Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stora Essingen Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB

Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB

Essingeringen 12, 112 64 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB

• Satsango L
    Satsango L skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Doktor Nie är helt fantastisk. Hon har det de flesta Medicinläkare har brist på . Empati, Kärlek, Intuition och en bred kunskap plus att hon ger behandlingar. Läs mer
  • Ali X
    Ali X skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Jag kan varmt rekommendera Dr Nje! Hon är en väldigt duktig läkare och man blir frisk efter tre gånger! Det blev jag (egentligen man ska gå dit fem gånger, men jag hade redan planerat en resa utomlands)hon hjälpte mig bara med nålarna... trots att jag hade gått med min ryggskott till tre olika läkare under 3 månader och fått en hel del behandlingar- sjukgymnast, citodon, voltaren o.s.v. utan att bli det minsta bättre. Hon gör underverk. Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Dr.Nie är en underbar person. Hon har en förmåga att visa omtanke och empati till alla hon möter. Går på behandling där och det är bland det bästa jag gjort. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Shanghai Akupunktur, Hud & Hälsovård KB
    Dr.Nie målar jag upp som gud!! Jag vet inte vad hon gör med nålarna? En riktig kunnig kvinna som både har en öst och västerlänsk doktors examen. Jag hade diskbråck och mådde skit och kunnde inte sova alls i kanske 2 veckor, fick höras talas om Dr.Nie av en bekant. Tänkte har aldrig provat akupunktur hade så ont att jag provade vad som helst bara jag fick sova. När jag kom dit satt det kanske 20 pers och väntade att få hjälp. När det var min tur fick jag komma in till Nies kontor och hon höll mig i handen och hummade och ville se min tunga och hummade så berättade hon precis vad jag har för "fel" och det stämmde och jag hade inte sagt ett ljud till henne. Var där 5 dagar på raken och blev nästan helt friskförklarad efter tredje dagen kunde jag sova!! Har du några krämpor gå till Dr.Nie.
    HON ÄR GRYM, No more said!! Läs mer
    Alexander F gillar detta