Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Partille Samuelsson & Jersby Bilservice AB

Samuelsson & Jersby Bilservice AB

Ögärdesvägen 10A, 433 30 Partille — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Samuelsson & Jersby Bilservice AB

• Annelie E
    Annelie E skrev om Samuelsson & Jersby Bilservice AB
    Jag kan starkt rekomendera denna Verkstad. Dom är trevliga och gör precis det man förväntar sig av dom. Jag förstår att det finns lika många åsikter som trasiga bilar. Tyvärr blir inte alla nöjda.
    MEN JAG ÄR HEL NÖJD...skall i detta nu beställa en tid för min bil :-)
    Tack för ordet Läs mer
    Johan O gillar detta
  • Ronny M
    Ronny M skrev om Samuelsson & Jersby Bilservice AB
    Man kan INTE rekommendera denna verkstaden. Riktiga lurendrejare som lagar "fel" som inte är fel. Jag lämnade min bil för felsökning som kostade 15000kr. Dock jag fick tillbacka bilen med samma fel. De sa att jag måste lämna bilen igen. Då uppdagat att de har inte kompetens, utan att de bluffar bara för att lura folk. Läs mer
    Johan O gillar detta
  • Peter B
    Peter B skrev om Samuelsson & Jersby Bilservice AB
    Jag har svårt att tro det Johan O skriver 2009-03-17 om denna verkstad. För egen del har jag anlitat verkstaden flera gånger och har inte mött annat än att felen avhjälpts och bemötandet varit mera än gott. Jag har faktiskt upplevt omsorg om mig som kund. Till skillnad från Johan skulle jag alltså rekommendera verkstaden Samuelsson & Jersby Bilservice AB ! Läs mer
  • Johan O
    Johan O skrev om Samuelsson & Jersby Bilservice AB
    Nä man kan då INTE rekommendera denna verkstaden. Riktiga lurendrejare som lagar "fel" som inte är fel. Jag hade ett oljud vid högra framhjul förra året och då kontaktade jag dom. Dom sa bl.a. att det kom från låset i bakluckan. Dom har lurat mig många gånger.
    Samma sak när jag hade en Volvo 940 då jag fick stop hela tiden. Dom började med att byta batteriet. Vi fick stop gång på gång efter batteribytet och där efter bytte dom laddningsregulatorn vilket inte har med detta att göra. Efter att några grannar på där jag har sommarhus hjälpte när så konstaterades att det var generatorn som behövde bytas. Bilia bytte den och sedan gick den som en klocka. Hade dom kunnat detta hade inte sommaren blivit förstörd. Att undersöka generatorn är jättelätt. Har man mätinstrument så går det på några minuter. Detta skall ju vara en gammal verkstad och som har väl etablerade mekaniker (trodde jag i alla fall)
    Ja inte ens en hederlig Volvo klarar dom! Detta är en stor skandal!
    Jag skulle uppskatta att dom har lurat mig på över 10 000 :-

Akta er för denna urusla verkstad! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Partille:

Semhar Amanda T Semhar Amanda T tycker: