Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Järfälla Speedy Speedy Bilservice Jakobsberg

Speedy Bilservice Jakobsberg

En del av Speedyspeedybilservice.se

DATAVÄGEN 10, 175 43 Järfälla — Visa karta

Låt Speedy Bilservice i Jakobsberg ta hand om din bil! Vår kedja är den mest omtyckta inom verkstadsbranschen och vi har 30 års erfarenhet.

Våra duktiga bilmekaniker brinner för kundnöjdheten och att lösa de problem du har i bilväg. Vi jobbar alltid snabbt och effektivt med att fixa din bil, och under tiden kan du slappna av med en fika.

När det gäller betalning får du alltid veta priset i förväg för att slippa oväntade överraskningar. Vill du delbetala går det bra. Vill du boka tid går det bra. Vill du hellre komma på drop-in? Det fungerar också. Självklart erbjuder vi säkerhet i form av tre års garanti både på reparationer och bildelar.

Tillgängligheten är viktig för oss. Det ska gå lätt att fixa sin bil. Vi visar dig hur!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 86 kunder tycker om Speedy Bilservice Jakobsberg

• Marcus
    Marcus skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra mekaniker och bra bemötande, du blir inte lurad av denna verkstaden. Läs mer
  • Annelie
    Annelie skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket trevlig personal , fick fast pris innan och sen förklarat och visat vad som va trasigt Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra, professionellt och vänligt bemötande. Fixade allt snabbt. Läs mer
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bytt fel lykta på bilen trots både mailad bild och visat upp bilen på plats. Hoppas på snabb åtgärd utan extra kostnad.... vilket återstår att se. Läs mer
  • Inger
    Inger skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Har lämnat in för däck byte och däckhotell. Väldigt trevligt bemötande och snabb service. Har lämnat min bil för annat tidigare oxå och alltid kanonbra service. Läs mer
  • hans
    hans skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra och snabb service. Håller vad dem lovar. Prisvärt samt trevlig personal. Läs mer
  • Angela G
    Angela G skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Allt gick snabbt och smidigt. Bästa service! Många+++++ Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Efter att ha kollat upp bland olika verkstäder vad ett byte av bromsbelägg skulle gå på så var Speedy billigast. Personalen var dessutom mycket trevlig och jag fick tillbaka bilen på utsatt tid. Läs mer
  • ysakor k
    ysakor k skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Snabbt och smidigt med uppdateringar så fort ngt uppstår. Bättre kan det inte bli. Läs mer
  • Joakim
    Joakim skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra och seriöst bemötande och kompetent reparation. Dessutom snabb utfört arbete.
    Jag rekommenderar Speedy Jakobsberg.
    Lennart Läs mer
  • Tomita k
    Tomita k skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag lämnade in bilen efter att jag fick bakslag på besiktningen. Min tuta fungerade inte samt att mitt dimljus felpositionerade. Bytte även spindeln fram på högra sidan.

Då det under servicen framkom att det inte va själva signalhornet som felade, utan kabeln emellan, så hörde de av sig för att ha en dialog om hur vi skulle göra vilket jag uppskattar enormt mycket.

Jag har lämnat in bilen flera gånger o just att de alltid håller det de lovat, samt att om det uppkommer något vid service, att de alltid hör av sig gör att jag känner mig extra trygg som kund!

Personalen är också alltid trevlig och jag får ett mycket bra bemötande. Får snabbt tid och de delar även med sig av sin stora kunskap.

Jag kan varmt rekomendera Speedy i Jakobsberg då jag alltid är såå nöjd med servicen!!

Tomita Läs mer
  • Lennart
    Lennart skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt bemötande och snabb service. Lite förvirrad administration av min service bara, annars ok. Läs mer
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bästa bilverkstan! trevligt bemötande och snabba och effektiva grabbar som alltid gör ett bra jobb till ett schysst pris och håller allltid fasta priser man kommit överens om! 👌 Läs mer
  • ziad a
    ziad a skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jätte bra servicebemötande. Bytte både bromsrör samt kamremsbyte till ett väldigt bra pris! Denna verkstan rekommenderas!

Tack killar! Läs mer
  • Anders
    Anders skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag kontaktade Speedy i Jakobsberg pga deras höga betyg och blev trevligt bemött. Servicen gick smidigt och jag kommer använda mig av dom nästa gång också. Läs mer
  • Sandra D
    Sandra D skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bästa kund bemötandet, servis och mycket bra verkstad ⭐️ Läs mer
  • MArtin K
    MArtin K skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Väldigt trevligt bemötande och service. Läs mer
  • Emrah A
    Emrah A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket bra och snabb service.
    Jätte trevlig personal, kommer definitivt komma tillbaks. Läs mer
  • Lina
    Lina skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket trevlig personal som förklarar så att även en individ som inte är så påläst kring bildelar förstår. Går snabbt och enkelt att få tid och dom arbetar snabbt men också ordentligt generellt. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag kontaktade Speedy för att få hjälp med bromsarna bak på bilen. Fick pris och tid för reparation i telefon. Reparationen gjordes perfekt -bilprovningen berömde bromsverkan.
    Bemötandet var suveränt! Bilen var klar före utsatt tid och priset mycket bra.
    Jag kan ärligt rekommendera Speedy i Jakobsberg och kommer använda dem vid behov framöver Läs mer
  • Vicki
    Vicki skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ett kunnigt och uppriktigt bemötande som jag personligen, är väldigt tacksam över. Självklart kommer jag att välja er framöver. Stort tack! Hälsningar Vicky Läs mer
  • Raffe S
    Raffe S skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Första intrycket var riktigt bra, proffsigt bemötande av personalen.

Lämnade in min bil på service. Väldigt smidigt och enkelt och ännu viktigare bra pris.
    Kan starkt rekommendera speedy Jakobsberg. Läs mer
  • Emilia
    Emilia skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Var inne med min Peugeot 307 för ett kamremsbyte. Jag blev väldigt trevligt bemött av personalen, fick bilen lagad samma dag till ca hälften av priset jag blev erbjuden på märkesverkstaden, kunde inte bli mer nöjd, rekommenderar starkt! Läs mer
  • simon c
    simon c skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Har lämnat in både firmabil och privatbil för reparation ett antal gånger. Har funkat klockrent varje gång. I mina fall tagit in bilarna samma dag utan problem. Härligt bemötande och snabbt jobb! Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ärlighet varar längst... Tack för hjälpen. Läs mer
  • Agata N
    Agata N skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Väldigt bra service! Killarna är jättetrevliga, återkopplar kring vad som är fel på bilen och försöker fixa felen på en gång. Man behöver oftast bara sätta sig ner, ta en kaffe så blir bilen fixad under tiden. Toppservice! Läs mer
  • Daniel
    Daniel skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jätte fint bemötande och service, jag bytte bromsskivor och belägg.
    Arbetet väl utfört och snabbt o smidigt, hyrbil fanns för en liten slant.
    Bestämt pris var det som gällde väldigt nöjd.
    TACK SPEEDY JAKOBSBERG
    Återkommer gärna med min bil till er. Läs mer
  • Spoånga Bilvård
    Spoånga Bilvård skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Speedy Jakobsberg är en verkstad som jag tycker alla verkstäder borde vara som, fasta priser inga överraskningar, förklaringar samt en vilja till att alltid hitta en bra lösning till alla våra bilar till en så låg kostnad som möjligt!
    Rekommenderas starkt! 👍👍 Läs mer
  • Geovanny
    Geovanny skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag tycker att det var bra och trevligt bemötande både via telefon vid bokning och återkoppling och även på plats i verkstan. Som sagt bra återkoppling efter felsökningen och exakta priser för vad varje del skulle kosta. Härligt skön vibe på detta ställe dit bilen kommer rulla fler gånger när det behövs, garanterat!👍🏾 Läs mer
  • Spiro
    Spiro skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Blev väldigt trevligt bemött redan första gången. Personalen väldigt lyhörda o proffesionella.
    Känns som dom har svar o kunskap inom allt som har med bilar o Göra.
    Har man en gång varit här så känner man sig väldigt personlig bemött och får sina fel åtgärdade snarst.
    Önskar man blev bemött på samma sätt inom alla företag... Läs mer
  • Henry M
    Henry M skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ärliga och öppna i kommunikation med kund. Tydligt serviceprotokoll. Fördelaktig prisbild. Håller överenskommelse Läs mer
  • Touria
    Touria skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bytte bromsar och bromskivor! Gjorde annat service på bilen, dem var så grymma man bara kan vara! De var dessutom jätte artiga o jäst vänliga samtidigt, genom o bjuda på en fika tills bilen var på reperation. Jag rekommenderar stark denna verkstad bättre service hittar man inte! Läs mer
  • Göran G
    Göran G skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    BRA BEMÖTANDE, SNABB SERVICE VID DÄCKBYTE SAMT BRA PRIS.. Läs mer
  • Mostafa A
    Mostafa A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Snabb och bra servic, god kundbemötande, rimlig kostnad. Läs mer
  • Hosam
    Hosam skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ni är super bra och jättetrevliga! Ni har jätte bra service dessutom! Ni fixade min turbo utan några problem alls! Läs mer
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bytte bromsar på en äldre Saab. Fick prisuppgift per telefon, och när jag hämtade ut bilen så stämde allt. Toppen trevliga, dessutom. Läs mer
  • Daniel
    Daniel skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt bemötande, samt bra service! Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Byte av skivor+klotsar fram på en Touareq, fick bra bemötande och pris med kvalitets delar.
    Efter ett par veckor börjad det vibrera vid inbromsning. Ringde upp och fick bra bemötande igen, åkte dit och dom tittade på det och konstaterade att skivorna blivit skeva, trots att inga hårda inbromsningar skett. Dom beställde nya delar och bytte.
    Nu är det inga vibrationer, speedy i Järfälla löste det väldigt proffsigt och snabbt. Dom följde även upp efter ett par veckor för att höra hur det gick, har aldrig varit med om det från en bilverkstad. Hoppas dom får garantin på produkterna lösta av sin leverantör. Rekommenderar dom starkt. Läs mer
  • Osman
    Osman skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra bemötande och bra service av ägarna
    Jag gör de kortfattad att jag är mycket nöjd med speedy Läs mer
    2017-09-14 Speedy Bilservice Jakobsberg svarar Osman
    Hej Osman!
    Jätte kul att läsa att du var nöjd med besöket!
    Du är alltid välkommen tillbaka!

MVH

Speedy Jakobsberg
  • Börje F
    Börje F skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra, personligt och kundfokuserat engagemang. Stort engagemang för lösning av mina problem med bilen.
    Vid eventuella framtida problem kommer jag garanterat att bända mig till Speedy Järfälla Läs mer
  • Anna  N
    Anna N skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Hade el fel på bilen, besökta flera verkstäder som inte gav mig något vettigt svar. Bestämde mig för att åka till speedy i Jakobsberg, där fick jag både trevligt bemötande och en bra förklaring till va problemet var. Fick det återgäldat på en arbetsdag. Rekommenderas starkt ! Läs mer
  • Roger L
    Roger L skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra bemötande.
    Åtgärdade problemet snabbt till ett bra pris. Rekomenderaras!
    //Roger Läs mer
  • J
    J skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Super nöjd med allt från början till slut. Läs mer
  • Jess
    Jess skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Hade en bil inne hos Speedy som behövde ordnas med småsaker inför besiktning. Trots väldigt tajt tidsplan från min sida fick jag mycket snabb service och otroligt bra kundbemötande av killen jag hade kontakt med. Klara besked på kort tid, över förväntan. Inga kostnadsöverraskningar, bra avstämning hela vägen. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Inger S
    Inger S skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Speedy Jakobsberg har vi anlitat två gånger och vi fick båda gångerna snabb service och till ett bra pris.
    Personalen i kundmottagningen hade ett jättetrevligt bemötande och jobben som utfördes var klara vid utsatta tider.
    Jag vill starkt rekommendera Speedy Jakobsberg och våra bilar kommer i fortsättningen att repareras och servas där.

Mvh Inger & Reidar Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Fick bra bemötande och snabb hjälp. Läs mer
  • Frans B
    Frans B skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt bemötande och arbete med bilen helt ok inget klaga på.
    Mitt första besök här.

Byte nedre spindelled vän/höger sida framhjul + byte transmission olja främre
    drivaxel. Kunden medtaget eget material

Kvalitet på arbete och material kommer utläsas med tiden. Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt bemötande. Ville inte lämna pris på byte av ett rostigt bromsrör på telefon, utan ville se bilen, vilket är förståeligt.
    De tog in bilen direkt för koll och när jag accepterat priset kunde de göra jobbet direkt, vilket inte var väntat, tur att vi kom i 2 bilar.
    Jobbet klart på den utlovade tiden.
    MEN dagen efter när frun kom upp på motorvägen tändes en ilsket röd lampa, hon blev givetvis rädd eftersom rött betyder stopp. Jag fick komma och kolla. Visade sig vara varningslampa för bromsarna. Fyllde på bromsvätska, nivån var för låg, sen har vi inte sett den lampan igen. Lite klantigt kan man dock tycka.
    Bilen gick igenom besiktningen utan problem, så nån läcka var det inte. Jämn bromsverkan.
    Kan tänka mig att ge dom chansen igen. Läs mer
  • Jiang M
    Jiang M skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Här har vi något så unikt som en bilverkstad som går en extra mil för att lösa problem. De borde få medalj! Läs mer

DATAVÄGEN 10, 175 43 Järfälla