Samuelsson & Jersby Bilservice AB

2.5

4 omdömen om Samuelsson & Jersby Bilservice AB

Annelie E
Skrev om Samuelsson & Jersby Bilservice AB

Jag kan starkt rekomendera denna Verkstad. Dom är trevliga och gör precis det man förväntar sig av dom. Jag förstår att det finns lika många åsikter som trasiga bilar. Tyvärr blir inte alla nöjda. MEN JAG ÄR HEL NÖJD...skall i detta nu beställa en tid för min bil :-) Tack för ordet

Johan O gillar detta
Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 576 omdömen 4.7 av 576 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S
Ronny M
Skrev om Samuelsson & Jersby Bilservice AB

Man kan INTE rekommendera denna verkstaden. Riktiga lurendrejare som lagar "fel" som inte är fel. Jag lämnade min bil för felsökning som kostade 15000kr. Dock jag fick tillbacka bilen med samma fel. De sa att jag måste lämna bilen igen. Då uppdagat att de har inte kompetens, utan att de bluffar bara för att lura folk.

Johan O gillar detta
Peter B
Skrev om Samuelsson & Jersby Bilservice AB

Jag har svårt att tro det Johan O skriver 2009-03-17 om denna verkstad. För egen del har jag anlitat verkstaden flera gånger och har inte mött annat än att felen avhjälpts och bemötandet varit mera än gott. Jag har faktiskt upplevt omsorg om mig som kund. Till skillnad från Johan skulle jag alltså rekommendera verkstaden Samuelsson & Jersby Bilservice AB !

Speedy Bilservice Mölndal
4.7/5 i betyg av 1406 omdömen 4.7 av 1406 omdömen

Snabb och mycket bra service! Bra återkoppling efter felsök,kändes tryggt att ha bilen hos er!

Johan O
Skrev om Samuelsson & Jersby Bilservice AB

Nä man kan då INTE rekommendera denna verkstaden. Riktiga lurendrejare som lagar "fel" som inte är fel. Jag hade ett oljud vid högra framhjul förra året och då kontaktade jag dom. Dom sa bl.a. att det kom från låset i bakluckan. Dom har lurat mig många gånger. Samma sak när jag hade en Volvo 940 då jag fick stop hela tiden. Dom började med att byta batteriet. Vi fick stop gång på gång efter batteribytet och där efter bytte dom laddningsregulatorn vilket inte har med detta att göra. Efter att några grannar på där jag har...