Alla kategorier Lokalvårdare Skåne Staffanstorp Städtanten i Skåne AB

Städtanten i Skåne AB

Verkstadsvägen 24, 245 34 Staffanstorp — Visa karta

Behöver du hjälp med städning någon gång i veckan alternativt någon gång i månaden? Inga problem, ring städtanten så ordnar vi det! Vi finns i Lund och utför tjänster i större delen av Skåne.
Dillgränd 10, 21374, MALMÖ
TR Miljöservice AB
Rosalina D:
De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Läs vad 4 kunder tycker om Städtanten i Skåne AB

• Johan
    Johan skrev om Städtanten i Skåne AB
    Har inget att klaga på! Vi är nöjda med resultatet av vår städning. Trevlig personal. Kommer att anlita dem igen!
  • Johan P
    Johan P skrev om Städtanten i Skåne AB
    Vi anlitade först Städtanten för en flyttstädning förra sommaren och blev mycket nöjda med bemötandet, priset och resultatet.
    Efter detta har vi anlitat Städtanten för löpande hemstädning, fönsterputsning och nu nyligen även anlitat dem för lättare trädgårdsservice och vi är kanon nöjda! De är lätta att få tag på, kommer med ganska kort varsel samt utför arbetet mycket noggrant. Vi är även nöjda med att fått ha samma städpersonal vid nästan samtliga städtillfällen. Sara är en pärla! :)
  • Flisan H
    Flisan H skrev om Städtanten i Skåne AB
    Kom över en timme försent efter överenskommen tid, blev lovad kompensation men fick ingen då de ej kan garantera att de kommer på den tid som man kommit överens om.
    Dubbelt så dyra som andra städfirmor vilket jag trodde i min enfald betydde att de var dubbelt så seriösa.
    Golven såg värre ut när de varit där än innan, vilket de fick komma tillbaka och åtgärda. Golvlister och dörrkarmar ej avtorkade. Hade anlitat dem för att skura ett tak i samband med flyttstädningen och de hade bara skurat hälften och säger att kostnaden för det var kompenserat på fakturan. Svarade till slut inte i telefon när jag efterlyste dem när de var försenade. Rekommenderar verkligen INTE Städtanten i Staffanstorp till er som går i de tankarna.
  • Ronny L
    Ronny L skrev om Städtanten i Skåne AB
    Städtanten Staffanstorp har skött vår hemstädning, fönsterputning mycket bra. De kom punkligt enl. beställning, jobbet var perfekt utfört och det var mycket prisvärt, allt stämde utifrån lagd offert så vi kan rekommendera deras tjänster varmt.

Verkstadsvägen 24, 245 34 Staffanstorp