Skjutdörrar & Garderober

Skjutdörrar & Garderober

Ring 08-545 900 45 www.skinconsult.se

STAY YOUNG Den populära och omskrivna, helt smärtfria lyftbehandlingen som verkligen fungerar. Synbara resultat redan efter första behandlingen. Stimulerar egen kollagennivå som ger stabilitet i huden. Minskar rynkor och slapp hud på ansikte och hals.

5 omdömen om Skjutdörrar & Garderober

ewa m
Skrev om Skjutdörrar & Garderober

Vill varmt rekommendera stay young-metoden som Marianne utför. Redan efter 2st behandlingar känner jag hur min hy har återfått sin lyster samt ser väldigt fräsch ut:) En hemtrevlig atmosfär och god service är ett stort plus..

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Monica E
Skrev om Skjutdörrar & Garderober

Har just fyllt femtio år och har gjort några behandlingar. Har tidigare haft torr hud. Redan efter ett par behandlingar med stay young-metoden fick min hud mer lyster och de fina rynkorna slätades ut. Jag får i dag ofta uppskattning för min hud och många tycker att jag ser uppemot tio år yngre än vad jag i själva verket är. Det är jag väldigt glad för.

Lars H
Skrev om Skjutdörrar & Garderober

Jag har testat många behandlingar men med Stay Young-metoden som används här blev resultatet otroligt mycket bättre och bestående. Jag blev ca 10 år yngre!! OK jag köpte Athena kräm av dem och det bidrog väl också. Skin Consult rekommenderas av hela mitt hjärta. Personligt och vänligt bemötande är ett extra plus.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Jan P
Skrev om Skjutdörrar & Garderober

Härligt att se några år försvinna så fort, dessutom skönt under tiden. Tur att det finns naturliga behandlingar som kan hålla åren stången. Passar man som kvinna.

Rta L
Skrev om Skjutdörrar & Garderober

Fantastiskt skön behandling, man blev väldigt väl omhändertagen...ville aldrig kliva ur behandlingsbädden. Ansiktet kändes som babyhud efter "stayyoung" behandlingen

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen