Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

En del av Speedy speedybilservice.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till Speedy Bilservice Uppsala Boländerna! Speedy Bilservice Uppsala Boländerna är din bilverkstad i Uppsala med omnejd. Hos oss går det väldigt snabbt, så pass snabbt att vi kan hjälpa dig medans du tar en kopp kaffe och slappnar av en stund. Service och en kopp kaffe i lugn och ro. Så bra blir det med oss på Speedy...

35 omdömen om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Sedan starten hos Reco 2021

Carl C
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Snabbt, smidigt och bra bemötande

Per-Olov W
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Bilen var fin och alla arbeten verkar vara gjorda Så jag är nöjd än så länge

Emma H
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Otrevlig personal som inte vill gå oss tillmötes fast vi hade rätten på vår sida. Rekommenderar ej att åka hit då det finns många andra verkstäder där man bryr sig om sin kund.

Ernlund A
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Första gången jag anlitar Speedy Bilservice. Ett professionellt bemötande och perfekt resultat. Tack för ett bra jobb

Klas W
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Alltid snabb service och förstklassigt jobb!

Fredrik A
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Speedy tvättade min bil och gjorde det på ett utmärkt sätt, fick tillbaka den som ny efter att jag lämnat den till dom i ett bedrövligt skick.

Daníel A
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Fick en snabb tid. Bra service. Inga problem.

Jimmy E
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Blev uppringd och bokade in o utvändig tvätt med vaxning. Bra service och bra utfört jobb i rätt tid. De ringde 15 minuter innan bestämd tid och meddelade att bilen var klar. Audi A5

Annika L
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Snabb hjälp och bra bemötande! Kom in "akut" med bilen då batterilampan började lysa och bilen skuttade fram. De gjorde en felsökning direkt och beställde ett nytt batteri och tändstift. Bra kommunikation om vad som behövde fixas och hur mycket det skulle kosta. Känner mig trygg med att lämna in bilen hos Speedy. Supernöjd!

Kjell J
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Fantastiskt bemötande av detta företag. En eloge till Joseif .Lycka till i livet. Vänliga hälsningar Kjelle_DRU584

Mattias F
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Supernöjd! Jag rekommenderar dem varmt. Mycket nöjd med såväl resultatet på rekonden som med det naturliga och trevliga bemötandet från Josef och personalen. 10/10 poäng.

Linda Desirée O
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

10/10 bra service, rekommendera starkt!

Rikko W
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

De är helt fantastiska gör alltid ett fantastiskt arbete på mina bilar och motorcyklar //Rikko Wahlström

Karl R
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Fick ett pris men slutnotan vart 20% dyrare än utlovat , men med en timpenning på 1400:- Affe//

Joakim N
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Dom var fina du och hjälpsamma

Stig H
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Helt otrolig bemötande löste mitt problem då någon stulit katalysatorn på min bil Ringde och frågade om dom kunde hjälpa mig så att jag kunde köra vidare till fjällen Kom förbi så tror vi att vi kan lösa det Dom kan jag rekommendera till 100%

Johan R

Bra, snabb service utan bokning. Däckskifte på 20 minuter utan tjafs. 👍

Anabade A
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Detta bolaget utgör ett bra service med rimlig pris för tjänsten. Och snabbt få hjälp, utan krångel. Man kan få dropp in när det akut.

Karl J
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Bra och lyhört bemötande vid felsökning efter att oljetryckslampan börjat blinka. Gick snabbt att få tid och blev klar snabbt. Bra kommunikation både före, under och efter besöket.

Carl-Göran T
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Ett kunnigt och trevligt bemötande😊👍Jag har varit där flera gånger och fått bra hjälp till ett bra pris. Jag kommer att fortsätta vara kund hos Speedo.

Ellinor L
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

De fixade spindelled och bytte positionslampor. Bokade tid, gick snabbt.Trevligt bemötande!

Nils L
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Bra! Snabb och smidig service!

Andreas E
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Snabb och bra service. Lite dyrare än vissa, men väl värda pengarna. Det enda negativa är att det som privatperson inte går att betala via faktura eller via delbetalning, annars hade de fått högsta betyg.

Jonatan S
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Bytte bromsbelägg och skivbromsar och det var suverän service. Grymt bemötande och arbetet genomfördes snabbt.

Joakim B
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Trevligt bemötande och hjälpsamma!

Lisbeth R
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Trevligt bemötande, gott kaffe. Rekond och service på bilen bra utfört.

Thomas C

Vänlighet mötte mig. Trevligt

Mats Z
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Trevligt bemötande. Billigare pris än Möllers bil.

Anna H
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Supertrevligt bemötande och fin service. Rekommenderas verkligen.

Malin B
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Toppen bemötande! Det jobb som avtalades genomfördes på bästa sätt.

Lars-erik P
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Allt var Bra alla tider stämde,bilen var fin både ut och invändigt.Även motorvägen var bra. Mvh Lasse Pettersson NUU330

Gerd Anna Birgitta O
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Bra bemötande, snabb service och felet åtgärdades - byte av oljefilter och felsökning på bromsar

Animor Janko D
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Mycket trevligt bemötande. Snabb reparation. Ok pris.

Svar från Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Vad kul att du tycker det, tack!

Peer Love Rasmus F
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Snabb och bra service av bilen

Svar från Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Vad kul att du tycker det, tack.

Uppsala C
Skrev om Speedy Bilservice Uppsala Boländerna

Bra service och jättetrevliga personal som är hjälpsamma………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..