Studio 81

Östgötagatan 81, 116 64 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Studio 81, vi står för:
Personlig service, kvalité, kreativitet och engagemang!

Vårt intresse för människor gör att vi arbetar fokuserat för att skapa passande frisyrer för våra kunder. Hår är ett material som gör det möjligt för oss att ta fram det bästa hos
varje person, både när det gäller ansiktsdrag, personlighet och stil.
 Hos oss på Studio 81 möter du engagerade, kunniga och kreativa hårstylister som älskar allt som detta fantastiska och konstnärliga yrke innefattar. För att hålla oss uppdaterade inom det senaste i branschen åker vi regelbundet på inspirationsvisningar, kurser och branschmässor. Genom att kombinera klassiska grepp och trender, kvalitet och kreativitet sätter vi kunden i centrum och skräddarsyr den bästa frisyren för varje individ.

Lördagar ojämna veckor: Stängt

• Henrik E skrev om Studio 81
    Mkt bra!.................................... Läs mer
  • Claudiu C skrev om Studio 81
    Hår klippning.
    De var proffsiga och mycket trevliga.
    Jag hade inga förväntningar då jag alldrig har besökt frisör förut! Jag tycker att jag fick det jag gick dit för men priset för en enkel klippning var lite överdrivet enligt mig som klippte bort typ 2,5 cm hår runt huvudet. Läs mer
  • Oskar B skrev om Studio 81
    Har klippt mig hos studi 81 flertalet gånger och är alltid nöjd! Trevliga, medvetna om sina kunder och är inte rädd för att pröva nya grejer! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Studio 81
    Klippning hos kompetenta Diana. Supertrevligt bemötande, otroligt skön hårtvätt och jag har aldrig varit så nöjd efter en klippning. Bra konsultation och förståelse för min hårtyp. Supernöjd! Läs mer
  • Anna M skrev om Studio 81
    Bra bemötande och tips. Mkt nöjd med klipp och slingor. Läs mer
  • Henrietta H skrev om Studio 81
    Klippning och sligning.
    Personligt och välkomnande Läs mer
  • Annelie C
    Annelie C skrev om Studio 81
    Jag gjorde en vanlig klippning och det var absolut inte värt pengarna jag fick betala. Läs mer
  • Jessica B skrev om Studio 81
    Blir alltid nöjd efter ett besök hos Jennie, hon är noggrran och mån om resultatet Läs mer
  • Catarina G skrev om Studio 81
    Trevligt bemötande och en frisör som förstod vad jag ville ha! Läs mer
  • Catarina H skrev om Studio 81
    Jenny är en super duktig frisör som alltid gör mig nöjd :) Läs mer
  • Sara S skrev om Studio 81
    Jag hade tid på studio 81. Så fort jag kom innanför dörren möttes jag upp med ett varmt välkomnande av Anastasia.
    Hon tog sig tid att lyssna till vad jag ville ha, gav mig sina rekommendationer gällande slingorna jag ville ha. Första gången hos en frisör känner jag mig trygg, att frisör lyssnar på mig.
    Slingorna blev ljuvliga, Anastasia stannade kvar efter stängning för att göra allt perfekt för mig. Jag kunde inte bli mer nöjd!! Läs mer
  • Marit V skrev om Studio 81
    Trevlig och duktig frisör som erbjöd mig att komma tillbaka några dagar senare och klippa till det lite extra om jag ville. Läs mer
  • Sasha W
    Sasha W skrev om Studio 81
    Irini var superduktig och blekte mitt hår skonsamt och snabbt för att sen lägga i en superfin rose/peach nyans. Lyssnade verklien på hur jag ville ha det och säg till att man var med på alla beslut! Toppen! Läs mer
  • Deidre S
    Deidre S skrev om Studio 81
    Klippning hos Jennie. Fantastisk som vanligt. Läs mer
  • Jennifer T
    Jennifer T skrev om Studio 81
    BEST SALON EVER!! Irini and Georgette really understand how to cut wavy / curly hair. The whole team is great - they're professional but also friendly. I love coming here. In fact, I won't go anywhere else! Läs mer
  • Thalia T
    Thalia T skrev om Studio 81
    Klipte mig kort för första gången. Supernöjd! 💕 Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Studio 81
    Väldigt trevligt bemötande och Jennie är en fantastisk frisör. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Nathalie S skrev om Studio 81
    Man blir alltid så glad av stämningen när man sitter och får håret fixat!

Så bra samarbete mellan alla och så kul när fler kommer fram med idéer och tips!

Man går alltid därifrån nöjd och lycklig! Läs mer
  • Emmy B skrev om Studio 81
    Trevligt bemötande, mysig salong och mycket kunniga. Tack så mycket för fint hår!:) Läs mer
  • Michaela K skrev om Studio 81
    Bästa frisörsalongen någonsin! Fantastisk service och superproffsiga och trevliga frisörer. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Karina M skrev om Studio 81
    Nöjd med håret och upplevelsen totalt, rekommenderar dem gärna vidare. Läs mer
  • Emil A skrev om Studio 81
    Diana är riktigt bra - både tekniskt skicklig och med bra smak/idéer! Läs mer
  • Solveig L skrev om Studio 81
    Lätt att boka via nätet. Skicklig frisör. Trevligt bemötande. Lite dyrt.
    Kommer igen - duktiga frisörer är värda sitt pris 😊. Läs mer
  • Denise A skrev om Studio 81
    Jag har länge gått till Studio 81 för att bli snygg i håret. Färgning, klippning och behandlingar, allt detta lägger jag i deras händer. Man möts alltid av trevlig personal och bjuds på kaffe med en chokladbit till. Det är små saker som detta som gör att de sticker ut får de övriga salongerna. Det bidrar till upplevelsen av att gå dit plus att dom är superduktiga på det dom gör. Läs mer
  • Åsa P skrev om Studio 81
    Varmt Välkomnande personal! Min frisör Penny!!! Vilken kompetent, skicklig och otroligt härlig frisör o person. Jag fick en helhets upplevelse med jäkligt snygga slingor, behandling, klippning och bra tips på nya produkter som jag köpte med mig.
    Så tack för det bästa Penny!
    //Åsa Pääjärvi Läs mer
  • Åse h
    Åse h skrev om Studio 81
    Klippning och slingor av superproffsig frisör som snabbt ”läste in” vilken typ av person jag är och vilken stil jag har och vill ha.
    Gott kaffe dessutom Läs mer
  • Eva S skrev om Studio 81
    En trevlig och mycket kompetent frisör som klippte mig. Läs mer
  • Siana J skrev om Studio 81
    Klippte mig av en junior som var superduktig och förstod precis vad jag ville ha! Läs mer
  • Stefan G skrev om Studio 81
    Håller tiden, trevligt bemötande och bra hantverk. Läs mer
  • Anna M skrev om Studio 81
    Vänligt bemötande och bra klippning. Läs mer
  • Sara L skrev om Studio 81
    Jag färgade och klippte mig och fick väldigt bra rådgivning av frisören Julia. Jätte nöjd med resultatet! Läs mer
  • Lisa S skrev om Studio 81
    Den bästa och trevligaste frisören finns där. Läs mer
  • Linn B
    Linn B skrev om Studio 81
    Suuper trevliga och hjälper en med idéer och ser till så att man får den vård man behöver. Super duktiga och är inte rädda för att prata. Läs mer
  • Bitte W skrev om Studio 81
    Klippning av utmärkta frisören Julia. Ett noggrant,konstnärligt hantverk.Helnöjd. Läs mer
  • Therése E skrev om Studio 81
    Trevligt bemötande, lyhörd frisör (Penny) med bra förslag på klippning. Kan klippa snygga korta frisyrer som passar personen. Super nöjd! Läs mer
  • Isabelle V skrev om Studio 81
    Jag klippte hårt, blev jättebra bemött och nöjd med klippet Läs mer
  • Hans L skrev om Studio 81
    Alltid bra klippning, trevligt bemötande och skön huvudmassage som pricken över i. Läs mer
  • Lilie G skrev om Studio 81
    Mycket bra! Rebecca är en mycket skicklig frisör och vet även vad ens hår behöver. Läs mer
  • Margaretha K skrev om Studio 81
    Trevligt bemötande duktig lyssnar på kunden kom med sakliga bra förslag Läs mer
  • Karin J skrev om Studio 81
    Jättenöjd med min kippning, jag fick ny frisyr och nya stylingtips. Allt har funkat! Jag har alltid blivit nöjd på Studio 81 och det har de andra väninnor som klipper och färgar sitt hår på salongen också blivit. Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Studio 81
    Super! Klippte mig hos Diana, jättenöjd. Läs mer
  • Elin L
    Elin L skrev om Studio 81
    Julia var jätte bra och noggrann💞 Läs mer
  • Anna-karin H skrev om Studio 81
    Jag är så nöjd, super proffsig behandling med slingor och styling och trevligt bemötande, över förväntan Läs mer
  • Carro M skrev om Studio 81
    Klippte mig hos Irini.
    Alltid härligt att bli klippt av henne. Håret blir så bra och man får alltid en trevligt timme. Läs mer
  • Fie A skrev om Studio 81
    Fick hårklippning, är väldigt nöjd och personalen var trevliga! Läs mer
  • Annika F skrev om Studio 81
    Jag kunde inte blivit nöjdare och rekommenderar varmt studio 81! Jag kommer garanterat att återvända! Läs mer
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Studio 81
    Proffsigt och vänligt bemötande i receptionen.
    Effektivt bokningssystem som känner igen kund på telnr
    Massage av hårbottnen!
    Lyhörda och kunniga frisörer Läs mer
  • Sonja L skrev om Studio 81
    Trevlig salong och en jätteduktig frisör, Julia.
    Klippning, köpte en stylingprodukt. Läs mer
  • Michael V skrev om Studio 81
    Klippte håret och är väldigt nöjd med resultatet och servicen. Lite väl hög volym på musiken dock, hade svårt att höra vad min frisör sa. Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Studio 81
    Bröllopsuppsättning och make up. Jag och mina tärnor är så nöjda. Studio 81 ger en familjär känsla och de sköter sitt jobb med expertis. Läs mer

Östgötagatan 81, 116 64 Stockholm