Städarna i Jönköping AB

Välkommen till Städarna i Jönköping AB!

Vår vision är att vi ska ha städbranschens mest nöjda kunder. Då våra anställda har kollektivavtal kan vi alltid garantera att de får schysta villkor och en trygg arbetsmiljö. Vi tror att om våra anställda känner sig glada och trygga så kommer de göra ett bättre jobb. På så sätt blir alla nöjda.

Tjänster: Företagsstäd, hemstäd, golvvård, storstädning, flyttstädning, fönsterputsning och mycket mer.

Som privatkund får du tillgång till vår kundportal där du kan chatta med oss och titta vilka städtider som berör dig. Varmt välkommen att boka städhjälp hos oss på Städarna i Jönköping AB!

Läs vad 70 kunder tycker om Städarna i Jönköping AB 2

2022-09-29 Verifierad kund
    Ok bemötande av kontoret men 18 olika städare på drygt två år är katastrof.
    Generellt har städare alltid gjort ett bra jobb och är trevliga och tillmötesgående, så ingen last på dem i person.
    Vi uppfattar att verksamhetens styrning är problemet.
    Det saknas gemensamma rutiner hos städare såsom hur mycket vatten på trägolv, hur ofta man byter trasor, vilka medel man använder, återkoppling vid trasigt material osv.
    Det verkar saknas gemensamma regler och värderingar, t.ex. hur mycket man pratar i telefon, vart någonstans eller om man har koll på ifall man stör, att man tar med sig anhörig till vårt hem.
    Planerare håller inte reda på att vi har hund, de skickar hundrädda personer vilket inte är schysst mot dem eller vår hund.
    Bolaget har gjort planen för städning och tiden det skall ta, inte vi.
    Då vi upplevt stress hos personalen har vi bett om en genomgång av detta sedan i våras eftersom det skall vara schysst för personalen. Tyvärr har vi inte haft någon som städat mer än enstaka gånger och de hinner inte skaffa sig en uppfattning om ifall tiden är lagom eller ej.
    Kontakt för frågor 0708759950.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Jättebra bemött! Fick dock städa lite själv efteråt vet inte om det var slarv eller om det var tiden som sprang iväg.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Städningen är bra men ibland brister kommunikationen
    2022-08-28 Verifierad kund
    Bad flera gånger att hon skulle börja med golven och golvlistor men inte..det hanns inte med..damsugning hanns med men inte våttorkning av golven varken i lägenheten eller badrummet..
    Inte dammat överallt..inga speglar putsade..
    Tack Eva för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna🌺 Städarna i Jönköping AB
    2022-08-28 Verifierad kund
    Bemötandet har varit klockrent däremot har de inte fullföljt vad de påstått kunna stå för. Jag har flera gånger städat områden som inte varit rena, påpekat detta utan åtgärd. Jag har inte fått valuta för pengarna överhuvudtaget. Om jag måste ta bild för att bevisa att det inte blivit städat som det ska tycker jag inte är ok. Då syftar jag på våtutrymmen eller eller den faktiska toaletten. Det har inte rengjorts i toaletten en enda gång, jag har gjort det. Jag betalar för att inte behöva städat de områden som de säger att de ska städa.
    Hej Joshua-Cornelius! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Jönköping AB
    2022-07-26 Verifierad kund
    Städning en gång i månaden.vi är nöjda.
    Tack för ditt omdöme Jan! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Jönköping AB
    2022-07-09 Verifierad kund
    OK bemötande
    Städ nästan bra
    Ta hand om kvarvarande dåligt!
    Tack Göte för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna🌺 Städarna i Jönköping AB
  • Thomas B
    skrev om Städarna i Jönköping AB
    2022-07-04 Verifierad kund
    Allt bara bra, kan tekommendera detta bolag
    Hade god respons och bra pris
    Hej Thomas! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2022-07-04 Verifierad kund
    Fint bemötande av Anton och städarna flyttstädade bra. Rekommenderas.
    Hej Helge! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2022-07-04 Verifierad kund
    Hade beställt en grovstädning och det var många saker på deras städlista som inte var gjorda. Golven var fortfarande smutsiga, ett helt rum inte ens städat, golvlister inte avtorkade sopkärlsskåp inte rengjort.
    Städarna som skulle komma var 45 min försena pga att de hade missat sin buss.
    Jag var riktigt besviken på tjänsten jag köpte.
    Hej Li! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Jönköping AB
    2022-06-14 Verifierad kund
    Bra bemötande både vid beställning och utförande. Dock lite besviken över att jag efteråt själv fick dammsuga soffa och fåtöljer. Vi har kissar som hårar ner och syftet med städningen var att få det fint inför fotografering av försäljning av vårt hus. Även damma av lampor.

Vi var överens om att det skulle städas "utanpå" så det skulle se snyggt ut.
    Hej Christina! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Jönköping AB
    2022-06-01 Verifierad kund
    Proffsig kille som hade kundkontakt och bokade. Jättebra utförd städning med nitisk noggrannhet när det kom till kök och badrum- så nöjda!!!
    Hej Paulina! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig personal. Alltid välstädat. Info via hemsidan OK.
    Tack för ditt omdöme Ulf! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Jönköping AB
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jätte nöjd med städet. Trevligt bemötande och lyssnade på alla önskemål.
    Hej Sara Jenny! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2022-03-29 Verifierad kund
    Städningen var 14:e dag har varit väldigt bra utförd och det känns så skönt att komma hem till ett rent och fräscht hus.
    Hej Ylva! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2022-03-08 Verifierad kund
    Mycket noga. Skall inte inför rengöring medel & torktrasor.
    Tack för ditt omdöme Sixten! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Jönköping AB
    2022-03-07 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande på telefon. Har städning en gång i månaden. Trevligt folk i hemmet. Noggranna och det är underbart att få nystädat…. Eftersom jag inte kan städa själv pga sjukdom.
    Tack för ditt omdöme Annika! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Jönköping AB
    2022-02-16 Verifierad kund
    Det blev rent och fint
    Jag är imponerad
    Jag är mycket nöjd
    Trevligt bemötande också
    Hej Nicklas!
    Tack för ditt fina omdöme och värmande ord🌸 Önskar dig en fantastisk måndag!
    Mvh Jenny på Städarna💧
    2022-01-18 Verifierad kund
    Städningen som utfördes var helt okej, dock så var det stora brister i bemötande och kommunikation. Skulle inte anlita dem igen och rekommenderas ej pga detta.
    Hej Janet!
    Tack för ditt omdöme🌟Vad roligt att höra att städningen var till belåtenhet, men mindre roligt att du upplevt brister i din kontakt med kundtjänst. Jag tar med mig din feedback - den är väldigt viktig för oss💙 Önskar dig en fin dag och hoppas att vi ses i framtiden!
    2021-12-30 Verifierad kund
    Jättetrevlig tjej som kom.
    Hon hann inte riktigt med allt.
    Hej Lena!
    Tack för ditt omdöme🌷Nu kan jag inte se dina uppgifter via reco.se så vet inte vilken tjänst det är som du har haft hos oss. Återkom gärna till oss så vi kan se vad det är som inte har hunnits med och vad som kan bli bättre framåt🌟 Önskar dig en fin onsdag!
    2021-12-24 Verifierad kund
    Bra bemött, hade väldigt höga förväntningar. Kunde kanske varit lite bättre men det kanske blir det med tiden framöver :)
    Hej Carina!
    Tack för ditt omdöme🌸 Återkom gärna till oss med vad du anser var mindre bra - så vi kan åtgärda det i framtiden! Har du nyss startat upp hos oss tar det oftast ett par tillfällen innan våra städhjältar har hittat rätt rutin som fungerar hos dig - för båda parter! Ha tålamod och återkom som sagt om det är något som brister🌺Önskar dig en fantastisk onsdag!
    2021-12-22 Verifierad kund
    Jag är helt nöjd med det arbete som utförts
    Hej Eskil!
    Tack för ditt fina omdöme🌟Då ska vi fortsätta göra ditt hem fint och rent! Önskar dig en trevlig onsdag🌸
    2021-12-21 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande från första kontakten.
    Väl genomfört städarbete.
    Dessutom,klart prisvärt.
    Hej Ulf!
    Tack för ditt omdöme🌷Vad roligt att höra - tack för dina fina ord! Önskar dig en magisk onsdag🌟
    2021-12-07 Verifierad kund
    Arbetsledaren är alltid super - dock blir det lite miss i kommunikationen till den som ska göra jobbet ibland. Eller att det glöms att kommunicera vad som faktiskt blir städat - jag trodde jag köpte vanligt stöd med fokus bara kök och badrum - nu blev det bara lök och badrum
    Hej Kristina!
    Tack för ditt omdöme🌷Låter som en miss i kommunikationen! Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se - men återkoppla gärna till oss via mail så ska vi se till att reda ut vad som har blivit tokigt🌟 Önskar dig en fin dag!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, jättebra städning. 😊
    Hej Agnes!
    Tack för ditt fina omdöme🌸 Önskar dig en fin onsdag!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och serviceinriktade då de lyssnar på kundens behov och önskemål. Flexibla. Vi har hemstäd.
    Hej Christofer!
    Tack för ditt fina omdöme🎄 Önskar dig en härlig vinterdag❄️
    2021-11-13 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, snabb och tydlig offert, högsta betyg för utförande av flyttstädning!
    Hej Kimmo!
    Tack för ett fint omdöme🌸 Önskar dig en fortsatt fin onsdag!
    Mvh, Jenny på Städarna🌟
    2021-11-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande
    Rena fönster 😊 , 👍
    Fönsterputs. Noggranna uppfört arbete.
    Stort tack Olli för ett fint omdöme🌸Härligt med rena fönster så du kan kika ut på den härliga hösten🍁 Ha en magisk dag! Mvh, Jenny på Städarna☀️ Städarna i Jönköping AB
    2021-10-24 Verifierad kund
    Företaget har inte uppfyllt de utlovade kvalitet på städningen! Lämnades saker som stege, dammsugare , städartiklar och mycket annat mitt på rummen och i hallen! Man putsade fönster över en timmer var! Efter det blev glaset grumligt och alla rörelser av trasan syns ! Skapen i köket är lika smutsiga som de var innan, fläckar på skåpdörrarna sitter kvar.
    Ända som är bra då är badrummet!
    Jag upplevde att företaget har anställda som behöver utbildning i ett professionellt stöd.
    Beklagar att chefen inte velat ens att prata med mig! Jag har ringt och ansat flera gånger under veckan, men inget svar - folkomröstning ignorerande. Skulle inte rekommenderat detta företag!
    Dessutom bestrider jag räkningen!
    Mvh Tanja Olsson
    Hej Tanja! Väldigt beklagligt att höra att din upplevelse hos oss inte har varit som förväntad🌸 Jag förstod att du nu har varit i kontakt med min kollega och att ni hade haft en bra dialog! Hoppas allt löste sig på ett bra sätt och att du fortsättningsvis får en bra upplevelse tillsammans med oss 🌷Önskar dig en fortsatt fin måndag! Mvh, Jenny på Städarna🌟 Städarna i Jönköping AB
    2021-10-12 Verifierad kund
    ..................................................
    Hej Amadeus! Jag förstod att det blivit en miss i systemen och att du hade fått ut den här förfrågan om omdöme innan du ens haft din första städning. Ber om ursäkt för det, men hoppas att ni har kommit igång nu och att allt fungerar som det ska! 🌸 Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna☀️ Städarna i Jönköping AB
    2021-10-06 Verifierad kund
    Vänligt bemötande
    Att det skulle städas noggrannare, man upplever att det skall gå fort och det används mycket vatten.. Själv tycker jag gnuggmetoden ger bäst resultat, både på golv och i toaletten.
    Hemstäd
    Tack Christina för ditt omdöme🌷Många gånger blir resultatet precis lika bra med bara vatten (om inte bättre!) - och vi sparar även på miljön! Men så är inte alltid fallet - och då kan man självklart behöva lite olika sorters rengöringsmedel. Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem🌟 Önskar dig en fin torsdag! Mvh, Jenny på Städarna🌺 Städarna i Jönköping AB
    2021-10-05 Verifierad kund
    Trevlig personal som är duktiga och
    effektiva i sitt arbete.

Rekommenderas!
    Stort tack för ditt fina omdöme Ingrid🌺 Önskar dig en fortsatt fin vecka! Mvh, Jenny på Städarna🌷 Städarna i Jönköping AB
    2021-09-27 Verifierad kund
    Ta service och bemötande. Har haft samma städhjälp i 10 år.
    Härligt Lars🌷Vad roligt att vi har fått hjälpa dig i hela 10 år! Önskar dig en magisk onsdag🌟Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-26 Verifierad kund
    Städningen och de som utför städningen är toppen men ni är omöjliga att få tag på och återkommer aldrig när ni sagt att ni ska återkomma.
    Tack Karolina för ditt omdöme🌺 Härligt att det blir rent och fint hemma! Jag tar med mig din feedback till mina kollegor - den är värdefull! Ha en fin start på veckan☀️ Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-26 Verifierad kund
    Trevlig personal, nöjda med städningen av vårt hem
    Vad kul att höra Annelie och tack för ditt omdöme🌷 Ha en fin start på veckan! Mvh, Jenny på Städarna☀️ Städarna i Jönköping AB
    2021-09-23 Verifierad kund
    Vi har tidigare anlitat Städarna och varit mycket nöjda över utfört arbete så nu vid flytt så var det en självklarhet att kontakta dem igen.
    Vad roligt att höra Elisabeth💐 Vi hjälper dig gärna när helst du behöver oss! Önskar dig en fin fredag em och en trevlig helg🍁 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från ledning.
    Smidigt med en app.
    Dock inte alls nöjd med städningen. Inte rent efter städningen, utan har själv fått städa om efter att personalen varit här. Personal som inte trivs med sitt uppdrag och därmed inte gör ett bra arbete.
    Tack Ulrika för ditt omdöme🌸 Tråkigt att höra att du inte har varit nöjd med städningen. Om du inte redan har gjort det så hör av dig till oss så snart du kan och återkoppla gällande städningen så att vi kan prata med våra städhjältar och reda ut vad som inte har blivit som förväntat! Önskar dig en magisk hösthelg🍁 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-23 Verifierad kund
    Mycket svårt att få kontakt med Städarna i Jönköping. Mailat, sms och ringt. Ingen återkoppling. Städningen urdålig.
    Tack Agneta för din feedback🌷 Väldigt tråkigt att höra att du inte är nöjd med vår service. Jag återkopplar detta till mina kollegor och ber dem att kontakta dig! Önskar dig en trevlig helg🌸 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-20 Verifierad kund
    Hej
    Otroligt struligt med alla sjukdomar och sena förändringar av tider. Tappat bort vår nyckel till någon, vilket är mycket irriterande.
    Nya som städar VARJE gång.

Finns vissa tjejer som ändå kommit o de städar jättefint och är trevliga.
    Tack Yvonne för ditt omdöme🌟Sjukdom/semester och därmed byte av medarbetare är en utmaning som möts i denna branschen. Vi arbetar med att ta fram ett sätt att möta den utmaning så att du som kund inte ska bli lika påverkad vid byte av medarbetare - då vi tyvärr inte kan förhindra att det sker. I vår senaste kundundersökning som skickades ut i slutet av förra veckan så lyfter vi detta för att få input från våra kunder. Svara gärna på undersökningen du med och hjälp oss att bli bättre☀️ Önskar dig en härlig måndag och en bra start på veckan! Mvh, Jenny på Städarna🌸 Städarna i Jönköping AB
    Städning och fönsterputs.
    Städningen är mycket utmärkt. Fönsterputsen var mycket tveksam första gången den andra gick utmärkt. Flickan som utförde den andra duktig
    Tack Gundhild för ditt omdöme🌷 Tack för att du gav oss en andra chans! Önskar dig en fantastisk måndag! Mvh, Jenny på Städarna🌺 Städarna i Jönköping AB
    2021-09-08 Verifierad kund
    Bra kvalitet på städningen, trevligt bemötande! Bra information!
    Tack Karin för ditt fina omdöme🌻 Härligt att höra! Önskar dig en magsik måndag🌺 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-08 Verifierad kund
    Jag har haft städhjälp från Städarna i flera år. Det har varit en varierande kvalitet i både resultat och kontakt. I början var jag nöjd med städningen. Under senare tid har jag inte varit nöjd med resultatet. Det har helt enkelt inte varit riktigt rent. Har fått byta städare flera gånger, en gång på min önskan, övriga av okänd anledning. Det har varit en hel del ombokningar och vid ett tillfälle hade jag en extrabokning (dagen innan sonens student) som helt enkelt glömdes bort av Städarna. Då var jag otroligt besviken.
    Mina förväntningar är att jag efter en städning ska ha ett rent och fint hem. Senaste städningen var jag väldigt nöjd, vilket jag gärna vill vara varje gång i fortsättningen.
    Tack Sofia för din feedback🌸 Det är värdefullt för oss! Jag hoppas att du även återkopplar till mina kollegor på kontoret så att vi kan åtgärda detta så att du får den tjänst som förväntas! Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna☀️ Städarna i Jönköping AB
    2021-09-08 Verifierad kund
    Vi tycker att Städarna gör ett mycket bra jobb, vid sista besöket kunde vi inte några avvikelser alls, imponerande! Vi är supernöjda med städningen. Såklart har även solen sina fläckar me på totalen är vi jättenöjda. Mvh
    Tack Anders för ett fint omdöme🌸 Önskar dig en fantastisk start på veckan! Mvh, Jenny på Städarna☀️ Städarna i Jönköping AB
    2021-09-06 Verifierad kund
    Ni måste lära yngre personal hur man städar och framförallt hur golv bör våttorkas.
    Tack Björn för ditt omdöme🌼 Det är något både yngre och äldre får lära sig under vår utbildning! Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, men du får gärna återkomma till oss så att vi kan hjälpa våra medarbetare att bli bättre🌸 Ha en fin tisdag! Mvh, Jenny Städarna i Jönköping AB
    2021-09-01 Verifierad kund
    Bra bemött. Höga förväntningar som införlivades initialt men därefter sämre igen. Mycket bättre nu på slutet när vi har fått en och samma person som städar. Upplever att de varit lyhörda och tillgodosett våra önskemål.
    Tack Hanna för ditt omdöme! Bra feedback🌷 Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Snabba att återkoppla om man söker någon tjänst.
    Har återkommande städning 2ggr/månad och använt mej av fönsterputsning.
    Båda fungerar bra.
    Om det uppstår oklarheter, löses de snabbt.
    Tack Agneta för ett fint omdöme🌸 Ha en fin onsdag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-31 Verifierad kund
    Hemstäd varannan vecka.
    Jag har alltid blivit bemött bra av företaget.
    Efter en knackig start är jag nu mestadels nöjd med tjänsten. Jag känner att jag kan framföra min åsikt om jag behöver en förändring.
    Det känns som att de anställda har stor tidspress på sig med få raster. Det känns även som att kommunikationen både intern och externt kan ses över.
    Tack Alexandra för din feedback🌸 Vad roligt att höra att det nu fungerar som det ska! Våra medarbetare är otroligt viktiga för oss - vi har regelbundet möten och undersökningar med våra medarbetare utöver den vardagliga kontakten. Här i Jönköping ligger vi över snittet i vår medarbetarundersökning och genom alla de olika forum som finns så hoppas jag verkligen att medarbetare som känner sig stressade återkopplar till oss gällande det💖 All feedback är värdefull så jag tar med mig detta! Ha en magisk tisdag🌼 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-08-30 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra upplägg med månadskostnad.
    Städningen har fungerat bra, den är vi nöjd med.
    Har varit många ändringar på tider och personer som kommer och gör städningen men gissar att det beror på pandemin .
    Tack Ulrika för ditt omdöme och din förståelse🌼 Det är utmanande tider och vi har precis som andra strikta restriktioner gällande att stanna hemma vid minsta symptom. Det drabbar såklart dig som kund vilket är väldigt tråkigt - men vi håller ut tillsammans💪🏻 Önskar dig en magisk måndag🌸 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-30 Verifierad kund
    Fungerar bra vad gäller rengöring, fönsterputs, punktlighet. Kompetent personal. Fint bemötande.
    Härligt att höra Eila - tack för ett fint omdöme🌹 Önskar dig en fin måndag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-30 Verifierad kund
    Totalt sett är vi nöjda även om det har varit endel missöden på vägen.
    Tack för ditt omdöme Madeleine!🌻 Har du förslag på hur vi kan bli bättre för dig som kund så lämna gärna en kommentar här: www.stadarna.se/kundide . Önskar dig en strålande måndag☀️ Städarna i Jönköping AB