Hemfrid Motala

Hemfrid Motala

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • BadgeThreeYears
4.3

Välkommen till Hemfrid Motala! I vår värld är det detaljerna som gör skillnaden. Oavsett om du har regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller en fönsterputs kan du lita på att vi levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt team består av noggrant utvalda och utbildade medarbetare som är lika passionerade som de är skickliga....

334 omdömen om Hemfrid Motala

Sedan starten hos Reco 2021

Per-Ola N

Utmärkt arbete, trevligt bemötande

Daniel Bebbo L
Skrev om Hemfrid Motala

Mycket bra service! Resultatet blev som jag hade förväntat mig. Trevlig och glad personal.

Laila Ingeborg B
Skrev om Hemfrid Motala

Bra bemötande och smidigt system med att lämna och hämta nyckel. Beställningen gällde flyttstädning av hus och jag var mycket nöjd med resultatet.

Ann-Marie H
Skrev om Hemfrid Motala

Mycket trevlig och duktig personal .mycket nöjd varje gång

Svar från Hemfrid Motala

Hej Ann-Marie! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jill Malena A
Skrev om Hemfrid Motala

De har bytt namn till Hemfrid, så vet inte vem jag betygsätter.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Jill! Tack för ditt omdöme! Det verkar ha blivit ett felaktigt utskick vilket vi ber om ursäkt för. Det viktiga är självklart att du är nöjd oavsett om de gäller Hemfrid eller före detta Städarna i Motala! Har du feedback på städningen och kundservicen tar vi tacksamt emot detta ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Karin Gunilla P
Skrev om Hemfrid Motala

Allting mycket bra. Bestämda tider och samma utförare.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Karin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gudrun L
Skrev om Hemfrid Motala

Mycket nöjd. Har beställt fönsterputs som utfördes bra!

Svar från Hemfrid Motala

Hej Gudrun! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fredag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gärd Birgit B
Skrev om Hemfrid Motala

Mycket punktlig, noggrann och trevlig personal. Återkom med i köp av tjänsten efter ett uppehåll, då vi bara har goda erfarenheter.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Gärd! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna Carina A
Skrev om Hemfrid Motala

Alltid vänligt bemött, personal som är noga och duktiga.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Erika E

Fönsterputsning av inglasning, toppresultat ⭐️

Svar från Hemfrid Motala

Hej Erika! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ulf Arne J
Skrev om Hemfrid Motala

Toppenbra Jag har ju haft denna tjänst tidigare hos Städarna och samma görbra städare

Svar från Hemfrid Motala

Hej Ulf! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Dödsbo Britta Ulrika J

Bra bemötande. Städningen var för det mesta bra.

Svar från Hemfrid Motala

Hej! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är nöjd med utförandet! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Agneta Elisabeth U
Skrev om Hemfrid Motala

Bra resultat och proffsigt jobb. Kunde få tjänsten utförd ganska snabbt också.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Agneta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gunhild Anne-Marie E
Skrev om Hemfrid Motala

Snabba och effektiva rent fräscht

Svar från Hemfrid Motala

Hej Gunhild! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Lisbeth S
Skrev om Hemfrid Motala

Lyhörda för våra synpunkter. Trevligt bemött

Svar från Hemfrid Motala

Hej Lisbeth! Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Uno Ingemar Vitalis E

Bra bemötande. Putsning av fönster. Tycker dom gjorde ett bra jobb.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Uno! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gunnel L
Skrev om Hemfrid Motala

Skulle vara en fördel om det var samma som konvoj städade varje gång.

Svar från Hemfrid Motala

Tack Gunnel för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig. I perioder med mycket frånvaro kan detta bli en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är er ordinarie eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling 🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Alva på Städarna

Dödsbo Ulla Birgitta U

Städning blev inte godkänd, så vi fick kontakta städarna för en kompletterande städning. Efter en andra städning var allt ok.

Svar från Hemfrid Motala

Hej! Tack för ditt omdöme 🌸 Jag beklagar att städningen inte var till belåtenhet vid första tillfället, det är alltid vår ambition att utföra ett fläckfritt arbete direkt! Det glädjer mig att ni nyttjat den alltid-nöjd-kund garanti som du som kund alltid har upp till 7 dagar, för att åtgärda det som inte blev riktigt bra. Tack igen för ditt omdömde och din feedback! Jag ser till att den hamnar hos rätt person så vi kan säkerställa en bättre leverans framåt! Ha en fortsatt fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Gunilla L
Skrev om Hemfrid Motala

Jag är mycket nöjd med städning Tack

Svar från Hemfrid Motala

Hej Gunilla! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sara Valborg Elisabeth J

Trevligt bemötande, bra service vid bokning och bra städat.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Sara! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anne-Charlotte K
Skrev om Hemfrid Motala

Tycker det mesta varit toppen! Men bad om att få balkongen städad men det blev den inte.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Anne-Charlotte! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd generellt! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Angående städning av balkongen så låter det som att det blivit en brist i kommunikationen gällande vad som ska göras på plats, jag ber om ursäkt för detta! Jag ser till att delge din feedback till mina berörda kollegor så de kan undersöka detta vidare. Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Agneta Elaine H
Skrev om Hemfrid Motala

Blev vänligt och professionellt bemött vid bokning. Fönsterputsning. Utföraren gjorde arbetet till belåtenhet.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Agneta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Helene T
Skrev om Hemfrid Motala

Mycket bra bemötande vid kontakter med städarna. Vi hade anmärkning på lite städning i källaren, som åtgärdades efter kontakt med städarna. För övrigt var vi nöjda med städningen.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Helene! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Britt S
Skrev om Hemfrid Motala

Bra bemötande och bra utfört arbete!

Svar från Hemfrid Motala

Hej Britt! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ingegerd A
Skrev om Hemfrid Motala

Har endast nyttjat fönsterputs men den blev jag nöjd med. Kan tänka mig att anlita dem igen.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Ingegerd! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Monica Margareta H
Skrev om Hemfrid Motala

Bra resultat. Vi är mycket nöjda

Svar från Hemfrid Motala

Hej Monica! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Linda Marie E
Skrev om Hemfrid Motala

Jätte bra!Snabba killar som putsade, bra resultat.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Linda! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Eva Margareta H
Skrev om Hemfrid Motala

Jag och min mamma anlitar Städarna för b l a fönsterputsning och vi är båda mycket nöjda med utfört arbete och framförallt med bemötande från er personal. Alltid i tid, respektfulla vad gäller bemötande, tar av sig skorna, småpratar lite och är snabba.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Eva Margareta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jan N
Skrev om Hemfrid Motala

Bra bemötande och kundservice.. Fönsterputs av inglasad balkong.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Jan! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sven A
Skrev om Hemfrid Motala

Trevligt bemötande. Våra förväntningar var en väl och noggrant genomförd flyttstädning på de ytor vi begärt. Tyvärr uppfylldes inte detta tillfullo. Kladd och spår av diverse bl. a tandkräm på kakel i badrum, kladd på skåpsluckor och dörrar/dörrfoder, rester av rengöringsmedel i ugnen. Kontakt togs med företaget för att återkoppla, vi städade själva och har fått en gratis fönsterputsning som kompensation. Vi känner oss osäkra på kompetensen och leveransen vilket gör att vi tyvärr inte kan rekommendera er till andra.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Sven! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte helt uppfyllt era förväntningar... Vi vill självklart alltid att våra kunder ska känna sig 100% nöjda! Jättebra att ni efter tillfället varit i kontakt med det lokala ledarna för att hitta en lösning och kompensation för bristerna. Har du några fler tankar eller funderingar är du alltid varmt välkommen att kontakta oss på nytt. Jag vill passa på att önska dig en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Gun A
Skrev om Hemfrid Motala

Har blivit bra bemött och vi har försökt hitta lösningar som gjort mig som kund nöjd för det mesta.Vikarier fungerar tyvärr inte alltid lika bra och längre tillbaka hade vi många olika men det har blivit bättre.Kontinuitet är för mig viktigt och det underlättar när det är samma som som kommer varje gång samt att den personen vet hur vi vill ha det städat. Mina förväntningar är att vårt hem blir städat som önskat varannan vecka och det fungerar bra.

Svar från Hemfrid Motala

Tack för ditt omdöme Gun! ⭐️ Vi strävar alltid efter att det kommer samma städhjälte varje tillfälle. Vi vill alltid att ni som kund ska känna er 100% nöjda med den tjänst vi levererar och är det något ni funderar över är ni varmt välkomna att höra av er till oss på kontoret. Självklart tar vi med oss din feedback - den är viktig för oss. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Ingemar W
Skrev om Hemfrid Motala

Dom är duktiga och har ett trevlig bemötande. Ha det....

Svar från Hemfrid Motala

Hej Ingemar! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Birgitta Marie L
Skrev om Hemfrid Motala

Städningen var välgjord, köparen har inte klagat. Personal med trevligt bemötande.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Birgitta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Barbro J
Skrev om Hemfrid Motala

Har haft fönsterputs i några år, alltid trevliga personer som putsat, nu i sommar kom en jättetrevlig tjej som trots värmen putsade med ett leende. Bra service

Svar från Hemfrid Motala

Hej Barbro! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Tommy C
Skrev om Hemfrid Motala

Städningen var bra. Bemötandet var bra. Däremot tycker jag inte om att tiden för dagens städning ändrats från 10,30 till 12,45 utan kontakt med mig. Jag är osäker på kostnaden och vill ha den dokumenterad.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Tommy! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen och bemötande. Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Om din fundering kring städtiden gällde städningen den 26/7 så hoppas jag självklart att detta rett ut sig. Vi undersöker självklart vad som brustit i kommunikationen kring städtiden och säkerställer att detta inte uppstår igen. Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kennet J
Skrev om Hemfrid Motala

de som har städat hittills är mycket bra och jag är nöjd på en skala 1-10 så är betyget 9.9

Svar från Hemfrid Motala

Hej Kennet! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ska göra vårt allra bästa så att den sista 0.1 % på skalan blir tillgodosett och du känner dig 100% nöjd! Vi tar tacksamt emot feedback vad vi kan göra för att du ska uppleva att tjänsten är i toppklass. Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt din sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Margita B
Skrev om Hemfrid Motala

Fönsterputsning var väldigt bra av personal som putsade här och städarna i Motala

Svar från Hemfrid Motala

Hej Margita! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt din sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anita A
Skrev om Hemfrid Motala

fönsterputs på inglasad balkong . det blev så fint. lite svårt med språket.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Anita! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Självklart är kommunikationen viktig. Är det något som är klurigt att försöka förklara så är du varmt välkommen att höra av dig till kontoret så hjälper vi dig gärna 🌸 Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Pia S
Skrev om Hemfrid Motala

Fönster och dörrar var inte rena, men jag kunde inte klaga då tillträdet skedde vid godkännandetillfället. Fick fixa själv. Nyckeln lämnades inte som överenskommet och jag fick hålla på och fixa. Nya ägaren var mycket irriterad. Känner mig inte helt nöjd.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Pia! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att flyttstädningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill självklart alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Du har alltid 7 dagars kvalitétsgaranti och uppmanar självklart att nyttja detta för att vara tillfredsställd med resultatet. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men säkerställer att din feedback når rätt personer så vi kan reda ut vad som gick fel. Tills dess önskar jag dig en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Maud Iréne H
Skrev om Hemfrid Motala

Jag fick rena och fina fönster. Det var det jag ville ha. Nöjd med allt.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Maud! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt din sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Camilla Maria A
Skrev om Hemfrid Motala

Jätte nöjd med allt!från bokning till utförande.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Camilla! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med tjänsten! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar och gänget på kundservice ⭐️ Ha en fortsatt din sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Inger H
Skrev om Hemfrid Motala

Hej! Jag är mycket nöjd med utförd fönsterputsning och med det trevliga bemötandet. Hälsningar Inger Hellqvist

Svar från Hemfrid Motala

Hej Inger! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Malin Elisabeth B
Skrev om Hemfrid Motala

Mycket bra bemötande av företaget. Städningen helt ok. Fönsterputsningen blev rejält mkt dyrare än planerat eftersom företaget inte hade koll på att många hus har fyra rutor i sina fönster, en fråga lämplig att ställa till beställaren. Jag har aldrig bott i ett hus med mindre än fyra rutor per fönster. Timprismässigt kostade fönsterputsningen även efter rutavdrag rejält mkt (vill faktiskt inte tänka på timpriset mer så det misstaget gör jag inte om). Själva putsningen var dock bra utförd.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Malin! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Lars B
Skrev om Hemfrid Motala

Proffsiga städare och noggranna. Flitiga städare. Mycket nöjda med deras jobb.

Svar från Hemfrid Motala

Tack för ditt omdöme Lars! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Margot L
Skrev om Hemfrid Motala

Som alltid helnöjd med utfört arbete av Städarna som putsar mina altanfönster. Glad och pigg kille, mycket effektiv i sitt arbete.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Margot! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönsterputsningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Maria W
Skrev om Hemfrid Motala

Det var två som städade och en som putsade fönster. Fönsterputsen var världsklass. Städningen började med att de bad om att få arbeta in lunchen och sluta tidigare. De frågade om de skulle städa ut kyl och frys och ett städschema visslade förbi. Jag sa att gärna kylen men inte frysen. I min värld har jag beställt en storstädning och då är antal timmar i princip ointressant, jag vill att det storstädas. Ena damen gjorde övervåningen perfekt och fortsatte sedan i nedervåningen på samma sätt. Den andra koncentrerade sig...

Svar från Hemfrid Motala

Hej Maria! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Det låter onekligen som att det har blivit ett missförstånd vad som ska ingå i storstädningen och därav har förväntningarna inte mött resultatet. Jag är hemskt ledsen över detta och vi vill självklart reda ut det så ni känner er tillfredsställda med tjänsten. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Ingegerd G
Skrev om Hemfrid Motala

Trevligt bemötande.Förväntningerna blev uppfyllda.Trevlig personal lite svårt med kommunikationen för övrigt är jag nöjd.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Ingegerd! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med tjänsten ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Linda P
Skrev om Hemfrid Motala

Helt enkelt väldigt nöjd med den fönsterputs som utfördes av Städarna.

Svar från Hemfrid Motala

Hej Linda! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönsterputsningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Eva Å
Skrev om Hemfrid Motala

Nöjd med städningen och trevliga personer som kom

Svar från Hemfrid Motala

Hej Eva! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna J
Skrev om Hemfrid Motala

Bra tvättade fönster vilket jag tycker är viktigt

Svar från Hemfrid Motala

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönsterputsningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧