Städenergi AB

Byängsgränd 6, 120 40 Årsta — Visa karta

Vi på Städenergi AB utför städ- och fastighetstjänster till privatpersoner och företag i hela Stockholms län. Vilken typ av städning behöver du? Flyttstädning, hemstädning eller kanske trädgårdstjänster? När du anlitar vår städfirma kan du få hjälp med det mesta.

Vi har alltid miljön i åtanke. Alla våra bilar är miljöbilar, vi undviker engångsprodukter och vi följer regelbundet upp vår kemikalieförbrukning. Dessutom har du alltid 100 procent nöjd-kund-garanti. Gör gärna en offertförfrågan eller slå oss en signal så berättar vi mer och hjälper dig med bokningen. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om Städenergi AB

• 2019-01-04

Tomas F skrev om Städenergi AB
    Jag har köpt tjänsten Hemstädning av Städenergi och är nöjd med den tjänst som levrerats.
    Vid kontakt med Städenergi har jag alltid fått ett vänligt och korrrekt bemötande vilket ger förtroende.
    Det vi har överenskommet har också utförts av Städenergi, och jag har även rekommenderat Städenergi till de som behövt städtjänster.
    Sammanfattningsvis har jag enbart goda erfarenheter av Städenerigi. Läs mer
  • 2019-01-02

Bengt H skrev om Städenergi AB
    Vi har haft några akutlägen med behov av städhjälp.
    Bra bemötande och hållit vad de lovat Läs mer
  • 2019-01-02

Maud W skrev om Städenergi AB
    Storstädning. Effektivt o bra. Läs mer
  • 2018-12-30

Anna S skrev om Städenergi AB
    Tidigare haft hemstädning, nu var det flyttstädning. Alltid varit nöjd med städningen. Alltid fått snabba svar på frågor och beställningar. Läs mer
  • 2018-12-28

Agneta F skrev om Städenergi AB
    Beställde tömning sortering och bortforsling. Ett hus skulle tömmas inför försäljning. Ett mycket vänligt bemötande och professionellt hanterande. Har redan rekommenderat Städenergi och kontakt med Daniel till två kontakter.
    Förväntningar överträffades och tillgängligheten vid frågor och funderingar var alltid 100%.
    Ett mycket bra arbete genomfört av duktiga professionella medarbetare. Läs mer
  • 2018-12-28

och fakurering funkade (denna gång). Läs mer
  • Johanna E

2018-12-27

Johanna E skrev om Städenergi AB
    Jag anlitar Städenergi för hemstädning. Jag är väldigt pedantisk och hade svårt att hitta bra städfirma. Nu är jag aldrig orolig. Jag gillar att jag alltid får ett sms med vem som har städat (det är alltid samma) och vilka tider som de har varit och städat. Deras administration och kommunikation är väldigt bra! Läs mer
  • Helena E

2018-12-27

Helena E skrev om Städenergi AB
    Jag anlitar Städenergi för hemstädning och är lika nöjd varje gång de varit hemma hos mig! Bra service och de ser till mina önskemål, det uppskattas mycket! Läs mer
  • 2018-12-26

Maria U skrev om Städenergi AB
    Jag beställde storstädning och var supernöjd med resultatet!
    Bra och tydlig städlista.
    De torkade även av synliga ytor i vitrinskåpet!
    Bra info innan de kom också! Läs mer

Charlotte B skrev om Städenergi AB
    Mycket trevligt bemötande, toppenservice och professionella.
    Företaget levde def. upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Patrick J

2018-12-21

Patrick J skrev om Städenergi AB
    Jag köpte flera tjänster. Dels köpte vi en flyttstädning av vår bostadsrätt och som även hade inglasad balkong. Städningen blev topp och fick även besked att allt var klart, en checklista som var avbockat vad som var gjort. Jag kunde sen själv titta att allt stämde. Jag är pedant och noggrann men visste inte att det gick att få rent hemma.

Köpte även en grovstädning efter till min svärmor då första beställningen gick otroligt bra..blev inte missnöjd denna gång heller. Läs mer

Sarah S skrev om Städenergi AB
    Supernöjd med städningen och väldigt trevliga. Jag rekommenderar denna städfirma varmt. Läs mer

Martin L skrev om Städenergi AB
    Jag köpte en storstädning av Städenergi och är riktigt nöjd! Trevliga personer som sitter på kontoret och städarna var trevliga och bra också. Resultatet av städningen blev riktigt bra och det som ingår i priset tycker jag är ganska bra. Rätt så prisvärt med andra ord. Allting flöt på riktigt bra och smidigt. Läs mer
  • May S

2018-12-21

May S skrev om Städenergi AB
    Jag fick en storstädning av min tvårummare i julklapp av mina döttrar. En underbar present!
    Fyra personer från Städenergi, utrustade med rengöringsmedel, stege, dammsugare, ringde på min dörr och efter ett par timmar var kök, badrum, väggar, golv, hyllor och fönster rentvättade. Och jag uppskattade också att rengöringsmedlen var luktfria, eftersom jag får huvudvärk av alla "underbara blomdofter"som tyvärr finns i alla sådana produkter numera.
    Jag kan rekommendera Städenergi! Läs mer

Ketty B skrev om Städenergi AB
    Köpte storstädning och allt var till min fulla belåtenhet! Läs mer
  • 2018-06-06

Anna S skrev om Städenergi AB
    Lätt att boka. Det kommer ett proffsigt team (på överenskommen tid) och gör ett kanonjobb. De är effektiva och noggranna och supertrevliga. Ingenting verkar vara något problem för dem. De löser allting. Och resultatet blir långt över förväntan. De har med sig egna redskap och städprodukter. Parfymfria! De jobbar snabbt och kunnigt. Jag hade inte kunnat vara mer nöjd! Dessutom är priset helt i linje med vad andra städfirmor tar, om inte t.o.m. lägre. Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer

Byängsgränd 6, 120 40 Årsta