Städarna i Norrköping AB

Städarna i Norrköping AB

Välkommen till Städarna i Norrköping AB!

På Sjötullsgatan 35 i Norrköping hittar du Städarna i Norrköping AB. Vi hjälper dig med alla typer av städtjänster såsom hemstädning, lokalvård, flyttstädning, golvvård, fönsterputsning, storstädning, sanering och mycket mer.

Vi har ett starkt fäste här i Norrköping och vårt mål är att underlätta din vardag. Vi tar hand om städningen så att du kan frigöra tid till annat som ger dig energi, snarare än att ta din energi. Hos oss kan du skräddarsy precis hur du vill ha ditt upplägg på städning. Antingen genom att ha återkommande städning eller endast städning vid behov. Varmt välkommen!

Läs vad 325 kunder tycker om Städarna i Norrköping AB 2

2022-10-06 Verifierad kund
    Har hemstädning. Är nöjd med arbetet som utförs här. Lite varierande när det gäller noggrannhet beroende på vem som städar. Har haft olika varje gång. Svårt att veta om dom vet vad dom skall göra hos mig när det kommer olika personer varje gång. Vissa vill ha rengöringsmedel utanför ert utbud som man inte alltid har hemma.Känns lite skumt då ni använder miljöanpassade rengöringsmedel. I stort sätt nöjd 😄
    Allt fungerat toppen.
    Städningen varit bra gjord.
    Lätt att få kontakt m företaget för ändringar vid sjukdom/ fönsterputs.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Möts av ett rent och städat hus varannan vecka.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Vi tycker i stort sätt att det fungerar bra. Det som vi uppmärksammat är att tiden inte alltid stämmer som är bestämt att personalen ska komma.
    När vi klagat/haft åsikter om städningen så har man varit lyhörd.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Slarviga glömmer trasor, skrapar väggar
    2022-10-05 Verifierad kund
    Jag är nöjd i stort sättet men som problem upplever jag att resultaten är ganska person beroende. ofta är det städat som det ska vara, men ibland inte bra. t.e. man tar inte ut sopporna, handfatet inte städat ordentligt.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Vi har alltid blivit bemötta på ett bra sätt.
    Vi hade höga förväntningar och ni har levt upp till dem,
    Bra och trevliga städpersonal
    2022-10-05 Verifierad kund
    Har en jättebra städerska som sköter vårt hus!
    2022-10-03 Verifierad kund
    Så nöjd med Mia och Sofie.
    Det är inte därför vi slutar.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Bra utfört arbete, inget att klaga på
    Olika personal vid varje städning
    Ingen info om att personalbyte ska ske.
    Det är ju bra om personalen hittar till städskåpet.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Vänlig och hjälpsam personal som kommer och städar. Uppskattar möjligheten att ha samma person som kommer och städar vilket bygger ett starkare förtroende och en god relation!
    2022-10-03 Verifierad kund
    I stort sett har jag blivit bra bemött. För det mesta har det varit samma personer som kommit och man har förstått varann.
    städningen fungerar mycket bra
    kontoret i Norrköping är en katastrof
    svarar inte i telefon, ringer inte upp
    det blir en hel del fel på fakturorna
    2022-10-03 Verifierad kund
    Bemötandet är super! Trevliga tjejer i telefon och Mail.

Men vi förväntade oss mer ”ordning och reda” av bolaget än vi upplevt. Vi blev lovade att ha samma team som städar men det har varit väldigt många olika personer här. Vi förstår att det blir vikarier ibland pga sjukdom. Men så här mycket sjukdom kan ni väl ändå inte ha?

Och resultatet har varit mycket varierande. Kanske just därför? Det känna ingen större idé att säga till så vi vet att veckan efter är inte samma personer här ändå.

Det har också varit flera tillfällen då teamet inte dykt upp alls. Och tiderna ändras ofta.

Vi rekommenderar inte vänner att anlita Städarna.
    Tjänsten är hemstädning (privat).
    2022-10-02 Verifierad kund
    Hej,
    Allt har varit till full belåtenhet,städpersonalen kom påöverenskommen tid och var trevlig samt mycket proffesionellt bemötande.
    Har absolut inget att klaga på,mycketbra jobbat!!!
    2022-10-01 Verifierad kund
    Alltid lika grymma! Löser alltid städning trots att de också lider av sjukfrånvaro som övriga samhället så får man alltid sin städning 💪🏽🌟💧
    2022-10-01 Verifierad kund
    Kvaliteten på städningen har varierat under åren ( haft hemstad i 10 år) men de senaste åren har jag haft ett bra stödteam som förstått hur jag vill ha städat hemma hos mig, så idag läget är jag nöjd.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Flyttstädet blev jättebra, hyresvärden blev nöjd med städningen. Trevlig personal och bemötande.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Bra och trevligaste
    Rent efter besöket
    2022-09-29 Verifierad kund
    De städar och gör så rent och fint. Jag började köpa tjänsten för att jag arbetade så mycket och reste mycket i tjänsten. Men sedan har jag fortsatt att anlita dem då de gör ett utmärkt sorbeten. De är också alltid trevliga. Att anlita Städarna är min guldkant i tillvaron. Detta istället för att gå ut och äta. Nu äter vi hemma i ett rent hus.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Seriöst städföretag som är nogranna
    2022-09-29 Verifierad kund
    utförda städ var relativt bra men mottagandet och kontakten med kontoret var under all kritik,
    Gick aldrig att komma i kontakt med kontoret för byte/ ändring av tid eller avbokning vid sjukdom.
    Dyrast i stan och inte alls den nivån som förväntat
    2022-09-28 Verifierad kund
    Vi är nöjda med Städarna i stort sätt. Ibland har vi fått nya tider och tyvärr rätt ofta nya städare. Sista halvåret har det dock varit betydligt bättre.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Vi har varit kund i många år och förändringar i nöjdhet varierar. Under de första åren gick apparatur /dammsugare/inventarier sönder och ingen ersättning fick vi.

Planeringen verkar aningens mer stabil nu men det har varit mycket ändringar och kontakter från er till oss som kund.

Teamen har varit olika bra men ett fåtal gånger har jag varit mkt nöjd och det har varit under sista året.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Saknar uppföljning av er som Bolag och egenkontroller på utfört arbete. Det är aldrig någon som varit här på 8 år från er sida!

Vi har bra städpersonal men de vet ibland inte vad de skall göra för uppgifter.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Hej jag är jättenöjd med städservicen jag köper,passar mig alldeles utmärkt,medans jag jobbar så städas mitt hem,win win liksom för alla.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Svåra att få kontakt med.
    Ingen återkoppling om man skickar mail om att man vill ha en extra tjänst.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Trevlig personal både i ledning och marktjänst.
    Bra ansvarstagande och kvalité på utförandet.
    Urdåliga på avstämning och uppföljning mellan ledning och kund
    2022-09-27 Verifierad kund
    Bra bemötande städning av min lägenhet Trevlig personal alltid Punktlga mycket välgjort det är än fröjd att se deras arbete ett stort plus att det är samma personal alltid ett stort Tack dessa kvinnor som utför ett sånt jättefint arbete. Hälsn. Från en jättenöjd kund.🤗
    2022-09-27 Verifierad kund
    De skulle skicka ett städkit. Det kom aldrig! Städaren kom utan något att städa med. Omöjligt att få prata med personalen i Norrköping på telefon. De har en central växer som säger att de ska höra av sig inom 24 timmar. Det gjorde de inte. När 30 timmar och en helg hade gått tog jag bilen dit. Blev lovad att fakturan skulle strykas. Sedan kom betalningspåminnelse ändå. Även denna gång fick jag ta bilen dit för att klaga. Något är väldigt fel!!!!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mkt bra upplevelse av aktuell städare - trevlig, proffsig och bra städat. Detta gäller hemstädning varannan vecka.

En del kommunikationsmissar med kontoret ser vi som en detalj av mindre betydelse.
    Hej Peter! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 💧 Städarna i Norrköping AB
    2022-09-26 Verifierad kund
    Man blir alltid bra bemött, trevlig personal som gillar att jobba med det de gör!
    Alltid lyhörda för kunden.
    Tack för ditt omdöme Hanna! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Norrköping AB
    2022-09-26 Verifierad kund
    Har blivit väl bemött och är trygg med att personalen har schyssta arbetsförhållanden.
    Hej Annelie! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Norrköping AB
    2022-09-26 Verifierad kund
    Jag har alltid fått ett utmärkt bemötande både från kontoret och de som utför städningen hos mig.
    De uppdrag jag har beställt såsom storstädning, fönsterputs eller veckostädning har alltid uppfyllt alla krav som jag tycker man kan förvänta sig.
    All personal, kontorspersonal, ordinarie städpersonal och vikarier är alltid väldigt trevliga och hjälpsamma.
    Hej Agneta! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Norrköping AB
    2022-09-26 Verifierad kund
    Allt har fungerat mycket bra. Vi har en person som kommer enligt ett schema och de få tillfällen när hon varit sjuk/semester etc, så har städarna snabbt fixat ersättare.
    Själva städnings-tjänsten som vi köper, har vi alltid varit nöjda med
    Hej Thomas! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Norrköping AB
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi är super nöjda med tjejerna som städar hos oss. Verkligen duktiga och bra på alla vis.
    När vi kommer till kontakten med städledningen så är den under all kritik och vi har endast kvar Städarna för att deras personal ute hos oss är toppen.
    Fakturering strular och det är alltid svårt att komma i kontakt med städledningen.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jag är lite besviken, särskilt som jag inför jobbet hade ett särskilt samtal för att se att mina förväntningar stämde med vad jag beställt. Den flyttstädning jag beställt kunde inte slutföras på den dag som var avsatt, utan drogs ut över flera dagar. Trots löften om återkoppling om när det skulle slutföras så fick jag själv jaga reda på den informationen. Städresultatet gör att jag på ett par ställen känner ett behov av att städa lite efter Städarna, där man bara verkar ha missat.
    Hej Christian och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! 🌸 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Norrköping AB
    2022-09-04 Verifierad kund
    Flyttstäd
    Den som flyttat in har inte klagat än så resultatet var nog bra vilket var målet.
    Lätt och smidig beställning. Kom i god tid till städningen.
    Skulle ha önskat en mer tydlig och detaljerad slutlig orderbekräftelse.
    Nu stod kunden med den nya adressen. Borde bl.a.ha stått utförandeadress och fakturaadress också. Men bra bemötande när man ringde och dubbelcheckade
    Tack för ditt omdöme Gunvor! Vad roligt att ni är 100% nöjda med tjänsten⭐️ Gällande din feedback kring orderbekräftelsen så tar jag med mig den - den är viktig för oss. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Elin på Städarna🌸 Städarna i Norrköping AB
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra utförd städning
    Tack för ditt omdöme Peter! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Norrköping AB
    Alltid trevligt bemötande
    Svårt att få kontakt med rätt person per telefon
    Svårt att lämna/ få genomfört specifika instruktioner även om ni frågar efter det
    Trevliga städare men de förstår inte alltid vad de har att göra (specifikt, se ovan)
    Lite dyrt
    Hej Suzanne! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀 Städarna i Norrköping AB
    2022-09-02 Verifierad kund
    De putsar vpra fönster varannan måndag och har inte någon personlig kontakt direkt.
    Har jag haft frågor eller önskemål så har de lyssnat och fixat.
    Tack för ditt omdöme Annika! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Norrköping AB
    2022-08-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra service.
    Hej Per! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Norrköping AB
    2022-08-28 Verifierad kund
    Gärna lite mindre ”blyg” personal, de är jättesnälla men man känner sig tryggare om de hälsar och presenterar sig när de kommer om man råkar vara hemma:) rent och fint!
    2022-08-19 Verifierad kund
    Trevlig personal och överlag bra städning men saknar att taklampor och element ej rengjordes
    Hej Sandra! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀 Städarna i Norrköping AB
    2022-08-19 Verifierad kund
    Huvudsaken är att resultatet blev bra och det blev det.
    Tack för ditt omdöme Viviann! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Norrköping AB
    2022-08-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och proffsigt utfört arbete.
    Hej Elisabeth! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Norrköping AB
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag är inte riktigt nöjd. Jag fick påbackning om spindelnät i hörnen i v.rum sov.rum. Inte mycket men ändå. Fönstren var solkiga,

Hälsn. Britt Petersson
    Hej Britt! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀 Städarna i Norrköping AB
    2022-08-17 Verifierad kund
    Inget fel på bemötandet. Vi fick våra fönster tvättade och det är ok. Har inget emot att be om hjälp en annan gång.
    Tack för ditt omdöme Kristina! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Norrköping AB
    Ganska bra.
    Den köpta tjänsten utfördes enl min önskan
    på ett bra sätt.
    Fönstertvätt.
    Tack för ditt omdöme Ann-Kathrine! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Norrköping AB
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag är inte nöjd med deras städning för jag gick flera anmärkningar. Visst de gjorde om städningen och det är bra med en städ garanti.
    Jag beställde en flyttstädning på en 40 kvm.
    Hej Teresita! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Norrköping AB