Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Ring 020-77 88 88 www.sebab.nu
3.9

Välkommen till Bergslagen Städ & Service! Vi vill att du ska kunna göra det du tycker är kul, därför hjälper vi dig med din städning. Vi anpassar oss efter din vardag genom att erbjuda ett brett utbud av olika tjänster och en flexibilitet i utförandet. Likt många andra kanske din vardag kan vara svår att förutse, därför anpassar...

11 omdömen om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Jens B
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

USEL SERVICE! Flyttstädningen var riktigt dåligt genomförd med massor av brister. Till slut drog de bara med kommentaren "vi kan inte göra det bättre". Vi reklamerade direkt till Städ & Entreprenad eftersom de skrivit att man har 14 dagar på sig att reklamera. De svarade inte trots massor av påstötningar på tre veckor. Sedan när de hörde av sig menade de att vi godkänt städningen eftersom vi lät städarna gå hem istället för att tvinga dem vara kvar hela natten(!). Riktigt dåligt bemötande blandat med inget bemötande alls....

Eva Helena B gillar detta
Hemfrid Örebro
3.8/5 i betyg av 180 omdömen 3.8 av 180 omdömen

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

Eva Helena B
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

VARNING! Dåligt utförd städning, massor av strul innan då städfirman dagen innan ville avboka för att Städ & Entreprenad inte betalar sina fakturor. Otrevligt bemötande samt inga svar på frågor efteråt på flera veckor. Använd inte!!!!

Jens B och Eva Helena B gillar detta
Sigrid S
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Ringde efter 17 en onsdag och fick svar av en trevlig kvinna som berättade att det var efter kontorstid. Jag ställde ändå en massa frågor och hon tog sig verkligen tid att svara på allt. Nästkommande dag så bokade jag dem för en flyttstädning tack vare den fina servicen. Städningen var helt klanderfri sånär som på ett litet fönster som glömts vid fönsterputsningen. Jag påtalade detta och fick tillbaka personalen nästkommande morgon 08.00 som glatt fixade det de glömde. Detta är service i absoluta toppklass. Kan starkt rekommenderas.

Jenny A
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Bra bemötande hos företagets kontakt. Varannan-veckas städningen mycket bra utförd. Förtroendeingivande!

Jan-Erik S
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Vi bokade Städ & Entreprenad i Bergslagen AB för en flyttstädning av vårt hus på 212kvm. Från första kontakt med Ann-Sofie till färdigt protokoll så sköttes allt klanderfritt. Rent och snyggt och de nya ägarna är så nöjda de kan bli. Kan varmt rekommendera detta företag för städning.

Knuts Lars Fredrik D
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

De skickar reklam trots att jag är med i NIX adressat. Jag kan inte annat än förutsätta att övriga delar av deras organisation är lika slarviga och oansvariga.

Eva Helena B och Jens B gillar detta
Svar från Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Hej Richard. Först och främst vill vi rikta en ursäkt till dig för att du fått ett erbjudande från oss. Vi måste ha skickat helt fel. Hoppas du får en toppensommar :)

Caroline H
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Har vid flera tillfällen köpt deras tjänster och varje gång har jag varit lika nöjd. De är noggranna och gör det lilla extra. Personalen är trevlig och tillmötesgående.

Svar från Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Men vad roligt att höra. Det ska jag vidarebefordra till personalen.

Marie E
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Skinande rena fönster till ett vettigt pris

Ann-sofie
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Tacksam att det gick att lösa ett storstäd med så kort varsel. Nu kan jag bara njuta av ledigheten. Rekommenderar er varmt.

Tommy H
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Bara plus! Skinande rena fönster!

Jerry C gillar detta
Svar från Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Tackar. Alltid ett nöje att vara till tjänst!

Berit K
Skrev om Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Fantastiskt bra jobbat av de tjejer som besökte oss. Tack för snabb service!

Jerry C gillar detta
Svar från Städ & Entreprenad I Bergslagen AB

Tack så mycket Berit, alltid kul att man tillmötesgå bråttom-jobb.