Sports Car Center Upplands Väsby

Sports Car Center Upplands Väsby

Välkommen till Sports Car Center Upplands Väsby!
Är det dags att sälja bilen? Eller söker du en ny bil? Kontakta oss så letar vi upp bilen du söker eller gå in på vår hemsida och välj mellan en rad olika bilar. Vi erbjuder alla kunder hög kvalitet och trygghet oavsett om du köper exklusiv, premium eller standard.

Är du nyfiken på vad din bil är värd - värdera din bil med oss på Sports Car Center Upplands Väsby helt kostnadsfritt så återkommer vi inom kort. Med över 30 års erfarenhet inom bilbranschen och klassledande garanti- och finansieringsavtal kan du känna dig trygg när du väljer oss. Varmt välkommen in till Sveriges Läckraste bilhall på Vatthagsvägen 2 i Upplands Väsby!

Läs vad 55 kunder tycker om Sports Car Center Upplands Väsby 2

2021-02-28
    Jag har varit kund hos SCC i rätt många år nu. Dom är kunniga, serviceminded och smidiga att göra affärer med. Rekommendera!
    2021-02-28
    Bra, duktig säljare som uppträdde professionellt hela vägen.
    Köper gärna bil där igen.
    2021-02-26
    Fantastiskt bra upplevelse. Tack hela gänget. Framförallt Alex!
    Köpte en bil av säljaren Andreas Hellström
    Och är mycket nöjd över hur jag har blivit bemött och hur smidigt allting har gått.
    Köpte den på distans då jag bor i Skåne och allt har stämt som jag har blivit lovad och bilens skick med.
    Och säljaren har varit super trevlig och återkopplat varje gång jag har sökt honom.
    Har bara bra upplevelse från denna affären
    Stort tack.
    2021-02-26
    Sålde in min bil till Sports Car Center. Fick ett fair pris, trevligt och snabbt bemötande och en smidig affär.
  • Pelle P
    2021-02-26
    Min upplevelse av affären med Sports car center har varit utmärkt från första stund, säljaren Alexander hjälpte oss på ett väldigt professionellt och bekymmersfritt sätt genom hela affären.

Jag kommer absolut att vända mig till Alexander och Sports car center när det är dags att byta bil igen!
    2021-02-26
    Köpte en Audi Q8 och bytte in en volvo xc90.
    Bra bemötande kunnig personal. Bra villkor på inbytet direkt.
    Enkelt och smidigt.
  • Tomas C
    2021-02-26
    Riktigt bra ställe att köpa bil på.
    Dom är ärliga hjälpsamma och har riktigt fina bilar.kommer att fortsätta handlar från dom när det är dags att byta bil igen.
    2021-02-10
    Utmärkt köpupplevelse, köpte en BMW 330 som såg precis ut som väntat.
    Andreas var otroligt trevlig och gjorde bilköpet enkelt och snabbt. Han erbjöd sig att komma in på nyårsafton och göra klar köpet.
    Kommer definitivt handla är igen.
    Hälsningar Niclas
    2021-02-08
    Köpte en Tesla modell 3. Mycket proffsigt bemötande som skapade förtroende. Jag kände inte till företaget tidigare.
    Man gav utrymme för köparens beslutsprocess genom att ge chans till flera provkörningar och utan att forcera processen. Snyggt jobbat!
    2021-02-06
    Bara positivt! Köpte min andra Bentley Continental från SCC alltid bra bemötande och en reko affär från början till slut! Gjorde affären på telefon och bilen var lika fin som säljaren Andreas beskrev den, kan varmt rekommendera SCC.
    2021-01-31
    Sjukt bra service och riktigt proffsig personal, är otroligt glad över att jag hittade en bil hos sports car center! Kan starkt rekommenderas!
    2021-01-31
    Har bara positiva tankar om
    Sports Car Center Upplands Väsby.
    Direkt när man kommer in i bilhallen så kommer en säljare och frågar om man behöver hjälp med något. Bra service!
  • Henrik E
    2021-01-31
    Sålde en unik BMW 1M på väldigt låga mil som på nära va ny skick. En sån här bil kräver säljare med känsla och förståelse vad en bil betyder för kunden. Trotts svåra tider med Corona och rån för SCC så lyckades dom sälja bilen till Frankrike till en väldigt hängiven spekulant. Både jag och den nya ägaren uppskattar personalen som väldigt proffsiga från säljare till köpare. Nästa försäljning och nästa bil kommer med all säkerhet att inhandlas via SCC.
    2021-01-31
    En transportbil vw Caddy. Mycket trevliga säljare som hämtade mig på flygplatsen och skickade mig tillbaka till Skåne med full tank och några småfel som lätt kunde fixas på verkstaden hemma och fakturan tog dom hand om.
    2021-01-30
    Köpte en BMW fick den hemlevererad.
    Visade sig att det fanns små fel på bilen och SCC tog hand om det utan diskussion.

Jag är nöjd med de 😊
    2021-01-29
    Köpte lite av en drömbil. Trevligt. Personligt. Bytte till och med till vinterhjul åt mig.
    2021-01-29
    Köpte en BMW535 och fick ett bra bemötande hela vägen. Jag kan mycket väl rekommendera dem!
    2021-01-29
    Väldigt trevligt bemötande av säljaren från första kontakten till avslutet av affären!

Bra jobbat!!
    2021-01-29
    Supertrevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas starkt.
    2021-01-19
    Köpte en BMW , fick trevligt bemötande, allt gick efter mina förväntningar, kan varmt rekommendera sports car center upplands Väsby. Mvh veronica
    2020-12-11
    Otroligt proffsiga. Garanterat sthlms bästa bilhandlare
    2020-11-06
    Köpte en 718 Boxter. Trevlig personal som lyssnade och var tillmötesgående. De hade många fina sportbilar av olika märken och en fräsch toalett. Man hade en bra känsla i kroppen när köpet var klart och man åkte därifrån.
    2020-08-25
    Vi köpte en Tesla.
    Bemötandet var utmärkt (Andreas) och vi upplevde att Andreas förstod våra behov, förklarade upplägg m m på ett bra sätt.

En ledig, familjär men förtroendeingivande stämning. Det gillar vi!
    2020-08-23
    Fredrik Haag är en säljare man kan lite på! 5/5
  • Björn N
    2020-08-23
    Ett trevligt bemötande och smidigt genomförande av affären med Fredrik.
    2020-08-22
    Har handlat hos SCC ett antal gånger nu; köpt bil, köpt bil med inbyte samt sålt bil till dem.
    Proffsigt bemötande, med säljare som tar god tid på sig att besvara frågor, ingen hets utan lugn och bra upplevelse.
    Garantiärenden har de ordnat smidigt när vi upptäckte ett fel på köpt bil.
    2020-08-21
    Trevliga killar, löste affären på bästa sett för mig. Så att jag kunde köpa bilen jag ville ha
    2020-08-21
    Mycket bra bemötande och fantastiskt snabb och smidig affär.
    2020-08-21
    Köpte en Range Rover Vouge.

Personal (Alexander) gav ett seriöst, kunnigt o trevligt intryck.

Smidig process med avtal, finans etc elektroniskt.

Återvänder gärna som kund framöver.
    2020-08-21
    Flexibla och med ett bra bemötande. Klara tydliga besked.
    2020-06-27
    Vid bilköp SCC fick jag ett utmärkt bemötande från första samtalet.
    En rak och ärlig kommunikation per telefon där allt visade sig stämma när jag till sist såg bilen med egna ögon. Några små saker som kom upp i efterhand har också löst sig på ett enkelt och korrekt sätt.
    2020-06-26
    köpte bil alt var mycket bra år nöjd
    2020-06-26
    MB GLE350

Bra trevlig säljare, enkel och snabb affär
    2020-06-25
    Underbart! Vilket ställe, dem är supertrevliga, bra bilar i lager och möter kunden behov! Aldrig känt mig så nöjd efter varit hos en bilhandlare. Hjälpte mig med finansen på det sättet som passade mig. Helt perfekt, kommer köpa alla mina bilar hos SCC!
    2020-06-25
    Seriösa och med utmärkt service.
    2020-06-25
    Grymt trevlig försäljare, jätte nöjd med bilen jag köpte och allt. Dom bjöd på gratis garanti.
    2020-05-23
    Har köpt Ett par bilar och även ställt min bil på försäljningsuppdrag på SCC. Har en otroligt trygg och bra kontakt med Alexander Jurgell. Proffsigt bemötande och gör alltid sitt yttersta för att man skall vara nöjd. Precis som de ska vara!
    2020-05-22
    Det var smidigt och bra. Tack så mycket
    2020-05-21
    Mycket bra bemött. Tycker dock att det är lite snålt att man får köra direkt till macken efter ett köp av bil i 1/2 million klassen
    2020-05-20
    I Mars 2020 köpte jag en Mercedes-Benz 350 GLE av Sports Car Center i Upplands Väsby. När vi var och tittade på bilen blev vi mycket trevligt bemött av säljaren Andreas. Han var alltid lika trevlig och tillmötesgående vid alla kontakter vi hade innan köpet.

Efter köpet har Andreas hjälpt oss med ett mindre problem med bilen inte heller då var det några konstigheter.

Jag är 100 % nöjd med mitt köp och åker gärna tillbaka dit i framtiden.

/Maria W
  • Jimmy K
    2020-05-20
    Köpte en Audi och i alla steg så har säljaren varit väldigt bemötelsegående. Kan verkligen rekommendera Sports Car Center.
    2020-05-20
    Har köpt ett antal bilar av SCC de senaste åren och aldrig blivit besviken. Bra smidiga affärer med helt o.k priser vid inbyte. Dessutom är personalen väldigt bilintresserade, vilket jag som kund uppskattar. Jag kommer tillbaka!
    Micke
    2020-05-20
    Köpte en Mercedes och vi fick mycket bra bemötande och service.
    2020-05-20
    Bra service, trevligt bemötande, erbjöd att stanna efter ordinarie öppettider för att jag skulle hinna från annan ort. Bil levererad hem utan problem.
    Återkommer gärna som kund!
    2020-05-20
    Kanon killar, professionella snygga lokaler med mera!
    Trevlig personal 🤗
    Snabb service 👍
    Ordentliga med alla handlingar 👌
    Kan verkligen rekommendera Reco
    Mvh Joakim Lindgren
  • Ab S
    2019-05-07
    Köpte en bil av en underbar säljare som heter Andreas. Vilket bemötande! Vilken toppenkille till säljare. Bilar kan man ju hitta varsomhelst men jag köper alltid ”personen” det är ju den man gör affären med.
    Ta vara på denna stjärna!

Bilen är jag även jätte nöjd med!
    2019-05-07
    Chevrolet silverado.
    Blev väldigt bra bemött av försäljaren .
    Hade väl inga speciella förväntningar .
    Sammanfattningen var mycket bra .
    2019-04-03
    Vi köpte en Volvo XC60. Vi hade tur att att få träffa en väldigt tillmötesgående försäljare Andreas Radnic . Sommardäcken som vi väntade på kom han och levererade personligen till Gävle sjukhusparkering när vi hade läkarbesök där, allt fungerade jättebra, vi hade tur att få träffa en sådan serviceinriktad försäljare, vi kan varmt rekommendera Andreas Radnic till flera av era kunder, han får av oss högsta betyg, plus stjärnor.