Satvision Scandinavia

Satvision Scandinavia

Välkommen till oss på Satvision Scandinavia! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av Digital-TV, IPTV, Dreambox och andra digitala tillbehör. Alla våra produkter är enkla att installera och använda och håller självklart mycket hög kvalitet. Vi erbjuder ett brett sortiment och hjälper dig med tips, råd och personlig service...

156 omdömen om Satvision Scandinavia

Dan A
Skrev om Satvision Scandinavia

Snabb och smidig leverans, bra och prisvärd MAG-box!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Christian S
Skrev om Satvision Scandinavia

Snabba leverans. Jag har aldrig behövt reklamera en produkt så jag kan inte uttala mig om den delen av kundservicen. Men de har alltid svarat på mina frågor snabbt.

Pasi H

Köpte en MAG 322w1, den är perfekt 👌

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Mikael J
Skrev om Satvision Scandinavia

Bra priser och snabb leverans!

Fredrik K
Skrev om Satvision Scandinavia

Snabb service o bra produkter 👍👍👍

Peter L
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte en Tvip s 410 snabb leverans och så men den fungerar inte,kan inte koppla till IPTV-leveratör utan hänger sig.Måste nog returnera den för byte eller rep. /P

Liiban a
Skrev om Satvision Scandinavia

jag kan sa bara ni är bästa hemsidan har beställt flera gången den här hemsidan

John M
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte en box för iptv. Verkar vara lite problem antingen med iptv eller boxen. Hänger sig i tid o otid så man får starta om boxen.

Jonas L
Skrev om Satvision Scandinavia

Snabbt, säkert och strålande produkt!

Veijo L
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte en IPtv box för nätet,funkar hyfsat men stänger av ibland och startar om utan att jag begärt det.

Per B
Skrev om Satvision Scandinavia

Snabb å bra service , extra plus för paketeringen och varan kom tidigare än förväntat!

Stefan S
Skrev om Satvision Scandinavia

klockrent och enkelt nästan tårögd när det går på det viset

Zoltan S
Skrev om Satvision Scandinavia

Produkten gäller en MAG322, Funkar ypperligt, lättinstallerad och snabb.

Bo B
Skrev om Satvision Scandinavia

Enkelt att handla, snabb leverans och bra priser.. blir inte bättre!

Hans G
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte mag box 351 tack vare det bra priset och snabb leveranstid och fri frakt har bara +++++ om satvision

Nesko N

A++++++++++++++++++++++++++++++

Lars J
Skrev om Satvision Scandinavia

snabb leverans snabb feedback vid frågor något sämre vid den lokala utlev.

Gert H
Skrev om Satvision Scandinavia

Supersnabb leverans och perfekt förpackad

Roger S
Skrev om Satvision Scandinavia

köpt några tv boxar betalat sen har har varorna kanonsabbt varit framme hos mig

Mats R
Skrev om Satvision Scandinavia

Min första affär med detta företag blev en fjärrkontroll. Klantade mig och beställde fel visade det sig. Har returnerat denna med en bra instruktion från Satvision och hoppas kunna få dessa pengar tillbaka satt på kontot inom några dagar. Efter den del mejl mellan varandra har jag fått instruktion vilken fjärrkontroll som jag borde ha lagt som order. Betald med swisch. Med förhoppning att ha denna i brevlådan inom någon dag samt mitt tillgodo insatt på kontot.

Daniel R
Skrev om Satvision Scandinavia

Snabbt och smidig beställning om deras fraktbolag kunde vara snabbare hade det varit bättre =)

Bo Ö
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte en dekoder, snabb leverans. Super!

Sabo P

Snabbt och brå...😀...............😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Roy H
Skrev om Satvision Scandinavia

Jag köpte en ny fjärrkontroll till min satellitmotagare samt ett trådlöst nätverkskort. Blev dock lite sur då jag för sent såg att nätverkskortet jag betalade 195 kr för (nedsatt pris) kunde köpas för 29 kr i en annan web-butik. Jag drar den slutsatsen att man tar rejäla överpriser på vissa produkter.

Djordje I
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte IPtv box formuler Z Funkar perfekt 😉👍🏼 Snabb service, bra kontaktat med säljaren riktigt seriös

Olov N
Skrev om Satvision Scandinavia

Beställde en wifiantenn till TV. Lätt via nätet och snabb leverans.

Billy J

tvip 410 snabb leverans,men saknar manual om produkten typ kanaler

Lars-Olof B
Skrev om Satvision Scandinavia

Allt fungerade alldeles utmärkt. Har nu prövat de flesta funktionerna. Hittills Inga uteblivna funktioner. Funderade ett slag över subtiltextningen. Vet ej om denna fungerar 100 procent eller ej. Tidvis verkar allt fungera Instruktionen, är bitvis lite svår att läsa. Annars är det en apparat jag är nöjd med. Helt okay. Lars-Olof Bäckelid

Akmaljon K

snabb leverans rekomenderar 👍👍

Jesper B
Skrev om Satvision Scandinavia

Snabb leverans, gick på ett dygn så hade jag prylen.

Michail C
Skrev om Satvision Scandinavia

Jätte bra service mycket nöjd

Medhane M
Skrev om Satvision Scandinavia

Jag har köpt två box och jag är nöjd.

Peter H
Skrev om Satvision Scandinavia

Jag köpte två stycken wi-fi antenner, men de kom bara en, så jag ringde och dom skulle skicka en till omg.

Mirza S
Skrev om Satvision Scandinavia

Snabb leverans! Allt som förväntat!

Lars-Arne S
Skrev om Satvision Scandinavia

Beställde en usb wifi adapter som var trasig/transportskadad. Mailade satvision, som svarade snabbt. Den byttes ut, utan problem.

Sinisa L
Skrev om Satvision Scandinavia

Klockrent, allt från beställning till leverans.

Burim D

Snabb leverans. Enkelt att beställa

Ana K
Skrev om Satvision Scandinavia

We are very satisfied with mag bix we have order. Works perfekt.

Nedeljko B
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte en mag-box smidigt och enkelt. Fick leveransen inom 3 dagar.

Per B
Skrev om Satvision Scandinavia

Snabb och bra leverans. Kommer att köpa igen.

Thomas H

Antenn till mag 254 Får den inte till att fungera

J. S
Skrev om Satvision Scandinavia

Mag 322 ble raskt ekspedert og ankom ila tre-fire dager. Jeg har tidligere kjøpt 3 MAG - bokser fra Kina, og har måtte kreve refund hver gang. Denne gang fungerer boksen.

Nils-Göran O
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte LNB allting utmärkt, men vill inte skriva några romaner

Jacob H
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte en mag box hos satvision och kan inte vara nöjdare! Vart först lite skeptisk om sidan då jag aldrig hört om eller handlat på sidan innan. Nu i efterhand kan jag bara säga att jag är riktigt nöjd med min produkt samt service och leveranstider från satvision! Rekommenderar verkligen.

Dino H
Skrev om Satvision Scandinavia

Det var bra, spama mig inte mera med mailet om omdömet en gång om dagen nu när jag svarar. Tack.

Khaled M
Skrev om Satvision Scandinavia

hej! Jag köpte en box Mag254 W1 Inbyggd Wi-Fi (150Mbps) (Original) Artikelnummer: 587965w Jag är helt nöjd med produkten som jag köpte från er.. Jag har inte blivit bemött på ett bra sätt jag har försökt ringa flera gånger och lämnat ett meddelande i telefonsvararen tills en försäljare har svarat mig och det tåg så jävla lång tid flera timmar tills han svarade mig i telefonen och han var inte så trevlig han ville inte hjälpa mig när det gäller om en produkt jag ville köpa och jag ringde igen, ingen svarade mig....

Jens S
Skrev om Satvision Scandinavia

Formuler z7+ iptv box. En överlägsen iptv box med android. Och appen Mytvonline som inte finns på andra boxar. Snabb leverans av Satvision Scandinavia. Jag är mycket nöjd!

Aleksandar M
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte en iptv box. Det är lätnavigerat på sidan med bra info om produkterna. Lätt att betala för varan och snabb leverans.

Johan B
Skrev om Satvision Scandinavia

Köpte en nätdel och den fungerade. Paketet kom på anvisad tid så inget alls att anmärka på.

Claes W
Skrev om Satvision Scandinavia

Väggfäste till parabol Bra info om leverans via mejl Allt precis som förväntat Snabb leverans av produkt som var precis som förväntad