Städarna i Jönköping AB

Städarna i Jönköping AB

Läs vad 35 kunder tycker om Städarna i Jönköping AB 2

2021-09-23
    Vi har tidigare anlitat Städarna och varit mycket nöjda över utfört arbete så nu vid flytt så var det en självklarhet att kontakta dem igen.
    Vad roligt att höra Elisabeth💐 Vi hjälper dig gärna när helst du behöver oss! Önskar dig en fin fredag em och en trevlig helg🍁 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-23
    Trevligt bemötande från ledning.
    Smidigt med en app.
    Dock inte alls nöjd med städningen. Inte rent efter städningen, utan har själv fått städa om efter att personalen varit här. Personal som inte trivs med sitt uppdrag och därmed inte gör ett bra arbete.
    Tack Ulrika för ditt omdöme🌸 Tråkigt att höra att du inte har varit nöjd med städningen. Om du inte redan har gjort det så hör av dig till oss så snart du kan och återkoppla gällande städningen så att vi kan prata med våra städhjältar och reda ut vad som inte har blivit som förväntat! Önskar dig en magisk hösthelg🍁 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-23
    Mycket svårt att få kontakt med Städarna i Jönköping. Mailat, sms och ringt. Ingen återkoppling. Städningen urdålig.
    Tack Agneta för din feedback🌷 Väldigt tråkigt att höra att du inte är nöjd med vår service. Jag återkopplar detta till mina kollegor och ber dem att kontakta dig! Önskar dig en trevlig helg🌸 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-20
    Hej
    Otroligt struligt med alla sjukdomar och sena förändringar av tider. Tappat bort vår nyckel till någon, vilket är mycket irriterande.
    Nya som städar VARJE gång.

Finns vissa tjejer som ändå kommit o de städar jättefint och är trevliga.
    Tack Yvonne för ditt omdöme🌟Sjukdom/semester och därmed byte av medarbetare är en utmaning som möts i denna branschen. Vi arbetar med att ta fram ett sätt att möta den utmaning så att du som kund inte ska bli lika påverkad vid byte av medarbetare - då vi tyvärr inte kan förhindra att det sker. I vår senaste kundundersökning som skickades ut i slutet av förra veckan så lyfter vi detta för att få input från våra kunder. Svara gärna på undersökningen du med och hjälp oss att bli bättre☀️ Önskar dig en härlig måndag och en bra start på veckan! Mvh, Jenny på Städarna🌸 Städarna i Jönköping AB
    Städning och fönsterputs.
    Städningen är mycket utmärkt. Fönsterputsen var mycket tveksam första gången den andra gick utmärkt. Flickan som utförde den andra duktig
    Tack Gundhild för ditt omdöme🌷 Tack för att du gav oss en andra chans! Önskar dig en fantastisk måndag! Mvh, Jenny på Städarna🌺 Städarna i Jönköping AB
    2021-09-08
    Bra kvalitet på städningen, trevligt bemötande! Bra information!
    Tack Karin för ditt fina omdöme🌻 Härligt att höra! Önskar dig en magsik måndag🌺 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-08
    Jag har haft städhjälp från Städarna i flera år. Det har varit en varierande kvalitet i både resultat och kontakt. I början var jag nöjd med städningen. Under senare tid har jag inte varit nöjd med resultatet. Det har helt enkelt inte varit riktigt rent. Har fått byta städare flera gånger, en gång på min önskan, övriga av okänd anledning. Det har varit en hel del ombokningar och vid ett tillfälle hade jag en extrabokning (dagen innan sonens student) som helt enkelt glömdes bort av Städarna. Då var jag otroligt besviken.
    Mina förväntningar är att jag efter en städning ska ha ett rent och fint hem. Senaste städningen var jag väldigt nöjd, vilket jag gärna vill vara varje gång i fortsättningen.
    Tack Sofia för din feedback🌸 Det är värdefullt för oss! Jag hoppas att du även återkopplar till mina kollegor på kontoret så att vi kan åtgärda detta så att du får den tjänst som förväntas! Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna☀️ Städarna i Jönköping AB
    2021-09-08
    Vi tycker att Städarna gör ett mycket bra jobb, vid sista besöket kunde vi inte några avvikelser alls, imponerande! Vi är supernöjda med städningen. Såklart har även solen sina fläckar me på totalen är vi jättenöjda. Mvh
    Tack Anders för ett fint omdöme🌸 Önskar dig en fantastisk start på veckan! Mvh, Jenny på Städarna☀️ Städarna i Jönköping AB
    2021-09-06
    Ni måste lära yngre personal hur man städar och framförallt hur golv bör våttorkas.
    Tack Björn för ditt omdöme🌼 Det är något både yngre och äldre får lära sig under vår utbildning! Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, men du får gärna återkomma till oss så att vi kan hjälpa våra medarbetare att bli bättre🌸 Ha en fin tisdag! Mvh, Jenny Städarna i Jönköping AB
    2021-09-01
    Bra bemött. Höga förväntningar som införlivades initialt men därefter sämre igen. Mycket bättre nu på slutet när vi har fått en och samma person som städar. Upplever att de varit lyhörda och tillgodosett våra önskemål.
    Tack Hanna för ditt omdöme! Bra feedback🌷 Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-09-01
    Trevligt bemötande.
    Snabba att återkoppla om man söker någon tjänst.
    Har återkommande städning 2ggr/månad och använt mej av fönsterputsning.
    Båda fungerar bra.
    Om det uppstår oklarheter, löses de snabbt.
    Tack Agneta för ett fint omdöme🌸 Ha en fin onsdag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-31
    Hemstäd varannan vecka.
    Jag har alltid blivit bemött bra av företaget.
    Efter en knackig start är jag nu mestadels nöjd med tjänsten. Jag känner att jag kan framföra min åsikt om jag behöver en förändring.
    Det känns som att de anställda har stor tidspress på sig med få raster. Det känns även som att kommunikationen både intern och externt kan ses över.
    Tack Alexandra för din feedback🌸 Vad roligt att höra att det nu fungerar som det ska! Våra medarbetare är otroligt viktiga för oss - vi har regelbundet möten och undersökningar med våra medarbetare utöver den vardagliga kontakten. Här i Jönköping ligger vi över snittet i vår medarbetarundersökning och genom alla de olika forum som finns så hoppas jag verkligen att medarbetare som känner sig stressade återkopplar till oss gällande det💖 All feedback är värdefull så jag tar med mig detta! Ha en magisk tisdag🌼 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Jönköping AB
    2021-08-30
    Bra bemötande och bra upplägg med månadskostnad.
    Städningen har fungerat bra, den är vi nöjd med.
    Har varit många ändringar på tider och personer som kommer och gör städningen men gissar att det beror på pandemin .
    Tack Ulrika för ditt omdöme och din förståelse🌼 Det är utmanande tider och vi har precis som andra strikta restriktioner gällande att stanna hemma vid minsta symptom. Det drabbar såklart dig som kund vilket är väldigt tråkigt - men vi håller ut tillsammans💪🏻 Önskar dig en magisk måndag🌸 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-30
    Fungerar bra vad gäller rengöring, fönsterputs, punktlighet. Kompetent personal. Fint bemötande.
    Härligt att höra Eila - tack för ett fint omdöme🌹 Önskar dig en fin måndag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-30
    Totalt sett är vi nöjda även om det har varit endel missöden på vägen.
    Tack för ditt omdöme Madeleine!🌻 Har du förslag på hur vi kan bli bättre för dig som kund så lämna gärna en kommentar här: www.stadarna.se/kundide . Önskar dig en strålande måndag☀️ Städarna i Jönköping AB
    2021-08-29
    Är oftast mycket nöjd med resultatet, har alltid blivit bra bemött samtidigt skulle jag önska att de utvecklade sin app vidare. Skrev meddelande via appen men utan svar. Via sms eller mejl från jag ofta snabbt svar.
    Härligt att höra Malin🌺 Appen är ett ständigt pågående projekt och vi fortsätter att utveckla den! Jag tar med mig din feedback till vår apputvecklare för att se vad som har hänt med ditt meddelande - tack för input! Önskar dig en fin dag☀️ Städarna i Jönköping AB
    2021-08-26
    Lätt att komma i kontakt med företaget. trevligt bemötande! Städpersonal noggrann. Vi är nöjda!
    Tack för ditt fina omdöme Anna🌸 Har du något förslag på hur vi kan bli ännu bättre så gå gärna in här: www.stadarna.se/kundide . Ha en fin torsdag🌟 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-25
    Bra bemötande men ibland lite svårt att få återkoppling.
    Jag behöver noggrannare dammsugning av möbler eftersom vi har hund som får vara överallt. Annars bra.
    Har hemstädning var 14-e dag
    Tack Bo för ditt omdöme🌸 Då jag inte kan se dina uppgifter via reco.se så önskar jag att du kontaktar oss (förslagsvis via vår app!) och förmedlar ditt önskemål om noggrannare dammsugning så vi kan få bättring på det! Som standard i våra städtider har vi inte tagit höjd för pälsdjur vilket gör att man ibland kan behöva öka tiden något då de små lurvisarna har en tendens att stöka ner med sin kärlek 😂🐶 Ha en fantastisk dag och hoppas du slipper regn på hundpromenaden - det gjorde inte jag! ☔️🌷 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-25
    Företaget bemöter mig alltid trevligt, men det kan ta lite tid innan jag får svar.

Vi hade hoppats på att det skulle vara samma person som kommer varje gång, men sen slutar folk och då måste det bytas. Vi hade kanske lite mer förväntningar på vissa delar i städningen men samtidigt så är det delar som är över förväntan.

Vi har köpt städning 4 timmar varannan vecka och vi är i det stora hela nöjda.
    Kul att höra Anders! Är det några speciella förväntningar som ni inte tycker att vi lever upp till så önskar jag verkligen att du tar kontakt med oss så att vi kan reda ut det🌸 Ha en fin torsdag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-25
    Professionella, trevliga, serviceminded. Mycket nöjd!
    Härligt att höra Anne! Ha en strålande torsdag🌸 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-25
    Alltid bra bemötande och snabba svar via sms, telefon och e-post.
    På minussidan finns att det varit olika städpersonal nästan varje gång under föregående år.
    Tack Ola för ditt omdöme🌟 Vi har sedan förra året haft väldigt strikta restriktioner om att inte komma till jobbet vid minsta symptom för att hjälpas åt med att minska smittspridningen🦠 Det är såklart oturligt för vi strävar ju alltid efter att det är samma städhjälte som kommer till dig🌸 Önskar dig en magisk torsdag! Städarna i Jönköping AB
    Väldigt glada trevliga
    Bra städning
    Städ av sommarhus
    Först storstäder vid öppning
    Sedan varannan vecka städning under de veckor vi bor på Visingsö under sommaren.
    Med vänlig hälsning,
    Lena
    Vad roligt att höra Lena! Skönt att kunna ta det lugnt när man är i sommarhuset🌸 Ha en fin torsdag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-25
    Bra service, men för många byten av tid/personal
    Tack för din feedback Pernilla🌸 Vi försöker alltid se till att det är samma medarbetare som kommer ut till dig som kund, men även våra fina städhjältar blir sjuka eller behöver semester ibland. Väldigt oturligt att du verkar ha hamnat i kläm där! Jag tar med mig informationen till mina kollegor🌟 Ha en fin dag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-24
    Bra och snabb respons, bra utförd städning.
    Tack för ett fin omdöme Caroline🌹 Har du några förslag på hur vi kan göra din upplevelse hos oss ännu bättre så lämna gärna en kommentar här: www.stadarna.se/kundide . Ha en toppendag🌟 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-24
    De är alltid trevliga och tillmötesgående, både arbetsledning och de som städar.
    Vi är nöjda med hur de utför städningen, de gör ett bra jobb.
    Dock lite dålig kommunikation dem emellan som ger missuppfattningar ibland.
    Stort tack Linda för ditt omdöme och härligt att du är nöjd som kund hos oss🌟 All feedback som kan utveckla oss är uppskattad! Ha en strålande vecka🌸 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-23
    Vi hade höga förväntningar då priset för hemstäd är dyrt. Dock har kvaliteten inte än levt upp till de förväntningarna. Samma saker har missats och inte varit rengjorda trots att vi har påvisat det flera gånger.

När vi framfört våra klagomål har vi blivit bra bemötta. Dock har det inte hänt så stor förändring ändå, även om våra klagomål ska ha framförts till medarbetarna. Efter att ha klagat på samma sak flera gånger börjar det kännas en aning oprofessionellt att inget förbättras.

En annan sak som kan vara värt att påpeka är att det är väldigt svårt att komma fram till ansvariga på Jönköpingskontoret via telefon. Jag har vid varje tillfälle då jag varit missnöjd försökt ringa först och främst, och har varje gång hamnat i växeln där de sagt att de ska hälsa till ansvariga på jönköpinskontoret att de ska ringa upp, men det har aldrig hänt.. Har dock fått tag i dem på mail. Kanske med några dagars dröjsmål på svar dock.. inte alltid positivt heller när man precis framfört ett klagomål. Något tänkvärt att ta med och förbättra tycker jag då kunder i regel uppskattar en snabb och enkel kommunikation.
    Tack för bra feedback Emily🌸 Tråkigt att du upplever det så hos oss. Jag tar med mig detta till mina kollegor så vi kan se var det brister i din upplevelse hos oss. Jag önskar dig en fortsatt fin vecka🌺 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-23
    är jätte nöjd av städningen,
    blir överraskad varje gång dom har vart o städat
    Vad härligt att höra Patrik! Ett nystädat hem är en magisk känsla😁 Ha en fin dag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-23
    Företaget bra . Tjänsterna väl utförds.( Skulle önska att städaren kunde tala Svenska😎
    Kul att tjänsten fungerar som önskat Allan🌸 Kommunikationen är viktig! Det finns många andra bra sätt att kommunicera på och är det något som är klurigt att försöka förklara så hör av dig till kontoret så hjälper vi dig självklart gärna🌟 Önskar dig en fortsatt fin måndag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-23
    Vi är mycket nöjda med snabb återkoppling på eventuella frågor men framförallt med att alltid få samma personal .
    Mycket nöjda !
    Vad roligt att allt fungerar som det ska Kristina🌸 Önskar dig en fin måndag! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-23
    OK företag som kommer när dom skall men med varierat resultat.
    Tack för ditt omdöme Patrik!🌟 Har du förslag på vad vi kan göra för att bli ännu bättre så får du gärna tipsa oss här: https://www.stadarna.se/kundide/ . Dina åsikter är superviktiga för oss. Ha en fin måndag🌸 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-22
    Väldigt bra! Smidiga att ha kontakt med! Har fått hjälp med städ och fönsterputs. En förbättring är att golven inte känns helt skurade.
    Tack för fint omdöme och bra feedback Amanda! Det tar jag med mig till mina kollegor🌸 Ha en fantastisk måndag! Städarna i Jönköping AB
  • Jessica N
    skrev om Städarna i Jönköping AB
    2021-08-21
    Varannan vecka städ, 3 timmar. Överlag nöjda men hade gärna önskat något uppföljningssamtal ibland för att höra om vi är nöjda/önskemål om områden i huset som vi önskar rengöra mer noggrant. Tror aldrig hålrummen på våra element blivit städade exv. Vet vi själva kan skriva feedback men känner mig nog lite osäker vad vi kan förvänta oss/begära och då känns det lättare att diskutera på telefon.
    Stort tack för input Jessica 🌸 Det är viktigt att vi åt båda håll vet var förväntningarna ligger! Jag tar med mig din värdefulla feedback så att vi kan bli bättre kring den kommunikationen med dig som kund. Ha en magisk start på veckan!🌟 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-19
    Bra bemötande och fått vad jag förväntat. Ibland lite mer.
    Tack Isa för ditt omdöme! Alltid härligt när förväntningarna möts🤩 Har du förslag på vad vi kan göra för att bli ännu bättre så får du gärna tipsa oss här: https://www.stadarna.se/kundide/ . Ha en toppendag🌸 Städarna i Jönköping AB
    2021-08-19
    Mycket bra utförd städning och en väldigt god dialog med företaget!
    Tack Stefan för ditt omdöme! Kul att höra att allt har varit kanon🌸 Ha en fin helg! Städarna i Jönköping AB
    2021-08-19
    Proffsig städning av trevlig personal. En lyx att komma hem och allt är skinande rent.
    Kul att höra Eva! Det är verkligen en härlig känsla🌸 Önskar dig en fin helg! Har du några tips om hur vi kan bli bättre så kika gärna in här: www.stadarna.se/kundide Städarna i Jönköping AB