Städarna i Motala AB

Städarna i Motala AB

Välkommen till Städarna i Motala AB!

På Östermalmsgatan 9A hittar du Städarna i Motala AB. Vi kan hjälpa dig med städning i vardagen såväl som på jobbet. Tycker du som många andra att det finns roligare saker att lägga sin tid på än att städa? Vi tar hand om städningen så att du får mer tid över till annat.

Städtjänster: Flyttstäd, hemstäd, golvvård, fönsterputs, byggstäd, kontorsstäd och mycket mer.

Bor du i Motala, Mjölby eller Vadstena med omnejd så är vi städföretaget för dig. Vi finns hela tiden nära våra kunder och gör vårt yttersta för att just du som kund ska bli nöjd. Varmt välkommen in till oss på Städarna i Motala AB!

Läs vad 92 kunder tycker om Städarna i Motala AB 2

2022-01-04 Verifierad kund
    Flyttstäd
    Fantastiskt rent och fint, effektivt
    Hej Marie Ellinor! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-12-30 Verifierad kund
    Det har hittils motsvarat mina förväntningar.
    Tack för ditt omdöme Hans Lennart! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Motala AB
  • Olle F
    skrev om Städarna i Motala AB
    2021-12-29 Verifierad kund
    Professionella och trevliga. Gör jobbet som vi är överens om och har nu anlitat dem för 4 st uppdrag. Tack för snabb återkoppling och väl utfört jobb.

Mvh Olle Fidan
    Hej Olle! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 💧 Städarna i Motala AB
    2021-12-22 Verifierad kund
    Snabbt o trevligt bemötande i samband med min beställning av fönsterputs. Anders som sedan kom till oss för att putsa våra fönster, gav ett förtroendeingivande intryck och gjorde enligt oss ett väldigt bra jobb, smidig att ha att göra med, det är ju viktigt eftersom man släpper in en främling i sitt hem. Vi är helnöjda med Städarna och Anders.
    Hej Mia och tack för din feedback! 🌸 Det är fantastiskt att du känner dig nöjd med fönsterputsen - det är så vi vill ha det! Du är alltid välkommen att höra av dig till oss. ⭐️ Jag önskar dig en fortsatt fin vecka, Mvh Hilda på Städarna. Städarna i Motala AB
    2021-12-22 Verifierad kund
    Jag blev bemött utmärkt. Bra service.
    Hej Inger! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen - det är vad vi strävar efter!⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 💧 Städarna i Motala AB
    2021-12-22 Verifierad kund
    Bra utfört arbete. Okej kommunikation. Ett företag med bra värderingar.
    Hej Maria Karolin! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 🚀 Städarna i Motala AB
    2021-12-21 Verifierad kund
    Alltid blivit trevligt bemött. Glada positiva när man ringer.
    Vi ville ha hjälp med städning av alla golv och ordentligt städat i kök och badrum var 3:dje vecka. Det gick inte att få var 3:dje vecka så det blev var 14:e dag. Nu har vi en gång i månaden då jag orkar städa lite själv. Städning utförs perfekt av en mycket duktig och trevlig man.
    Vi tar även hjälp med fönsterputs 2 gånger per år.
    Tack för ditt omdöme Barbro! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Motala AB
    2021-12-17 Verifierad kund
    Missade 2 hela rum, Hittade 1 kvm under min stora säng som fortfarande var full med damm.
    Dom frågade om dom skulle göra golvet i lilla toaletten. Sa åt dom att skippa tvätta golvet i den lilla toaletten och då struntade dom helt i att städa den lilla toaletten.

Kan lugnt säga att jag INTE är nöjd. Kommer ej anlita igen.
    Hej Claes - tack för din återkoppling!⭐️Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Motala AB
    2021-12-09 Verifierad kund
    Storstädning med fönsterputs.
    Utmärkt utfört!
    Kommer använda dem igen!
    Hej Britt-Marie och tack för din feedback! 🌸 Det är fantastiskt att du känner dig nöjd med din storstädning och fönsterputsen - det är så vi vill ha det! Du är alltid välkommen att höra av dig till oss. ⭐️ Jag önskar dig en fortsatt fin start på veckan, Mvh Hilda på Städarna. Städarna i Motala AB
    2021-12-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, städning jättebra. Ett minus är språkligt, bättre svenska skulle underlätta. Beställt städning en gång per månad.
    Hej Erna! Tack för ditt omdöme⭐️ Vi är väldigt glada att vara en arbetsgivare där vi kan ge alla chansen till ett jobb - oavsett språk. Självklart är kommunikationen viktig och det finns många bra sätt att kommunicera på. Är det något som är klurigt att försöka förklara så är du varmt välkommen att höra av dig till kontoret så hjälper vi dig gärna 🌸 Trevlig dag! Mvh, Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi är helnöjda med fönsterputsningen. Kommer att höra av oss igen. Vi har inget att anmärka på.
    Hej Gun Elisa Marie! Stort tack för ditt omdöme gällande din fönsterputs! Du är alltid välkommen att höra av dig när ni behöver hjälp av oss, vi hjälper er med glädje!❄️ Jag önskar dig en fortsatt fantastisk onsdag! Varma hälsningar Hilda på Städarna!🎅🏻 Städarna i Motala AB
    2021-12-03 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande , seriöst och trevligt.
    Hej Per-Ola! Vi blir så glada över att få läsa din feedback, det är viktigt för oss att du känner dig nöjd - det är så vi vill ha det! ⭐️ Hoppas du får en fortsatt fin onsdag, Mvh Hilda. Städarna i Motala AB
    2021-12-01 Verifierad kund
    Har blivit mkt väl bemött.Flickan som städar är rar och vänlig och mycket tillmötesgående.
    Har motsvarat mina förväntningar
    Hej Agneta! Vad glada vi blir att du känner dig väl bemött av oss på Städarna, det är väldigt viktigt för oss. Är det något du känner kan förbättras får du gärna höra av dig till kontoret då din feedback är viktig för oss. Vi vill att du ska känna dig 100% nöjd. ⭐️Mvh Hilda N. Städarna i Motala AB
    2021-11-28 Verifierad kund
    Lite rörigt många olika städare och varierad kvalitet på arbetet.
    Tack Josefin för din feedback🌸 Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, så jag vet inte vad dina oturliga byten beror på. Väldigt tråkigt att det har blivit så, då vi strävar efter att det ska vara samma städhjälte som återkommer till dig och att kvalitén ska leva upp till din förväntan. Du får gärna återkoppla till oss på kontoret så vi kan hjälpa dig att känna dig 100% nöjd. Önskar dig en magisk start på veckan🌼 Mvh, Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-28 Verifierad kund
    Har hemstäd. Hade en jättebra städerska som tyvärr slutade, lite strul att sedan få till samma typ av känsla när man kom hem efter att de varit där, några byten av personal men nu fungerar det utmärkt
    Hej Åsa! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni för det mesta är nöjda med städningen⭐️ Om det är någonting som ej uppfyller era förväntningar med städningen är ni varmt välkomna att höra av er till oss, vi har nöjd-kund-garanti vilket innebär att vi kommer ut och åtgärdar de eventuella brister som uppstått. Trevlig helg! Mvh, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Motala AB
    2021-11-28 Verifierad kund
    Alltid trevliga! Proffsiga och snabba! Att putsa mina fönster skulle ta en vecka för mig…Städarna gör det på två timmar med två personer. Otroligt skönt!
    Hej Annika! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Vad roligt att du är 100% nöjd med tjänsten och oss som bolag. Ha en fin måndag! Mvh, Hilda på Städarna 🚀 Städarna i Motala AB
    2021-11-28 Verifierad kund
    De gånger vi har varit kontakt har vi alltid blivit bra bemötta. Våra förväntningar är att komma hem till ett välstädat hem vilket jag alltid kommer hem till när vår städerska är hos oss, hon gör alltid något lite extra. I det stora hela nöjda med Städarna men märker skillnad vem det är som kommer hur välstädat det är.
    Hej Christina och tack för din feedback. ⭐️ Vad härligt att du känner dig nöjd med bemötandet och er medarbetare - det är precis så det ska vara! Självklart vill vi att städningen ska hålla samma kvalité oavsett vilken städhjälte det är som kommer. Ni får gärna höra av er med detta till oss på kontoret då jag tyvärr inte kan se dina uppgifter här via reco, det är värdefull feedback för oss! Ha en fin måndag! Mvh, Hilda på Städarna 🚀 Städarna i Motala AB
    2021-11-27 Verifierad kund
    Ordentligt städat. De har alltid lämnar ett trevligt meddelande. Där ser man oxå vad de gjort och man kan lämna meddelande till dem.
    Tack för ditt omdöme Linda! ⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen och tjänsten i helhet, då är allt som det ska vara. Trevlig helg! Mvh, Hilda på Städarna 💧 Städarna i Motala AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    Städet är fantastiskt bra. Det kan vara lite segt att få svar på mejl ibland.
    Tack för ditt omdöme Therese! ⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen och tjänsten i helhet, det glädjer oss att höra. Gällande mejl gör vi vårt ytterst även när det varit högt tryck nu senaste tiden - självklart ska du få återkoppling i tid! Jag önskar dig en fin måndag. Mvh, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Motala AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    När vi har varit missnöjda har problemen åtgärdats. Man önskar ju att det fanns personal som faktiskt tyckte att det var roligt att städa och att det fanns en högre arbetsstolthet hos medarbetarna men förstår att det är svårt att hitta de guldkornen i dagens samhälle. Drömmen vore ju att det kom hem någon som såg vad som behövde göras och som tog initiativet att göra det istället för att blint titta på vad som står på en lista.
    Hej Kristin och tack för din feedback! Den är verkligen viktig för oss och vi stävar alltid efter att ha städhjältar som trivs med sitt jobb. Anledningen till att vi vill utgå från checklistan är för att du som kund ska veta vad det är du betalar för och för att våra medarbetare ska veta precis vad det är de ska göra. Är det något särskilt du har önskemål kring får du gärna höra av dig till kontoret så vi kan diskutera detta och hjälpa dig! 🌸 Jag önskar dig en fortsatt fin måndag! Mvh Hilda N på Städarna. ⭐️ Städarna i Motala AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    De nya ägarna har inspekterat villan och inga anmärkningar har framförts hittills
    Allt verkar ok.
    Hej Lars och tack för ditt omdöme! ⭐️ Vi känner oss väldigt glada att få ha er som kunder hos oss nu och vill självklart att ni kommer vara fortsatt nöjda med oss! Är det något ni har önskemål kring är ni alltid välkomna att höra av er till kontoret så vi kan hjälpa er. 🌸 Jag önskar dig en fin start på veckan! Mvh Hilda N på Städarna. Städarna i Motala AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    När Emma har städat är det tipp topp hemma och man känner ett stort förtroende.
    Hej Pia! Fantastisk att du känner dig nöjd med städningen - det är MAGISKT! Jag önskar dig en fin helg⭐️ /Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    Den underbara kvinnan som städar delar av huset varannan vecka hos oss är fantastiskt duktig men vid det tillfälle då vi fått ersättare var kvalitén mycket sämre.
    Städarna är alltid mycket trevliga i kommunikation och vill alltid lösa eventuella ändringar i scheman etc.
    Hej Tord Roland, tack för ditt omdöme. Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med städningen - det är otroligt viktigt för oss att kommunikationen och tjänsten lever upp till din förväntan! Hoppas du får en fantastisk helg! ⭐️ Mvh Hilda N på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda och får intrycket av att man tycker att det är trevligt att städa hos oss.
    Tack för ditt omdöme och de fina orden Mats⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen och oss som bolag, det glädjer oss att höra. Jag önskar dig en fin måndag och vecka! Mvh, Hilda på Städarna 💧 Städarna i Motala AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    I DET STORA HELA BRA MEN ÄR LITE SYND ATT DET ÄR MÅNGA OLIKA PERSONER SOM KOMMER.
    Tack Peter för din feedback🌸 Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, så jag vet inte vad dina oturliga byten beror på. Väldigt tråkigt att det har blivit så, då vi strävar efter att det ska vara samma städhjälte som återkommer till dig. Fortsätter det så får du gärna återkoppla till oss. Samma gäller även om medarbetare inte är på plats under den tiden som förväntas - det är värdefull feedback för oss! Önskar dig en magisk start på veckan🌼 Mvh, Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande. Tidigare var det lite för mycket av ändringar av tid men det har blivit mycket bättre.
    Vi har städning 2 Tim varannan vecka och av timpotten har vi beställt fönsterputs, vilket också varit bra.
    Hej Eva! Fantastiskt att du känner dig nöjd med städningen och vårt bemötande - det är så viktigt för oss! Vi strävar alltid efter att du som kund ska känna dig 100% nöjd så din feedback är superviktig! Jag ösnakr dig en fin helg. Bästa hälsningar Hilda N Städarna i Motala AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    Trevlig, noggrann personal. Fullt förtroende för dem.
    Hej Eva! Vi blir så glada över att få läsa din feedback, det är viktigt för oss att du känner dig nöjd!⭐️ Hoppas du får en fortsatt fin fredag, Mvh Hilda. Städarna i Motala AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Blir alltid bra bemött, mina förväntningar att det skulle vara bra städat rent och att jag kan säga till om det är något jag vill ha hjälp med. Det levererade företaget.
    Har städ hjälp varannan vecka samt fönsterputsning när det behövs.
    Hej Birgitta! Vi blir så glada över att få läsa din feedback, det är viktigt för oss att du känner dig nöjd! ⭐️ Hoppas du får en fortsatt fin fredag och helg, Mvh Hilda. Städarna i Motala AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra utom fönsterputsningen. Den var en ren katastrof. Kommer aldrig släppa in en fönsterputsare igen.
    Annars trevlig och omtänksam personal. Har hittat några ställen som man missat att städa men inga problem att fixa själv.
    Jag tillhör Städarna Mjölby, inte Motala
    Hej Margareta! Tack för din feedback - så tråkigt att inte fönsterputsen levde upp till din förväntan. Återkom gärna med din feedback på vad som vi kan förbättra för i framtiden kommer vi gärna ut och visar hur magiskt det kan vara med fönsterputs! Vi bli så otroligt glada att du känner dig nöjd med städningen - det är så otroligt viktigt för oss! Jag önskar dig en fortsatt fin fredag⭐️ Mvh Hilda N Städarna i Motala AB
    Supertrevliga, duktiga och professionella
    Hej Ida! Magiskt att du känner dig nöjd - precis så det ska vara! ⭐️ Jag hoppas du får en fin fredag i kylan. Varma hälsningar Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Härligt att komma hem till ett städat hem och kunna lägga tiden på annat .
    Hej Hanna! Magiskt att du känner dig nöjd med oss på Städarna - visst är det fantastiskt med städning!⭐️ Hoppas du får en magisk helg. Mvh Hilda N Städarna i Motala AB
  • Mats O
    skrev om Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Det var per telefon och det var helt ok bemött.
    Vår förväntan var att få storstädat med höghöjdsstädning och vanlig städning. Om de hade möjlighet skulle silvret putsas och det utfördes till stor belåtenhet. En miss bakom kökssoffan i köket som var utdragen.
    Upplevelsen var att det blev rent och snyggt.

Mats
    Hej Mats! Tack för ditt omdöme - för oss är det så viktigt med din feedback då vi vill att du ska känna dig helt nöjd. Det är verkligen tråkigt gällande missen bakom soffan och du är så välkommen att höra av dig till kontoret så vi kan göra detta rätt nästa gång! Tyvärr kan jag inte se dina uppgifter via Reco! ⭐️ Jag önskar dig en superfin helg, mvh Hilda på Städarna. Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Uppfyllde alla förväntningar. Snabb och bra leverans av fönsterputsning
    Hej Susanna - fantastiskt att du känner att vi uppfyller dina önskningar! Det är precis så vi vill att det ska kännas. Jag önskar dig en magisk helg! ⭐️ Mvh Hilda N på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Positivt bemötande av trevlig personal. Vi hoppades på ett rent hus utan problem och det fick vi. Alltid glada och duktiga städare hos oss.
    Hej Kerstin! Vi blir så glada över att få läsa din feedback, det är viktigt för oss att du känner dig nöjd! ⭐️ Hoppas du får en fortsatt fin fredag, Varma hälsningar Hilda på Städarna. Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Vi köper veckostädning varannan vecka och fönsterputs 1-2 ggr per år. För det mästa är vi nöjda.
    Tack för din feedback Eva-Lotta, vi stävar efter att du ska känna dig helt nöjd och vi är glada att du känner att du för det mesta gör det! Självklart vill vi att du alltid ska känna detta så du får gärna höra av dig till kontoret så vi kan höra dina önskemål! ⭐️Varma hälsningar Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    Bra
    Bra
    Bra bemötande och ett stort plus att vi har samma tjej som städar.
    Hej Inger Elisabeth! Vad glada vi blir att du känner förtroende för oss på Städarna, det är väldigt viktigt för oss. Är det något du känner kan förbättras får du gärna höra av dig till kontoret då din feedback är viktig för oss. Vi vill att du ska känna dig 100% nöjd. ⭐️Mvh Hilda N. Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Fantastisk personal. Alla vill väl och gör sitt bästa
    Hej Anna! Fantastiskt att du känner dig nöjd med städningen och bemötandet - det är så vi vill ha det!⭐️ Jag önskar dig en magisk helg! Mvh Hilda N Städarna i Motala AB
    Alltid vänligt bemötande.

Dom har levt upp till mina förväntningar.

Jag köpte lägenhetsstädning och är nöjd med den. Min "städerska "gör ett jättebra jobb.
    Det enda jag kan anmärka på är att dom höjer priset utan att anmäla det till mig för acceptans!!!!
    Hej Roland! Tack för din feedback, vi blir verkligen glada att du känner dig nöjd med oss som bolag. Det är viktigt för oss! Vi försöker alltid informera kunder om förändringar eller avvikelser. Vi tar med oss dina synpunkter kring detta och är det något kan du alltid höra av dig till kontoret, då jag tyvärr inte kan se dina uppgifter via Reco! ⭐️ Ha det fint! Mvh Hilda N Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Bra bemötande. Så gott det går lever företagets anställda städare upp till förväntningarna. Hushållet är inte riktigt på plats efter en stor flytt och ohälsa hos mig och diverse reparationer av bostaden.
    Hej Lena och tack för ditt omdöme!🌷 Vi strävar alltid efter att leva upp till dina förväntningar som kund och att du ska känna dig 100% nöjd. Tyvärr ser jag inte dina kontaktuppgifter på reco.se men du är varmt välkommen att kontakta oss med din feedback så vi kan hjälpa dig. Jag önskar dig en fortsatt fin tisdag! Med vänliga hälsningar, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Veckostäd villa. Vissa områden ”missas” tyvärr ibland lite för ofta.
    Hej Lena! Tack för din feedback, vi strävar efter att du ska känna dig så nöjd som möjligt. Du får gärna höra av dig till vårt kontor så vi kan hjälpa dig möta dina förväntningar gällande din städning. Jag kan tyvärr inte se mer av dina uppgifter här på Reco men vi på kontoret tar gärna emot dina önskemål så du kan få känna dig helt nöjd! Jag önskar dig en fortsatt fin onsdag! MvH Hilda Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande av alla inblandade. Städuppdraget utförs alltid till full belåtenhet, och även detta är proffsigt utfört!
    Hej Kenneth och tack för din feedback!🌸 Fantastiskt att du känner dig helt nöjd, tack för dina fina ord - dem gör oss verkligen glada! Jag och mina kollegor önskar dig en fortsatt fantastisk tisdag i kylan!❄️ Varma hälsningar Hilda på Städarna. Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Fönsterputs. Mycket bra utfört. Mycket trevlig personal.
    Hej Solveig! Tack för din feedback om fönsterputsen vi utförde hos dig. Vad glada vi blir att du kände dig nöjd! Ha det fint :) Mvh Hilda N Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Bra bemötande. Smidiga att ha att göra med. Bra utförd städning.
    Hej Johanna Désirée och tack för din feedback! Vi blir glada att du känner dig nöjd! Är det något speciellt som du har önskemål kring får du gärna meddela oss detta?⭐️ Vi vill att du ska känna dig helt nöjd med oss! Mvh Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Jag har anlitat Städarna för fönsterputsning och är mycket nöjd med resultatet. Även bemötandet var utmärkt.
    Hej Eva Katarina! Vi blir så glada över att få läsa din feedback, det är viktigt för oss att du känner dig nöjd! Du är alltid välkommen om du behöver hjälp av oss! ⭐️ Hoppas du får en fortsatt fin onsdag, Mvh Hilda. Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Med nya städerskan känns det renare.
    Hej Tommy! Vad härligt att du känner dig nöjd med din städhjälte - det gör oss glada. Är det något du önskar få hjälp med är du alltid välkommen att höra av dig!⭐️ Ha en fin helg! Mvh Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Vi har städning varje vecka, 2 timmar per gång. Det fungerar bra, de är lyhörda för feedback. Vi har en bra dialog.
    Hej Alexander! Tack för din feedback. Vad roligt att du är nöjd med din återkommande hemstädning- det är viktigt för oss! Är det något speciellt som du önskar kan förbättras så får du gärna höra av dig så vi kan hjälpa. Vi vill att du ska känna dig helt nöjd med din städning⭐️ Mvh Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    Alltid rent och snyggt
    Ser till även det där lilla extra som gör ett hem till ett hem.
    Hej Olof! Vad glada vi blir över din feedback, det är viktigt för oss att du känner dig nöjd! ⭐️ Hoppas du får en fortsatt fin vecka, Mvh Hilda. Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Bra utfört jobb oavsett om det varit hemstäd eller fönsterputs. Smidiga, tydliga, trevligt bemötande och tillmötesgående.
    Hej Linda Magdalena! Tack för din feedback och härligt att du känner dig nöjd oss so bolag - det är viktigt för oss! Är det något speciellt som du önskar kan förbättras så får du gärna meddela oss det, vi vill att du ska känna dig helt nöjd med oss⭐️ Mvh Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Är jättenöjd med städningen och idag har vi även haft fönsterputs av en glad o trevlig tjej från Skänninge.
    Tack Lena för ditt omdöme! Det låter fantastiskt att du är nöjd - det är så det ska vara! Han en strålande fin dag🌟 Mvh, Hilda på Städarna Städarna i Motala AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Anlitade Städarna för flyttstäd. Trevligt bemötande vid bokning. Väldigt bra städat och fönsterputs med skinande resultat.
    Hej Linda! Tack för din feedback, vad glada vi blir att du känner dig nöjd med flyttstädningen vi utförde hos dig. Skinande rent är precis så vi vill ha det! Ha en fin vecka⭐️ Mvh Hilda N Städarna i Motala AB