Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Upplands-Bro Stockholm Quality Städservice

Stockholm Quality Städservice

Murarvägen 19, 197 30 Bro — Visa karta

Stockholm Quality Städservice har mångårig erfarenhet i branschen och vi erbjuder högkvalitativ städning med enbart miljövänliga produkter samt med professionell personal och strålande service. Vi har 100 procent nöjd-kundgaranti och regelbundna kvalitetskontroller, givetvis tillämpar vi rutavdraget för privatkunder. Välkomna att be om offert!
Krossgatan 30, 16250, Vällingby
CaMa Service Flytt & Städ
Malin C:
Extremt nöjd med CaMa då jag fick hjälp med flytt till Göteborg från Stockholm. Inklusive flyttstädning. De var supertrevliga, proffsiga...

Läs vad 8 kunder tycker om Stockholm Quality Städservice

• Tommy S
    Tommy S skrev om Stockholm Quality Städservice
    Bra service och fixade golven blixtsnabbt, då de inte var riktigt bra.
  • Sven C
    Sven C skrev om Stockholm Quality Städservice
    Mycket bra arbete dom utförde för mig ! Städning och rengöring vid av min lägenhet var av högsta klass.
    Deras personal var effektiv och alla såg ut att veta vad dom skulle göra. Man använde bara miljömärkta rengörings medel. Var en trevlig upplevelse att se dom arbeta samt klart pris värt det dom gjorde.
    Jag kan på det varmaste rekommendera dom
  • Adnin A
    Adnin A skrev om Stockholm Quality Städservice
    Jag använde mig av Sthlm Qualoty Städservice vid flytt från ett radhus. Firman kom i tid och bemötte samtliga av våra krav professionellt. De till o med ställde upp att göra rent ytterligare än vad man beställt och hjälpte även med att kasta småbråte utan extra kostnad. Mycket trevlig personal! Blev supernöjd med resultatet och rekommenderar de starkt.
  • Eva R
    Eva R skrev om Stockholm Quality Städservice
    Stockholm Quality Städservice utför alltid sina uppdrag mycket professionellt. Går igenom vad som gjorts och har en mycket ödmjuk personal.
    Är alltid lika nöjd
  • Görel W
    Görel W skrev om Stockholm Quality Städservice
    Kom i tid för uppdraget, städade enligt överenskommelse och stannade för godkännande av städning. Inget att klaga på alls.
    2015-07-01 Yamroth B svarar Görel W
    Hej Görel,
    Tusen tack för ditt omdöme.
  • Brita S
    Brita S skrev om Stockholm Quality Städservice
    Jag hade beställt flyttstäd. Jag fick ett trevligt bemötande och städningen var perfekt.
    2015-07-01 Yamroth B svarar Brita S
    Hej Brita,
    Tusen tack för ditt omdöme.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Stockholm Quality Städservice
    bra bemötande,snabb återkoppling,trevliga
    Flyttstädning
    Utmärkt resultat
    2015-07-01 Yamroth B svarar Cecilia L
    Hej Cecilia,
    Tusen tack. vi tar alltid om våra kunder.
  • Maria S
    Maria S skrev om Stockholm Quality Städservice
    Bemötandet med Stockholm Quality Städservice var utmärkt. Tydlig och rak kommunition gällande priser, underlag på förväntat jobb (checklista), snabba med svar och bekräftelse. Stockholm Quality Städservice levde upp till mina höga förväntningar där flyttstädningen genomgjordes på bestämd tid och grundligt. Sammanfattningsvis är jag 100% nöjd med tjänsten, bemötandet och arbetet. Rekommenderar dem gärna till mina vänner.
    2015-07-01 Yamroth B svarar Maria S
    Hej Maria,
    vi är så glada över att kunna hjälpa till och för det fina orden. Ni är alltid välkomna att ringa oss om ni behöver något hjälp med städning och tack för att du vill ställa upp som referens, det uppskattar vi verkligen.
    Tack ännu en gång för omdömet.

Murarvägen 19, 197 30 Bro