Läs vad 148 kunder tycker om Städenergi AB 2

• 2020-12-08
    Proffsiga och snabba. Jag har testat flera olika städföretag och det här är de som är absolut bäst.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Johan Tusen tack för din kommentar. Vad roligt att höra att du tycket att vi är bäst =) Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-12-04
    Flyttstädning
    Utmärkt och proffsigt bemötande
    Företaget levde upptill mina högt ställda förväntningar och var mycket serviceinriktade
    skrev om Städenergi AB
    Hej Marie-Louise. Tusen tack för din fina feedback, Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår service och städningen. Tack! Ni är hjärtligt välkomna åter Önskar er allt gott och en god jul Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-12-02
    Storstädning. Väldigt bra bemötande både från kontoret och städpersonalen.att det skulle vara rent och fin vilket det var. Men det var lite små saker som var missat.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Robert Tack för din kommentar och feedback. Vad glad jag blir att ni blev upplever ett bra bemötande från oss och att ni tyckte att resultatet av städningen blev fin. Jag beklagar att vi brast lite i kvalitén denna gång. Tack för att du väljer att vara fortsatt kund hos oss. Önskar er allt gott och en trevlig dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-12-02
    Beställde storstädning av villa efter renovering av badrum och tvättstuga. Bra bemötande av kundtjänst och bokning av tid kunde göras med kort varsel. Städpersonalen var punktliga och vi är jättenöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Daniela Tusen tack för din kommentar. Vad roligt att höra att ni blev jättenöjda och att ni vill rekommendera oss =) Det är viktigt för oss att kunden upplever ett trevligt bemötande och att personalen kommer i tid. Tack för att du meddelande att ni upplevde just det. Ni är hjärtligt välkomna åter Önskar er en trevlig dag Varma hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-12-02
    Tack för hjälpen med fönsterputs. Allt från beställning till leverans fungerade utmärkt.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Britt Tack snälla för din kommentar och feedback. Vad härligt att läsa att nu tyckte att allt gick bra =) Hjärtligt välkommen åter Önskar dig allt gott och en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-10-28
    Bra i kontakten, kom i tid och allt var rent:)
    skrev om Städenergi AB
    Hej Anton Tack för din feedback. Härligt att höra att ni är nöjda med oss och städningen. Tack för det =) Önskar er allt gott Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-10-23
    Superbra och supersmidigt! Blev super rent och jag är väldigt nöjd!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Magnus Tack för din kommentar Vilken underbar feedback! Tusen tack, vad roligt att läsa att ni blev så nöjda. Ni är hjärtligt välkomna åter. Önskar er en trevlig helg Vänliga hälsningar LIsa Jakobsson

• 2020-10-21
    Städenergi flyttstädade åt mig och jag blev vänligt och proffsigt bemött.

De var prisvärda, punktliga och var snabba med svar i mailkonversationer.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Filip Tack för din kommentar och feedback. Det gör mig glad att läsa att ni upplever vår personal som vänliga och proffsiga, och även att vi har en snabb kundservice =) Ni är hjärtligt välkomna åter. Önskar er allt gott och en trevlig helg. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-10-11
    Mycket nöjda med abonnemangstädning. Bra och snabb kommunikation. Alltid punktligt och noggrannt.
    Hej Elin Tusen tack för din kommentar. Vad roligt att höra att ni är nöjda med er hemstädning ni har hos oss. Kommunikation och att vara i tid är viktig för oss, likaså vår kvalité på städningen. Kul att du uppmärksammar det. Önskar dig allt gott och en trevlig dag. Med vänliga hälsingar Lisa Jakobsson

• 2020-09-22
    Smidigt, enkelt och snyggt resultat. Mycket nöjd.

Maria
    skrev om Städenergi AB
    Hej Maria. Tack för din kommenter, Vad glad jag blir att ni är nöjda med er städning samt att ni kände att det var smidighet och enkelt att boka. Önskar er allt gott och välkomna åter Vänliga hälsningar LIsa Jakobsson

• 2020-09-21
    Bra kommunikation. Flexibelt att kunde boka en städning på kort varsel. Mycket nöjd med städningen.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Hugo. Tack för din feedback och kommenter. Vad roligt att höra att ni blev nöjda med städningen, och att ni kände att vi är flexibla och hade en god kommunikation med er. Hjärtligt välkommen åter. Önskar er en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-09-15
    Städning varannan vecka.
    Överlag positiv i både bemötande och utförande.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Anna Tack för din kommentar och feedback, och för att du är kund hos oss. Vi är glada att ni är nöjda med vårt bemötande och utförd städning. Önskar er allt gott och en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-09-10
    Jag valde städenergi för att de har kollektivavtal. Kontakten för att boka tiden och diskutera vad som ingick i en flytt städning sköttes väldigt smidigt via mail.

Flyttstädningen blev bra och jag hade inget att klaga på.

Bra betyg!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Patrik, Tack för din feedback, Vad roligt att höra att ni tycker att bokningen av städning gick smidigt och att resultatet av städningen blev bra. Kollektivavtal är en självklarhet för oss, så att vår personal och våra kunder ska känna sig trygga. Önskar er allt gott och välkomna åter Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-08-28
    Kom i tid för storstädning hos mig. Tre stycken, noggrant utfört. Jag är mycket nöjd!
    YLVA S
    skrev om Städenergi AB
    Hej Ylva Tack för din feedback och kommentar. Att komma i tid till kunden är viktigt för oss , då vi vet att kunden ofta har en egen tid att passa. Vad roligt att höra att ni blev nöjda med städningen. Tack =) Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobson

• 2020-08-28
    Fantastiskt bra bemötande och tjänst.
    En mycket fin och noggrann städning av lägenheten. Jag var mycket nöjd.
    Nästan perfekt; men Dammiga fläckar fanns fortfarande under soffan; tydligt alltså att de bara dragit med moppen En gång och inte träffat hela ytan.
    Men det är enda kritiken. Annars; en perfekt städning. Tack!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Edward. Tusen tack för din fina kommentar och feedback. Vad roligt att läsa att ni vart så nöjda med städningen. Vi tar till oss kritiken och ska försöka hitta en bättre lösning på detta till framtida städningar. Välkommen tillbaka vid er nästa storstädning. Önskar er allt gott och en trevlig höst. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-07-31
    Hjälpsamma på kundtjänst och bra städning.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Lina. Tack snälla för din kommentar och feedback. Vad roligt att du upplever att kundtjänst är hjälpsamma samt att städningen blev bra. Hjärtligt välkommen åter. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-07-17
    Supernöjd med min flyttstäd och fönstren var skinande rena! Seriös och trevlig städfirma! Bara plus.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Jenna. Tack för din kommentar och fina feedback. Vad roligt att läsa att du är supernöjd med städningen. =) Tack! Ska hälsa personalen det så bir dom glada Hjärtligt välkommen åter Önskar dig en trevlig sommar Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-07-16
    Vårt kontor blev bra städat, kom i tid och trevlig personal. Rekommenderas
    skrev om Städenergi AB
    Hej Nockeby. Tack för er kommentar och för att ni rekommenderar oss. Vad glad jag blir att ni tycker att er städning blev bra, och att ni uppmärksammade på att personalen kom i tid och var trevliga =) Önskar er allt gott och en trevlig sommar Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-07-06
    Kan verkligen rekommendera städenergi AB. Trevligt bemötand vid bokning och senare samtal. Personalen som tog hand om bortforslingen av möbler gjorde ett bra jobb. Städpersonalen städade så fantastiskt bra så lägenheten ser ny ut.
    skrev om Städenergi AB
    Hej G. Tusen tack för din fina kommentar och rekommendation. Vad glad jag blir att läsa att personalen levererade den kvalité som man som kund kan förvänta sig av oss, Tack. Önskar er allt gott och en fin sommar Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-06-17
    Vi är mycket nöjda med städningen
    skrev om Städenergi AB
    Hej Marianne Tack för er feedback. Det glädjer mig att höra att ni blev nöjda med städningen =) Tack för det. Önskar er allt gott och en trevlig sommar. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-06-17
    Väldigt slarvigt städat ... hon pratade i telefOn och drog i sina försmå byxor .. lämnade trasor och smutsiga hinkar efter sig är inte intresserad av mer städning av er
    skrev om Städenergi AB
    Hej Lillemor Tack för dina synpunkter. Vad tråkigt att att du inte var nöjd med oss. Provstädningen som du bokade är tänk att vara en grund för en fortsatt hemstädning. Trasorna vi har med oss får kunden av oss, dom behåller ni då vi använder dom vid kundens hemstädning framöver. Vi hade en diskussion på telefonen du och jag, samma dag som vi var där och provstädade. Jag hoppas att vårt samtal inte påverkade dina synpunkter då ni trodde att hela provstädningen som tog 4,5 timmar enbart kostade 90 kronor och inte 90 kr per timme som vi då hade som kampanjpris. Vår städerska kontaktade sin arbetsledare när hon var hos dig, det var därför hon pratade i telefon. Missförstånd händer. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-06-17
    Vi beställde flyttstädning och allt var toppen. Inget att anmärka på!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Anna Tack för din kommentar . Vad härligt att höra att allt var toppen med er städning. Hjärtligt välkomma åter. Önskar er allt gott och en trevlig sommar. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-06-08
    Mycket bra städat,höll nästan utsatt tid. Trevlig personal. Överraskande bra resultat på utförd städ.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Tack snälla för din kommentar. Vad roligt att höra att ni blev nöjda med er städning och att personalen var trevlig. Jag hoppas på ett återseende snart och önskar dig en trevlig sommar Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-05-25
    Storstädning, jättenöjd. Rent och fint överallt. Ugnen som ny. Luktade så fräscht.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Lena Tusen tack för din kommentar och feedback. Jag håller med dig, visst luktar det gott när man kommer hem till sin nystädade bostad =) Vad roligt att höra att du blev nöjd, Tack. Önskar dig allt gott och en fin sommar Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-05-24
    Fönsterputsning ; väldigt bra utfört arbete, jag är väldigt nöjd 👍
    skrev om Städenergi AB
    Hej Peter Tack för din kommentar. Vad kul att höra att höra att ni blev nöjda med fönsterputsningen. Hjärtligt välkomna åter. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-05-18
    Alltid välstädat, om ordinarie är sjuk så skickas en vikarie. Alltid snabbt svar på både Mail och telefonfrågor. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera denna städfirman.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Maria Tusen Tack för din kommentar och feedback. Vad Härligt att höra att ni är nöjda med er städning och vår service. Tack för att ni rekommenderar oss. Önskar er en trevlig sommar Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-05-18
    Gott städresultat och lätta att få tag på administrationen vid behov. Inget att klaga på!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Joel. Tack för din kommentar och feedback, det uppskattas verkligen =) Önskar er allt gott och en trevlig sommar. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-05-13
    Eftersom vi inte bor permanent i Skanssundet har vi med rådande omständigheter inte varit där och sett städningen. Vi förmodar att det är bra utfört, de har varit informativa och vi har haft en bra kontakt.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Ingalill Tack för din kommentar,. Jag hoppas att i är nöjda med städningen vi utfört när ni besöker er bostad. Tack för att ni valde Städenergi Ab. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-05-13
    Väldigt trevlig kundservice, man får svar snabbt. Hade bokat storstädning och hade synpunkter, de skickade snabbt tillbaka personal för att åtgärda.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Nazanin Tack för din kommentar. Jag beklagar att vi brast i städningen och är tacksamma att du sa till oss. För oss är det en självklarhet att vi kommer tillbaka och åtgärdar städningen där vi brustit hos kunden. Ni är hjärtligt välkomna åter i framtiden =) Önskar dig en trevlig sommar Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-05-11
    I princip allt fungerade snabbt, smart och enkelt. Alla var trevliga och duktiga. Det enda som gör att det inte blir 5 av 5 är att fönsterputsarna inte visste om att jag beställt persienntvätt. Jag fick lov att övertyga dem. En av de två som kom kunde ingen svenska alls och de berättade inte det så jag kunde inte veta det. Den som kunde svenska översatte inte till den som inte kunde så hon fick inte all information.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Stina. Tack för din kommentar och feedback. Jag beklagar missen från vår sida angående persiennerna. Städaren såg den informationen senare så att dom kunde tvättas. Det är inte meningen att ni som kund skulle behöva övertyga detta. Vi har sett över rutinerna så att detta inte händer igen. Jag är glad att ni tyckte personalen var trevliga och duktiga. Hjärtligt välkomna åter i framtiden. Önskar er en trevlig sommar =) Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-04-22
    Min erfarenhet med dem var fantastisk. kommunikationen innan tjänsten var stor och städningen var också bra. Rekommenderas!!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Dafne Tusen tack för din komentar. Vad roligt att höra att ni vill rekommendera oss och att ni är nöjd med städningen. Önskar er allt gott och en trevlig sommar Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-04-02
    Supertrevlig personal! Gör ett fantastiskt jobb och kontoret är flexibla och trevliga :-) Rekommenderar verkligen Städenergi till alla jag känner.
    Älskar att få komma hem till nystädat hem. Tack!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Lisa Tack för din kommentar och fina ord. Vad roligt att höra att du är nöjd med städningen och stort tack för att du rekommenderar oss till dina nära och kära. =) Önskar dig en fin dag Vänliga Hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-03-26
    Bokade fönstertvätt.
    Vid första tillfället fick jag sitta och vänta på personen som var försenad, jag ringde då och bokade om till dagen efter.
    Även dagen efter var personen försenad!
    Väldigt dåligt att inte hålla tiden, då jag satt hemma på morgonen med min 2-åring och väntade.
    Resultatet av fönstrena var helt okej, lite streck på rutan men syns mest i starkt solljus.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Martina Tack för din kommentar och feedback. Jag beklagar att personal var sen till er fönsterputs. Oförutsedda händelser kan ibland uppstå och komma i vägen. Vi kommer att se över detta så att vi kan motverka att det händer igen i framtiden. Önskar dig allt gott Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-03-24
    Flyttstädningen var så fantastiskt bra som jag förväntat mig!!!
    Trevligt bemötande och smidiga kontakter!
    Fullt pott för Städenergi AB!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Ulrika Tusen tack för din fina kommentar. Vad glad jag blir att vi levererade den kvalité som man som kund kan förvänta sig av oss. Jag ska hälsa detta till personalen =) Önskar dig allt gott. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-03-14
    Vi är mycket nöjda med er städning.
    /Anders brundin
    skrev om Städenergi AB
    Hej Anders Tack för din kommentar och feedback. Vad roligt att höra att ni är nöjda med er städning, och tack för att du använder Städenergi Ab. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-03-12
    Hemstäd som fungerar tillfredställande
    skrev om Städenergi AB
    Hej Olle Tack för din kommentar. Visst är det härligt att få komma hem till en nystädad bostad =) Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-03-06
    Jättenöjd med resultatet! De var supernoga med städningen! Städarna var professionella. Rekommendera de 100%!!!
    Hej Sharifah Tack för din feedback, vad roligt att höra att ni vart nöjda med resultatet och att städarna var professionella, och tack för att du rekommenderar oss =) Ha en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-02-05
    Flyttstäd
    Mycket trevligt bemötande vid tel bokning
    Trevlig och glad städpersonal
    Mycket nöjd med städningen
    skrev om Städenergi AB
    Hej Marielle. Tusen tack för din kommentar, Vad roligt att höra att ni blev nöjda med er städning. Hjärtligt välkomna åter. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-01-29
    Städenergi var superproffsiga från beställning till genomförande och jag kan varmt rekommendera dom för uppdrag.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Kristina. Tusen tack för din kommentar och för att du rekommenderar oss. Hjärtligt välkommen åter Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-01-29
    Vi är så nöjda! Vi har använt städenergi ett flertal gånger för storstädning och nu även flyttstäd. Supertrevlig och proffsig personal, noggranna. Seriösa och effektiva. Det har alltid varit flera städare på plats. Helt klart de bästa städarna vi haft på plats!
    skrev om Städenergi AB
    Hej Jonas Tack snälla för din feedback. Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår service, Jag kommer meddela dina fina ord till personalen. Du är hjärtligt välkommen åter i framtiden. Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-01-20
    Använt många år nu. Vi är nöjda. Alltid bra återkoppling och bra personal.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Karl. Tack för din feedback och tack för att du har haft din hemstädning hos oss i så många år. Önskar dig en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-01-19
    Fungerar bra.Ni är aldrig omöjliga när man behöver byta dag m.m
    skrev om Städenergi AB
    Hej Pia Tack för din feedback och kommentar. Önskar dig en trevlig dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-01-15
    Blandad kvalitet. Vi har haft en fast städperson som vi var utomordentligt nöjda med men tyvärr även ett flertal som vi behövt avsäga oss på grund av stora brister. Det är ett stressmoment att behöva klaga på personer som varit i ens hem. Vi hade därför önskat bättre kvalitet totalt på personalstyrkan. Kontakten med företaget har hittills fungerat bra överlag.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Saula Tack för din kommentar och synpunkter. Vi beklagar att vi inte kunde leverera den kvalité man som kund kan förvänta sig av oss.  Vi är mycket tacksamma för all feedback, då det är enda sättet att förändra om något blivit fel. Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2020-01-06
    Vi är mycket nöjda med vår flyttstädning. Kan rekommenderas.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Eva. Vad roligt att höra att ni blev nöjda med er flyttstädning och tack för att du rekommenderar oss. Hjärtligt välkommen åter i framtiden. Med vänliga hälsningar. Lisa Jakobsson

• 2020-01-06
    Trappskurning och impregnering av 4st trapphus.
    Personalen kom på bestämd tid utförde arbetet
    enligt överenskommelse till ett bra pris.
    Trevlig personal och arbetsledare bra utfört arbete.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Håkan. Tack för din feedback. Vad roligt att höra att ni blev nöjda med städningen och att personalen levererade den kvalité som man som kund kan förvänta sig av oss. Hjärtligt välkommen åter. Med Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2019-12-29
    Har varannan veckostädning och den städerska är jag jätte nöjd med. Gör att det ser så fint ut när man kommer hem.
    Har även haft storstädning och den är jag inte nöjd med. Dels för att de inte kan svenska, kan inte förklara vad de får och inte får göra. De är stressade och slarvar. De har förstört golv och bord av okunskap, för de vet inte hur de ska hantera olika material och fläckar. Det är inte acceptabelt. Desamma gäller för fönstertvätt.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Karin Tack för din kommentar och synpunkter. Vi beklagar att vi inte kunde leverera den kvalité man som kund kan förvänta sig av oss vid storstädningen. Men vad roligt att höra att ni är nöjd med er hemstädning som ni har haft hos oss i många år. Önskar dig en trevlig dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2019-12-26
    Städning varannan vecka av hela radhuset.
    Jag tycker att det är ett professionellt bemötande och bra utförd städning.
    Det jag kan ha en synpunkt på är att städpersonalen kanske varit väl ombytlig, det känns tryggare tycker jag med en person som ”känner” till hus och vad som ska göras.
    Jag vill påstå att mina förväntningar har blivit upplevda, rent hem och tydlig kommunikation.
    Städenergi är ett seriöst företag som är professionella och levererar det man kan förvänta sig.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Per. Tack för din feedback. Vad roligt att höra att du är nöjd med din hemstädning och kvalitén. Önskar dig allt gott och en god fortsättning på nya året Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2019-12-21
    Anlitade Städenergi efter en renovering. Fick jättebra hjälp när jag lyckats boka fel dag och städningen blev super! Kommer absolut anlita dem igen samt rekommendera vidare.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Ana Tack för din kommentar och feedback. Jättekul att höra att ni blev nöjda med städningen efter er renovering och tack för att du rekommenderar oss. Hjärtligt välkommen åter och god fortsättning på nya året. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2019-12-20
    Vi har städning varannan vecka och är mycket nöjda.
    skrev om Städenergi AB
    Hej Malin Stort tack för din kommentar. Vad härligt att höra att du är nöjd med resultatet. Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

• 2019-12-19
    De är trevliga men är ojämna i städningens resultat. De är flexibla med ändringar i tiden
    skrev om Städenergi AB
    Hej Mikael. Tack för din feedback, då det är det enda sättet för oss att kunna förändra där vi brustit eller om något blivit fel . Vi tar till oss din feedback och ska ser över varför det varit en ojämn städning. Tack för att ni är nöjda med oss i övrigt. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte