Alla kategorier Lokalvårdare Örebro Örebro Städexpressen i Örebro HB

Ekängsgatan 19, 702 25 Örebro — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Städexpressen i Örebro HB

• Oskar T
    Oskar T skrev om Städexpressen i Örebro HB
    Detta är ett mycket dåligt och ohjälpsamt företag. Vill varna er för att anlita Städexpressen AB, de misslyckades med nästintill samtliga punkter på besiktningsprotokollet för en flyttstädning i Laholm. Uppföljde inte sen heller sin garanti om återstädning! Dessutom har de en helt obefintlig kundkontakt. De avslutate vår mailkontakt med:

"Vi har inte möjlighet att åtgärda er städning, vi har ont om personal och ansträngt läge med många bokningar. Tyvärr.

Vänligen kontakta inte oss flera gånger."

Detta efter att vi bokade in oss tre veckor innan lägenheten skulle lämnas.

Välj ett annat företag!

Hälsningar en missnöjd kund
  • Johan V
    Johan V skrev om Städexpressen i Örebro HB
    Väldigt kämpig kontakt.

Anmärkningar på golv, fönster, element. Otorkade skåpsluckor, orörd spis, orörd frys. Garderober glömda. Samtliga rum underkända av hyresvärden vid besiktning. Golv var flottiga och randiga, och det var slarvigt utfört. Balkongen orörd. Badrumskakel, golv, porslin slarvigt städat.

Kontakt med städare var svårt, då det var en person som ej talade svenska, och ej god engelska.

Kontakt med företaget var svårt. Dels svårt att nå, samt "Vi fixar det imorgon! Oroa dig inte" .

Städaren ringer upp, säger att han är på väg till lägenheten direkt för att åtgärda. Men dök inte upp den dagen.

Lovat att dyka upp imorgon. Men när samma person som visat väldig okunskap i städning är den som nu ska åtgärda problemen, så är det enbart en ångestfylld upplevelse.

Slarv Slarv Slarv.

Ville anlita firma för att kunna slappna av, fokusera på annat.

Rekommenderar absolut inte.

Uppdatering. ---------------

Personen från Städexpressen dök inte upp. Ingenting gjordes för att åtgärda felen. Fick lämna in nycklarna, nya hyresgästen fick flytta in i en ostädad lägenhet. Jag åker på avgift.

Försöker ringa städexpressen. Blir skickad till telefonsvararen.

Ekängsgatan 19, 702 25 Örebro