naglarna håller så bra.

Sarah N
Skrev om Salong GK

Bestämde mig för några månader sen att klippa av mitt långa hår till kort. Stort tack till Helena och GK som gjorde att en så stor förändring kändes riktigt bra!

Åsa B
Skrev om Salong GK

Gjorde naglar, blev inte bra. Försökte avboka återbesöket och skulle bli uppringd men ingen ringde. Mailade 2 ggr och heller inget svar. Avbokade tillslut och kommer inte gå tillbaka.

Anna B

Trevligt bemötande, proffsig behandling

Nina C
Skrev om Salong GK

Väldigt bra service, bra expertis och trevligt!

Michaela B
Skrev om Salong GK

Jättetrevligt bemötande. Ansträngde sig för att tillsammans hitta en bra frisyr som jag kände mig bekväm med. Ingen stress eller press. Klippte mig hos Linn. Ung men duktig.

Heléne B
Skrev om Salong GK

Fint och trevligt bemötande men de sämst utförda naglar jag någonsin sett. Två påläggningar av gel (ungefär som med nagellack), ingen uppbyggnad av gel, helt ojämnt som inte filades ("guppigt"), satt löst i kanterna och ingen avslutande sealer utan bara ett vanligt klarlack.

Kristin B
Skrev om Salong GK

Trevlig miljö. Min frisör är världens proffsigaste.

Linda L
Skrev om Salong GK

De blekte av halva mitt har. Ga inte hit om du ska blondera dig!!

Ingrid A
Skrev om Salong GK

Har bara varit där en gång, gick bara förbi och frågade om de hade tid att färga ögonbryn. jag fick en drop-intid. Det här var längesedan skulle tippa ca 1 1/2 år sen så jag kommer inte ihåg så bra men blev emottagen bra och jag var nöjd.

Towe A
Skrev om Salong GK

Bra bemötande. Hade köpt ett erbjudande annars hade priserna varit för höga. Mina slingor var halvbra gjorda och jag hade utväxt redan efter ett par veckor.

Malin a
Skrev om Salong GK

Mycket nöjd! Behandlades av Linn som var otroligt duktig!