Speedy Bilservice Jönköping

Speedy Bilservice Jönköping

Välkommen till Speedy Bilservice i Jönköping!

I 30 år har vi på Speedys bilverkstäder mött våra kunder öppet och ärligt. Det finns inga hemligheter hos våra bilverkstäder. Vi kontrollerar din bil noggrant utan kostnad och visar vad som behöver åtgärdas. Du får ett fast pris för din bilservice eller reparation innan vi gör jobbet, och du får gärna se på när vi jobbar.

Vårt mål är att erbjuda dig som kund en snabb och bekymmersfri bilservice utan negativa överraskningar. Det går fort hos oss. Våra mekaniker byter 1000-tals avgassystem varje år och de utför minst lika många bromsbyten. Med övning kommer snabbhet. Vi har enkla rutiner och därför går inskrivning och betalning på en minut.

Speedy Bilservice Jönköping erbjuder även enormt utbud av däck & fälgar, kaffe och godisskål för alla kunder i ett fint väntrum med sköna soffstolar samt lekrum för de minsta.

Vi på Speedy gör allt för att du ska få ett komplett kvalitetsjobb gjort, i de flesta fall inom en timme!

Vi servar nästan ALLT :)
Vi erbjuder även FÖRETAGSAVTAL - Kom in på en kaffe så diskuterar vi.

ÖPPETTIDER

DROP IN vid mån av tid.

Semesterstängt
12/7 - 6/8 2021
Öppet som vanligt från 9/8 2021
Vi önskar alla en riktigt trevlig sommar.

Läs vad 415 kunder tycker om Speedy Bilservice Jönköping 2

2022-09-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra service.🙏
    Tack Mari I för din rekommendation, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-08-31 Verifierad kund
    Lugn och sansad bilverkstad. Jag är nöjd med mitt besök.
    Tack Sara S för dina 5 recos, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-08-28 Verifierad kund
    Gick snabbt att få tid och arbetet var bra gjort.
    Tack Filip J för rekommendationen, välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-08-26 Verifierad kund
    Korrekt bemötande.
    På önskelistan kanske lite mer positiv attityd
    Tack Emma B för dina recos, förhoppningsvis en positiv femma nästa besök. Varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-08-25 Verifierad kund
    Snabb och bra service till bra pris.
    Tack Sara B för din rekommendation, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-08-25 Verifierad kund
    Snabbt, vänligt och allt igenom proffsigt.
    Tack Johan O för dina recos, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-07-09 Verifierad kund
    ENASTÅENDE SÄTT
    GJORDE EN SERVICE.
    BYTTE OLJA OCH FILTER !!!!!!!!
    MYCKET Trevligt Bemötande!!!!!!!
    Tack Ann-Britt Iris Carol H för dina recos, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-07-04 Verifierad kund
    Skulle lämna in bilen och skifta däck, behövde samtidigt byta bakfjädrar. Killarna fann tiden att lösa detta åt mig…riktigt bra! Mycket nöjd med resultatet!!!👍🏻
    Tack Peter Arne Lennart I för din rekommendation, när man ändå har bilen på plats så kan man lösa det lilla extra också :) Varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra att de alltid erbjuder en offert för arbetet.
    Tack Björn Gunnar B för ditt omdöme, välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-06-29 Verifierad kund
    +++++

Snabbt, enkelt , billigt .
    Tack Adnan I för rekommendationen, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-06-15 Verifierad kund
    Smidig och snabb service! Jag är mycket nöjd med arbetet de utförde och deras bemötande mot mig som kund .
    Tack Karin G för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-06-03 Verifierad kund
    Jag gjorde en hjulinställning av framhjulen.och jag blev bra bemött
    Tack Sven Sture Emil D för din rekommendation, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-05-31 Verifierad kund
    Supernöjd!! Mycket gott bemötande och så himla bra med bilder under deras arbete. Som att de gjorde mig delaktig. Trots mitt okunnande fick jag mycket information.
    Dessutom bra resultat!!
    Mycket pengar men det var ett komplicerat jobb!!
    Rekommenderar varmt!!!
    Tack Ylva Kristina L för ditt omdöme och den fina texten. Varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-05-27 Verifierad kund
    Bra och snabb service vid byte av diverse förslitningsdelar som bromskivor, klossar, stötdämpare mm.
    Tack Zoran D för din rekommendation. Välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vi är så tacksamma för snabb och trevlig service .
    Tack Bengt Olle Joakim S för din rekommendation, välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-05-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling om prisförfrågan.
    Tack Boo Joakim L för dina recos, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-05-13 Verifierad kund
    Första-gången-kund och mkt nöjd.
    Bra och proffsigt bemötande vid ”utcheckning”!
    Tack Signe Ingela N för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-04-30 Verifierad kund
    Bra och smidig service. Vettigt pris med.
    Tack Anton Bo Lars E för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-04-29 Verifierad kund
    Alltid bra,har man ringt och inte kommit fram blir man uppringd.
    Tack Tonny sture L för dina recos, vi försöker alltid ringa tillbaka om vi missat samtal i däcksäsongen. Varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bromsbyte.
    De var väldigt hjälpsamma och löste mitt problem snabbt.
    Tack Godspower Onoriode O för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-04-15 Verifierad kund
    Helt klart bästa verkstaden i Jönköping
    Tack Yones Hasan M för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-04-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och problemfritt utfört arbete
    Tack Jesper E för dina recos, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-04-07 Verifierad kund
    Bra neutralt bemötande. Inga krusiduller. Hjälpsamma och effektiva. Lämnade in för hjulinställning, nya sommardäck och hjulskifte.
    Tack Jesper J för ditt omdöme och den fina texten, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-03-30 Verifierad kund
    Bra och snabb service när man har bråttom.
    Rekommenderas verkligen,, dessutom ligger lokalerna bra till ,,handla på ÖB medan man väntar,,2 chips för 28 kr 🤪😂
    Tack Kristina A för din rekommendation. ÖoB uppskattas av många våra kunder :) Speedy Bilservice Jönköping
    2022-03-28 Verifierad kund
    Alltid lika nöjd.
    Bra och prisvärt.
    Tack Eva-lena Britt Victo S för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-03-16 Verifierad kund
    Best jag rekommenderar 👍👍👍!!!!!!!!
    Tack Aida S för din rekommendation, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-02-23 Verifierad kund
    Kunde ta min bil snabbt och snabb service. Tack!
    Tack Rikard Gustav Oska A för ditt omdöme, trevligt att du är nöjd med den snabba servicen, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-02-21 Verifierad kund
    Smidiga att ha och göra med och de gör alltid ett mycket bra jobb.
    Tack Mattias Gustaf L för dina 5 recos, varmt välkommen åter! Speedy Bilservice Jönköping
    2022-02-21 Verifierad kund
    Tycker de gjorde ett urselt jobb ta fullt betalt när de inte gör jobbet ordentligt rekommenderas inte till någon denna verkstad.
    Hjulinställning som de inte ens kunde justera höger sida mycket enkelt å fixa om man bara vill ha nöjda kunder.
    Tack för ditt omdöme Daniel Hasse L, Du har själv under helgen monterat/köpt fel styrstag på din bil (Du behöver nytt styrstag med längre gängdel) Arbetet utfördes korrekt men då delarna är fast/når gränsen på justering och att det inte går att justera mer på grund av att gängorna tar slut så går det inte att få ner siffrorna mer, detta förklarade vi för dig noggrant och inget vi ska stå för. Att kapa/svetsa dina delar som du vill går inte samt vill vi inte och vill man inte betala för nya delar så ligger det inte på oss. När du byter ut den felaktiga reservdelen (Längre gängdel) så kommer det att kunna justeras mer utåt. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-02-14 Verifierad kund
    Snabb service. Trevliga. Tack så mycket!
    Tack Jeton B för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-02-01 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Trevlig personal. Behövde snabbt byta bromsar och de fixade det under samma dag.
    Tack Madeleine J för din rekommendation. Varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-01-28 Verifierad kund
    Trevlig personal, Snabbt och välgjort reparationsarbete !
    Tack Ulf Michael K för dina recos, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-01-27 Verifierad kund
    Efter en liten olycka precis utanför Speedy, fick jag snabb och bra hjälp på en gång. Bilen klar på några timmar.
    Tack Annika Christina R för ditt omdöme. Varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-01-14 Verifierad kund
    Företaget är snabba, har bra priser samt en sjysst personlig service. De är noga och tillmötetgående.
    Tack Anna-carin Elisabeth P för din rekommendation, trevlig helg och välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-01-05 Verifierad kund
    Snabb service med offert innan arbetet började. Lämnade bilen sent på eftermiddagen, fick den reparerad till lunch dagen därpå! Snabbt!
    Tack Magnus Vidak A för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2022-01-04 Verifierad kund
    Körde från Stockholm till Göteborg. Bränsletillförseln hade krånglat på vägen. Vid Gränna började motorlampan lysa. Vi svängde in på Speedy i Jönköping. Två timmar senare var vi påväg igen. Då hade Speedy: Läst av felkod, provkört, åkt och hämtat ett nytt bränslefilter, bytt bränslefiltret, släckt alla felkoder, provkört. Otroligt bra service! Tack Speedy!
    Tack Carola Cecilia H för din perfekta beskrivning av vårt arbete :) Alltid kul att hjälpa kunder på genomresa, man vill ju inte att bilen krånglar när man som mest behöver den. Varmt välkomna åter när ni åker förbi Jönköping. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-12-28 Verifierad kund
    Snabbt enkelt och bra service
    Tack Sven Stefan G för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-12-26 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande.
    Jag fick det jag har förväntat mig.
    Och väldigt bra priser har den.

Jag vill rekommendera dem vidare 👌👏
    Tack Silva A för ditt omdöme, välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-12-23 Verifierad kund
    Service på bilen gjordes där i veckan. Professionellt bemötande och de va trevliga, kunniga, extremt prisvärda och speedy! Rekommenderas!
    Tack Jelena T för din rekommendation, varmt välkommen åter. God Jul & Gott Nytt År. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-12-14 Verifierad kund
    Trevliga, snabba och professionella
    Tack Radovan M för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-12-10 Verifierad kund
    Snabba och trevliga som vanligt
    Tack Carl Folke Mikael J för din rekommendation, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevliga proffs! Däck, fälgbyte och nya bromsar fixat på nolltid.
    Rekommenderas varmt!
    Stort tack Carl Wilhelm Andreas B för din fina text, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-12-08 Verifierad kund
    Mycket vänligt och trevligt bemötande.
    Inga särskilda förväntningar mer än att de skulle göra sitt jobb
    Tyckte allt var bra.
    Service på min bil.
    Tack Kerstin Inger Irn A för din rekommendation, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-11-19 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb service
    Tack Lars Håkan L, välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-11-17 Verifierad kund
    Hjälpsamma och smidiga. Rekommenderar företaget.
    Tack för det Linus Leif Torbjörn H, det värmer, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-10-30 Verifierad kund
    Hjulinställning.
    Snabbt bra och billigt.👍
    Tack Päivi Hannele M för din recos, välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-10-28 Verifierad kund
    Trevligt bemött. Kunnig personal
    Tackar P Magnus B, välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-10-27 Verifierad kund
    Bra pris o snabb hjälp. Fick tid redan dagen efter. Trevlig personal
    Tack Ann Irn A för ditt omdöme, varmt välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-10-19 Verifierad kund
    Rackarns snabb och proffsigt bemötande samt billigt
    Tack grabbar
    Tack Niklas Knut A för din rekommendation, välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping
    2021-10-16 Verifierad kund
    Allt mkt bra perfekt jobb till bra pris hjulinställning gjordes på tid som hölls bra är kund sen tidigare återkommer gärna
    Tack Thomas Göran B för din fina text, välkommen åter. Speedy Bilservice Jönköping