Sports Car Center Upplands Väsby

Vatthagsvägen 2, 194 52 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Sports Car Center Upplands Väsby!
Är det dags att sälja bilen? Eller söker du en ny bil? Kontakta oss så letar vi upp bilen du söker eller gå in på vår hemsida och välj mellan en rad olika bilar. Vi erbjuder alla kunder hög kvalitet och trygghet oavsett om du köper exklusiv, premium eller standard.

Är du nyfiken på vad din bil är värd - värdera din bil med oss på Sports Car Center Upplands Väsby helt kostnadsfritt så återkommer vi inom kort. Med över 30 års erfarenhet inom bilbranschen och klassledande garanti- och finansieringsavtal kan du känna dig trygg när du väljer oss. Varmt välkommen in till Sveriges Läckraste bilhall på Vatthagsvägen 2 i Upplands Väsby!

Läs vad 24 kunder tycker om Sports Car Center Upplands Väsby

• 2020-06-27

Johan L skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Vid bilköp SCC fick jag ett utmärkt bemötande från första samtalet.
    En rak och ärlig kommunikation per telefon där allt visade sig stämma när jag till sist såg bilen med egna ögon. Några små saker som kom upp i efterhand har också löst sig på ett enkelt och korrekt sätt. Läs mer
  • 2020-06-26

Christer L skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    köpte bil alt var mycket bra år nöjd Läs mer
  • 2020-06-26

Gustav S skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    MB GLE350

Bra trevlig säljare, enkel och snabb affär Läs mer

Kim G skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Underbart! Vilket ställe, dem är supertrevliga, bra bilar i lager och möter kunden behov! Aldrig känt mig så nöjd efter varit hos en bilhandlare. Hjälpte mig med finansen på det sättet som passade mig. Helt perfekt, kommer köpa alla mina bilar hos SCC! Läs mer

Ab I skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Seriösa och med utmärkt service. Läs mer

Omar K skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Grymt trevlig försäljare, jätte nöjd med bilen jag köpte och allt. Dom bjöd på gratis garanti. Läs mer
  • 2020-05-23

Magnus M skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Har köpt Ett par bilar och även ställt min bil på försäljningsuppdrag på SCC. Har en otroligt trygg och bra kontakt med Alexander Jurgell. Proffsigt bemötande och gör alltid sitt yttersta för att man skall vara nöjd. Precis som de ska vara! Läs mer
  • 2020-05-22

Alexander Y skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Det var smidigt och bra. Tack så mycket Läs mer
  • 2020-05-21

Christer O skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Mycket bra bemött. Tycker dock att det är lite snålt att man får köra direkt till macken efter ett köp av bil i 1/2 million klassen Läs mer

Maria W skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    I Mars 2020 köpte jag en Mercedes-Benz 350 GLE av Sports Car Center i Upplands Väsby. När vi var och tittade på bilen blev vi mycket trevligt bemött av säljaren Andreas. Han var alltid lika trevlig och tillmötesgående vid alla kontakter vi hade innan köpet.

Efter köpet har Andreas hjälpt oss med ett mindre problem med bilen inte heller då var det några konstigheter.

Jag är 100 % nöjd med mitt köp och åker gärna tillbaka dit i framtiden.

/Maria W Läs mer
  • Jimmy K

2020-05-20

Jimmy K skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Köpte en Audi och i alla steg så har säljaren varit väldigt bemötelsegående. Kan verkligen rekommendera Sports Car Center. Läs mer

Mikael N skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Har köpt ett antal bilar av SCC de senaste åren och aldrig blivit besviken. Bra smidiga affärer med helt o.k priser vid inbyte. Dessutom är personalen väldigt bilintresserade, vilket jag som kund uppskattar. Jag kommer tillbaka!
    Micke Läs mer

Christina G skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Köpte en Mercedes och vi fick mycket bra bemötande och service. Läs mer

Daniel K skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Bra service, trevligt bemötande, erbjöd att stanna efter ordinarie öppettider för att jag skulle hinna från annan ort. Bil levererad hem utan problem.
    Återkommer gärna som kund! Läs mer

Jonas P skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Kanon killar, professionella snygga lokaler med mera! Läs mer

Joakim L skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Mvh Joakim Lindgren Läs mer
  • Ab S

2019-05-07

Ab S skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Köpte en bil av en underbar säljare som heter Andreas. Vilket bemötande! Vilken toppenkille till säljare. Bilar kan man ju hitta varsomhelst men jag köper alltid ”personen” det är ju den man gör affären med.
    Ta vara på denna stjärna!

Bilen är jag även jätte nöjd med! Läs mer
  • 2019-05-07

Anders S skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Chevrolet silverado.
    Blev väldigt bra bemött av försäljaren .
    Hade väl inga speciella förväntningar .
    Sammanfattningen var mycket bra . Läs mer
  • 2019-04-03

Torbjörn E skrev om Andreas Radnic en del av Sports Car Center Upplands Väsby
    Vi köpte en Volvo XC60. Vi hade tur att att få träffa en väldigt tillmötesgående försäljare Andreas Radnic . Sommardäcken som vi väntade på kom han och levererade personligen till Gävle sjukhusparkering när vi hade läkarbesök där, allt fungerade jättebra, vi hade tur att få träffa en sådan serviceinriktad försäljare, vi kan varmt rekommendera Andreas Radnic till flera av era kunder, han får av oss högsta betyg, plus stjärnor. Läs mer

Ulf Håkan H skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Bra service med kunniga säljare.
    Beskrivning av bil stämmde perfekt
    Korrekt och enkel administration Läs mer
  • MARIANNE B

2019-03-29

MARIANNE B skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Snabb och proffsig affär
    Mycket kundvänliga och service inriktade Läs mer

Mikael F skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Jag är mycket nöjd med service och sättet jag blev bemött från första kontakt till att jag fick nycklarna i hand. Ett mycket proffsigt företag. Läs mer

Camilla J skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Jag har både köpt och sålt via SCC och alltid fått ett otroligt bra bemötande, de tar väl hand om sina kunder! Läs mer

Torbjörn E skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Vi köpte en Volvo XC60 som vi är nöjd med. Men sommardäcken som ingick i priset har inte levererats ännu , vi väntar och hoppas vi får dom snart. Annars är vi nöjda. Läs mer
Andreas Radnic
5.0 / 5 — 1 reco