Sigtuna Motor AB

Välkommen till Sigtuna Motor!

Vi på Sigtuna Motor vilar på tre ben där vi kan hjälpa dig som kund - Verkstad, bilförsäljning och biluthyrning.

Bilverkstad - Vi servar din bil oavsett vilket märke den har. Som auktoriserad bilverkstad ger vi dig även garanti på alla våra reservdelar.
Bilförsäljning - Vår passion ligger i att sälja och förmedla bilar. Vi har en rad olika bilmärken i lager för dig som letar efter din nya drömbil.
Biluthyrning - Behöver du hyra en bil så kan du enkelt och säkert göra det hos oss på Sigtuna Motor.

Varmt välkommen att kontakta oss angående dina bilfrågor!

Läs vad 32 kunder tycker om Sigtuna Motor AB 2

2022-09-30 Insamlad av företaget
    Bra bemötande som känns ärligt förtroendeingivande och seriöst. Snabba mejlsvar både inför köp och ett oförutsett fel på bilen. Garantitiden gällde och felet blev åtgärdat redan dagen efter anmälan. Kan rekommendera Sigtuna Motor och återkommer gärna. Bra även att kunna lämna in bilen för service på deras verkstad.
    Hälsningar Maria
    2022-09-23 Insamlad av företaget
    Jag sålde och köpte bil. Mycket bra och korrekt bemötande.
    2022-09-15 Insamlad av företaget
    Vi köpte en bil hos Sigtuna Motor utan problem. Vi fick hjälp av en supertrevlig och professionell säljare Ivan.
    Han var ärlig och tog sig verkligen tid för oss. Det kändes tryggt att kunna fundera och diskutera med honom.
    Jag vill verkligen rekommendera Sigtuna Motor
  • 2022-09-14 Insamlad av företaget
    Bought a second hand V50 Volvo from Sigtuna Motors. Super happy with everything from start to finish. Friendly and knowledgeable customer service. Car in good condition despite a few faults that are to be expected with an older car but taken care of immediately when contact was made. Very happy with the car and happy with the service. Thanks for all!!
  • 2022-09-03 Insamlad av företaget
    Överlag ett bra bemötande och en stor välvilja att det ska bli en bra affär för båda parter. Skönt att hitta en bilhandlare som verkligen anstränger sig för att inte bekräfta den nidbild av bilhandlare som finns. Hittade bilen via blocket men nästa gång det är dags att byta bil kommer jag börja med att titta på deras utbud innan jag söker brett.
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Köpte en bil modell från 2019. Väldigt nöjd med bilen och med bemötandet från bilhandlaren.

Var något problem med några sensorer så en lampa i bilen började lysa. Sedan märkte jag någon vecka efter köpet att det var rostbubblor under lacken på ett ställe. Dem stod för kostnad och fixade nya sensorer och lackade om bilen på utsatt område.

Var ingen diskussion om saken, väldigt reko bilhandlare i jämförelse mot en hel del andra bilhandlare.
    2022-07-04 Spontant omdöme
    Fantastisk trevliga killar, varmt rekommenderar denna firma
    Köpte en bil och är supernöjd
    2022-05-24 Spontant omdöme
    Seriös bilfirma. Köpte en bil och det blev lite strul med inbytet. Gjorde affär ändå och fick bilen levererad till Lidköping. Bilen är 100 % efter säljaren beskrivning. Kan rekommenderas!
  • 2022-05-06 Insamlad av företaget
    Allt från service till pris är suveränt
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, ärligt och proffsigt intryck.
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Trevlig bemötande, snabbt service!
    2022-04-17 Insamlad av företaget
    Det var helt okej!
    Jag är mycket nöjd på fordon köpet. I Sigtuna Motor AB var dem jätte snällt mot mig och jag skulle rekommendera de till alla som jag känner. Tusen tack till er!😊🥰
    Tack Ibrahim för du gav oss förtroende för din nya bil. Tveka inte att höra av dig om frågor eller funderingar skulle uppstå.
    2022-04-13 Insamlad av företaget
    Så trevliga och serviceminded. Tack för omsorgen om min bil👍
    Tack för fina recession,
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Detta har blivit min verkstad som fixat bilarna mycket bra !!
    Vad kul att höra! Du är alltid välkommen.
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Proffsigt mottagande och riktigt bra service
    Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med oss.
    2022-03-25 Insamlad av företaget
    Hjälpsamma och förstående när vi var tvungna att ställa in resan pga sjukdom. Vi kommer tillbaka!
    Trågikt att höra men ni är alltid välkomna tilbaka.

• 2022-03-24 Insamlad av företaget
    Köpte en bil. Är mycket nöjd. Ivan mycket hjälpsam. Kan varmt rekommendera detta företag.
    Peter Elmstein
    Tack Peter för din recension. Härligt att höra
    att du är nöjd med vår service och företag.
    Välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar.

Med vänliga hälsningar;
    2022-03-19 Insamlad av företaget
    Familjärt mottagande. Aldrig någonsin fått så bra service, okomplicerat. Står för det dom lovar.
    Guldstjärna flera gånger om.
    Tack Nadeeka för fin recension. Härligtt att du känner dig trygg hos oss och att du är nöjd över din nya begagnade bil.
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    En seriös bilhandlare!

Bra och seriös bilhandlare som såg till att jag fick en bra, smärtsam och smidig affär på bilen jag köpte hos dem.

Rekommenderar!
    Tack för fina omdöme. Du är varmt välkommen!
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Helt grym survice köpte en bil med lite små fel och det var inge snack va bara att lämna in så fixade dom
    Det är alltid tråkigt när det uppstår problem men vi är glada att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt.
    Med vänli hälsning,
    2022-02-07 Spontant omdöme
    Köpte en bil strax innan jul. Ingen konstigt med det. Snabbt och smidigt. Tyvärr sedan dök det upp ett fel som väl ingen kunde ha vetat. Men grabbarna tog hand om det och det blev avhjälpt. Alla nöjda och glada. Kan bara rekommendera detta företag.
    Vi är glada att vi har vår grymma garanti när tråkigheter dyker upp :)
    Vi uppskatar din tålamod. Onskar dig många trevliga mil i din nya bil.

2021-12-13 Spontant omdöme
    Vi köpte vår nya saab här för några veckor sedan. Bilens motorlampa började lysa när vi kommit hem och när vi ringde och berättade detta så tog de genast tillbaka bilen och fixade problemet. Medans bilen var där fick vi fri lånebil under hela perioden och de erbjöd sig tillomed att köpa tillbaka bilen om vi tyckte att det var struligt att reparera den. Vi behöll såklart bilen och är mycket nöjda med den och hela vår upplevelse här på Sigtuna Motor! Personalen var proffsiga, ärliga och hade väldigt trevligt bemötande. När det är dags att köpa ny bil kommer vi absolut att komma tillbaka hit igen! Extra tack till Ivan som satte guldkant på vår köpupplevelse.
    /Robin & Melissa
    Tack Mellissa för du gav oss förtroende av din nya bil. Allltid tråkigt när det uppstår problem men vi är glada att vi kunde hjälpa dig på det bästa sätt och att du är i slutändan är nöjd med ditt köp.

• Marianne Ö
    skrev om Sigtuna Motor AB
    2021-10-12 Spontant omdöme
    Trevlig, ärlig och hjälpsam verkstad....
    Kan varmt rekommenderas!
    Marianne med grå VW passat
    Tackar vi för din förtroende.

2021-09-20 Insamlad av företaget
    Allt fungerade smidigt, trevligt och problemfritt. Bilen levererades i ”nyskick” trots 11 år gammal. Mvh Andreas
    Tack Andreas för ditt utförliga omdöme .Vi är glada att du blev nöjd med ditt köp från oss.

2021-09-18 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsigt bemötande utan att vara påträngande. Affären gick smidigt.
    /Erica
    Tack för ditt omdöme. Vi uppskatar detta.

2021-09-14 Insamlad av företaget
    Köp av bilen blir utmärkt jag är nöjd hittills. Tack Sigtuna motor
    Tackar och bockar!
    Mvh/Sigtuna Motor
    2021-09-06 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig och proffsig personal, bussen vi hyrde var i fint skick och fungerade klockrent. Kommer hyra här fler gånger. Rekommenderas!
    Tack Linus för feedback .Välkommen åter!
    2021-09-04 Insamlad av företaget
    Hej
    Köpte en bil från Sigtuna Motor och jag kan säga bara bra om dom killarna.
    Tack för en smidig och bra affär
    Mvh Magne
    Tack för din ömdome!

2021-09-04 Insamlad av företaget
    Trevlig och kompetent personal! Köpte en bil av dem. Köpet gick smidigt och lätt och bilen går perfekt!// Sara
    Tack för ditt omdöme!
    Önskar dig många trevliga mil i din nya bil.

• 2021-09-02 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och kunnig personal som lagade min bil på ett kick!
    Tack för vi fick ditt förtroende!
  • 2021-08-27 Insamlad av företaget
    Sigtuna Motor AB sålde oss en underbar Volvo V70 D5, som dom har lagat, inga problem med den alls, Ivan som vi köpte den av var otroligt tillmötesgående och proffesionell, han såg till att vi kunde känna oss trygga med bilhandeln. Vi valde att byta in vår gamla Ford Focus och det fick vi en bra peng för!
    Tack Ivan och Sigtuna Motor!
    David de Jager
    Tack David för fin feedback! Välkommen åter!
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Mycket bra verkstad där ärlighet är prioritet och lurar inte kunder
    Tack så mycket Attiqullah ,välkommen åter!