Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Skarpnäck Bagarmossen Självklar Ljuspunkt

Självklar Ljuspunkt

Rusthållarvägen 73, 128 43 Bagarmossen — Visa karta

Vid första besöket läggs 5-10 minuter på ett samtal om vad behovet är. Har du några problem kommer jag ställa några frågor för att säkerställa att massagen inte kan orsaka skada. Eventuellt gör jag även ett eller ett par enklare tester.

Bra att vara införstådd med, vid varje tillfälle, är att inom tiden så ingår av/påklädning och eventuella behovstester.

Välkomna till Självklar Ljuspunkt!
Linnégatan 61, 11458, STOCKHOLM
Salong Tid
Ida T:
Salong Tid ger alltid ett väldigt professionellt intryck. Man blir också bemött med värme och känner sig alltid ompysslad när man går därifr...

Massörer nära Självklar Ljuspunkt:

Fabrikörvägen 16, NACKA STRAND
Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka... Läs mer ›
Regina N:
Vänlig, kompetent, effektiv. Bra råd om min hud, och trevlig att prata med. Varmt rekommenderad!

Blekingegatan 67 A, STOCKHOLM
Regelbunden massage på arbetsplatsen ger mer välmående och effektivare personal.... Läs mer ›
Fredrik A:
Jag upplever att Hälsofrid bemöter mig personligt, vänligt och trevligt. De bemödar sig om att förstå mina problem och behandlar mina proble...

Rosenlundsgatan 54, STOCKHOLM
Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapat... Läs mer ›
Sanna S:
Proffsigt, hög tillgänglighet.

Arsenalsgatan 3, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Face Up Hudvård på Arsenalgatan! Läs mer ›
Roland F:
man blir mycket bra mottagen när man kommer till henne, man kan verkligen koppla av när man sitter i stolen och får sina fötter behandlade.

Läs vad 13 kunder tycker om Självklar Ljuspunkt

• Jessica E
    Jessica E skrev om Självklar Ljuspunkt
    Rekommenderas! Besökt naprapat och kiropraktor pga rygg-och nackproblem, fick minst lika bra behandling hos Självklar Ljuspunkt.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Självklar Ljuspunkt
    Mina varmaste rekommendationer!
  • Sara S
    Sara S skrev om Självklar Ljuspunkt
    I särklass den bästa massagen jag någonsin fått är av Kim!

Hon hittar minsta lilla muskel och knut i kroppen och jag känner mig som en ny person varje gång!

Rekommenderar starkt Kims massage till dem som vill ha massage "på riktigt"!
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Självklar Ljuspunkt
    Kim är otroligt lugn, lyhörd och varm och har totalt fokus på kunden. Hon kände in mina behov och anpassade behandlingen efter mig. Hon delade med sig av intressant information om muskler och bindväv, vilket jag gett mig lite nya perspektiv på hur jag kan ta hand om mig själv bättre! Rekommenderas starkt!
  • Mari P
    Mari P skrev om Självklar Ljuspunkt
    Jag kan varmt rekommendera Självklar Ljuspunkt och Kim är en duktig massör. Framförallt inkännande vilket är mycket bra. Jag har haft förmånen att prova många olika sorters massagebehandlingar och massörer och Självklar Ljuspunkt ligger bland de bästa jag haft. Massagen var så avslappnande (efter en hel del spänningar) att jag nästan somnade mot slutet. Det är ett gott betyg. :)
    Ett plus är att hon håller till precis intill centrum och tunnelbanan så det är smidigt att ta sig dit väl framme, ca 12 min från söder.
  • Conney S
    Conney S skrev om Självklar Ljuspunkt
    Kim hjälpte mig med alla mina skavanker och problem, 10poäng, rekommenderar starkt! :)
  • Anki S
    Anki S skrev om Självklar Ljuspunkt
    En ren njutning! Massagen väl genomförd.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Självklar Ljuspunkt
    Kim från Självklar Ljuspunkt har under våren tagit med sig sin massagebänk till vårt kontor och erbjudit våra medarbetare massage en gång per månad. Detta blev snabbt en populär aktivitet som starkt bidragit till ökat välbefinnande på kontoret. Kim är synnerligen kompetent och har avhjälpt en hel del spända nackar och onda ryggar etc. Vi kan verkligen varmt rekommendera henne och hennes tjänster
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Självklar Ljuspunkt
    Mycket professionell och bra massage! Massören är kompetent, engagerad och vänlig. Jag kan verkligen rekommendera massage på Självklar Ljuspunkt!
  • Andréa A
    Andréa A skrev om Självklar Ljuspunkt
    Inlyssnande massör som intresserar sig för klientens behov.
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Självklar Ljuspunkt
    Utmärkt hjälp för mina stela muskler
  • Bo B
    Bo B skrev om Självklar Ljuspunkt
    Professionel massage med tydlighet och djup.
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Självklar Ljuspunkt
    Proffsig massage. Massören löste upp knutar i nacke och skuldror, det var smärtsamt och gav en slags träningsvärk efteråt men jag antar att det var välgörande. Det bästa var den delen av massagen som bara var till för att göra en avslappnad.

Rusthållarvägen 73, 128 43 Bagarmossen