Alla kategorier Övrigt Skåne Staffanstorp Städtanten i Skåne AB

Städtanten i Skåne AB

Verkstadsvägen 24, 245 34 Staffanstorp — Visa karta

Behöver du hjälp med städning någon gång i veckan alternativt någon gång i månaden? Inga problem, ring städtanten så ordnar vi det! Vi finns i Lund och utför tjänster i större delen av Skåne.

Läs vad 6 kunder tycker om Städtanten i Skåne AB

• Jacob J skrev om Städtanten i Skåne AB
    Gör inte rent och har värdelös kundservice. Rekommenderar inte! Läs mer
  • Linnea L skrev om Städtanten i Skåne AB
    Extremt missnöjd med Städtanten. Beställde en flyttstädning av min lägenhet. När jag skulle kontrollera städningen var det nästan mer smutsigt än innan städaren varit där. Fick ringa tillbaka städaren två gånger men det blev inte ens nästan rent någon av gångerna. Städaren sa till slut att han inte visste om att det rörde sig om en flyttstädning, vilket chefen förklarade bort med att städaren inte kunde så bra svenska. Trots att det inte blev rent på tre försök vägrade företaget att göra något prisavdrag över huvud taget. Dessutom är de otrevliga när man ringer och påpekar bristerna och börjar hota med betalningsanmärkningar. Vänd er någon annanstans! Läs mer
  • Johan skrev om Städtanten i Skåne AB
    Har inget att klaga på! Vi är nöjda med resultatet av vår städning. Trevlig personal. Kommer att anlita dem igen! Läs mer
  • Johan P skrev om Städtanten i Skåne AB
    Vi anlitade först Städtanten för en flyttstädning förra sommaren och blev mycket nöjda med bemötandet, priset och resultatet.
    Efter detta har vi anlitat Städtanten för löpande hemstädning, fönsterputsning och nu nyligen även anlitat dem för lättare trädgårdsservice och vi är kanon nöjda! De är lätta att få tag på, kommer med ganska kort varsel samt utför arbetet mycket noggrant. Vi är även nöjda med att fått ha samma städpersonal vid nästan samtliga städtillfällen. Sara är en pärla! :) Läs mer
  • Flisan H skrev om Städtanten i Skåne AB
    Kom över en timme försent efter överenskommen tid, blev lovad kompensation men fick ingen då de ej kan garantera att de kommer på den tid som man kommit överens om.
    Dubbelt så dyra som andra städfirmor vilket jag trodde i min enfald betydde att de var dubbelt så seriösa.
    Golven såg värre ut när de varit där än innan, vilket de fick komma tillbaka och åtgärda. Golvlister och dörrkarmar ej avtorkade. Hade anlitat dem för att skura ett tak i samband med flyttstädningen och de hade bara skurat hälften och säger att kostnaden för det var kompenserat på fakturan. Svarade till slut inte i telefon när jag efterlyste dem när de var försenade. Rekommenderar verkligen INTE Städtanten i Staffanstorp till er som går i de tankarna. Läs mer
  • Ronny L skrev om Städtanten i Skåne AB
    Städtanten Staffanstorp har skött vår hemstädning, fönsterputning mycket bra. De kom punkligt enl. beställning, jobbet var perfekt utfört och det var mycket prisvärt, allt stämde utifrån lagd offert så vi kan rekommendera deras tjänster varmt. Läs mer