Salong Inside

3.0

6 omdömen om Salong Inside

Jenny N
Skrev om Salong Inside

Gå inte till Anette! fick mitt hår förstört! hemsk upplevelse! Och dryg som bara den.

Svar från Salong Inside

Hej Jenny, Det var tråkigt att höra att du upplevde det så då jag har en helt annan version //Anette

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 299 omdömen 4.6 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Ronnie Å
Skrev om Salong Inside

STOR varning för denna "salong". Var hos nån äldre kvinna som hette Annete och var tvungen att uppsöka min vanliga frisör efter besöket. Okunniga, ocharmiga och otrevliga blir mitt samlade betyg.

Svar från Salong Inside

Hej Ronnie, För det första var du inte inne och blev klippt när du kom in och förbokade din tid. Du dök inte upp och då blev du tilldelad en s.k no show … dvs betalning av uteblivet besök Du och jag hade mejl kontakt gällande det. Tråkigt med osanning och dåligt omdöme gällande ditt uteblivna besök. Ha en bra dag //Anette

Anna P
Skrev om Salong Inside

Mycket duktig och trevlig personal!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Kristina W
Skrev om Salong Inside

Har fått håret klippt, färgat, fixat,stylat i många många år hos Anette! Hon är så säker och otroligt duktig!Borde gå till henne oftare för jag blir dessutom alltid glad när jag varit där. Hon är bäst helt enkelt!

Anna D
Skrev om Salong Inside

Jag har klippt mig hos Anette på Inside i 12 år. Innan var jag alltid lite missnöjd när jag gick från en frisör, men med Anette blir jag alltid nöjd - såväl med frisyr som med färg, toning och ögonbrynsplock! Nu har min son som är 11 år och mycket noga med sin frisyr börjat klippa sig hos Anette - och han är lika nöjd som jag!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

Syrena J
Skrev om Salong Inside

Bokade tid efter en konsultation med anette för att hon skulle få mitt färgade röda hår blont igen. Ett otroligt svårt uppdrag, varför jag innan gick på konsultation för att se om det var möjligt. Hon sade att hon skulle klara av det utan problem och vi bokade tid. Hon blekte mitt hår och lade in en askblond toning. Det röda syntes sock igenom och hon lade då istället i en mörkare toning. "en lite mörkare toning" visade sig betyda svart, vilket var vad jag fick. Anette klippte mig även, inget komplicerat hon skulle bara...