Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB

Läs vad 7 kunder tycker om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB

• Michael C S

2019-05-20

Michael C S skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Hon är den enda som med en enklare undersökning kunde se direkt vilken mat jag skulle undvika, se problemområden i min kropp jag fått åtgärda flera år senare, samt lindra en kronisk skada till nästan full rörlighet. Har provat många olika behandlingar, men ingen som nått upp till det hon kunnat åstadkomma med sin analys och behandling. Läs mer
    Corpus Kiropraktik
    4.8 / 5 i betyg — 253 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Besöket blev trevligt och förtroendeingivande. Uppskattade den noggranna introduktionen. Märktes att han var modernt utbildad - satte hela"
  • 2019-01-09

Matilda L skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Jag gick på en 5dagars kur hos dr nie mot extrem nackont. Dock så blev inte mina besvär något bättre alls efter dessa 5 dagar. Jag har släpats med problemen länge och förstår att det kanske skulle behövas fler gånger. Men då 5 gånger på raken kostade mig över 2000 kr så hade jag inte råd. kan kännas som bortslängda pengar men var värt ett försök. Skulle inte rekommendera att besöka henne om man är nålrädd eller inte vill ligga halvnaken öppet inför massa folk. Då dr Nie kan verka ganska hård (även fast hon garanterat inte är) och det är väldigt mycket folk där samtidigt och det är mest "av med kläderna" sen direkt in med nålarna. Det kan även vara svårt att kommunicera. Dock så hörde jag historier från folk i väntrummet om att dom blivit hjälpta från allt från eksem till håravfall och från att inte kunna bli gravid till att bli gravid. och det lät som hon gjorde magi med vissa. Helt enkelt från person till person och vilka problem man dras med. Läs mer
  • Olga A

2018-11-22

Olga A skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Skulle aldrig rekommendera Dr Nie. Gjorde akupunktur 5 dagar i rad och kände mig jätte trött redan efter andra behandling. Dr Nie sa att det gör inget och jag skulle bli piggare sen. Efter femte behandling spydde jag på väg hem. Ringde till Dr Nie , fick tee av henne som jag fick betala 150 kronor som inte hjälpte. Två dagar senare insåg jag stora blåmärken på händer, panna och ben. Åkte till Dr Nie och visade mina blåmärke men hon ville fortfarande ge mig nån magisk tee som skulle hjälpa. Tredje dag efter akupunktur var jag sjukskriven och hamnade på akuten pga hjärtklappning, obalans i kroppen samt att yrsel som gjorde att jag svimmade på jobbet. Nu har det gått tre veckor efter akupunkturen och jag har jätte sömnproblem som jag hade aldrig haft förut, stark huvudvärk och är sjukskriven en månad till från jobbet. Läs mer
    Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    4.6 / 5 i betyg — 307 omdömen
    Badge2020
    "Bra bemötande och bra behandling. Gick bara dit en gång eftersom att det sedan var sommarstängt men gick sedan på deras klinik på stan och b"
  • Satsango L

2012-09-08

Satsango L skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Doktor Nie är helt fantastisk. Hon har det de flesta Medicinläkare har brist på . Empati, Kärlek, Intuition och en bred kunskap plus att hon ger behandlingar. Läs mer
  • 2011-01-31

Ali X skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Jag kan varmt rekommendera Dr Nje! Hon är en väldigt duktig läkare och man blir frisk efter tre gånger! Det blev jag (egentligen man ska gå dit fem gånger, men jag hade redan planerat en resa utomlands)hon hjälpte mig bara med nålarna... trots att jag hade gått med min ryggskott till tre olika läkare under 3 månader och fått en hel del behandlingar- sjukgymnast, citodon, voltaren o.s.v. utan att bli det minsta bättre. Hon gör underverk. Läs mer
    Agilokliniken - City
    4.7 / 5 i betyg — 432 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fick fyra naprapatbehandlingar efter att ha drabbats av nackspärr. Mina besvär försvann efter första behandlingen, så jag fick den hjälp"
  • 2009-11-18

Caroline E skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Dr.Nie är en underbar person. Hon har en förmåga att visa omtanke och empati till alla hon möter. Går på behandling där och det är bland det bästa jag gjort. Läs mer
  • Annika T

2008-05-07

Annika T skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Dr.Nie målar jag upp som gud!! Jag vet inte vad hon gör med nålarna? En riktig kunnig kvinna som både har en öst och västerlänsk doktors examen. Jag hade diskbråck och mådde skit och kunnde inte sova alls i kanske 2 veckor, fick höras talas om Dr.Nie av en bekant. Tänkte har aldrig provat akupunktur hade så ont att jag provade vad som helst bara jag fick sova. När jag kom dit satt det kanske 20 pers och väntade att få hjälp. När det var min tur fick jag komma in till Nies kontor och hon höll mig i handen och hummade och ville se min tunga och hummade så berättade hon precis vad jag har för "fel" och det stämmde och jag hade inte sagt ett ljud till henne. Var där 5 dagar på raken och blev nästan helt friskförklarad efter tredje dagen kunde jag sova!! Har du några krämpor gå till Dr.Nie.
    HON ÄR GRYM, No more said!! Läs mer
    Alexander F gillar detta
    Access Rehab - Vasastan
    4.7 / 5 i betyg — 947 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk idrottsmassage av en utmärkt massör"

Bästa Kiropraktorerna nära Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB:

Kiro Praktiken (2.3km)
Lena O Lena O tycker:
“Trevlig och kompetent. Mysig l...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte