Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Järfälla Speedy Speedy Bilservice Jakobsberg

Speedy Bilservice Jakobsberg

En del av Speedyspeedybilservice.se

DATAVÄGEN 10, 175 43 Järfälla — Visa karta

Låt Speedy Bilservice i Jakobsberg ta hand om din bil! Vår kedja är den mest omtyckta inom verkstadsbranschen och vi har 30 års erfarenhet.

Våra duktiga bilmekaniker brinner för kundnöjdheten och att lösa de problem du har i bilväg. Vi jobbar alltid snabbt och effektivt med att fixa din bil, och under tiden kan du slappna av med en fika.

När det gäller betalning får du alltid veta priset i förväg för att slippa oväntade överraskningar. Vill du delbetala går det bra. Vill du boka tid går det bra. Vill du hellre komma på drop-in? Det fungerar också. Självklart erbjuder vi säkerhet i form av tre års garanti både på reparationer och bildelar.

Tillgängligheten är viktig för oss. Det ska gå lätt att fixa sin bil. Vi visar dig hur!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om Speedy Bilservice Jakobsberg

• Spoånga Bilvård
    Spoånga Bilvård skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Speedy Jakobsberg är en verkstad som jag tycker alla verkstäder borde vara som, fasta priser inga överraskningar, förklaringar samt en vilja till att alltid hitta en bra lösning till alla våra bilar till en så låg kostnad som möjligt!
    Rekommenderas starkt! 👍👍
  • Geovanny
    Geovanny skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag tycker att det var bra och trevligt bemötande både via telefon vid bokning och återkoppling och även på plats i verkstan. Som sagt bra återkoppling efter felsökningen och exakta priser för vad varje del skulle kosta. Härligt skön vibe på detta ställe dit bilen kommer rulla fler gånger när det behövs, garanterat!👍🏾
  • Spiro
    Spiro skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Blev väldigt trevligt bemött redan första gången. Personalen väldigt lyhörda o proffesionella.
    Känns som dom har svar o kunskap inom allt som har med bilar o Göra.
    Har man en gång varit här så känner man sig väldigt personlig bemött och får sina fel åtgärdade snarst.
    Önskar man blev bemött på samma sätt inom alla företag...
  • Henry M
    Henry M skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ärliga och öppna i kommunikation med kund. Tydligt serviceprotokoll. Fördelaktig prisbild. Håller överenskommelse
  • Touria
    Touria skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bytte bromsar och bromskivor! Gjorde annat service på bilen, dem var så grymma man bara kan vara! De var dessutom jätte artiga o jäst vänliga samtidigt, genom o bjuda på en fika tills bilen var på reperation. Jag rekommenderar stark denna verkstad bättre service hittar man inte!
  • Göran G
    Göran G skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    BRA BEMÖTANDE, SNABB SERVICE VID DÄCKBYTE SAMT BRA PRIS..
  • Mostafa A
    Mostafa A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Snabb och bra servic, god kundbemötande, rimlig kostnad.
  • Hosam
    Hosam skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ni är super bra och jättetrevliga! Ni har jätte bra service dessutom! Ni fixade min turbo utan några problem alls!
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bytte bromsar på en äldre Saab. Fick prisuppgift per telefon, och när jag hämtade ut bilen så stämde allt. Toppen trevliga, dessutom.
  • Daniel
    Daniel skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt bemötande, samt bra service!
  • Lars L
    Lars L skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Byte av skivor+klotsar fram på en Touareq, fick bra bemötande och pris med kvalitets delar.
    Efter ett par veckor börjad det vibrera vid inbromsning. Ringde upp och fick bra bemötande igen, åkte dit och dom tittade på det och konstaterade att skivorna blivit skeva, trots att inga hårda inbromsningar skett. Dom beställde nya delar och bytte.
    Nu är det inga vibrationer, speedy i Järfälla löste det väldigt proffsigt och snabbt. Dom följde även upp efter ett par veckor för att höra hur det gick, har aldrig varit med om det från en bilverkstad. Hoppas dom får garantin på produkterna lösta av sin leverantör. Rekommenderar dom starkt.
  • Osman
    Osman skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra bemötande och bra service av ägarna
    Jag gör de kortfattad att jag är mycket nöjd med speedy
    2017-09-14 Speedy Bilservice Jakobsberg svarar Osman
    Hej Osman!
    Jätte kul att läsa att du var nöjd med besöket!
    Du är alltid välkommen tillbaka!

MVH

Speedy Jakobsberg
  • Börje F
    Börje F skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra, personligt och kundfokuserat engagemang. Stort engagemang för lösning av mina problem med bilen.
    Vid eventuella framtida problem kommer jag garanterat att bända mig till Speedy Järfälla
  • Anna  N
    Anna N skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Hade el fel på bilen, besökta flera verkstäder som inte gav mig något vettigt svar. Bestämde mig för att åka till speedy i Jakobsberg, där fick jag både trevligt bemötande och en bra förklaring till va problemet var. Fick det återgäldat på en arbetsdag. Rekommenderas starkt !
  • Roger L
    Roger L skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra bemötande.
    Åtgärdade problemet snabbt till ett bra pris. Rekomenderaras!
    //Roger
  • J
    J skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Super nöjd med allt från början till slut.
  • Jess
    Jess skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Hade en bil inne hos Speedy som behövde ordnas med småsaker inför besiktning. Trots väldigt tajt tidsplan från min sida fick jag mycket snabb service och otroligt bra kundbemötande av killen jag hade kontakt med. Klara besked på kort tid, över förväntan. Inga kostnadsöverraskningar, bra avstämning hela vägen. Rekommenderar starkt.
  • Inger S
    Inger S skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Speedy Jakobsberg har vi anlitat två gånger och vi fick båda gångerna snabb service och till ett bra pris.
    Personalen i kundmottagningen hade ett jättetrevligt bemötande och jobben som utfördes var klara vid utsatta tider.
    Jag vill starkt rekommendera Speedy Jakobsberg och våra bilar kommer i fortsättningen att repareras och servas där.

Mvh Inger & Reidar
  • Maria L
    Maria L skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Fick bra bemötande och snabb hjälp.
  • Frans B
    Frans B skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt bemötande och arbete med bilen helt ok inget klaga på.
    Mitt första besök här.

Byte nedre spindelled vän/höger sida framhjul + byte transmission olja främre
    drivaxel. Kunden medtaget eget material

Kvalitet på arbete och material kommer utläsas med tiden.
  • Björn B
    Björn B skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt bemötande. Ville inte lämna pris på byte av ett rostigt bromsrör på telefon, utan ville se bilen, vilket är förståeligt.
    De tog in bilen direkt för koll och när jag accepterat priset kunde de göra jobbet direkt, vilket inte var väntat, tur att vi kom i 2 bilar.
    Jobbet klart på den utlovade tiden.
    MEN dagen efter när frun kom upp på motorvägen tändes en ilsket röd lampa, hon blev givetvis rädd eftersom rött betyder stopp. Jag fick komma och kolla. Visade sig vara varningslampa för bromsarna. Fyllde på bromsvätska, nivån var för låg, sen har vi inte sett den lampan igen. Lite klantigt kan man dock tycka.
    Bilen gick igenom besiktningen utan problem, så nån läcka var det inte. Jämn bromsverkan.
    Kan tänka mig att ge dom chansen igen.
  • Jiang M
    Jiang M skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Här har vi något så unikt som en bilverkstad som går en extra mil för att lösa problem. De borde få medalj!
  • Anna J
    Anna J skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra och snabb service! Fick tid för balansering och hjulskifte samma dag trots högtryck för däckbyte.
    Lär bli fler besök.
  • A
    A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag fick en snabb tid 1timme efter jag, ringt. De svetsade fast en del som lossnat på avgassystemet. Trevligt bemötande av personalen. ska snart besiktiga bilen o hoppas allt blev bra gjort !!
  • Jonas
    Jonas skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Alltid trevliga och bra bemötande. Bilen är klar på utlovad tid.
    Har använt mig av Speedy i något år nu.
  • Bent G
    Bent G skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Blev bra bemöt. Priset blev det vi kom överens om. Jag är helt nöjd. Bernt
  • Sven E
    Sven E skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket bra service och vänlig personal. Mycket bra priser och lätt att få svar på frågor man har som novis bilägare.
  • Sajma
    Sajma skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem!
    Jag rekomenderar alla varmt att besöka Speedy i Jakobsberg!
  • Thierry C
    Thierry C skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket kompetent personal samt prisvärt service
  • Hans W
    Hans W skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Oljebyte + filter på en timma, helt okej.
  • Björn L
    Björn L skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Kopplingsbyte. Bra pris efter förhandling och snabb service. Trevligt personligt bemötande.
  • Erik W
    Erik W skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Snabb och bra service. Trevlig och hjälpsam personal.
  • Rullpappersdepån A
    Rullpappersdepån A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Rekommenderas starkt!!!! Gick snabbt samt bra priser !! Otroligt duktiga mekaniker samt väldigt punktliga . Mvh Depån Sverige AB
  • Lars M
    Lars M skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket bra bemötande,bra utfört jobb till rätt pris
  • Anders E
    Anders E skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Väldigt hjälpsamma och duktiga mekaniker! Gör alltid sitt bästa för att få ner arbetstid och kostnad, rekommenderas starkt!
    Hadir A gillar detta
  • kamal a
    kamal a skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt bemötande, proffsigt jobb till ett väldigt bra pris. Rekommenderas!
  • Payam B
    Payam B skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Skönaste lirarna på plats. Bra och snabb service, good kaffe. 5 av 5.
  • Anders H
    Anders H skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Däckbyte och däckförvaring. Snabb service, lågt pris. Trevligt bemötande.
  • Wictor A
    Wictor A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket trevlig personal som utförde jobbet väl! Det finns lite att jobba på i form av kommunikation när bilen är klar, webbtjänster och så , rekommenderas.
  • Naz Y
    Naz Y skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra service och kundbemötande fräscha nya lokaler
  • Soso F
    Soso F skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Fantastisk service & kunnig personal! Gott kaffe bjöd dem på dessutom.
  • Franco Y
    Franco Y skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Toppen verkstad, snabb och effektiv👍
  • Rayan G
    Rayan G skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Duktiga killar som löser alla problem.
  • Classe T
    Classe T skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket proffsiga och jätte trevliga
  • Charlotta W
    Charlotta W skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag fick bra bemötande. Snabb service, och problemet avhjälptes på ett enklare sätt än jag trodde skulle vara nödvändigt. Med tanke på det blev det dock lite dyrare än jag trott.
  • Eva T
    Eva T skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag lämnade in min bil på en 3000 mila service. Bemötandet var mycket bra! Ville att de skulle kontrollera en sak lite extra och det va inget problem med det och fick även det återkopplat då jag hämtade min bil. Jag kommer absolut att vända mig till Speedy Jakobsberg igen, snart för att köpa dubbdäck och byta dessa. Jag är nöjd!
  • Micke Å
    Micke Å skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevlig personal,bra bemötande.
  • Liselott H
    Liselott H skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket trevligt bemötande. Jag fick avgasröret svetsat. Fick snabbt en tid och fick ett sms när bilen var klar.
  • Molud F
    Molud F skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Väldigt bra och trevliga personal.
    Fel på avgas systemet.
  • Majid A
    Majid A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Grymt bra service och verkligen snabba var dom.

DATAVÄGEN 10, 175 43 Järfälla