Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Upplands Väsby Sports Car Center Upplands Väsby

Sports Car Center Upplands Väsby

Vatthagsvägen 2, 194 52 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Sports Car Center Upplands Väsby!
Är det dags att sälja bilen? Eller söker du en ny bil? Kontakta oss så letar vi upp bilen du söker eller gå in på vår hemsida och välj mellan en rad olika bilar. Vi erbjuder alla kunder hög kvalitet och trygghet oavsett om du köper exklusiv, premium eller standard.

Är du nyfiken på vad din bil är värd - värdera din bil med oss på Sports Car Center Upplands Väsby helt kostnadsfritt så återkommer vi inom kort. Med över 30 års erfarenhet inom bilbranschen och klassledande garanti- och finansieringsavtal kan du känna dig trygg när du väljer oss. Varmt välkommen in till Sveriges Läckraste bilhall på Vatthagsvägen 2 i Upplands Väsby!

Läs vad 8 kunder tycker om Sports Car Center Upplands Väsby

• AB S

2019-05-07

AB S skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Köpte en bil av en underbar säljare som heter Andreas. Vilket bemötande! Vilken toppenkille till säljare. Bilar kan man ju hitta varsomhelst men jag köper alltid ”personen” det är ju den man gör affären med.
    Ta vara på denna stjärna!

Bilen är jag även jätte nöjd med! Läs mer
  • 2019-05-07

ANDERS S skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Chevrolet silverado.
    Blev väldigt bra bemött av försäljaren .
    Hade väl inga speciella förväntningar .
    Sammanfattningen var mycket bra . Läs mer
  • 2019-04-03

Torbjörn E skrev om Andreas Radnic en del av Sports Car Center Upplands Väsby
    Vi köpte en Volvo XC60. Vi hade tur att att få träffa en väldigt tillmötesgående försäljare Andreas Radnic . Sommardäcken som vi väntade på kom han och levererade personligen till Gävle sjukhusparkering när vi hade läkarbesök där, allt fungerade jättebra, vi hade tur att få träffa en sådan serviceinriktad försäljare, vi kan varmt rekommendera Andreas Radnic till flera av era kunder, han får av oss högsta betyg, plus stjärnor. Läs mer

Ulf Håkan H skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Bra service med kunniga säljare.
    Beskrivning av bil stämmde perfekt
    Korrekt och enkel administration Läs mer
  • Marianne B

2019-03-29

Marianne B skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Snabb och proffsig affär
    Mycket kundvänliga och service inriktade Läs mer

MIKAEL F skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Jag är mycket nöjd med service och sättet jag blev bemött från första kontakt till att jag fick nycklarna i hand. Ett mycket proffsigt företag. Läs mer

Camilla J skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Jag har både köpt och sålt via SCC och alltid fått ett otroligt bra bemötande, de tar väl hand om sina kunder! Läs mer

Torbjörn E skrev om Sports Car Center Upplands Väsby
    Vi köpte en Volvo XC60 som vi är nöjd med. Men sommardäcken som ingick i priset har inte levererats ännu , vi väntar och hoppas vi får dom snart. Annars är vi nöjda. Läs mer
Andreas Radnic
5.0 / 5 — 1 reco