Alla kategorier Bilverkstad Jönköping Jönköping Speedy Speedy Bilservice Jönköping

Speedy Bilservice Jönköping

Bangårdsgatan 4, 553 03 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice i Jönköping!

I 30 år har vi på Speedys bilverkstäder mött våra kunder öppet och ärligt. Det finns inga hemligheter hos våra bilverkstäder. Vi kontrollerar din bil noggrant utan kostnad och visar vad som behöver åtgärdas. Du får ett fast pris för din bilservice eller reparation innan vi gör jobbet, och du får gärna se på när vi jobbar.

Vårt mål är att erbjuda dig som kund en snabb och bekymmersfri bilservice utan negativa överraskningar. Det går fort hos oss. Våra mekaniker byter 1000-tals avgassystem varje år och de utför minst lika många bromsbyten. Med övning kommer snabbhet. Vi har enkla rutiner och därför går inskrivning och betalning på en minut.

Vi på Speedy gör allt för att du ska få ett komplett kvalitetsjobb gjort, i de flesta fall inom en timme!

ÖPPETTIDER HÖGSÄSONG

• Barbara D
    Barbara D skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Supersnabba och service-minded! Tummen upp! Läs mer
  • Emma skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Kamrem, vattenpump och service. Supernöjd med priset, tiden och väldigt trevlig personal. Rekommenderar Speedy Jönköping till alla, jag kommer definitivt tillbaka. Mvh Emma Läs mer
  • Bo Anders Jan-Erik L skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Hjulknställning.
    Personlig service
    Fick saken ordnad enl överenskommelse.
    Kommer rekommendera
    Wheelzone till andra. Läs mer
  • Isabela A skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Hjulinställning till väldigt bra pris och ordentligt gjort. Väldigt bra kundbemötande Läs mer
  • Magnus E skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Hjulinställning.
    Trevligt bemött, snabb servic och tydlig förklaring på vad som varit felet med bilen.
    Supernöjd! Läs mer
    2018-08-31 Jadranko S svarar Magnus E
    Tack för rekommendationen Magnus, välkommen åter.
  • Marcus A skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Annika L skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Hjul inställning på alla 4 bra service snabbt och effektivt Läs mer
  • Sivert J
    Sivert J skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Service och bromsbyte bak.

Fantastisks service Läs mer
  • Jenny F skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Spontan service och mycket tillmötesgående, gjorde tid för mig när jag akut behövde hjälp. Bra priser, kan sin grej, o snabbt utfört.👍🏻 Läs mer
    2018-06-01 Jadranko S svarar Jenny F
    Tack Jenny F för din varma rekommendation. Välkommen åter!
  • David B skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Hjulinställning blev inte bra första gången men dom rättade till utan bekymmer. Läs mer
  • Matteus P skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Value for money. Service minded Läs mer
  • Anders D skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Bra bemötande 😁
    Snabb och bra service. Jag gjorde hjulinställning. Läs mer
  • Erik H skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Inte riktigt I tid, men väldigt hjälpsamma och trevliga Läs mer
    2018-06-01 Jadranko S svarar Erik H
    Tack Erik för din rekommendation, ibland tar det lite längre tid än planerat men vi hoppas att vi prickar på minuten nästa gång :)
  • Per A skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Hjulinställnig vilket blev bra och byte av styrled.Hade inga direkta förväntningar. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Hjulinställning.
    Bra bemött och lördags öppet.
    Fixade bilen emedans jag väntade.
    Sjysst pris på utfört arbete.
    Kommer att använda dem igen Läs mer
  • Per J skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Mycket fint bemötande vid rep av bromsar och ombesiktning. Snabbt och bra jobb. Läs mer
  • Tommy W skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Mycket bra service. Mvh. Thommy Wibergh Läs mer
  • Fidde skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Snabbt och prisvärt. Stor verkstad med proffsig utrustning. Trevligt Läs mer
  • Leif N skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Mycket bra service ..
    Trevlig personal Läs mer
  • Tim A skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Toppen service! Fick kontinuerlig information om vad som gjordes med bilen och det kändes väldigt tryggt! Läs mer
  • Ann A skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Mycket bra bemötande och bilen servades som den skulle. Läs mer
  • Selwa S skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Utmärkt!
    Tack för allt bra service och tarvliga Läs mer
  • Martin D skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Fick offert via mail ganska snabbt. Svarade bra när man ringde. Tog sig an jobbet så fort det gick. Gick igenom jobbet tydligt vid inlämnande. Informerade bra om vad som gjorts. Delar som var ersatts fick jag se eller ta med mig som bekräftelse att det verkligen var gjort. Läs mer
  • Erling A skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Jag är helt nöjd med den grundservisen som gjordes på min bil. Personalen var kunnig och jag fick ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera Er til mina vänner. Läs mer
  • Thomas S skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Gjorde stor service på en Saab 93. Snabb prisuppgift, snabb tid, snabb och proffsig,bra jobb och trevliga människor.
    Kort sagt, tusan så bra. 😊 Läs mer
  • Roger J skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Hade med mig eget material och det var inga problem! Mycket billigare än de vanliga kedjorna! Bra service! De hittade ett par fel som de gav mig tips på hur jag skulle lösa själv! Läs mer
  • Theresa D skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Samma dag ringde jag in och frågade om tid/möjlighet att få in bilen snabbt på service, för att fixa nått med underredet. Det gick jättebra och vi fick komma in. Väl på plats frågade de om vi ville fixa nått mer, vilket vi gärna gjorde. Det blev även då oljebyte, filterbyten och byte av belysningen. Jättebra service och allt blev till ett superbra pris! Vi var verkligen supernöjda och kommer rekommendera Speedy till vänner och släkt! Läs mer
  • Per M skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Bytt däck o stötdämpare . Allt var jättebra från början till slutet . Per Milton Läs mer
  • Reza D skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Trevlig och bemötande personal 😊 Läs mer
  • Anton K
    Anton K skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Gott bemötande och bra service. Läs mer
  • John E skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Riktigt bra service, underbart! Läs mer
  • Simon A skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Upplevelse var bra. Tog inte alls för lång tid. Läs mer
  • Mia P skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Bra service och bra kundmottagande. Vi har fått hjälp med hjulinställning nu senast. Läs mer
  • Peter L skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Bra pris, bra bemötande och ett väl utfört arbete. Gjorde hjulinställning och fick förklarat vad som varit fel etc och utskrift i färg.
    /Petter Läs mer
  • Malin M skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    är mycket nöjd med Speedy i Jönköping ! mycket bra kundservice . Rekommenderas! Läs mer
  • Valentina D skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Fick utfört hjulinställning på bilen. Super trevliga, mycket bra bemötande, väldigt serviceinriktade, snabb service och justa priser. Verkligen nöjd, rekommenderas. Läs mer
    2017-12-06 Jadranko S svarar Valentina D
    Tack Valentina D för din femma :) Varmt välkommen åter. Mvh /Jadranko Speedy Bilservice Jönköping
  • Mariette P skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Jätte bra bemötande och snabb och bra service. Klämde in mig fast de egentligen hade fullt den dagen Läs mer
    2017-12-06 Jadranko S svarar Mariette P
    Tack Mariette P för den fina texten om oss, man skapar tiden när tid inte finns :) Välkommen åter. Mvh /Jadranko Speedy Bilservice Jönköping
  • Filip B skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Fick ett bra bemötande. Nöjd med det som levererades dvs däck montering och balansering. Läs mer
  • Fredrik Ove M skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Vänligt bemötande och bra service. Gjorde en hjulinsrällning och fick en tid snabbt. Läs mer
  • Anna M skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Väldigt bra service. Otroligt snabba på att boks tid och ställa upp vid problem. Hjälpsamma och trovärdiga. Läs mer
  • Inger Å skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Personalens bemötande, kunnande o utförande av arbete, gör att kunden verkligen trivs o kommer rekommenderas till vänner, helt super. Läs mer
  • Carl T skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Helt ok, trevligt bemötande och seriösa. Läs mer
  • Akilvenithan U skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Upplevelsen var utmärkt. Fick hjälp med de reperationer som behövdes för bilen och personalen var allmänt trevliga i sitt bemötande. Fortsätt så! Läs mer
  • Jan J skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Snabb och bra service! Trevligt bemötande från personalen!

Jag var inne och frågade om tid för att få hjälp med ett hjul som satt fast på bilen. Fick tid dagen efter! Läs mer
  • Marija H skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Bemötande och arbete i toppklass! Läs mer
  • Fredrik E skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Visste inte ens att jag var hos Speedy bilservice Läs mer
    2017-12-06 Jadranko S svarar Fredrik E
    Speedy skyltat överallt :) Tack för att vi ändå lämnade ett gott intryck för 4 recos. Mvh /Jadranko Speedy Bilservice Jönköping
  • Pär A skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Ratten satt aningen snett på min entusiastbil, vilket hade irriterat mig en längre tid. Fick hjälp direkt med hjulinställning och justering.
    Mycket trevligt och snabbt bemötande, rekommenderas! Läs mer
  • Bo D skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Snabb och smidig, har gjort service på bilen och fått hjälp med framvagnsinställning. Bra priser trevliga killar. Kan rekommendera Speedy Bilservice om du har problem med bilen. Läs mer
  • Sven J skrev om Speedy Bilservice Jönköping
    Fick utfört hjulinställning på bilen. Trevligt bemötande och bra arbete! Läs mer

Bangårdsgatan 4, 553 03 Jönköping