Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Haninge Stiven Bilverkstad - Meca

Stiven Bilverkstad - Meca

Hantverkarvägen 24, 136 44 Handen — Visa karta

Välkommen till Stiven Bilverkstad i Haninge!

Vi på Stiven Bilverkstad är din kompletta bilverkstad! Vad innebär då detta?
Det innebär att vi erbjuder en komplett bilvårds- och serviceverkstad. Du får den hjälp din bil behöver med allt inom service, rekond och däck.

Vi på Stiven Bilverkstad har bland annat marknadens bredaste däcksortiment, vi utför tvätt & rekond, servar ditt AC-system och mycket mer. Vi har över 20 års erfarenhet av att serva och reparera bilar och vi tror på kundnära reparationer för att du som konsument ska känna dig trygg.

Vill du veta mer om vilka tjänster du kan får hjälp med hos oss så besök gärna våran hemsida. Men ett tips innan - Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan!

Läs vad 3 kunder tycker om Stiven Bilverkstad - Meca

• Stephan E
    Stephan E skrev om Stiven Bilverkstad - Meca
    En verkstad med kunden i centrum, trevlig och kunnig personal. Kan varmt rekommendera dem att ta hand om din bil Läs mer
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Stiven Bilverkstad - Meca
    Lämnade in min Audi a1 för utvändig rekond, mest dels för polering och vaxning av bilen, där jag lämnade in den kl 8 och kl 14 ringde dom och sa att allt va klart. Riktigt skönt att få det klart under en dag och resultatet blev också riktigt bra! Nu vet man vart man ska vända sig om man behöver biltvätt/rekond! Läs mer
  • Mikaela Ö
    Mikaela Ö skrev om Stiven Bilverkstad - Meca
    Faktiskt så vet jag inte hur stiven har räddat min helg. Lånade min fars bil och visste inte om att det var diesel och tankade bensin. Bilen blev bogserad till stiven vid kl 12. Efter 3 timmar så ringer de upp och talar om att bilen är färdig och att allting är rengjort och fixat
    Rekommenderas starkt kommer garanterat att återkomma! Läs mer

Hantverkarvägen 24, 136 44 Handen