Städenergi AB

Byängsgränd 6, 120 40 Årsta — Visa karta

Vi på Städenergi AB utför städ- och fastighetstjänster till privatpersoner och företag i hela Stockholms län. Vilken typ av städning behöver du? Flyttstädning, hemstädning eller kanske trädgårdstjänster? När du anlitar vår städfirma kan du få hjälp med det mesta.

Vi har alltid miljön i åtanke. Alla våra bilar är miljöbilar, vi undviker engångsprodukter och vi följer regelbundet upp vår kemikalieförbrukning. Dessutom har du alltid 100 procent nöjd-kund-garanti. Gör gärna en offertförfrågan eller slå oss en signal så berättar vi mer och hjälper dig med bokningen. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 51 kunder tycker om Städenergi AB

• 2019-12-09

Erik W skrev om Städenergi AB
    Städenergi städar mitt bolags kontor. Har funkat utmärkt i snart ett år nu. Alltid rent och ordning och reda.

Extra plus för att de ordnade en oplanerad extrastädning utan problem för ett bra och rimligt pris. Läs mer
  • 2019-12-09

Emma I skrev om Städenergi AB
    Vi har köpt städtjänst till företaget. Det är ett stort kontor och umgängesdelar.
    Bra kontakt med arbetsledare, en och samma utförare vilket uppskattas.
    Snabba återkopplingar, tar ansvar med de avvikelser vi inte vart nöjda med.
    Våra förväntningar var från början höga, det ska vara rent överallt. Om inte ett städbolag gör rent ytor, vem ska då göra det? Vi har med tiden insett att städning innebär "städa av", inte göra rent.
    Nu har vi haft turen att ha en väldigt engagerad person som ser vad som behövs göras, dock är det stora ytor och tiden personen får räcker till "att hålla efter". Om vi ska ha det rent på alla ställen (hörn, lister, ytor på högre höjder, lampor, fönsterbrädor osv), får vi lägga tid själva, samt ta till egna åtgärder för att de inte ens ska bli för smutsigt. Läs mer
  • 2019-12-05

Lars F skrev om Städenergi AB
    Villa städning. Mycket bra helhets intryck av Städenergi! Läs mer
  • 2019-11-27

Johan S skrev om Städenergi AB
    Uppskattad att städa lägenhet med kort varsel Men lite slarvigt utfört Läs mer
  • Dan-Martin H

2019-09-24

Dan-Martin H skrev om Städenergi AB
    Proffsigt och tillmötesgående bemötande från både städare och kundtjänst. Läs mer
  • 2019-03-27

Elisabeth A skrev om Städenergi AB
    Har använt Städenergi länge och alltid varit nöjd. Läs mer
  • 2019-03-26

Emelie B skrev om Städenergi AB
    Hemstädning varannan vecka.

Snabba svar via mail och telefon. Läs mer
  • 2019-03-25

Desiree S skrev om Städenergi AB
    Jag har hemstädning 2ggr/vecka. Har även provat storstädning ett par gånger.
    Jag är mycket nöjd med klaudia, det är rent o fräscht när hon varit här. Läs mer
  • Daniel W

2019-03-25

Daniel W skrev om Städenergi AB
    Riktigt bra service via telefon och mail, bra mottagande!

Utförandet för städningen är toppen och är det något man inte är nöjd med så löses det.

Tack för bra samarbete! //Daniel Läs mer
  • 2019-03-25

Erik B skrev om Städenergi AB
    Jag har städning varannan vecka. Det funkar alldeles utmärkt och personalen är alltid hjälpsam. Det händer ofta att jag behöver göra ändringar i kalendern vilket sällan är något problem. Läs mer
  • 2019-03-19

Charlotte F skrev om Städenergi AB
    Städenergi AB har vi anlitat många år och är nöjda, men jag tycker att de kan fokusera mer på att kunder ska stå i fokus. Som t ex när det går sönder något får man en summa som man kan använda hos dem istället för att få pengar till det som har gått sönder. När de byter städerskor, får vi inte veta det samma dag eller kanske i bästa fall en dag innan. Läs mer
  • 2019-03-17

Cecilia L skrev om Städenergi AB
    Hemstäd varannan vecka. Samma städerska i flera år. Blir påmind via sms dagen innan. Meddelar alltid om det kommer en vikarie. Läs mer
  • 2019-03-17

Pamela H skrev om Städenergi AB
    Vi beställde flyttstädning och allt fungerade fantastiskt bra! Rent och snyggt blev det och trevlig personal. Tack! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-09

Annika C skrev om Städenergi AB
    Hej

Pålitligt företag som har duktiga anställda.
    De har inte missat en städning under de år som vi har anlitat dem. Läs mer
  • 2019-03-08

Carina O skrev om Städenergi AB
    Bra service i alla lägen. Om något inte har varit klokrent med den städservice av vårt hem varannan vecka så har jag påtalat det och det har åtgärdats omgående. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Annette L

2019-03-07

Annette L skrev om Städenergi AB
    städning 5 timmar varje månad
    bra kommunikation mellan företaget och mig
    städningen utförs proffessionelt och över förvantan
    jag kan verkligen rekommenderas Städenergi AB Läs mer

Björn O skrev om Städenergi AB
    Vi har hemstädning var 14 dag.
    Det fungerar som vi tänkt oss.
    Vi har ej köpt tjänsten av någon annan så vi har inget att jämföra med.

Vi tycker att de använder lite väl mycket kemikalier.

Vi är nöjda. Läs mer

Behnaz B skrev om Städenergi AB
    Hemstädning o fönsterputsning. Jag bemötts bra av företaget. De är alltid redo att hjälpa till. Läs mer

Anna K skrev om Städenergi AB
    Jämn hög nivå! Snabba på att svara vid frågor. Läs mer

Sofia S skrev om Städenergi AB
    Tillmötesgående kring tidsbokning, väl genomförd städning. Läs mer

Anna L skrev om Städenergi AB
    Egen städerska. Snabb kommunikation. Fint med ett nystädat hem😀 Läs mer

Anna L skrev om Städenergi AB
    Hemstädning
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande

Mycket nöjd med Städenergi Läs mer

Anne S skrev om Städenergi AB
    städning varannan vecka..
    Bra bemött.
    Lätt att ändra och kommunecera.
    Bra intryck Läs mer

Anna U skrev om Städenergi AB
    Vår städerska Jolanta gör ett utmärkt jobb. Alltid på tid och inom tidsramarna. Noggran och trevlig. Vi är jättenöjda med Jolanta. Läs mer

Pernilla A skrev om Städenergi AB
    Flyttstäd! Städarna kom över en timme efter avtalad tid utan att höra av sig så vi fick ringa och fråga efter de.

Städningen helt ok utförd! Läs mer

Anna F skrev om Städenergi AB
    Mycket okomplicerat företag att ha att göra med. De skulle få fem Recos om de hade någon form av lojalitetssystem, jag har varit kund i över fem år men aldrig fått något erbjudande som man ser hos många andra. Läs mer

Anna T skrev om Städenergi AB
    Har haft hemstädning i flera år och varit supernöjd! Kan verkligen rekommendera Städenergi. Läs mer

Caroline K skrev om Städenergi AB
    Mycket trevlig och professionell personal. Läs mer
  • 2019-02-23

Frida K skrev om Städenergi AB
    Superbra stotstädning! Vi har provat flera bolag men aldrig varit så nöjda som nu. Läs mer
  • 2019-02-14

Filippa P skrev om Städenergi AB
    Flyttstädning
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2019-02-13

Madeleine B skrev om Städenergi AB
    Vi var mycket nöjda med bemötande och städningen! Läs mer
  • 2019-02-13

Niklas B skrev om Städenergi AB
    Städenergi har ett bra bemötande och är snabba på att svara. De är måna om feedback och om att vara tillmötesgående.

Däremot har vi varit missnöjda med att städarna bytts ut ofta och utan att meddela oss. Att städare slutar är så klart svårt för Städenergi att styra över men i stället för att få en ny permanent städare fick vi nya vikarier vid varje städtillfälle under en lång period vilket vi inte uppskattade. Vi blev heller inte informerade inför varje gång en vikarie skulle komma trots att vi bett om detta.

Nu har vi en permanent städare på plats igen och är nöjda med den servicen och det arbetet som den personen levererar. Läs mer

Björn-emil J skrev om Städenergi AB
    Snabb inbokning med kort varsel, kom i tid enligt överenskommet. Blev rent på de ställen vi specifikt påtalat men gick något snabbt på vissa stället och överträffade inte förväntningar. Läs mer

Lina F skrev om Städenergi AB
    Väldigt bra bemötande och tillmötesgående. Jätte nöjd städningen! Läs mer

Jennie Ö skrev om Städenergi AB
    Stor städning , Allt var bra . Läs mer
  • 2019-01-04

Tomas F skrev om Städenergi AB
    Jag har köpt tjänsten Hemstädning av Städenergi och är nöjd med den tjänst som levrerats.
    Vid kontakt med Städenergi har jag alltid fått ett vänligt och korrrekt bemötande vilket ger förtroende.
    Det vi har överenskommet har också utförts av Städenergi, och jag har även rekommenderat Städenergi till de som behövt städtjänster.
    Sammanfattningsvis har jag enbart goda erfarenheter av Städenerigi. Läs mer
  • 2019-01-02

Bengt H skrev om Städenergi AB
    Vi har haft några akutlägen med behov av städhjälp.
    Bra bemötande och hållit vad de lovat Läs mer
  • 2019-01-02

Maud W skrev om Städenergi AB
    Storstädning. Effektivt o bra. Läs mer
  • 2018-12-30

Anna S skrev om Städenergi AB
    Tidigare haft hemstädning, nu var det flyttstädning. Alltid varit nöjd med städningen. Alltid fått snabba svar på frågor och beställningar. Läs mer
  • 2018-12-28

Agneta F skrev om Städenergi AB
    Beställde tömning sortering och bortforsling. Ett hus skulle tömmas inför försäljning. Ett mycket vänligt bemötande och professionellt hanterande. Har redan rekommenderat Städenergi och kontakt med Daniel till två kontakter.
    Förväntningar överträffades och tillgängligheten vid frågor och funderingar var alltid 100%.
    Ett mycket bra arbete genomfört av duktiga professionella medarbetare. Läs mer
  • 2018-12-28

och fakurering funkade (denna gång). Läs mer
  • Johanna E

2018-12-27

Johanna E skrev om Städenergi AB
    Jag anlitar Städenergi för hemstädning. Jag är väldigt pedantisk och hade svårt att hitta bra städfirma. Nu är jag aldrig orolig. Jag gillar att jag alltid får ett sms med vem som har städat (det är alltid samma) och vilka tider som de har varit och städat. Deras administration och kommunikation är väldigt bra! Läs mer
  • Helena E

2018-12-27

Helena E skrev om Städenergi AB
    Jag anlitar Städenergi för hemstädning och är lika nöjd varje gång de varit hemma hos mig! Bra service och de ser till mina önskemål, det uppskattas mycket! Läs mer
  • 2018-12-26

Maria U skrev om Städenergi AB
    Jag beställde storstädning och var supernöjd med resultatet!
    Bra och tydlig städlista.
    De torkade även av synliga ytor i vitrinskåpet!
    Bra info innan de kom också! Läs mer

Charlotte B skrev om Städenergi AB
    Mycket trevligt bemötande, toppenservice och professionella.
    Företaget levde def. upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Patrick J

2018-12-21

Patrick J skrev om Städenergi AB
    Jag köpte flera tjänster. Dels köpte vi en flyttstädning av vår bostadsrätt och som även hade inglasad balkong. Städningen blev topp och fick även besked att allt var klart, en checklista som var avbockat vad som var gjort. Jag kunde sen själv titta att allt stämde. Jag är pedant och noggrann men visste inte att det gick att få rent hemma.

Köpte även en grovstädning efter till min svärmor då första beställningen gick otroligt bra..blev inte missnöjd denna gång heller. Läs mer

Sarah S skrev om Städenergi AB
    Supernöjd med städningen och väldigt trevliga. Jag rekommenderar denna städfirma varmt. Läs mer

Martin L skrev om Städenergi AB
    Jag köpte en storstädning av Städenergi och är riktigt nöjd! Trevliga personer som sitter på kontoret och städarna var trevliga och bra också. Resultatet av städningen blev riktigt bra och det som ingår i priset tycker jag är ganska bra. Rätt så prisvärt med andra ord. Allting flöt på riktigt bra och smidigt. Läs mer
  • May S

2018-12-21

May S skrev om Städenergi AB
    Jag fick en storstädning av min tvårummare i julklapp av mina döttrar. En underbar present!
    Fyra personer från Städenergi, utrustade med rengöringsmedel, stege, dammsugare, ringde på min dörr och efter ett par timmar var kök, badrum, väggar, golv, hyllor och fönster rentvättade. Och jag uppskattade också att rengöringsmedlen var luktfria, eftersom jag får huvudvärk av alla "underbara blomdofter"som tyvärr finns i alla sådana produkter numera.
    Jag kan rekommendera Städenergi! Läs mer

Ketty B skrev om Städenergi AB
    Köpte storstädning och allt var till min fulla belåtenhet! Läs mer

Byängsgränd 6, 120 40 Årsta