Städtanten i Skåne AB

Städtanten i Skåne AB

Ring 046-24 62 45 www.stadtant.se
3.7

Behöver du hjälp med städning någon gång i veckan alternativt någon gång i månaden? Inga problem, ring städtanten så ordnar vi det! Vi finns i Lund och utför tjänster i större delen av Skåne.

7 omdömen om Städtanten i Skåne AB

Med Z
Skrev om Städtanten i Skåne AB

Fick nyligen gjort en flyttstädning av städtanten och vi blev så pass nöjda att vi nu bestämt oss för att anlita dom i vårt nya hem för regelbunden städning

Med Z gillar detta
Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Philip Månsson
Skrev om Städtanten i Skåne AB

Är mycket nöjd med min städning av Städtanten. Dom gör ett bra jobb håller tiden o levererat ett kanon resultat. Rekommenderar att anlita

Linnea L
Skrev om Städtanten i Skåne AB

Extremt missnöjd med Städtanten. Beställde en flyttstädning av min lägenhet. När jag skulle kontrollera städningen var det nästan mer smutsigt än innan städaren varit där. Fick ringa tillbaka städaren två gånger men det blev inte ens nästan rent någon av gångerna. Städaren sa till slut att han inte visste om att det rörde sig om en flyttstädning, vilket chefen förklarade bort med att städaren inte kunde så bra svenska. Trots att det inte blev rent på tre försök vägrade företaget att göra något prisavdrag över huvud taget....

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Johan
Skrev om Städtanten i Skåne AB

Har inget att klaga på! Vi är nöjda med resultatet av vår städning. Trevlig personal. Kommer att anlita dem igen!

Johan P
Skrev om Städtanten i Skåne AB

Vi anlitade först Städtanten för en flyttstädning förra sommaren och blev mycket nöjda med bemötandet, priset och resultatet. Efter detta har vi anlitat Städtanten för löpande hemstädning, fönsterputsning och nu nyligen även anlitat dem för lättare trädgårdsservice och vi är kanon nöjda! De är lätta att få tag på, kommer med ganska kort varsel samt utför arbetet mycket noggrant. Vi är även nöjda med att fått ha samma städpersonal vid nästan samtliga städtillfällen. Sara är en pärla! :)

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Flisan H
Skrev om Städtanten i Skåne AB

Kom över en timme försent efter överenskommen tid, blev lovad kompensation men fick ingen då de ej kan garantera att de kommer på den tid som man kommit överens om. Dubbelt så dyra som andra städfirmor vilket jag trodde i min enfald betydde att de var dubbelt så seriösa. Golven såg värre ut när de varit där än innan, vilket de fick komma tillbaka och åtgärda. Golvlister och dörrkarmar ej avtorkade. Hade anlitat dem för att skura ett tak i samband med flyttstädningen och de hade bara skurat hälften och säger att kostnaden...

Ronny L
Skrev om Städtanten i Skåne AB

Städtanten Staffanstorp har skött vår hemstädning, fönsterputning mycket bra. De kom punkligt enl. beställning, jobbet var perfekt utfört och det var mycket prisvärt, allt stämde utifrån lagd offert så vi kan rekommendera deras tjänster varmt.