Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Inside

Odengatan 100, 113 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Salong Inside

• Anna P
    Anna P skrev om Salong Inside
    Mycket duktig och trevlig personal! Läs mer
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Salong Inside
    Har fått håret klippt, färgat, fixat,stylat i många många år hos Anette! Hon är så säker och otroligt duktig!Borde gå till henne oftare för jag blir dessutom alltid glad när jag varit där. Hon är bäst helt enkelt! Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Salong Inside
    Jag har klippt mig hos Anette på Inside i 12 år. Innan var jag alltid lite missnöjd när jag gick från en frisör, men med Anette blir jag alltid nöjd - såväl med frisyr som med färg, toning och ögonbrynsplock!

Nu har min son som är 11 år och mycket noga med sin frisyr börjat klippa sig hos Anette - och han är lika nöjd som jag! Läs mer
  • Syrena J
    Syrena J skrev om Salong Inside
    Bokade tid efter en konsultation med anette för att hon skulle få mitt färgade röda hår blont igen. Ett otroligt svårt uppdrag, varför jag innan gick på konsultation flr att se om det var möjligt. Hon sade att hon skulle klata av det utan problem och vi bokade tid. Hon blekte mitt hår och lade in en askblond toning. Det röda syntes sock igenom och hon lade då istället i en mörkare toning. "en lite mörkare toning" visade sig betyd svart, vilket var vad jag fick. Anette klippte mig även, inget komplicerat hon skulle baranklippa av de slitna topparna och klippa upp det något. Men inte heller det gick bra. Jag gick därifrån med svart hackigt klippt hår och ett gäng spydiga kommentarer om tt det iaf såg bättre ut än när jag kom in. Jag gick givetvis tillbaka när jag kommit över chocken och begärde pengarna tillbaka när jag kom över chocken. Det enda jag fick var ännu fler spydiga kommentarer och ett löfte om att hon skulle räkna på det och ringa upp mig. Troligen kan hon inte räkna eftersom hon fortfarande, en vecka senare inte ringt mig. Jag ska snarast gå tillbaka igen. Skandalöst och otroligt oproffesionellt! 2500kr för ett otroligt dåligt utfört jobb och sen vill hon inte lämna tillbala en krona!! Vad ni än gör gå inte till anette! Hon är okunnig,spydig och oproffesionell. En frisör som inte vet vad hon håller på med!! Varning!! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Jakobsbergsplatsen 1 A, 72461, Västerås