Studio 81, sid 2

Östgötagatan 81, 116 64 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Studio 81, vi står för:
Personlig service, kvalité, kreativitet och engagemang!

Vårt intresse för människor gör att vi arbetar fokuserat för att skapa passande frisyrer för våra kunder. Hår är ett material som gör det möjligt för oss att ta fram det bästa hos
varje person, både när det gäller ansiktsdrag, personlighet och stil.
 Hos oss på Studio 81 möter du engagerade, kunniga och kreativa hårstylister som älskar allt som detta fantastiska och konstnärliga yrke innefattar. För att hålla oss uppdaterade inom det senaste i branschen åker vi regelbundet på inspirationsvisningar, kurser och branschmässor. Genom att kombinera klassiska grepp och trender, kvalitet och kreativitet sätter vi kunden i centrum och skräddarsyr den bästa frisyren för varje individ.

Lördagar ojämna veckor: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 599 kunder tycker om Studio 81

• Staffan S
    Staffan S skrev om Studio 81
    Proffsigt och vänligt bemötande i receptionen.
    Effektivt bokningssystem som känner igen kund på telnr
    Massage av hårbottnen!
    Lyhörda och kunniga frisörer Läs mer
  • Sonja L skrev om Studio 81
    Trevlig salong och en jätteduktig frisör, Julia.
    Klippning, köpte en stylingprodukt. Läs mer
  • Michael V skrev om Studio 81
    Klippte håret och är väldigt nöjd med resultatet och servicen. Lite väl hög volym på musiken dock, hade svårt att höra vad min frisör sa. Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Studio 81
    Bröllopsuppsättning och make up. Jag och mina tärnor är så nöjda. Studio 81 ger en familjär känsla och de sköter sitt jobb med expertis. Läs mer
  • Bim H skrev om Studio 81
    Jag har klippt mig 3 gånger på studio 81 & kommer aldrig vilja klippa mig någon annanstans haha (: Läs mer
  • Mika R skrev om Studio 81
    Jag älskar att gå till studio 81, rekommenderar alltid studio 81 till mina kompisar och folk som behöver en ny frisör. Eftersom dom är så bra på det dom gör och även väldigt trevliga! Läs mer
  • Carl J skrev om Studio 81
    Herrklippning i högsta klass på alla plan. Läs mer
  • Cecilia T skrev om Studio 81
    Mitt andra besök i studio 81, lika nöjd som vid förra besöket. Härliga tjejer som gör ett fantastiskt jobb och har mycket kunskap om just färgning. Läs mer
  • Indra R skrev om Studio 81
    Har klippt mig vid flertal tillfällen, mycket bra service, bra resultat och trevlig personal Läs mer
  • Sabina H skrev om Studio 81
    Slingade min mörka utväxt och klippte mig hos Julia, har ALDRIG någonsin blivit så nöjd tidigare! Har haft väldigt svårt att hitta en frisör som jag går till regelbundet, men nu har jag äntligen hittat min frisör! Julia är helt fantastisk, rekommenderar starkt! Läs mer
  • Maria K skrev om Studio 81
    Slingade och klippte håret. Blev otroligt nöjd med resultatet och med bemötandet! Läs mer
  • Minna L skrev om Studio 81
    Jag känner mig alltid sedd och lyssnad på. Jag upplever noggrannhet och engagemang, samt erfarenhet och kunskap kring hår. Mitt förtroende är starkt. Jag har klippts och slingats många gånger. Läs mer
  • Viveka B skrev om Studio 81
    Jag hade höga förväntningar eftersom jag valde ny salong baserat på andra kunders betyg. Rebecca tog sig tid att lyssna på mina önskemål och färg och klippning blev precis som jag önskade! Läs mer
  • Eddie L skrev om Studio 81
    Jag har sedan jag flyttat till Stockholm klippt mig hos Studio 81, hos Rebecca. Hon är suverän och duktig! Alltid en kaffe eller annat att dricka gör upplevelsen ännu bättre. Rekommenderas till alla! Läs mer
  • Louise N skrev om Studio 81
    Mysig salong med supertrevlig personal!
    Jättenöjd med Julias klippning. Läs mer
  • Hanna W skrev om Studio 81
    Klippte mig. Otroligt trevligt och professionellt bemötande. Mycket skicklig frisör. Varit stammis sedan många år tillbaka. Läs mer
  • Manije A skrev om Studio 81
    Jag fick en jätte fint uppsättning på mitt hår!
    Mycket kunniga och trevliga personal Läs mer
  • Kristina C skrev om Studio 81
    I had a great experience at this salon! My hair was very damaged (breaking) and was silver blonde (bleached). Diana saved my hair, colored it in my natural hair color and did a very cute layered cut. I get complements on my haircut and hair color all the time! Love it! I also liked all the products used on my hair. I bought a hair mask for super damaged hair that makes my hair shine! I totally recommend this salon! Läs mer
  • Camilla B skrev om Studio 81
    Studio 81 är verkligen en salong man återvänder till! Oavsett vem som klipper en så blir man nöjd! Stockholms bästa frisör, skulle jag säga! Läs mer
  • Staffan L skrev om Studio 81
    Bra och trevlig stämning. Nöjd med resultatet ! Läs mer
  • Gabriella L skrev om Studio 81
    Jag färgade och klippte håret hos min favoritfrisör. Klart Slut! Läs mer
  • Cecilia L skrev om Studio 81
    Jag har fått ett jätte fint bemötande. Jag är nöjd med vägledningen till den frisyr som jag valt. Hårdesignern var mycket professionell och tillmötesgående. Jag köpte produkter som jag är nöjd med. En av produkterna passade inte mig, då blev jag erbjuden att byta ut den. Tack för engagemanget. Cecilia Löhr Läs mer
  • Cissi C
    Cissi C skrev om Studio 81
    Supertrevlig upplevelse då dom färgade håret o klippte det samt behandlade det med olaplex. Jättebra bemötande o både jag o frisören var peppade!! Läs mer
  • Sandhya V skrev om Studio 81
    Går till Irini. Hon är den enda som lyckats klippa mitt lockiga hår snyggt o jämt. Hon är super trevlig o duktig frisör. Salongen är fin och alla välkomnar en med ett leende på läpparna när man kommer. Kan varmt rekommenderas.

Hälsningar
    Sandhya Läs mer
  • Anette N skrev om Studio 81
    Julia är Södermalms bästa frisör🤗 Läs mer
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Studio 81
    Trevlig och fräsch salong med vänlig och kundorienterad personal. Rebecca gav mig den perfekta blonda nyansen och jag gick därifrån glad och mycket nöjd! Läs mer
  • Trine K
    Trine K skrev om Studio 81
    Efter många misslyckade besök hos olika frisörer genom åren fick jag tipps av min dotter som är fast kund hos studio 81 att prova dom.
    Ringde och bokade tid för slingor o klipp hos Rebecca på studio 81.
    Supertrevligt bemötande o väldigt professionella.Jag är så supernöjd med mitt hår nu😁det blev så fint !
    Rebecca är superduktig o väldigt kunnig!
    Tack Rebecca!Ses snart igen😁 Läs mer
  • Rut K skrev om Studio 81
    Jag slingade samt klippte av en stor del av mitt långa hår. Bemötandet var vänligt och personligt. Jag blev väldigt nöjd med resultatet även om det var lite annorlunda än förväntat. Läs mer
  • Therese N skrev om Studio 81
    Är så supernöjd med klipp och färg som gjordes av Penny. Kommer definitivt tillbaka 😊 Läs mer
  • Andreas V skrev om Studio 81
    Hårklippning.
    Trevligt bemötande, högsta klass på kvalité och profsighet. Läs mer
  • Linnea W skrev om Studio 81
    Fin service, trevlig personal. Inte 100% nöjd med klippningen, men överlag nöjd. Läs mer
  • Rakel J skrev om Studio 81
    Rebecca är väldigt duktig på att klippa! Noggrann och precis! Jag blev helnöjd och kommer bli en stammis. Läs mer
  • Katrin Ö
    Katrin Ö skrev om Studio 81
    Klipper och färgar hos Studio 81 sedan 10 år tillbaka.
    Alltid lika professionella och kompetenta.
    Alltid ett fantastiskt bemötande.
    Alltid ett leende! Läs mer
  • Anna-maria M skrev om Studio 81
    Jag är alltid väldigt nöjd, både med frisyr och bemötande! Läs mer
  • Camilla A skrev om Studio 81
    Klippning: Alltid trevligt bemötande och skicklig personal. Georgette är alltid lika bra! Läs mer
  • André J skrev om Studio 81
    Trevliga, proffsiga och riktigt duktiga på skalpmassage. Läs mer
  • Anita J skrev om Studio 81
    Mycket kunniga och erfarna hårspecialister av frisyrer, färg och form och alltid supertrevligt bemötande Läs mer
  • Anna-carin G skrev om Studio 81
    Ville ha klipp o färg utan någon egen färdig idé. Fick bra förslag med jättefint resultat. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Marie T skrev om Studio 81
    Professionellt bemötande, trevlig personal som jag upplevde lyhörd för mina önskemål, snygg klippning. Läs mer
  • Frida L skrev om Studio 81
    Trevlig upplevelse med lyhörd personal och bra pris Läs mer
  • Linnea T skrev om Studio 81
    Klippning, alltid bra service o alltid nöjd med resultatet Läs mer
  • Johan Markus M skrev om Studio 81
    Trevlig frisör och gav bra råd. Läs mer
  • Felicia B skrev om Studio 81
    Superbra frisör (Nicolina)- trevligt ställe, centralt och så bjuder de på vi på fredagar 😄👌🏼 Läs mer
  • Karin J skrev om Studio 81
    Då jag ringde för att beställa tid blev jag bemött på ett fantastiskt lyssnande och föredömligt sätt.
    Jag beställde klippning. Även här blev jag mycket trevligt bemött. Dessutom hade frisören förmåga att exakt uppfatta vad jag ville med frisyren. Det var mitt fösta besök hos den salongen. Det var många år sedan jag blivit så välklippt! Håret är lätt att sköta och frisyren håller utan att jag behöver jobba med den själv mer än tvätt.
    Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Erika B skrev om Studio 81
    Diana was amazing!
    :)))))))))))))))))))))))))) Läs mer
  • Martina H skrev om Studio 81
    Klippning och färg
    Vänligt bemött
    Höga förväntningar som besvarades Läs mer
  • Ylva B skrev om Studio 81
    Klippning + Hårprodukt. Personalen var jättetrevlig och professionell. Fick en fin frisyr, som jag förväntat mig men ännu bättre. Frisören kom med förslag som verkligen förhöjde resultatet.
    Jag kommer klippa mig på studio 81 igen :) Läs mer
  • Katarina V skrev om Studio 81
    Har klippt mig flera gånger på Studio 81. Är alltid nöjd efteråt både med klippningen och bemötandet. Läs mer
  • Maria B skrev om Studio 81
    Fick bra tips och är mycket nöjd med resultat. Fin färg blev det, ser helt naturligt ut Läs mer
  • Patrik L skrev om Studio 81
    Är mkt nöjd stamkund. Klipper mig där ca en gång i månaden och är alltid lila nöjd. Läs mer

Östgötagatan 81, 116 64 Stockholm