Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sigtuna Städbocken i Sigtuna KB

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Städbocken i Sigtuna KB

• Augustine K
    Augustine K skrev om Städbocken i Sigtuna KB
    Vi bryr oss om våra kunder . Alla kan inte ha fel. Vi har många nöjda kunder. Det går att söka fram de på Offerta AB, Proffy AB eller Dorunner AB.
    Johanna vill bara smutskasta företaget Städbocken. Vi gjorde flyttstädning som vi bruka göra hos alla av våra nöjda kunder. Innan vi lämnade huset som hon skulle sälja samma dag, bestämde vi att den nya ägare får utnyttja vår 5 dagar nöjd kunds garanti vilket innebär att om något inom vårt arbete inte uppfyller det vi kommit överens om eller inte stämmer enligt anvisningar åtgärdar vi detta inom 48 timmar, kostnadsfritt.
    Hon sålde huset och vi fick igen klagomål från den nya ägare, vilket innebär att jobbet är utfört på rätt sätt. Vi strävar efter att få 5 stjärnor när det gäller omdömen från våra kunder. Det uppnår vi genom att lägga mer tid än beräknad. Vi hade räknat med 8 timmar på flyttstädning hos Johanna men det gick på 19 timmar. Det var mer än vanligt flyttstädning. Hade jag sett huset innan, skulle jag ha sagt nej tack. Fem flyttstädningar har vi utfört efter Johannas. Vi fick bara beröm av kunderna och vi tummar aldrig på kvalitet.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Städbocken i Sigtuna KB
    Flyttstäd utförd under all kritik. Golvsocklar, element och golvbrunnar var ej rengjorda efter det att Städbocken lämnade huset. Det låg makaroner kvar under köksskåpen i köket och kakel, klinker och fog var inte städade i badrummen.
  • Robin
    Robin skrev om Städbocken i Sigtuna KB
    Fantastikst bra , gillar städbocken pga den goda service nivån!

Stockholmsvägen 32, 195 34 Märsta