Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Kyrkogatan 9, 777 30 Smedjebacken — Visa karta

Välkommen till Bergslagen Städ & Service!

Vi vill att du ska kunna göra det du tycker är kul, därför hjälper vi dig med din städning. Vi anpassar oss efter din vardag genom att erbjuda ett brett utbud av olika tjänster och en flexibilitet i utförandet. Likt många andra kanske din vardag kan vara svår att förutse, därför anpassar vi oss självklart efter dig och dina behov.

Vår populäraste tjänst är hemstädning, men vi erbjuder även flyttstädning, fönsterputsning, företagsstädning, och storstädning med mera.

Läs gärna vad våra kunder tycker här, och hör gärna av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 11 kunder tycker om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

• 2019-10-06

Jens B skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    USEL SERVICE! Flyttstädningen var riktigt dåligt genomförd med massor av brister. Till slut drog de bara med kommentaren "vi kan inte göra det bättre". Vi reklamerade direkt till Städ & Entreprenad eftersom de skrivit att man har 14 dagar på sig att reklamera. De svarade inte trots massor av påstötningar på tre veckor. Sedan när de hörde av sig menade de att vi godkänt städningen eftersom vi lät städarna gå hem istället för att tvinga dem vara kvar hela natten(!). Riktigt dåligt bemötande blandat med inget bemötande alls. En varning till alla är att ni absolut inte har någon reklamationstid med denna firma. När de väl hörde av sig hade vi ju redan flyttat ut och då menade de tre veckor efteråt att de kunde ju inget göra nu. Riktig oseriös tomteverkstad! Läs mer
    Eva Helena B gillar detta
  • 2019-10-06

Eva Helena B skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    VARNING! Dåligt utförd städning, massor av strul innan då städfirman dagen innan ville avboka för att Städ & Entreprenad inte betalar sina fakturor. Otrevligt bemötande samt inga svar på frågor efteråt på flera veckor. Använd inte!!!! Läs mer
    Jens B, Eva Helena B gillar detta
  • 2018-10-31

Sigrid S skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    Ringde efter 17 en onsdag och fick svar av en trevlig kvinna som berättade att det var efter kontorstid. Jag ställde ändå en massa frågor och hon tog sig verkligen tid att svara på allt. Nästkommande dag så bokade jag dem för en flyttstädning tack vare den fina servicen. Städningen var helt klanderfri sånär som på ett litet fönster som glömts vid fönsterputsningen. Jag påtalade detta och fick tillbaka personalen nästkommande morgon 08.00 som glatt fixade det de glömde. Detta är service i absoluta toppklass. Kan starkt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-10-24

Jenny A skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    Bra bemötande hos företagets kontakt. Varannan-veckas städningen mycket bra utförd. Förtroendeingivande! Läs mer
  • 2018-10-21

Jan-Erik S skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    Vi bokade Städ & Entreprenad i Bergslagen AB för en flyttstädning av vårt hus på 212kvm. Från första kontakt med Ann-Sofie till färdigt protokoll så sköttes allt klanderfritt. Rent och snyggt och de nya ägarna är så nöjda de kan bli. Kan varmt rekommendera detta företag för städning. Läs mer
  • 2018-06-01

Richard S skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    De skickar reklam trots att jag är med i NIX adressat. Jag kan inte annat än förutsätta att övriga delar av deras organisation är lika slarviga och oansvariga. Läs mer
    2018-06-08 Jerry C svarar Richard S
    Hej Richard. Först och främst vill vi rikta en ursäkt till dig för att du fått ett erbjudande från oss. Vi måste ha skickat helt fel. Hoppas du får en toppensommar :)
    Eva Helena B, Jens B gillar detta
  • 2018-03-31

Caroline H skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    Har vid flera tillfällen köpt deras tjänster och varje gång har jag varit lika nöjd. De är noggranna och gör det lilla extra.
    Personalen är trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-03-31 Jerry C svarar Caroline H
    Men vad roligt att höra. Det ska jag vidarebefordra till personalen.
  • 2018-03-31

Marie E skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    Skinande rena fönster till ett vettigt pris Läs mer
  • 2018-03-30

Ann-sofie skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    Tacksam att det gick att lösa ett storstäd med så kort varsel.
    Nu kan jag bara njuta av ledigheten.
    Rekommenderar er varmt. Läs mer
  • 2018-03-22

Tommy H skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    Bara plus! Skinande rena fönster! Läs mer
    2018-03-23 Jerry C svarar Tommy H
    Tackar. Alltid ett nöje att vara till tjänst!
    Jerry C gillar detta
  • 2018-03-22

Berit K skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB
    Fantastiskt bra jobbat av de tjejer som besökte oss. Tack för snabb service! Läs mer
    2018-03-22 Jerry C svarar Berit K
    Tack så mycket Berit, alltid kul att man tillmötesgå bråttom-jobb.
    Jerry C gillar detta

Kyrkogatan 9, 777 30 Smedjebacken