Självklar Ljuspunkt

Självklar Ljuspunkt

Ring 073-143 95 49 www.sjalvklarljuspunkt.com
4.5

Vid första besöket läggs 5-10 minuter på ett samtal om vad behovet är. Har du några problem kommer jag ställa några frågor för att säkerställa att massagen inte kan orsaka skada. Eventuellt gör jag även ett eller ett par enklare tester. Bra att vara införstådd med, vid varje tillfälle, är att inom tiden så ingår av/påklädning och eventuella behovstester. Välkomna till Självklar Ljuspunkt!

13 omdömen om Självklar Ljuspunkt

Jessica E
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Rekommenderas! Besökt naprapat och kiropraktor pga rygg-och nackproblem, fick minst lika bra behandling hos Självklar Ljuspunkt.

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Ulrika L

Mina varmaste rekommendationer!

Sara S
Skrev om Självklar Ljuspunkt

I särklass den bästa massagen jag någonsin fått är av Kim! Hon hittar minsta lilla muskel och knut i kroppen och jag känner mig som en ny person varje gång! Rekommenderar starkt Kims massage till dem som vill ha massage "på riktigt"!

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 866 omdömen 4.7 av 866 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Sofie K
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Kim är otroligt lugn, lyhörd och varm och har totalt fokus på kunden. Hon kände in mina behov och anpassade behandlingen efter mig. Hon delade med sig av intressant information om muskler och bindväv, vilket jag gett mig lite nya perspektiv på hur jag kan ta hand om mig själv bättre! Rekommenderas starkt!

Mari P
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Jag kan varmt rekommendera Självklar Ljuspunkt och Kim är en duktig massör. Framförallt inkännande vilket är mycket bra. Jag har haft förmånen att prova många olika sorters massagebehandlingar och massörer och Självklar Ljuspunkt ligger bland de bästa jag haft. Massagen var så avslappnande (efter en hel del spänningar) att jag nästan somnade mot slutet. Det är ett gott betyg. :) Ett plus är att hon håller till precis intill centrum och tunnelbanan så det är smidigt att ta sig dit väl framme, ca 12 min från söder.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1029 omdömen 4.7 av 1029 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Conney S
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Kim hjälpte mig med alla mina skavanker och problem, 10poäng, rekommenderar starkt! :)

Anki S
Skrev om Självklar Ljuspunkt

En ren njutning! Massagen väl genomförd.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 610 omdömen 4.7 av 610 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Sofia L
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Kim från Självklar Ljuspunkt har under våren tagit med sig sin massagebänk till vårt kontor och erbjudit våra medarbetare massage en gång per månad. Detta blev snabbt en populär aktivitet som starkt bidragit till ökat välbefinnande på kontoret. Kim är synnerligen kompetent och har avhjälpt en hel del spända nackar och onda ryggar etc. Vi kan verkligen varmt rekommendera henne och hennes tjänster

Pernilla L
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Mycket professionell och bra massage! Massören är kompetent, engagerad och vänlig. Jag kan verkligen rekommendera massage på Självklar Ljuspunkt!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 432 omdömen 4.7 av 432 omdömen

Andréa A
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Inlyssnande massör som intresserar sig för klientens behov.

Catharina K
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Utmärkt hjälp för mina stela muskler

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Bo B
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Professionel massage med tydlighet och djup.

Lisa Ö
Skrev om Självklar Ljuspunkt

Proffsig massage. Massören löste upp knutar i nacke och skuldror, det var smärtsamt och gav en slags träningsvärk efteråt men jag antar att det var välgörande. Det bästa var den delen av massagen som bara var till för att göra en avslappnad.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen