Studio 81

Östgötagatan 81, 116 64 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Studio 81, vi står för:
Personlig service, kvalité, kreativitet och engagemang!

Vårt intresse för människor gör att vi arbetar fokuserat för att skapa passande frisyrer för våra kunder. Hår är ett material som gör det möjligt för oss att ta fram det bästa hos
varje person, både när det gäller ansiktsdrag, personlighet och stil.
 Hos oss på Studio 81 möter du engagerade, kunniga och kreativa hårstylister som älskar allt som detta fantastiska och konstnärliga yrke innefattar. För att hålla oss uppdaterade inom det senaste i branschen åker vi regelbundet på inspirationsvisningar, kurser och branschmässor. Genom att kombinera klassiska grepp och trender, kvalitet och kreativitet sätter vi kunden i centrum och skräddarsyr den bästa frisyren för varje individ.
Varmt välkommen!
Sön: Stängt

Läs vad 383 kunder tycker om Studio 81

• Anders B
    Anders B skrev om Studio 81
    Super, lysande och super igen! Läs mer
  • Miriam B
    Miriam B skrev om Studio 81
    Alltid väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Duktiga frisörer. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Studio 81
    Väldigt nöjd med både mottagandet och resultatet. Kommer definitivt klippa mig på studio 81 igen. Läs mer
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Studio 81
    Supernöjd! Jättegullig och kompetent frisör och fick bra rekommenderade produkter!
    Slingade endast men fint resultat så kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Emilia Ö
    Emilia Ö skrev om Studio 81
    Jätte bra och proffesionellt bemötande av Valentina. Hon förstod precis vad jag var ute efter och kom med hennes proffesionella åsikt om vad som behövde göras. Går gärna tillbaka! Läs mer
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Studio 81
    Tvätt och klippning av ”damhår”.
    Jag hade inte bokat någon tid men det fanns möjlighet att få hjälp med en gång vilket var jättebra.
    Jag är nöjd med resultatet och kommer att återkomma till Studio 81 Läs mer
  • Wilhelm J
    Wilhelm J skrev om Studio 81
    Mycket nöjd med min klippning! Lyhörd men också en frisör som vet vad hon vill göra. Bra koll på fade, virvlar m.m. Bra service-anda! Läs mer
  • Annie M
    Annie M skrev om Studio 81
    När man kommer till Studio 81 känner man sig väl omhändertagen från det att man går in genom dörren tills man är på väg därifrån. De gör alltid sitt bästa, lyssnar på kunden men kommer också med tips och råd. De bryr sig om sina kunder genom att genuint bry sig och lägga ner tid på klippningen, oavsett val av frisyr. Grymma frisörer enligt mig och min man! Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Studio 81
    Ny styling av håret. Supernöjd och köpte såklart de produkter som användes. Jättenöjd!! Läs mer
  • Teresa T
    Teresa T skrev om Studio 81
    Studio 81s frisörer är fantastiska! Jag och min dotter har alltid blivit väl bemötta och omhändertagna. Vi har blivit klippta av flera olika frisörer och vi får alltid fina råd kring olika frisyrer samtidigt som de känner in vad vi vill ha. Kvaliteten på klippningarna är hög. Vi kommer fortsätta gå till Studio 81! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Studio 81
    Toppentrevlig och fräsch salong, duktig och lyhörd frisör, Penny. Supernöjd! Läs mer
  • Frida G
    Frida G skrev om Studio 81
    En väldigt trevlig tjej, Penny, som klippte mig. Övrig personal upplevdes som ganska kalla och hälsade inte. Tycker det är trevligt när de som är på en salong hälsar på alla kunder, oavsett om de ska klippa en eller ej.
    Men väldigt nöjd med klippningen! Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Studio 81
    Smidig web-bokning, trevligt bemötande, bra resultat! Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Studio 81
    Jag har klippt mig och färgat håret hos Studio 81 under flera år nu. Jag gjorde också min bröllopsfrisyr där.

Jag har haft flera olika frisörer och alla har varit väldigt bra. Lyssnat på min tankar om frisyren och kommit med bra förslag. Jag har blivit blondin, brunett och rödhårig hos dem och har någon annan frisör på salongen varit expert på det jag letat efter har de rekommenderat den personen.

Superbt ställe att fixa håret! Läs mer
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Studio 81
    Jättebra service, kompetent personal och man får alltid en bra upplevelse på Studio 81! Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Studio 81
    Trevlig, avslappnad, professionell-jag är som alltid mycket nöjd Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Studio 81
    Bra bemötande, lyssnade på vad jag sa och gav tips och råd. Hårklippning Läs mer
  • Amelia M
    Amelia M skrev om Studio 81
    Har varit hos Penny flera gånger och tycker det är alltid en bra upplevelse. Hon är duktig och lyssnar till vad jag vill har. Då få jag en snygg och low-maintenance klipp. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Studio 81
    Alltid nöjd när jag kommer till studio81! Läs mer
  • Ann M
    Ann M skrev om Studio 81
    Min "frissa" är mycket kunnig, litar på henne till 100%. Hon är trevlig och jag känner mig verkligen välkommen. Alltid bra bemötande från alla i salongen. Läs mer
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Studio 81
    Kom in på en sista minuten tid och blev väl bemött i receptionen där de tog hand om mig direkt. Frisören som klippte mig gjorde ett noggrant och bra jobb och besöket kändes avslappnat och behagligt. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Studio 81
    Mycket bra bemötande. Klippning med ett väldigt bra resultat. Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Studio 81
    Kände mig väl bemött och hon lyssnade på mina önskemål till klippning samt kom med rekommendationer Läs mer
  • Isac E
    Isac E skrev om Studio 81
    Blir väldigt väl bemött! Trevliga och lyssnar på mina önskemål. Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Studio 81
    Trevligt, personligt och proffsigt. Läs mer
  • Mary H
    Mary H skrev om Studio 81
    Jag har alltid fåt bra hjälp och råd hos Sudio 81, rekommendera de varmt. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Studio 81
    Jag har klippt och tonat mitt hår på Studio 81 i många år. Alltid noggrant, alltid trevligt och alltid prisvärt.

En nöjd kund! Läs mer
  • Alma Ö
    Alma Ö skrev om Studio 81
    Väldigt bra bemötande och omhändertagande. Alltid nöjd med klippningen. Läs mer
  • Julia K
    Julia K skrev om Studio 81
    Jättenöjd efter besöket på Studio 81, Nicolina är så otroligt duktig! Jag har lockigt hår och det kan vara svårt att hitta en frisör som vet hur dom ska klippa, men Nicolina vet precis hur hon ska göra och jag är lika nöjd varje gång! Toppen frisör och stylist! Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Studio 81
    Är stamkund hos Jenny H vanligtvis (som jag älskar! Hon är SÅ duktig och noggrann!), men då hon är föräldraledig och håret skrek på hjälp bokade jag tid hos en annan av era frisörer nu förra veckan. Hon var också bra, men det kändes inte som att hon riktigt lyssnade på mina önskemål angående vilken frisyr jag ville ha. Jag ville klippa bort en rejäl bit hår (har långt) och klippa en gardinlugg vilket jag visade bild på och som jag kände att jag skulle passa i. Hon föreslog istället att klippa bort en bit hår (mer toppa) och klippa upp håret lite för att tunna ur, men att behålla längden framtill och där tycker jag väl att man ska lyssna på vad kunden önskar, så fick säga att jag nog verkligen ville ha lugg ändå och vet om att det blir mer styling hemma osv. Hon var duktig och jag blev väldigt nöjd med min nya frisyr även om hårets- och luggens längd är längre än vad jag tänkt från början när jag kom dit. Vet att Jenny hade förstått precis hur jag ville ha, så det kanske är därför
    jag blir kritisk. I övrigt älskar jag studio 81 och kommer alltid att gå dit! Läs mer
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Studio 81
    Ett totalt omhändertagande där jag som kund blir sedd och lyssnad på. Inte en i mängden. Där min frisör ger mig förslag på hur jag ska göra med mitt hår, hon föder idéer hos mig och hur jag kan ändra min frusyr hemma. En totalupplevelse som gör att jag återkommer!! Läs mer
  • Inger S
    Inger S skrev om Studio 81
    Utmärkt bemötande! Alla som jobbar på Studio 81 är så duktiga på ögonkontakt och ett leende. Det skapar varm och vänlig atmosfär!
    Min hårklippning var perfekt! Läs mer
  • Hedda J
    Hedda J skrev om Studio 81
    Superbemötande! Trevlig personal, ärliga rekommendationer och snabb service. Jag kommer rekommendera studio 81! Läs mer
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Studio 81
    Proffsigt bemötande och lyhörd för mina önskemål. Supernöjd efter första besöket och kommer absolut att boka tid där igen. Läs mer
  • Kristina L
    Nöjd med klippningen
    Kommer tillbaka Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Studio 81
    Mycket fint välkomnande med att personalen tar hand om ytterkläderna när man kommer in. Trevlig och kunnig frisör som håller samtalet igång men inte för mycket prat. Informativ och bra råd gällande vad mitt hår behöver. Klippning och toning, fick perfekt nyans på färgen och håret fick en bra uppfräschning utan att ta för mycket på längden som jag ville behålla.
    Fick gott kaffe med liten chokladbit som känns lyxigt, speciellt för en småbarnsmamma :)
    Väldigt skönt att frisören ej försökte sälja på mig en massa dyra produkter i slutet utan rekommenderade öppet vad jag kan tänkas behöva. Läs mer
  • Josef L
    Josef L skrev om Studio 81
    Riktigt bra och trevligt med mycket duktig och bemötande personal. Kan lätt tänka mig att rekommendera dem för bekanta. Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om Studio 81
    Jag beställde en klippning och blev jättenöjd! Bra, kunnig och noggrann personal som klippte precis så som jag önskade. Tycker det är bra att både tvätt av håret och styling + råd ingår i priset. Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Studio 81
    Alltid super proffsigt bemötande från bokning tills behandlingen ör klar. Känner alltid att frisören har tid och ingen stress. Lite dyrt men värt pengarna. Läs mer
  • Latifa L
    Latifa L skrev om Studio 81
    Jättebra klippning, kompetent personal och trevlig miljö Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Studio 81
    Trevligt bemötande av duktig frisör! Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Studio 81
    Alltid bra och trevligt bemötande. Proffsig hjälp med hur man vill ha håret. Kommer med egna förslag. Läs mer
  • Hannah M
    Hannah M skrev om Studio 81
    Deras bemötande är vänligt och lyhört från första stund. Vi diskuterade tillsammans för att komma fram till bästa frisyr för just mig och min hårtyp. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och hade det trevligt under mitt besök. Jag kommer absolut fortsätta att gå dit. Läs mer
  • Cajsa W
    Cajsa W skrev om Studio 81
    Härlig stämning, trevlig och duktig personal! Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Studio 81
    Jag var mycket nöjd med bemötandet och utförandet av min behandling!! Kan varmt rekommendera stället. Tyvärr lite för hög, bullrig musik en fredag em. Skulle varit härligt mes havsljud eller bara lugn musik.... då det är ljud över allt i Stockholm. Läs mer
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Studio 81
    Toppenfint bemötande från bokning till genomförd klippning! Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Studio 81
    Att klippa mig hos Georgette innebär alltid att jag går hem som en mycket nöjd kund! Läs mer
  • Christina M
    Christina M skrev om Studio 81
    Mycket proffsig, kunnig och vänlig personal. Alltid lätt att få passande tid och trevlig atmosfär i lokalen. Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Studio 81
    Jag är extremt nöjd med Studio 81! Min frisör Penny är underbar och har gjort att mitt hår ser fantastiskt ut. Jag har allmänt blivit superbra bemött av all annan personal och det är alltid en supertrevlig atmosfär på salongen. Läs mer

Östgötagatan 81, 116 64 Stockholm