Stil Frisör Gävle AB

Stil Frisör Gävle AB

144 omdömen om Stil Frisör Gävle AB

Carina M
Skrev om Stil Frisör Gävle AB

Har gått hos Malin i många år. Alltid nöjd och trevligt bemötande. Känner mig verkligen omhändertagen.

WAU Avesta
4.8/5 i betyg av 535 omdömen 4.8 av 535 omdömen
BadgeThreeYears

Kunnig och duktig. Beskriver vad hon tänker göra och varför. Glad och lätt att prata med, Har ett fint bemötande och är alltid positiv och t

Catharina K Catharina K
Emma S

Alltid lika nöjd med mitt hår efter att ha besökt Errika!

Camilla L

Alltid nöjd med Bästa Milla, fin fräsch salong.

Marie D

Ett proffsig bemötande. Har haft Milla som min frisör några år. Så jag visste att jag skulle bli nöjd .Och blev super nöjd med klippning, slingor o styling. STIL kommer jag rekommendera till vänner o bekanta.

Stina F

Väldigt bra, Andreas är väldigt trevlig, ger bra tips och är kunnig.

Elisabet W

Hade aldrig varit till STIL tidigare, men jag kommer absolut gå tillbaka! Jag fick ett väldigt trevligt bemötande av Malin, och jag blev supernöjd!

Malin S

Super nöjd med min hårstyling!

Therese E

Mycket trevligt bemötande. Pratade lagom mycket under klippningen. Fin gest att bjuda på kaffe. Om jag inte hade kört dit hade jag fått ett glas bubbel, det tyckte jag var mycket trevligt. Man kände sig omhändertagen🙏

Millan G

Bra köpte spray är mycket nöjd Malin är bäs

Helen A

Blir alltid bemött på bästa sätt av Andreas! Han är lyhörd, förstår sin kunds behov och önskemål och kommer gärna själv med förslag. Klipp och bottenfärg, supernöjd!

Ellinor T

Alltid lika noggrann som vanligt! Rekommenderar alla att gå till henne och nu även STIL, sån härlig och lyxig salong.

Karin E

Proffsig klippning och trevligt bemötande

Matilda R

Trevligt bemötande och mkt duktig frisör

Annkatrin H

Malin har klippt mig i många år. Jag är jättenöjd

Simon G

Jag blev jättebra bemött av Malin och hon gjorde ett fantastiskt jobb med klippningen. Kan starkt rekommendera henne till andra.

Astrid K

Jag fick ett jättetrevligt bemötande! Hade aldrig varit där tidigare, men blev så nöjd. Errika var toppen! Jag gav henne fria tyglar och det blev såååå bra! Hon får fixa mitt hår nästa gång också!

Emma U

Fin ny salong, trevlig och professionell personal. Alltid nöjd med både klippning och färg. Mer ljuddämpning skulle behövas i lokalen . Blir hög ljudnivå när fönarna går varma…

Helen B

En väldigt bra bemötande av alla frisören och nöjd med tjänsten av färgning an fransar och bryn.

Lotti B

Alltid nöjd efter ett besök hos Milla!

Gunilla S

Milla är mycket kunnig och duktig frisör, super trevlig

Britt-Louise S

Trevlig och professionell. Alltid ett gott skratt. Positiv upplevelse.

Johanna F

Mysiga lokaler och proffsigt bemötande!

Cajsa Z

Milla är otroligt duktig i sitt hantverk, alltid nöjd efter ett besök hos henne

Gustav M

Har gått till henne i sju år. Mycket trevlig och duktig frisör.

Elin L

Fick Malin rekommenderad av flera och hon levde upp till förväntningarna. Duktig, lyhörd och engagerad.

Ann-Sofie K

Bästa frisören Andreas som öppnat eget😊

Ann-Sofie A

Blir alltid väl bemött och nöjd med resultatet

Shirani J

Bara positiva erfarenhet av mina kontakter med STIL Frisör i Gävle

Frank P

Alltid bra välkomnande och väl genomförda behandlingar.

Zandra L

Blir alltid nöjd! Hon lyssnar på hur jag vill ha det och kommer med egna tips. Fin salong också, gillar att det är lugnt och fint.

Victoria S

Supertrevligt bemötande, och efterlängtad balayage kunskap! Kan varmt rekommenderas!

Sarah U

Fantastisk frisör och alltid välkomnande och fin i sitt bemötande. Jag är så otroligt nöjd!

Carina B

Proffsigt, lyhört och tillmötesgående bemötande.

Agneta O

Andreas är en trevlig och mycket bra frisör. Rekommenderas verkligen!

Urban D

Andreas förmåga att klippa mig gör min fru glad. Happy wife, happy life. Sen att klippstunden är fantastiskt trevlig är bara bonus.

Ann-Christine E

Jag är väldigt nöjd , Malin är så proffsig och duktig, Jag kommer tillbaka,

Martina L

Så mysig miljö och världens bästa Malin gör mirakel med håret som vanligt!

Kaj S

Milla är en expert och det märks. Den enda personen jag litar på när det kommer till hår!

Felicia E

Jag var jätte nöjd med mitt besök hos Malin. Hon fick till exakt den färg jag ville ha och var lyhörd kring alla mina önskemål.

Hanna J

Blir alltid lika nöjd efter ett besök hos duktiga Malin!

Don C

Professionellt, väldigt duktigt. Det blev dunder

Catrin H

Trevligt bemötande av lugn o fin frisör som kom med bra tips om min frisyr.

Claudia F

Mycket trevlig lokal och atmosfär med ett professionellt bemötande.

Olga L

Så nöjd med min färg, bättre än jag hade hoppats på. Tack till Andreas! Och vilken fin salong, älskar allt vackert, fick så mycket inspiration!

Sandra W

Jag blev bra bemött av Malin, hon är lättsam att prata med och samtalet kan variera med allt möjligt från högt till lågt. Hon är lyhörd och är fantastisk på att anpassa behandlingen utifrån hur man vill ha det och vad som passar en. Jag skulle rekommendera alla att gå till Malin och STIL

Pernilla L

Blev väl omhändertagen av Malin i en lugn och vacker miljö. Malin är noggrann och professionell och har ett fint sätt. Har fått mycket positiva kommentarer om mitt hår och färg efter besöket. Jag återkommer och har hittat min frisör 👍🏻

Tindra Ö

Jätte bra service, Malin lyssnar på vad man säger och klipper precis som man vill att det ska bli och hon är jättebra med sina kunder

Sabina H

Klippt mitt barn hos Andreas i fem år, från 1 år till nu 6 år. Alltid blivit bemött med tålamod och vänlighet. Han är väldigt noggrann, trots att det ”bara” är en barnklippning. Provade att gå till en annan frisör och salong när Andreas inte hade tid. Och det blev så dåligt! Fick till svar att det är svårt att klippa ett barn. Men inte för Andreas. Där är det absolut inga problem och det är därför mitt barn har klippt sig hos honom i så många år nu. Salongen är välstädad, skön loungedel för väntande kunder och så mitt barns...

Catarina S

Blir alltid nöjd hos Andreas. Klippning och färg blev det senast. Resultatet blev toppenbra. En jättefin salong dessutom med massagestol😁

Britt-Marie L

Kan verkligen rekommendera Andreas på STIL.