Salong GK

Folkungagatan 140, 116 30 Stockholm — Visa karta

Salongen drivs av Melina Keto och hennes duktiga team. Rutinerade serviceproffs som är frisörer i grunden. Salong Gk är väl värt ett besök om du vill bli fin, oavsett om det gäller hår eller naglar.

Läs vad 45 kunder tycker om Salong GK

• Irene H
    Irene H skrev om Salong GK
    Kan varmt rekommendera denna salong! Alltid nöjd efter varit stamkund länge hos dem. Alla jobbar proffsigt och bemöter sina kunder med fantastisk service och är alltid lyhörda för mina önskemål! Läs mer
  • Mikaela P
    Mikaela P skrev om Salong GK
    Slarvigt resultat och Helena kunde ha gjort ett mycket bättre jobb. Känns inte bra och kommer aldrig gå tillbaka! Läs mer
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Salong GK
    Gjorde naglar som blev slarvigt gjorde och fick göras om 3 dagar efter, då mycket noggrannare men mycket dåligt. 1 vecka efter det behövde alla naglar göras om sprickor i flera naglar och inte fina. Otrevligt bemötande tyvärr. Går inte tillbaka! Varning! Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Salong GK
    Slingade, tonade & klippte håret. Supertrevligt bemötande av den duktiga Helena. Kan varmt rekommendera ett besök! Läs mer
  • Aurora S
    Aurora S skrev om Salong GK
    Melina är den första frisören som fick färga mitt hår och har gjort det fantastiskt 1-2 gånger om året i sju år nu. Melina och hennes kollegor är proffs med integritet och en grym känsla för färg och form. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Salong GK
    naglarna höll inte för någonting och kändes slarvigt gjorda Läs mer
  • FRIDA B
    FRIDA B skrev om Salong GK
    Bra salong, bra bemötande och trevlig samt kunnig personal! Mycket nöjd med både besöket och håret :) tips: bjud på något mer än kaffe. Kaka? Vin? Läs mer
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Salong GK
    Ett mycket bra ställe med bra service och trevliga människor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • JENNY E
    JENNY E skrev om Salong GK
    Bra bemötande, kom till Helena som var jätteduktig - supernöjd med framför allt färgen. Sen färgade mina bryn hos Agge - grymt nöjd med det också. Läs mer
  • Ann W
    Ann W skrev om Salong GK
    Helena på GK är en yhörd och kreativ frisör! Läs mer
  • LENA A
    LENA A skrev om Salong GK
    Köpte genom Groupon och blev väldigt postivt bemött och har nu blivit stamkund hos den superduktiga och tillmötesgående frisören Helena Rekommenderas! Läs mer
  • Lina
    Lina skrev om Salong GK
    färgen blev inte 100% bra men trevligt bemötande och trevlig personal! Läs mer
  • MONIKA S
    MONIKA S skrev om Salong GK
    Super bra! Dock borde man få kaffe vid ankomst och man borde bli behandlad lite mer professionellt utan att ni går ifrån osv. Men resultatet med slingor och klipp var superfint! Läs mer
  • PETER L
    PETER L skrev om Salong GK
    Mycket trevligt och kompetent. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Salong GK
    Hej!
    Har varit på salongen vid flertal tillfällen efter group on deal. och är mycket nöjd.
    Så mycket som jag vet så kan man inte bli blåst på en group on deal. Läs mer
  • Arne L
    Arne L skrev om Salong GK
    Direkt oseriös, köpte ett Groupon erbjudande och blev blåst. Varning! Läs mer
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Salong GK
    Jättebra bemötande. Har varit på både tvätt/fön och slingor. Dock något dyrare än på andra ställen. I gengäld bättre produkter!

Verkar dock vara lite ojämn kvalitet på frisörerna - några verkar lite oerfarna. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Salong GK
    Proffsigt och bra bemötande av duktiga frisörer. Extra plus för användandet av mer miljövänliga hårfärger. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Salong GK
    fint bemötande, väldigt bra klippning, en klippning som räcker och står sig väldigt länge för ovanlighetens skull Läs mer
  • Bodil S
    Bodil S skrev om Salong GK
    Skickliga frisörer både när det gäller klippning och färg.
    Lugn och trevlig atmosfär.
    Kan verkligen rekommendera salongen! Läs mer
  • Hana M
    Hana M skrev om Salong GK
    Klipp och slingor. Första gången jag sätter färg i håret på salong, var därför lite nervös när jag gick dit. Men jag blev bemött av en väldigt professionell frisör (Helena) och blev supernöjd med håret, det blev precis som jag hade tänkt mig. Hon lyssnade, kom med råd, dubbelkollade att vi var överens om vad som skulle göras, bjöd på sig själv och även kaffe. Mysig salong också. Varmt rekommenderat! Läs mer
  • eva t
    eva t skrev om Salong GK
    trevlig personal , en av dom finaste salongerna i stan .
    super snygga naglar . har blivit stammis :) Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Salong GK
    Jag fick för första gången på FLERA ÅR ytterst proffsiga och kompetenta tankar och råd om mitt hår/frisyr. Jag tillhör kategorin +50, men vill fortfarande ha roliga idéer och lite iaf "halvvågad" frisyr, och det fick jag!!
    Jag är alltid lite besviken efter frisörbesök, trots ihärdiga försök att betona vikten av spännande frisyr, samt råd om hur jag hanterar frisyren efter tvätt. Jag var helt enkelt hur nöjd som helst!! Läs mer
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Salong GK
    Trevlig personal och fina lokaler! Läs mer
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Salong GK
    Klipp och sling/färg. Frisören gjorde inte det jag bad om utan en egen tolkning av det jag sa. Även om resultatet blev okej, så var det inte det jag ville ha.

Dock var alla trevliga på salongen. Läs mer
  • Christine B
    Christine B skrev om Salong GK
    Professionellt bemötande, bra service, välutbildade frisörer som ständigt vidareutvecklar sig. Skön och välkomnande stämning på salongen som är ljus och öppen. Bra produkter tillhandahålls för kunderna. Salongen kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Lotta T
    Lotta T skrev om Salong GK
    Alltid nöjd när jag varit där trevligt bemötande och proffsig frisör. Läs mer
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Salong GK
    Det var väldigt bra, som vanligt. Helena är mycket proffsig ovh bjuder på sig själv. Företaget levde helt klart upp till förväntan. Jag blir alltid bjuden på någon dryck och nya tidningar. Jag tycker att det är en prisvärd frisör. Får alltid goda råd. Fin och charmig lokal. Jag upplever också att stämningen är god. Helena har blivit mer än min frisör, snarare som en god vän, efter alla år jag gått till henne. Fem plus av fem möjliga! Läs mer
  • Emmy B
    Emmy B skrev om Salong GK
    Jag stortrivs och framförallt med min frisör Helena!!! Innan jag träffade henne har jag alltid bytt salonger och frisörer hit och dit och aldrig känt mig bekväm. Det har inte varit kul att klippa sig. Men nu är det GULD på alla sätt och vis!
    Salongen är lagom stor, lugn, supertrevlig - man framför allt Helena är en klippa!!! Läs mer
    Melina K, Melina K gillar detta
  • Benvita S
    Benvita S skrev om Salong GK
    Frisörerna är proffsiga och lyhörda för kundens behov. Trevlig atmosfär och snygg salong. Det var också lätt och smidigt att boka tid på nätet. Bra uppföljning av klippning och färg. Läs mer
  • Peter e
    Peter e skrev om Salong GK
    Har klippt och slingat håret flera gånger nu
    Och är supernöjd.

Tjejerna tar verkligen sig tid.

Rekkomenderar verkligen att gå hit. Läs mer
  • Carina A
    Carina A skrev om Salong GK
    Toppen bra, bra instruktioner och det känns tryggt, naglarna håller så bra. Läs mer
  • Sarah N
    Sarah N skrev om Salong GK
    Bestämde mig för några månader sen att klippa av mitt långa hår till kort. Stort tack till Helena och GK som gjorde att en så stor förändring kändes riktigt bra! Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Salong GK
    Gjorde naglar, blev inte bra. Försökte avboka återbesöket och skulle bli uppringd men ingen ringde. Mailade 2 ggr och heller inget svar. Avbokade tillslut och kommer inte gå tillbaka. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Salong GK
    Trevligt bemötande, proffsig behandling Läs mer
  • Nina C
    Nina C skrev om Salong GK
    Väldigt bra service, bra expertis och trevligt! Läs mer
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Salong GK
    Jättetrevligt bemötande. Ansträngde sig för att tillsammans hitta en bra frisyr som jag kände mig bekväm med. Ingen stress eller press. Klippte mig hos Linn. Ung men duktig. Läs mer
  • Heléne B
    Heléne B skrev om Salong GK
    Fint och trevligt bemötande men de sämst utförda naglar jag någonsin sett. Två påläggningar av gel (ungefär som med nagellack), ingen uppbyggnad av gel, helt ojämnt som inte filades ("guppigt"), satt löst i kanterna och ingen avslutande sealer utan bara ett vanligt klarlack. Läs mer
  • Kristin B
    Kristin B skrev om Salong GK
    Trevlig miljö. Min frisör är världens proffsigaste. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Salong GK
    De blekte av halva mitt har. Ga inte hit om du ska blondera dig!! Läs mer
    2013-12-18 Melina K svarar Linda L
    Salong GK hade efter konsultation med kunden , kommit överens om att behandla henne med hennes godkännande .
    Vi var väldigt noga med att säga att hennes hår kommer att ta skada om vi bleker igen .
    Att hon nu några månader senare säger att vi har förstört hennes hår tar vi avstånd ifrån.
    Vi är väldigt noga på Salong GK om att vara lyhörda med våra kunder och tar detta på största allvar.
    Vi välkomnar alla kunder till oss och vi vill att alla ska vara nöjda.
    MVH Salong GK
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Salong GK
    Har bara varit där en gång, gick bara förbi och frågade om de hade tid att färga ögonbryn. jag fick en drop-intid. Det här var längesedan skulle tippa ca 1 1/2 år sen så jag kommer inte ihåg så bra men blev emottagen bra och jag var nöjd. Läs mer
  • Towe A
    Towe A skrev om Salong GK
    Bra bemötande. Hade köpt ett erbjudande annars hade priserna varit för höga. Mina slingor var halvbra gjorda och jag hade utväxt redan efter ett par veckor. Läs mer
  • Malin a
    Malin a skrev om Salong GK
    Mycket nöjd! Behandlades av Linn som var otroligt duktig! Läs mer
  • Carl Jonas A
    Carl Jonas A skrev om Salong GK
    Bra bemötande och bra service och bra klippning! Läs mer
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Salong GK
    jag är nöjd med min behandling. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Gjörwellsgatan 47, 11260, STOCKHOLM