Sams Car Tekniker AB

Läs vad 8 kunder tycker om Sams Car Tekniker AB 2

2021-06-10
    Proffsigt bemötande och kunnig personal.
    2021-06-08
    Proffionelt, bra, snabb. Rekomenderas gärna
    2021-06-07
    En av dem bästa bilservice jag var där man servera bilen på bästa sätt och bästa pris
    2021-06-03
    Fantastisk service. Fick bilen fixad dagen efter jag hört av mej till dom. Kommer lämna fler bilar där framöver
    2021-05-19
    Lämnade in bilen för en felsökning av ett gnissel från motorn, efter några timmar blev jag uppringd och fick till svar att de inte hittat felet men att felet var någonstans i motorn, vilket jag redan visste annars hade jag inte lämnat in den till en bilverkstad. Fick ett erbjudande om att byta kamrem för 7000kr, fast remen inte var trasig eller orsaken till gnisslet.

Betalade 500 kr till ingen nytta, vilket var priset för att få redan på att det fanns ett fel, men inte vad för fel.

Aldrig mer..
    Hej Niklas, Vi sa ju till dig att det finns fel på motorn, orsaken till det var att kamrem är lös. Du fick kostnadsförslag 7000:- för totala priset (material och arbete) som du tackat NEJ för du sa att bilen inte är värd. detaljerad: 1- kamremsats med vattenpump 3.856,25 kr 2- Glykol 5 l 300 kr:- 3- Arbete 2,6 tim(2,6*1250) =3250 totalt 7406: men du fick Rabat 400 kronor. mvh Sams Car tekniker AB Sams Car Tekniker AB
    2021-04-12
    ÄLSKAR denna bilverkstad! Återkommer gång på gång. SÅ trevliga och hjälpsamma. Har en gammal bil (+20 år) som går som tåget tack vare på handpåläggning när det behövs. Lämnar in bilen på service här varje år och får då även veta om något behöver åtgärdas (men oftast får den grönt ljus).
    Fick backning en gång på bilbesiktningen kort efter att jag haft den inne på årlig service och fick då kompensation för besiktningsavgiften. Här vill man verkligen behålla sina kunder genom att göra ett bra jobb.
    2021-02-13
    Årsservice på bilen som ledde till att de uppmärksammade andra slitdelar av allvarligare slag som behövde bytas. Alltid bra kontakter och diskussioner om lämpliga och hur nödvändiga deras förslag är. Mycket bra trovärdighet. Kan vara lite svåra att komma i kontakt med per telefon och email.
    2021-02-11
    All service best bilmekaniker