Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Skjutdörrar & Garderober

Skjutdörrar & Garderober

Roslagsgatan 42, 113 54 Stockholm — Visa karta

STAY YOUNG
Den populära och omskrivna, helt smärtfria lyftbehandlingen som verkligen fungerar. Synbara resultat redan efter första behandlingen. Stimulerar egen kollagennivå som ger stabilitet i huden. Minskar rynkor och slapp hud på ansikte och hals.
Krogtäppan 13, 13768, Haninge
Vinisa Bygg
Jan F:
Bra utfört jobb, det gick snabbt och blev mycket bra.

Byggföretag nära Skjutdörrar & Garderober:

Döbelnsgatan 64, Stockholm
Badrumsrenovering på 10 dagar! Läs mer ›
Andres V:
Bra och proffsigt utfört arbete! Hörde av sig med kort varsel och utförde arbetet snabbt o smidigt. Rekommenderas! mvh A

Bjuletorg 13, Enskede
Välkommen till oss på Garant bygg & bad när du vill ha en snabbare, mer ansvarst... Läs mer ›
Christian:
Bra och pålitliga. Lyssnar in behov och kommer med bra förslag. Tiderna hölls och likaså budgeten.

Västmannagatan 56, Stockholm
Tveka inte att höra av dig till oss på K3 Stockholm. Läs mer ›
Mirjam H:
Vi anlitade K3 till en relativt omfattande renovering av vårt kedjehus. Vi flyttade blä en vägg, byggde nytt kök samt sovrum, jordade huset ...

Box 6088, Solna
Fredrik W:
Väldigt nöjd! Utförde ett bra jobb till ett bra pris!

Läs vad 5 kunder tycker om Skjutdörrar & Garderober

• ewa m
    ewa m skrev om Skjutdörrar & Garderober
    Vill varmt rekommendera stay young-metoden som Marianne utför.
    Redan efter 2st behandlingar känner jag hur min hy har återfått sin lyster samt ser väldigt fräsch ut:)
    En hemtrevlig atmosfär och god service är ett stort plus..
  • Monica E
    Monica E skrev om Skjutdörrar & Garderober
    Har just fyllt femtio år och har gjort några behandlingar. Har tidigare haft torr hud. Redan efter ett par behandlingar med stay young-metoden fick min hud mer lyster och de fina rynkorna slätades ut. Jag får i dag ofta uppskattning för min hud och många tycker att jag ser uppemot tio år yngre än vad jag i själva verket är. Det är jag väldigt glad för.
  • Lars H
    Lars H skrev om Skjutdörrar & Garderober
    Jag har testat många behandlingar men med Stay Young-metoden som används här blev resultatet otroligt mycket bättre och bestående. Jag blev ca 10 år yngre!! OK jag köpte Athena kräm av dem och det bidrog väl också. Skin Consult rekommenderas av hela mitt hjärta. Personligt och vänligt bemötande är ett extra plus.
  • Jan P
    Jan P skrev om Skjutdörrar & Garderober
    Härligt att se några år försvinna så fort, dessutom skönt under tiden. Tur att det finns naturliga behandlingar som kan hålla åren stången. Passar man som kvinna.
  • Rta L
    Rta L skrev om Skjutdörrar & Garderober
    Fantastiskt skön behandling, man blev väldigt väl omhändertagen...ville aldrig kliva ur behandlingsbädden. Ansiktet kändes som babyhud efter "stayyoung" behandlingen

Roslagsgatan 42, 113 54 Stockholm