Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Järfälla Speedy Speedy Bilservice Jakobsberg

Speedy Bilservice Jakobsberg

En del av Speedyspeedybilservice.se

DATAVÄGEN 10, 175 43 Järfälla — Visa karta

Låt Speedy Bilservice i Jakobsberg ta hand om din bil! Vår kedja är den mest omtyckta inom verkstadsbranschen och vi har 30 års erfarenhet.

Våra duktiga bilmekaniker brinner för kundnöjdheten och att lösa de problem du har i bilväg. Vi jobbar alltid snabbt och effektivt med att fixa din bil, och under tiden kan du slappna av med en fika.

När det gäller betalning får du alltid veta priset i förväg för att slippa oväntade överraskningar. Vill du delbetala går det bra. Vill du boka tid går det bra. Vill du hellre komma på drop-in? Det fungerar också. Självklart erbjuder vi säkerhet i form av tre års garanti både på reparationer och bildelar.

Tillgängligheten är viktig för oss. Det ska gå lätt att fixa sin bil. Vi visar dig hur!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 101 kunder tycker om Speedy Bilservice Jakobsberg

• 2019-08-17

KENT skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Byte av bromsbelägg.
    Fick bra bemötande och jobbet tog 40 min precis som det var sagt när jag bokade.
    Kommer att gå dit i fortsättningen. Läs mer
  • 2019-07-30

peter skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Behövde byta skivor och belägg på min Polo. Jämförde lite olika företag runt om i Järfälla. Speedy var klart billigaste. Bokade en fredag och fick en tid på måndagen efter!
    Rekommenderar Speedy Jakobsberg om du behöver billig o snabb verkstad. Läs mer
  • 2019-07-29

HAMPUS skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Missförstånd via telefån, men inga problem med jobbet dom faktiskt gjorde Läs mer
  • 2019-07-29

LARS skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Snabbt och smidigt ljuddämpare byte
    Bra pris och trevlig personal
    Kommer rekommendera till andra Läs mer
  • 2019-07-27

ANDERS skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Snabba, flexibla och hög servicegraf Läs mer
  • 2019-07-20

kell skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt mottagande och bra service. Jag fick akuta problem med bromsarna och behövde få hjälp snabbt. Tyvärr var lånebilen upptagen, vilket innebar att jag blev tvungen att hyra en bil för att klara mitt uppdrag.
    Kanske vore bra att ha fler än en lånebil ?

Sammanfattningsvis : Bra och snabbt omhändertagande och ett väl utfört arbete.

Kjell Läs mer
  • 2019-07-05

allan k skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jätte bra jobbat! Väldigt nöjd med bemötande och duktig elmekaniker Läs mer
  • 2019-05-11

kalle skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra bemötande. Bra pris. Bra jobb. Läs mer
  • 2019-03-27

Ledworks S skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Härligt gäng som alltid löser de när vi får in lite för mycket trots att vi inte bokat. Bra service och kunskap samt ett team som verkligen vill göra allt för kunderna 👌🏼 Läs mer
  • 2019-02-12

Anders C skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Tog hjälp när fjädringen på min Citroën pajat. Fick snabb hjälp och de var mycket tillmötesgående! Bra kommunikation hela vägen, och det kändes som de verkgien sökte den bästa lösningen för mig som kund. Bilen är nu fixad, det till ett fullt rimligt pris!
    Kommer återvända till denna verkstad. Läs mer

Nadia A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Hej jag hade jätte bra servis på Speedy Bilservice
    Därför surva jag min bil där trevlig montörs Läs mer

Anica H skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bytte bromsklossar & skivan

Fantastiskt bemötande!
    Grymma tips & råd! Läs mer

Stefan a skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ville bara tacka så mycke för hjälpen hade elfel överallt på min bmw 325 när ingen annan hittade lösningen. men ni fixa de till en bråkdel av tidigare offerter kommer definitivt tillbaka vid eventuella framtida problem Mvh Stefan Läs mer
  • 2018-11-14

Sami N skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jätte bra service, personalen är väldigt kunniga inom allt som handlar om bil. I mitt fall så blinkade massa lampor då jag redan har gått till flera verkstäder och slösat massa pengar utan resultat. Speedy jakobsber löste problemet på en dag! Stort tack grabbar! 😊👍👍 Läs mer
  • 2018-11-14

Matias S skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Fick kamremen och vattenpumpen bytt under en arbetsdag till nästan hälften av vad fabriksverkstad begärde bilen går som en klocka tack grabbar för det fina bemötandet. Läs mer
  • 2018-09-12

Marcus skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra mekaniker och bra bemötande, du blir inte lurad av denna verkstaden. Läs mer
  • 2018-07-19

Annelie skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket trevlig personal , fick fast pris innan och sen förklarat och visat vad som va trasigt Läs mer
  • 2018-07-07

Per E skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra, professionellt och vänligt bemötande. Fixade allt snabbt. Läs mer
  • 2018-07-03

Annelie E skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bytt fel lykta på bilen trots både mailad bild och visat upp bilen på plats. Hoppas på snabb åtgärd utan extra kostnad.... vilket återstår att se. Läs mer
  • Inger

2018-05-02

Inger skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Har lämnat in för däck byte och däckhotell. Väldigt trevligt bemötande och snabb service. Har lämnat min bil för annat tidigare oxå och alltid kanonbra service. Läs mer
  • hans

2018-04-25

hans skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra och snabb service. Håller vad dem lovar. Prisvärt samt trevlig personal. Läs mer
  • Angela G

2018-04-11

Angela G skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Allt gick snabbt och smidigt. Bästa service! Många+++++ Läs mer
  • 2018-04-07

Andreas M skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Efter att ha kollat upp bland olika verkstäder vad ett byte av bromsbelägg skulle gå på så var Speedy billigast. Personalen var dessutom mycket trevlig och jag fick tillbaka bilen på utsatt tid. Läs mer
  • 2018-03-29

ysakor k skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Snabbt och smidigt med uppdateringar så fort ngt uppstår. Bättre kan det inte bli. Läs mer
  • 2018-03-23

Joakim skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
  • 2018-03-22

Lennart N skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bra och seriöst bemötande och kompetent reparation. Dessutom snabb utfört arbete.
    Jag rekommenderar Speedy Jakobsberg.
    Lennart Läs mer
  • Tomita k

2018-03-08

Tomita k skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag lämnade in bilen efter att jag fick bakslag på besiktningen. Min tuta fungerade inte samt att mitt dimljus felpositionerade. Bytte även spindeln fram på högra sidan.

Då det under servicen framkom att det inte va själva signalhornet som felade, utan kabeln emellan, så hörde de av sig för att ha en dialog om hur vi skulle göra vilket jag uppskattar enormt mycket.

Jag har lämnat in bilen flera gånger o just att de alltid håller det de lovat, samt att om det uppkommer något vid service, att de alltid hör av sig gör att jag känner mig extra trygg som kund!

Personalen är också alltid trevlig och jag får ett mycket bra bemötande. Får snabbt tid och de delar även med sig av sin stora kunskap.

Jag kan varmt rekomendera Speedy i Jakobsberg då jag alltid är såå nöjd med servicen!!

Tomita Läs mer
  • 2018-03-05

Lennart skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Trevligt bemötande och snabb service. Lite förvirrad administration av min service bara, annars ok. Läs mer

Mohammed A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bästa bilverkstan! trevligt bemötande och snabba och effektiva grabbar som alltid gör ett bra jobb till ett schysst pris och håller allltid fasta priser man kommit överens om! 👌 Läs mer

ziad a skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jätte bra servicebemötande. Bytte både bromsrör samt kamremsbyte till ett väldigt bra pris! Denna verkstan rekommenderas!

Tack killar! Läs mer

Anders skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag kontaktade Speedy i Jakobsberg pga deras höga betyg och blev trevligt bemött. Servicen gick smidigt och jag kommer använda mig av dom nästa gång också. Läs mer
  • 2018-02-23

Sandra D skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bästa kund bemötandet, servis och mycket bra verkstad ⭐️ Läs mer
  • 2018-02-17

MArtin K skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Väldigt trevligt bemötande och service. Läs mer
  • Emrah A

2018-02-15

Emrah A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket bra och snabb service.
    Jätte trevlig personal, kommer definitivt komma tillbaks. Läs mer
  • 2018-02-13

Lina skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Mycket trevlig personal som förklarar så att även en individ som inte är så påläst kring bildelar förstår. Går snabbt och enkelt att få tid och dom arbetar snabbt men också ordentligt generellt. Läs mer
  • 2018-02-13

Jan H skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag kontaktade Speedy för att få hjälp med bromsarna bak på bilen. Fick pris och tid för reparation i telefon. Reparationen gjordes perfekt -bilprovningen berömde bromsverkan.
    Bemötandet var suveränt! Bilen var klar före utsatt tid och priset mycket bra.
    Jag kan ärligt rekommendera Speedy i Jakobsberg och kommer använda dem vid behov framöver Läs mer
  • 2018-02-09

Vicki skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ett kunnigt och uppriktigt bemötande som jag personligen, är väldigt tacksam över. Självklart kommer jag att välja er framöver. Stort tack! Hälsningar Vicky Läs mer
  • 2018-02-07

Raffe S skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Första intrycket var riktigt bra, proffsigt bemötande av personalen.

Lämnade in min bil på service. Väldigt smidigt och enkelt och ännu viktigare bra pris.
    Kan starkt rekommendera speedy Jakobsberg. Läs mer
  • 2018-02-06

Emilia skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Var inne med min Peugeot 307 för ett kamremsbyte. Jag blev väldigt trevligt bemött av personalen, fick bilen lagad samma dag till ca hälften av priset jag blev erbjuden på märkesverkstaden, kunde inte bli mer nöjd, rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-02-01

simon c skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Har lämnat in både firmabil och privatbil för reparation ett antal gånger. Har funkat klockrent varje gång. I mina fall tagit in bilarna samma dag utan problem. Härligt bemötande och snabbt jobb! Läs mer
  • Martin S

2018-01-31

Martin S skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ärlighet varar längst... Tack för hjälpen. Läs mer
  • Agata N

2018-01-30

Agata N skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Väldigt bra service! Killarna är jättetrevliga, återkopplar kring vad som är fel på bilen och försöker fixa felen på en gång. Man behöver oftast bara sätta sig ner, ta en kaffe så blir bilen fixad under tiden. Toppservice! Läs mer
  • 2018-01-29

Daniel skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jätte fint bemötande och service, jag bytte bromsskivor och belägg.
    Arbetet väl utfört och snabbt o smidigt, hyrbil fanns för en liten slant.
    Bestämt pris var det som gällde väldigt nöjd.
    TACK SPEEDY JAKOBSBERG
    Återkommer gärna med min bil till er. Läs mer
  • 2017-11-23

Spoånga Bilvård skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Speedy Jakobsberg är en verkstad som jag tycker alla verkstäder borde vara som, fasta priser inga överraskningar, förklaringar samt en vilja till att alltid hitta en bra lösning till alla våra bilar till en så låg kostnad som möjligt!
    Rekommenderas starkt! 👍👍 Läs mer
  • 2017-11-22

Geovanny skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Jag tycker att det var bra och trevligt bemötande både via telefon vid bokning och återkoppling och även på plats i verkstan. Som sagt bra återkoppling efter felsökningen och exakta priser för vad varje del skulle kosta. Härligt skön vibe på detta ställe dit bilen kommer rulla fler gånger när det behövs, garanterat!👍🏾 Läs mer
  • 2017-11-22

Spiro skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Blev väldigt trevligt bemött redan första gången. Personalen väldigt lyhörda o proffesionella.
    Känns som dom har svar o kunskap inom allt som har med bilar o Göra.
    Har man en gång varit här så känner man sig väldigt personlig bemött och får sina fel åtgärdade snarst.
    Önskar man blev bemött på samma sätt inom alla företag... Läs mer
  • 2017-11-03

Henry M skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Ärliga och öppna i kommunikation med kund. Tydligt serviceprotokoll. Fördelaktig prisbild. Håller överenskommelse Läs mer
  • 2017-11-01

Touria skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Bytte bromsar och bromskivor! Gjorde annat service på bilen, dem var så grymma man bara kan vara! De var dessutom jätte artiga o jäst vänliga samtidigt, genom o bjuda på en fika tills bilen var på reperation. Jag rekommenderar stark denna verkstad bättre service hittar man inte! Läs mer
  • 2017-11-01

Göran G skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    BRA BEMÖTANDE, SNABB SERVICE VID DÄCKBYTE SAMT BRA PRIS.. Läs mer
  • 2017-09-21

Mostafa A skrev om Speedy Bilservice Jakobsberg
    Snabb och bra servic, god kundbemötande, rimlig kostnad. Läs mer

DATAVÄGEN 10, 175 43 Järfälla