Städenergi

Byängsgränd 6, 120 40 Årsta — Visa karta

Vi på Städenergi AB utför städ- och fastighetstjänster till privatpersoner och företag i hela Stockholms län. Vilken typ av städning behöver du? Flyttstädning, hemstädning eller kanske trädgårdstjänster? När du anlitar vår städfirma kan du få hjälp med det mesta.

Vi har alltid miljön i åtanke. Alla våra bilar är miljöbilar, vi undviker engångsprodukter och vi följer regelbundet upp vår kemikalieförbrukning. Dessutom har du alltid 100 procent nöjd-kund-garanti. Gör gärna en offertförfrågan eller slå oss en signal så berättar vi mer och hjälper dig med bokningen. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1 kund tycker om Städenergi

• Anna S skrev om Städenergi
    Lätt att boka. Det kommer ett proffsigt team (på överenskommen tid) och gör ett kanonjobb. De är effektiva och noggranna och supertrevliga. Ingenting verkar vara något problem för dem. De löser allting. Och resultatet blir långt över förväntan. De har med sig egna redskap och städprodukter. Parfymfria! De jobbar snabbt och kunnigt. Jag hade inte kunnat vara mer nöjd! Dessutom är priset helt i linje med vad andra städfirmor tar, om inte t.o.m. lägre. Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer

Byängsgränd 6, 120 40 Årsta