Sams Car Tekniker AB

Sams Car Tekniker AB

samscartekniker.se
  • Badge2023

Välkommen till Sams Car Tekniker! Du som kund kan alltid känns dig trygg och säker när du lämnar in din bil hos oss på Sams Car Tekniker. Vi har lång erfarenhet inom branschen och reparerar din bil såväl som utför service på din bil. Tjänster: Bilreparation, däckbyte, kamremsbyte, mekanisk felsökning, elektronisk felsökning...

45 omdömen om Sams Car Tekniker AB

Sedan starten hos Reco 2021

Margareta S
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Lämnade in min bil på service via Let’s deal. Jag behövde ändra min tid och komma lite senare än den bokade tiden, det var inga problem, fixades lätt. Blev uppringd under dagen att det hittats ett fel på bilen. Det ordnades också på ett smidigt sätt. Fick hela tiden ett trevligt och förtroendeingivande bemötande. Protokollet gicks igenom när jag hämtade min bil. Vill verkligen rekommendera detta företag, som det också var lätt att hitta till. Tack

Sam E gillar detta
Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej , Margareta Tack för din tid och recension. Vad kul att höra att du är nöjd efter ditt besök hos oss! Du är alltid välkommen. Mvh, Sams car tekniker

Izabella R
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Lämnade in min bil på service. Underbart fint bemötande, kunniga och engagerade! Fick ett samtal under dagen där jag fick berättat att allt såg fint ut men att en lampa över plåten behövdes bytas, vilket dom fixade smidigt och enkelt! Väl på plats gick de igenom protokollet med vad som hade utförts under servicen! Rekommenderar starkt! Hit kommer jag framöver! Tack till er 🙏🏼

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Izabella, Tack för din tid och recension. Vad kul att höra att du är nöjd efter ditt besök hos oss! Du är alltid välkommen. Mvh, Sams car tekniker

Magnus K
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Trevligt bemötande av kunnig personal. Lämnade in för service och det kändes väldigt bra och seriöst.

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Magnus, Tack för din tid och recension. Vad kul att höra att du är nöjd efter ditt besök hos oss! Du är alltid välkommen. Mvh, Sams car tekniker

Johannes H
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Har varit här flera gånger och blir alltid jättetrevligt och proffsigt bemött. De är grymt duktiga och jag rekommenderar dom varmt!

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Johannes, Tack för din tid och recension. Vad kul att höra att du är nöjd efter ditt besök hos oss! Du är alltid välkommen. Mvh, Sams car tekniker

Benjamen B
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Mycket bra service och trevliga personal.

Rojan A
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Jättetrevligt bemötande, bra priser och snabb och effektiv service! Rekommenderar starkt!

Nabil A
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Trevliga personal, jättebra priser och hjälpsamma. Stark rekommenderar

Anthon O
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Topp verkstad, jag har kännt meken i snart 20 år, och han levererar fortfarande! 5/5 varje gång.

Per Claes Lennart U
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Servade mina två bilar bra pris smidig bra service och ett trevligt bemötande😃👍

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Per, Tack för din tid och recension. Vad kul att höra att du är nöjd efter ditt besök hos oss! Du är alltid välkommen. Mvh, Sams car tekniker

Jenny Helena Birgitta B
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Toppenverkstad!! Pålitliga och kunniga, bra service och supertrevlig personal. Man känner sig väl omhändertagen här som kiund. Jag har haft den verkstan i många år och kommer inte byta!

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Jenny, Tack för din tid och recension. Vad kul att höra att du är nöjd efter ditt besök hos oss! Du är alltid välkommen. Mvh, Sams car tekniker

Richard P
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Bra bemötande. Kunnig och vänlig personal. Har hittills alltid varit nöjd.

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Richsrd, Tack för din tid och recension. Vad kul att höra att du är nöjd efter ditt besök hos oss! Du är alltid välkommen. Mvh, Sams car tekniker

Andreas G
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Alltid bra, snabba och trevliga. men framförallt är de mycket bra på att laga bilar!.

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Andreas, Tack för din tid och recension. Vad kul att höra att du är nöjd efter ditt besök hos oss! Du är alltid välkommen. Mvh, Sams car tekniker

Sharbl Y
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Bra priser samt proffsig bemötande av Sam , Lämnat in flera bilar där från sport bilar till vanlig familjebilar för service och reparationer, rekommenderar stark 👌👌 killen vet vad han gör när det kommer till bilar

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej1 Tack Sherbl Tack för din recension och tid. Du är alltid välkommen. Samscartekniker

Christoffer S
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Bra dialog om felsökning och hitta bästa lösning. Tack så mycket, Sam för att få min bil tillbaka på vägarne.

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Christoffer, Tack för din tid och recension, du är alltid välkommen. Samscartekniker

JONATHAN L
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Utan tvekan den bästa verkstaden. Dem kan göra allt oberoende av märke och modell och dem är alltid trevliga och ärliga. Rekommenderar denna verkstad till alla bilägare.

Hej Jonathan, tack för din tid och recension. Välkommen åter

PATRICK J
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Tummen UPP för Sams! Bra kunskaper och bra service! Rekommenderar starkt!

PATRICK J gillar detta
Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Patrick, tack för din tid. och välkommen åter

Marcus Sven Olof H
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Hade bilen inne på service, allt blev jätte bra och det gick fort. Service killen var väldigt trevlig och hjälpsam. Kommer serva bilen där igen

Svar från Sams Car Tekniker AB

Tack Marcus för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :). Ni är alltid välkomna. Sams Car Tekniker - Vi servar och reparerar din bil!

CLEMENS Å
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Utmärkt service, bra bemötande, nogranna och väl utförda arbeten

Svar från Sams Car Tekniker AB

Tack Clemens för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :). Ni är alltid välkomna. Sams Car Tekniker - Vi servar och reparerar din bil!

Ulf Thomas A
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Har servat och lagat både min V70 och numera min Lexus hos Sam. Har aldrig någonsin känt ett större förtroende än det jag gör för Sam. Det han inte vet om bilar finns inte. Alltid goda råd, hög service, bästa kvalitet och otroligt bra priser. Rekommenderas varmt. Har varit kund i över fem år nu.

Ulf Thomas A gillar detta
Svar från Sams Car Tekniker AB

Tack Thomas för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :). Ni är alltid välkomna. Sams Car Tekniker - Vi servar och reparerar din bil!

DAVOD M
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Trevligt bemötande och bra service. Personalen var väldigt lyhörda och kunde utföra rätt arbete under bestämd tid.

Svar från Sams Car Tekniker AB

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :). Ni är alltid välkomna. Sams Car Tekniker - Vi servar och reparerar din bil!

ALIN CALIN G
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Bra service & trevlig personal. Nöjd varje gång.Bra bemötande,kunnig personal,rimligt pris och snabbt service.Kan verkligen rekommendera

Andrea M
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Min gamla Saab, efter motor renovering, blir som ny. Jag varm rekommenderar företaget.

Svar från Sams Car Tekniker AB

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det värmer att få den här typen av feedback:) Välkommen till Sams Car Tekniker - Vi servar och reparerar din bil!

LAURENTIU P
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Hade problem med bromsarna på våran Jeep som var totalt slitna. Sam, vår mekaniker lyckades inom kort varsel beställa dem originella bildelarna och installera dem. Hans arbete var professionell och visade mycket teknisk kunskap

MATTIAS R
Skrev om Sams Car Tekniker AB

En bra verkstad där jag lämnar min bil trevlig och seriös verkstad Är väldigt nöjd med lagningar och service jag kort där och kan verkligen rekommendera

MARYAM AUMED H
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Bra service & trevlig personal. Nöjd varje gång jag fått hjälp.

VALENTINA RANA P
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Lämnat min bil där på verkstad varje gång det vart strul med den, fantastisk service och kunnig personal som identifierat och fixat bilen snabbt varje gång. Kommer definitivt välja den verkstad igen!

Alan B
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Jag blev bemött av jättetrevlig personal som var lyhörda och kompetenta. Väldigt nöjd med deras service och tänker definitivt återvända hit. Rekommenderas starkt!

GABY M

Mycket trevligt Bra bemötande Kunnig personal Rimligt priser Snabbt service

M R A
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Jag har bokat hos dem och jag är jätte nöjd för att kundmottagaren var jätte trevlig, mekaniker var professionell så jag känner mig bekväm när jag lämnar min bil där. Rekommenderad

tack

HANNA N
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Riktigt usla människor som förstör andras bilar, tar inte sitt jobb på allvar och beter sig som snorungar. Usch, såå besviken! Vad ni än gör, lämna INTE in er bil hos dessa människor!

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Hanna och MICHAEL A Vi vill svara er för ni är två olika personer som skriver om samma bil, det som ni beskriver inte stämmer. Bilen var redan skadad och ni klagar på oss. Vi har visat er våra bevakningskameror som styrker vår berättelse. Vi har visat er när vi körde in bilen, bilen stor på lyften, stor parkerat efter servicen. Om bilen var skadat hos oss så sidospeglar skulle vara gått sönder. Ni ville bara laga bilen på andras kostnad för när ni hämtade bilen så tittade direkt på skadan vilket betyder att skadan...

MICHAEL A
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Lämnade in min bil för en bas service som jag köpte via let's deal, ringde för att boka tid personen jag pratade med var otrevlig och dryg. När jag hade bokat tid så åkte jag för att lämna in bilen. När jag kommer tillbaka så är bilen parkerad mitt i vägen förar sidans fönster var öppet och när jag frågar dom varför den är öppen så säger han jag parkerade den nyss i en otrevlig ton. Sen går jag för att betala för servicen å frågar ägaren om varför man lämnar bilfönstret öppet får jag ett otrevlig svar av ägaren om något...

KEIVAN H
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Lämnade in min bil på oljebyte. Efter oljebytet läcker det mycket olja från oljeplugget. Ringer för att påpeka det, får tid först flera dagar senare att komma in med bilen. På plats så visar det sig att mekanikern (ägaren) har bytt ut gamla oljeplugget mot en piratplugg av okänd anledning. Ägaren säger att oljetråget är rostigt (fastän man inte kan se rost) och att det behöver bytas ut. Han erbjuder sig göra det över en helg då det är ett omfattande jobb. Erbjuder ”kompispris” för bytet av hela oljetråget. Blir irriterad...

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Keivan. Det finns inget som heter pirat oljeplugg utan när det är trasigt så brukar man gänga om det, och det har vi gjort. Att byta oljetråget är inte ett omfattande jobb utan det tar tid tills silikonen torkar. Dina uppgifter är helt felaktiga och vet ej varifrån du fick dem. Vi lämnar garanti på material och arbete så du behövde inte utföra arbetet själv. Folk som brukar förstöra sina bilar och sedan lämna dem hos bilverkstad. Välkommen

Daniel G
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Hade bilen på basservice och fick snabb och professionell service. Mycket trevligt bemötande från personalen.

tackar

Ayari H

Mycket trevligt Bra bemötande Kunnig personal Rimligt priser Snabbt service

tackar

Christian Ö
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Trevliga och bra pris för Basservice. Svårt att bedöma om förslagen på rekommenderade åtgärder därutöver behövs eller inte men jag har ingen anledning att inte tro dom. Nöjd än så länge mao.

tackar, välkommen

Björn S
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Utmärkt bemötande. Full service! Fixade fel som vw:s inte klarade. Blir ”min” verkstad i framtiden!

tackar, välkommen

Johan R
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Lugna och avstressade och trevliga mot mig som kund. Kände förtroende :)

Tackar, välkommen

Kim P
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Proffsigt bemötande och kunnig personal.

Tackar, välkommen

Mazen K

Proffionelt, bra, snabb. Rekomenderas gärna

MOHEMMEDSAID A
Skrev om Sams Car Tekniker AB

En av dem bästa bilservice jag var där man servera bilen på bästa sätt och bästa pris

Tommy G
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Fantastisk service. Fick bilen fixad dagen efter jag hört av mej till dom. Kommer lämna fler bilar där framöver

Niklas T
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Lämnade in bilen för en felsökning av ett gnissel från motorn, efter några timmar blev jag uppringd och fick till svar att de inte hittat felet men att felet var någonstans i motorn, vilket jag redan visste annars hade jag inte lämnat in den till en bilverkstad. Fick ett erbjudande om att byta kamrem för 7000kr, fast remen inte var trasig eller orsaken till gnisslet. Betalade 500 kr till ingen nytta, vilket var priset för att få redan på att det fanns ett fel, men inte vad för fel. Aldrig mer..

Svar från Sams Car Tekniker AB

Hej Niklas, Vi sa ju till dig att det finns fel på motorn, orsaken till det var att kamrem är lös. Du fick kostnadsförslag 7000:- för totala priset (material och arbete) som du tackat NEJ för du sa att bilen inte är värd. detaljerad: 1- kamremsats med vattenpump 3.856,25 kr 2- Glykol 5 l 300 kr:- 3- Arbete 2,6 tim(2,6*1250) =3250 totalt 7406: men du fick Rabat 400 kronor. mvh Sams Car tekniker AB

Anna Karin K S
Skrev om Sams Car Tekniker AB

ÄLSKAR denna bilverkstad! Återkommer gång på gång. SÅ trevliga och hjälpsamma. Har en gammal bil (+20 år) som går som tåget tack vare på handpåläggning när det behövs. Lämnar in bilen på service här varje år och får då även veta om något behöver åtgärdas (men oftast får den grönt ljus). Fick backning en gång på bilbesiktningen kort efter att jag haft den inne på årlig service och fick då kompensation för besiktningsavgiften. Här vill man verkligen behålla sina kunder genom att göra ett bra jobb.

Per M
Skrev om Sams Car Tekniker AB

Årsservice på bilen som ledde till att de uppmärksammade andra slitdelar av allvarligare slag som behövde bytas. Alltid bra kontakter och diskussioner om lämpliga och hur nödvändiga deras förslag är. Mycket bra trovärdighet. Kan vara lite svåra att komma i kontakt med per telefon och email.

Alex A

All service best bilmekaniker