Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Täby Särelinds Bygg AB

Särelinds Bygg AB

Ullna Allé 45, 187 61 Täby — Visa karta

Särelinds Bygg AB är ett litet familjeföretag som har lång erfarenhet av diverse sorters bygg och entreprenadverksamhet. Vi åtar oss såväl stora som små projekt.

Läs vad 10 kunder tycker om Särelinds Bygg AB

• Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Särelinds Bygg AB
    Mycket bra bemötande. Håller tider och meddelar om dom blir sena. Alla hantverkare som har varit inblandade har dykt upp.

Särelinds Bygg har gjort om vår lilla toalett samt renoverat vår dotters rum (målning, tapetsering och byggt om en garderob).
    2016-09-26 Särelinds Bygg AB svarar Elisabeth K
    Hej Elisabeth, tack för din RECO, önskar jag hade fått delta mer i ert projekt men glad att ni är nöjda (strävar alltid efter att få utomordentligt nöjda kunder) och vet stt det blev lite stressigt med småslarv som följd på vissa moment, det viktiga är att det inte är OK och stt det åtgärdas utan dröjsmål. Tack igen för att du lämnade en RECO ;)
  • Lars M
    Lars M skrev om Särelinds Bygg AB
    Mycket bra utfört arbete. Ordning och reda städat och fint efter varje dag. Trevliga hantverkare som hållit på över två månader med total renovering av mitt hus. Kan varmt rekommendera detta företag! Varma hälsningar från Lasse!
    2016-09-26 Särelinds Bygg AB svarar Lars M
    Tack Lasse, det har varit hur kul som helst att jobba med dig och ditt hus. Kommer sakna både dig (kungen
    Av Väsby) och ditt ställe, det är extra roligt att jobba med kunder som är engagerade och följer projektet med spänning! Tack för ett roligt och utvecklande projekt! På återseende
  • Philip H
    Philip H skrev om Särelinds Bygg AB
    Särelinds bygg AB har gjort ett mycket bra jobb i vårat radhus.
    Jobbet bestod av att göra en ny rak trappa till övervåningen, Kristoffer var på plats och utförde ett mycket bra jobb med en mycket bra precision då det va lite speciella vinklar mm, vi är jätte nöjda! Jobbet gick smidigt och han var mycket punktlig och noggran.
    Finns inget att "klaga" på, har haft dålig erfarenhet av snickare men särelinds bygg fick mig verkligen att ändra uppfattning! Verkligen att rekommendera detta företag/ Philip Hansson Tegvägen 63 Vallentuna
    2016-09-22 Särelinds Bygg AB svarar Philip H
    Första och främst vill jag tacka dig för att du tog dig tid stt skriva en RECO. Och tack för en fin recension, det betyder mycket och gör det lite lättare och roligare att gå varje morgon. Sen så älskar jag ju att snickra också ;) stort tack för ett roligt jobb! /Kristofer
  • Eric E
    Eric E skrev om Särelinds Bygg AB
    Särelinds Bygg bytte vindskivor hos oss. Snabbt, proffsigt med kunskap.
  • Mikel J
    Mikel J skrev om Särelinds Bygg AB
    Anlitade Särelinds Bygg för renovering av ett badrum och stambyte av tvättstuga. Allt har gått superbra. Dammfritt och snyggt utförande av bygge jobben. Kommunikationen med Kristofer under bygget har fungerat utmärkt!
    2016-01-10 Särelinds Bygg AB svarar Mikel J
    Tack Mikael! Det har varit ett roligt och intressant projekt, önskar er god fortsättning 2016! Vi ses snart
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Särelinds Bygg AB
    Skulle renovera kök samt lägga golv i hela lägenheten då vi stötte på Särelinds Bygg genom gott omdöme från grannar som anlitat dem. Under hela renoveringen så har vi haft en god kontakt och de har varit mycket trevliga & tillmötesgående. Arbetet har utförts klanderfritt och som extra plus så har de alltid varit noggranna med att städa efter sig vilket vi har uppskattat mycket. Särelinds kan varmt rekommenderas.
    2015-11-19 Särelinds Bygg AB svarar Andreas L
    Hej och tack för er fina recension, vi tackar för uppdraget och hoppas att ni ska trivas bra i er lägenhet :) krama om din trevliga fru så hörs vi snart igen ;-)
  • David B
    David B skrev om Särelinds Bygg AB
    Kristofer är snabb och duktig. Vi fick en lista av mäklaren med saker vi behövde fixa innan försäljningen. Efter ett samtal till Särlinds Bygg fick vi snabb återkoppling och de var på plats redan dagen efter och fixa det som behövdes. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera denna firma.

David och Anna Vanadisvägen 24
    Särelinds Bygg AB, Kristofer S gillar detta
  • Louise O
    Louise O skrev om Särelinds Bygg AB
    Jättetrevlig och kunde hjälpa oss på kort varsel. Jobbet är jättebra gjort, det märks att man är mån om detaljerna och att det finns glädje i arbetet. Arbetstiderna var väldigt flexibla och anpassades efter vad som passade oss. Kan varmt rekommendera dem och skulle absolut anlita dem igen.
    2015-10-12 Särelinds Bygg AB svarar Louise O
    Tack för denna fina recension Louise, det glädjer mig verkligen att höra! Tusen tack :)
  • Björn F
    Björn F skrev om Särelinds Bygg AB
    Duktiga och mycket hjälpsamma. Gör sitt jobb med engagemang och på utsatt tid.
    Kan varmt rekommenderas
    2015-10-11 Särelinds Bygg AB svarar Björn F
    Hej Björn

Tack för det, det var ett rent nöje att jobba hos dig i ditt fina sommarhus. Vi ses fler gånger :)
  • Yolanda L
    Yolanda L skrev om Särelinds Bygg AB
    Duktiga och pålitliga hantverkare!
    2015-10-10 Särelinds Bygg AB svarar Yolanda L
    Tack så mycket bästa Yolanda! Ord som värmer nu när kylan kryper på. Ha det bäst

Ullna Allé 45, 187 61 Täby