Städenergi AB

Städenergi AB

Vi på Städenergi AB utför städ- och fastighetstjänster till privatpersoner och företag i hela Stockholms län. Vilken typ av städning behöver du? Flyttstädning, hemstädning eller kanske trädgårdstjänster? När du anlitar vår städfirma kan du få hjälp med det mesta.

Vi har alltid miljön i åtanke. Alla våra bilar är miljöbilar, vi undviker engångsprodukter och vi följer regelbundet upp vår kemikalieförbrukning. Dessutom har du alltid 100 procent nöjd-kund-garanti. Gör gärna en offertförfrågan eller slå oss en signal så berättar vi mer och hjälper dig med bokningen. Varmt välkommen!

Läs vad 210 kunder tycker om Städenergi AB 2

Tvätt av balkongglasrutor.
    Trevliga killar som gjorde ett utmärkt jobb. Rutorna blev riktigt rengjorda - ett av de bästa utföranden som vi haft.
    2021-06-05
    Trevliga och duktiga! Kan rekommendera dom
    2021-06-05
    Storstädning. Förväntat att få huset städat efter deras ” lista ” på åtgärder.
    De var många människor på plats.
    De glömde damma på flera ställen, tavlor, lister ovan dörrar.
    Fönsterputsningen var jättebra.
    2021-05-31
    Mycket bra städning. De fick bort allt det svåra fläckarna
    2021-05-31
    Trevlig personal som kommer och är noggranna. Om man hittar en liten miss så rättar det till det på en gång.
    Mycket effektiva.
    2021-05-20
    Vi köpte en grovstädning/sanering, och är supernöjda! På bara en dag fick de en lägenhet man trodde skulle vara omöjlig att få i acceptabelt skick att bli skinande blank. Alla på Städenergi var dessutom mycket smidiga och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
    Hej Anders Tusen tack för din kommentar. Vad glad jag blir att läsa att ni blev supernöjda och stort tack för att du rekommenderar oss. =) Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-19
    Städenergi städar vårt hus en gång i månaden och gör det bra. om det inte är bra någon gång så ordnar de till så att vi alltid är nöjda.
    Hej Jessika Tack för din kommentar och feedback. Vad rolig att höra att ni är nöjda med oss. Självklart kommer vi tillbaka om vi missat något. Vi vill att du som kund ska känna dig helt nöjda med städningen vi utför =) Önskar er allt gott och en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-15
    Bra städning, bra fönsterputsning och trevlig personal. Bra priset också. Våra förväntningar helt uppfyllda och vi tackar för tipset om Er firma från en annan av Era kunder. Städenergi kan vi varmt rekommendera.
    Hej Margaretha. Tack snälla för din kommentar och feedback. Vad kul att ni blev nöjda med er fönsterputsning och städning, och stort tack för att ni rekommenderar oss vidare till andra kunder. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-10
    Högsta nivåer på allt: kundtjänst och städning. Snabb återkoppling, bra kvalité, bästa städbolaget. Jag är 100%nöjd med deras tjänster
    Hej Monika. Tusen tack för din feedback och kommentar. Vad roligt att höra att du tycker vi är bäst. Tack! =) Önskar dig allt gott och en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-10
    Enkel kontakt och bra städning - det är städenergi.
    Hej Biljan. Tack för din kommentar. Vad kul att höra att du tycker att städningen är bra och att kontakten med oss är enkel. Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    Bra städerskor och flexibilitet
    Hej Eje Tack för din feedback. Vad roligt att läsa att du upplever att vi är flexibla och har bra städerskor. Vi vill ge kunden den bästa kvalité vi kan på kundernas städning. Önskar dig en trevlig dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-08
    Har anlitat företaget i flera år och är genomgående nöjd.
    Hej Katarina Tack för din kommentar. Vi är så glada att du varit kund hos i så många år, och tack för att väljer att stanna kvar hos oss. Önskar dig allt gott och en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-08
    Anlitat för att städa kontoret. Har funkat superbra och utan problem under två år.
    Hej Erik. Tack snälla för din kommentar och feedback. Vad rolig att höra att ni använder oss på ert företag och att det fungerar bra. Tack =) Önskar dig en trevlig dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-08
    Regelbunden städning. Alltid i tid och gör ett noggrant fint arbete. Härligt komma hem till skinande hem.
    Hej Elisabeth Tack för din feedback. Ja visst är det härligt att få komma hem till ett skinande hem som luktar gott och nystädat. Vad roligt att höra att ni är nöjda och att vi kommer i tid. Önskar er en fin dag =) Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-07
    Städningen var bra. Bemötandet gott.
    Hej Lea Tack för din kommentar. Vad härligt att höra att ni tyckte att städningen blev bra =) Hjärtligt välkommen åter. Önskar dig en trevlig dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-07
    Lätta att komma i kontakt med, flexibla. Bra utfört.
    Hej Madeleine Tack för din feedback. Det glädjer mig att läsa att ni upplever oss flexibla och lätta att komma i kontakt med. Önskar dig allt gott och en trevlig dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-07
    Proffsiga och väldigt effektiva. Vi är oerhört nöjda
    Hej Johan. Tusen tack för din kommentar. Blir superglad av att läsa att du upplever oss som proffsiga och effektiva. Vad roligt att höra att du är nöjd med oss =) Önskar dig allt gott och en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-07
    Jag hade flyttstädning. Mycket bra och väl städat, har absolut inget att klaga på.
    Jag kan varm rekommendera Städenergi AB
    Hej Lena Tusen tack för din fina kommentar, och för att du rekommenderar oss vidare till andra kunder. Vad roligt att höra att ni blev nöjda med städningen =) Önskar dig en trevlig dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-06
    Noggrann, alltid i tid, bra utfört. Väldigt bra kommunikation innan och efter varje besök. Alltid flexibla vid ev ombokning. Otroligt nöjda!
    Hej Sara. Tack snälla för din fina kommentar och feedback. Vad glad jag blir att höra ni är nöjda med oss och att du upplever att vi är noggranna vid städningen och flexibla. Tack =) Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-06
    Regelbunden städning, varannan vecka. + vi tar normalt fönsterputs en gång per år + stor städning inkl fönsterputs en gång per år
    Hej Petra Tack för din kommentar och för att ni är hemstädnings kund hos oss. Vad roligt att läsa att ni även bokar in fönster putsning och storstädningar =) Önskar er en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-06
    Vi köper hemstädning varannan vecka av Städenergi och vi är väldigt nöjda med resultatet. Att komma hem till en nystädad och fräsch lägenhet är riktigt trevligt. Bra och flexibel kundservice och utmärkt städat!
    Hej Magnus Tusen tack för din fina kommentar och feedback. Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss. Ja, visst är det härligt att få komma hem till ett skinande rent och fräsch hem. =) Önskar dig allt gott. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-06
    Gör ett bra jobb, snabb och hjälpsam support
    Hej Mikael. Tack för din feedback. Det gör mig glad att läsa att att du tycker vi är bra, snabba och hjälpsamma. Tack =) Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-06
    Vi har använt oss av städenergi i flera år och har överlag varit väldigt nöjda med städenergi.
    Vi har använt både veckovisa städningar, flyttstädning samt fönsterputs. Bolaget är lyhörda för eventuella kommentarer eller klagomål.
    Hej Sophie. Tusen tack för din kommentar och feedback. Vi är så glada att du varit kund hos oss i så många år. Vi vill att kunden ska få den bästa kvalité på sin städning, och självklart åtgärdar vi om vi gjort något fel =) Vi hoppas på att få sammarbeta med dig i många år till framöver. Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-05-03
    Jag uppskattar flexibiliteten Städenergi erbjuder när vi har behövt boka om våra städningar.
    Hej Petra. Tack för din feedback. Vi tycker det är viktigt att kunden kan känna att vi är flexibla. Jag blir glad att läsa att du upplever det av oss. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-04-27
    Har haft både storstädning och regelbunden hemstädning. Duktiga kompetenta trevliga städare som gör ett bra jobb, rent och fräscht blir det.
  • 2021-04-27
    Jättebra städning, rekommenderar Städenergi!
    2021-04-25
    Trevligt bemötande. Städningen fungerar jättebra!
    2021-04-24
    Kunniga personer som städar. Bra bemötande från kontoret.
    2021-04-24
    Så noggranna och duktiga!
    Alltid så nöjd!
    2021-04-24
    Allt fungerar smidigt med bra resultat.
    2021-04-23
    Tycker de levererar en bra tjänst och de är alltid väldigt tillmötesgående.
  • Richard A
    skrev om Städenergi AB
    2021-04-23
    Jag är mycket nöjd med Städenergi!
    Både med resultatet av deras jobb men även deras engagemang och det sätt dom skött allt på!

Tack! Jag kommer att anlita er igen!

/Richard
    2021-04-23
    Vi har haft Städenergi sedan ca 2010 för hemstädning så vi har haft några olika personer hemma hos oss under den perioden tiden. Med varierande kvalitet men jag är oftast mycket nöjd. När jag inte varit nöjd så har det meddelats och de har justerat till nästa gång vilket är jättebra. De är också flexibla och försöker möta behov om vi har behövt ändra dag eller frekvens.

Det som jag skulle vilja se för att ge full pott är att man får någon typ av trogen kund-rabatt (typ att man får bra rabatt på fönsterputs eller storstädning) samt om jag inte varit nöjd erbjudas någon form av kompensation mer än att det har rättats till för nästa tillfälle.
    2021-04-22
    Bra kvalitet, prisvärt och trevligt kundbemötande
    2021-04-22
    Väldigt nöjd. Duktiga att kommunicera med förändringar & närvaro.
    2021-04-22
    Vi har haft Städenergi under flera år och är nöjda med dem. De är flexibla och det är lätt att byta eller avboka tider. De har även varit snabba med att ersätta oss de få gånger något har blivit skadat vid städningen. De är lätta att kontakta och lyssnar på kunden
    2021-04-22
    Vi köpte flyttstäd som tyvärr inte alls blev bra. Det positiva är att det var inga problem att få det åtgärdat i efterhand, snabb och bra service. Men hade så klart önskat att det blev bra första gången :)
    2021-04-22
    Har städning varannan vecka och är mycket nöjd med resultatet.
    2021-04-22
    Jag har köpt städning av mitt hem. De levererar enligt beställning, men inte över förväntan. Jag hade önskat att de också rengjorde glaskupor etc för ljusstakar.
    2021-04-22
    Alla städare vi haft via städenergi har varit toppen, trevliga och noggranna. Bra service och kontakt också vid avbokning av städtillfällen etc.
    2021-04-22
    Jag har använt Städenergi i många år. De är tillmötesgående och flexibla. Återkommer snabbt om man kontaktar dem. Resultatet av städningen har alltid varit fint.
    Hej Ingela Tusen tack för din kommentar. Vad glad jag blir att läsa att ni varit kund hos oss i flera år. Flexibilitet och kvalité är viktigt för oss och jag är glad att du uppmärksammar att vi är det =) Önskar dig en trevlig sommar Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-04-22
    Har hemstädning via Städenergi.
    Trevlig personal och högservice. Rekommenderar dom varmt.
    Hej Lisa Tack för din kommentar och feedback, och Tusen tack för att ni rekommenderar oss =) Högservice är viktigt för oss, så jag blir glad att läsa att ni upplever det. Önskar dig allt gott och en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-04-22
    Vi har haft städning varje vecka med Städenergi i flera år, och är fantastiskt nöjda. Överlag har vi bra kontinuitet och samma person långa perioder, de gör alla ett fantastiskt jobb och vi är alltid supernöjda! Mycket bra och trevlig respons på kontorssidan också. Rekommenderar varmt!
    Hej Sara Tack snälla för din kommentar. Jag blir så glad av att läsa att ni är nöjda med oss, vad härligt att höra. =) Tusen tack för ett ni rekommenderar oss. Önskar dig en trevlig sommar Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
  • Daniel W
    skrev om Städenergi AB
    2021-04-22
    Vi har nu varit kunder i ca 2 år och är nöjda med både städningen samt kommunikationen med kundtjänst etc. för planeringar , frågor osv.
    Beställ gärna storstädning. Det är både skönt att få gjort men framförallt är de kanonduktiga!
    Hej Daniel. Tack för din kommentar och feedback. Vad härligt att höra att ni är nöjda med oss =) Vad glad jag blir att läsa ni varit kund hos oss så länge, och tusen tack för att ni rekommenderar oss. Önskar dig allt gott och en trevlig sommar Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-04-22
    Nöjda och professionellt. Alltid fint städat och när jag sagt att jag inte varit nöjd har de alltid åtgärdat detta.
    Hej Maria Tack för din kommentar och feedback. Vad härligt att höra att ni är nöjda med oss. Vi tycker det är viktigt att ni som kund är nöjda med kvalité på städningen, om vi missat något så kommer vi tillbaka. Önskar dig allt gott och en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-04-22
    Fönster- och karmputs med besvärlig höjd. Mycket professionellt bemötande och utförande av tjänster.
    Hej Tanja Tack för din feedback. Vad kul att höra att ni blev nöjda mer er fönsterputsning =) Ni är hjärtligt välkomna åter. Önskar er allt gott och en fin dag. Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-04-22
    Är nöjd med tjänsten. Upplever att de är tillmötesgående om vi vill ändra något datum pga sjukdom eller liknande.
    Jag tycker emellanåt att det känns som att de stressar med städningen för att hinna till nästa kund. Ibland lite slarvig städning, men det har inte hänt ofta.
    Dock vill jag gärna veta om det är någon ny som kommer pga att ordinarie städerska är sjuk. Där kan det brista lite.

I det stora hela är vi mycket nöjda!
    Hej Charlotte. Tack för din kommentar. All feedback är viktig för oss och vi beklagar att du upplever att personalen ibland stressar igenom städningen. Så ska det såklart inte vara. Tyvärr kan det kanske kännas så när vi sänt en vikarie, som aldrig varit i kundens bostad tidigare, men vi stannar och städar den tiden ni har avtalat med oss. Kund ska alltid få info om vi sänder vikarie. Pga pandemin så har vi tyvärr haft många vikarier i en period och har brustit lite men nu är vi alla på bana igen =) Tack för din förståelse. Vad roligt att höra att du är nöjd med oss och städningen i övrigt, vi ska se över våra rutiner där vi brustit. Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-04-22
    Mycket bra utförda städningar. Kommer alltid tid. Bra också om man behöver avboka någongång eller om man behöver extrastöd.
    Hej Susanne. Tack snälla för din kommentar och feedback. Vad roligt att höra att du upplever oss som flexibla med bokningarna, och att du är nöjd med våra städningar. Önskar dig en trevlig dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-04-22
    always reasonable and helpful, good cleaning and nice people.
    Hi David. Thank you so much for your comment. Im so grateful to read that your are happy with us. Thank you =) Take care and have a nice day. Kind regards Lisa Jakobsson Städenergi AB
    2021-04-22
    Vi är väldigt nöjda med både veckostädning och storstädning från Städenergi. Blir alltid rent och snyggt överallt, jättetrevlig personal och smidig kommunikation i samband med ev byte av städdag. Jag rekommenderar verkligen Städenergi!
    Hej Helene Tusen tack för din kommentar och för att du rekommenderar oss. Det värmer att höra att ni upplever att personalen är trevliga och vår service,.Men såklart också att ni är nöjda med städningen. Tack! Önskar dig allt gott och en trevlig dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson Städenergi AB