Studio 81

Östgötagatan 81, 116 64 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Studio 81, vi står för:
Personlig service, kvalité, kreativitet och engagemang!

Vårt intresse för människor gör att vi arbetar fokuserat för att skapa passande frisyrer för våra kunder. Hår är ett material som gör det möjligt för oss att ta fram det bästa hos
varje person, både när det gäller ansiktsdrag, personlighet och stil.
 Hos oss på Studio 81 möter du engagerade, kunniga och kreativa hårstylister som älskar allt som detta fantastiska och konstnärliga yrke innefattar. För att hålla oss uppdaterade inom det senaste i branschen åker vi regelbundet på inspirationsvisningar, kurser och branschmässor. Genom att kombinera klassiska grepp och trender, kvalitet och kreativitet sätter vi kunden i centrum och skräddarsyr den bästa frisyren för varje individ.
Varmt välkommen!
Sön: Stängt

Läs vad 146 kunder tycker om Studio 81

• Camilla H
    Camilla H skrev om Studio 81
    bra och proffsigt bemötande. De levde väl upp till mina förväntningar Läs mer
  • Elias A
    Elias A skrev om Studio 81
    Är alltid väldigt nöjd när jag klippt mig hos Natalie. Trygg och familjär stämning. Läs mer
  • Molina A
    Molina A skrev om Studio 81
    Jag går alltid nöjd från denna frisörsalong. Tjejerna som jobbar där är inte bara duktiga frisörer, dem är super trevliga och kunniga.
    Det är dyrt, men det är värt varenda krona! Läs mer
  • Nyman T
    Nyman T skrev om Studio 81
    Ett bra besök. Supernöjd med min färg. Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Studio 81
    Detta var mitt första besök och jag blev mycket nöjd, både med resultatet och bemötandet. Läs mer
  • Lindberg L
    Lindberg L skrev om Studio 81
    Proffsigt och trevligt bemötande samt behandling. Läs mer
  • Halengren A
    Halengren A skrev om Studio 81
    Bemötandet hos Studio 81 är alltid utmärkt. Därför har jag återvänt till dem i flera år. Jag har alltid varit nöjd med de behandlingar jag fått. Senast klippning och ögonbrynsfärg. Inköp av Kevin Murphy: Hydrate-me.rinse och
    Un.tangled. Läs mer
  • Brorsson A
    Brorsson A skrev om Studio 81
    Trevligt bemötande av en proffsig frisör som både färgar och klipper väldigt fint! Trevligt bemötande när man kommer, någon som tar emot. Jag uppskattar det lilla extra att få kaffe/te med något till när jag sitter och väntar vid färgning etc. Läs mer
  • Märta W
    Märta W skrev om Studio 81
    Jag är mycket nöjd med klipp och färg. Min frisör är så bra. Det är tyvärr mycket dyrt och det påverkar Hur ofta jag kommer att fixa håret. Men man verkar få det man betalar för, har varit hos andra salonger och inte varit nöjd allas. Läs mer
  • Carina N
    Carina N skrev om Studio 81
    Klippning av välkomnande och proffsiga frisörer Läs mer
  • Bergsten M
    Bergsten M skrev om Studio 81
    Alltid trevligt bemötande. Jag har haft samma frisör på Studio 81 i flera år. Hon är professionell och mycket trevlig. Älskar hennes hårmassage under schamponeringen. Trots att det är ganska dyrt ger jag betyget 5 av 5. Läs mer
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Studio 81
    Hårklippning.
    Allt var utmärkt, från bokning till behandling. Läs mer
  • Ivert P
    Ivert P skrev om Studio 81
    Väldigt positiv, har haft samma frisör inmänga år och under hennes ledighet har det fungerat bra med ”ersättare”. Läs mer
  • Gunnel S
    Gunnel S skrev om Studio 81
    Jag är väldigt nöjd med Studio 81: duktiga och proffsiga frisörer, alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Katja K
    Katja K skrev om Studio 81
    Mycket bra bemötande och duktiga, trevliga frisörer. Jag klipper mig alltid här - även om det blir en omväg att åka. Läs mer
  • Julia M
    Julia M skrev om Studio 81
    Trevlig stämning, duktiga frisörer som gärna kommer med tips om man önskar. Läs mer
  • Thalia T
    Thalia T skrev om Studio 81
    Valentina är superduktig! Hon färgade mitt hår lila och det blev underbart. Har fått många komplimanger från vänner och kollegor. <3 <3 Läs mer
  • Disa A
    Disa A skrev om Studio 81
    Fantastiskt ställe med fantastisk personal. Går aldrig någon annan stans efter att ha hittat studio 81!!! Läs mer
  • Gerda M
    Gerda M skrev om Studio 81
    Trivs utmärkt med min frisör Georgette
    Hon färgar o slingar mitt hår Läs mer
  • Elisabet F
    Elisabet F skrev om Studio 81
    Trevligt bemötande och blev hyfsat nöjd med min klippning Läs mer
  • Elina P
    Elina P skrev om Studio 81
    Toppen! Svinbra frisör nicolina! Läs mer
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Studio 81
    Professionella frisörer som även är duktiga rådgivare. Läs mer
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Studio 81
    Studio 81 har produkter som inte är djurtestade och även vissa veganska produkter. De är dessutom mycket varma och professionella. Läs mer
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Studio 81
    Samtliga är väldigt trevliga och duktiga! Läs mer
  • Sonja v
    Sonja v skrev om Studio 81
    Förutom att jag är skitsnygg i håret alltid numera, är hela kundupplevelsen hos Maria på Studio 81 en ren njutning. Proffsig, lyhörd, konstruktiv. Hon kommer ihåg, förstår min livssituation och mitt hår och gör ett utomordentligt jobb med att förena de båda. Och tar mig varsamt men bestämt från färgad till gråhårig. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Ida L
    Ida L skrev om Studio 81
    Jag är alltid nöjd med klippningen hos studio 81. Kommer alltid tillbaka. Trevlig personal, skickligt hantverk, och så blir man ordentligt ompysslad. Mycket bra! Läs mer
  • Angelica M
    Angelica M skrev om Studio 81
    Började att gå till studio 81 för ca 9-10 år sedan och har alltid blivit bemött med ett varmt motagande och ett leende och mycket bra service och inte minst professionell personal. Jag har fullt förtroende för de som jobbar på studio 81 och är alltid lika nöjd när jag har varit där, oavsett om jag har varit där för att klippa mig eller för att färga utväxten. Jag kommer nog aldrig att byta frisör! Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Studio 81
    Klippning och färg, Nöjd med resultatet. bemötandet av alla är alltid bra, alla är glada och hjälpsamma från att man kommer till man går.
    har även köpt hår produkter som jag är nöjd med förutom att jag inte gillar att balsamet är förpackat i ask och inte i flaska. Läs mer
  • Pia L
    Pia L skrev om Studio 81
    Superservice som alltid, trevliga medarbetare och känner mig alltid väldigt välkommen! Läs mer
  • Aime L
    Aime L skrev om Studio 81
    Proffesionell klippning av mina virvlar och som fingerar utmärkt när jag cyklar och använder hjälm. Läs mer
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Studio 81
    Trevligt ställe med bra service! Läs mer
  • Laura H
    Laura H skrev om Studio 81
    Excellent cut and colour by Anastasia. Läs mer
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Studio 81
    Bra möte alla besöken. Empatisk personal som skapar trivsel i salongen.Har satsat på Kevin Murphy produkter som motsvarar mina förväntningar.
    Kommer att stanna som kund ett tag framöver om det inte sker negativa förändringar för mig. Läs mer
  • Inger S
    Inger S skrev om Studio 81
    Atmosfären i salongen är varm och trevlig med respekt för kundens integritet. Lyhördhet och skicklighet är kännetecken jag upplever. Bra råd om produkter utan överdriven insäljning. Lätt att ärligt rekommendera Studio81 till vänner och bekanta! Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om Studio 81
    Trevligt bemötande, kunnig personal. Jag fick mitt hår klippt och köpte även en lockprimer. Jag blev nöjd med min klippning och skulle rekommendera Studio 81 till vänner, gick själv dit av rekommendation. Bra att det ingår både tvätt, klipp och styling i priset. Läs mer
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Studio 81
    Slingor och klipp. Supernöjd med hela upplevelsen, alltid trevligt bemötande och personalen är proffsiga och duktiga! Läs mer
  • Hans-erik G
    Hans-erik G skrev om Studio 81
    Alltid trevligt att besöka salongen. Dessutom skickliga i sitt hantverk. Läs mer
  • Linnea M
    Linnea M skrev om Studio 81
    Gott bemötande, lyhörd frisör, håller tider och bra att kunna boka online. Läs mer
  • Siw W
    Siw W skrev om Studio 81
    Hej! Jag fick ett MYCKET BRA och FINT bemötande från första stund jag kom in på Studio 81! De tog hand om min jacka och mitt paraply direkt! I väntan på att det blev min tur fick jag kaffe.
    Nicolin är mycket trevlig, lättsam och verkar kunnig.
    Hon hjälper mig att få tillbaka min naturliga gråa hårfärg från det färgade mörka, som jag haft hela livet. Känns konstigt men man måste nog följa med naturens gång! Nicolin har klippt mig snyggt och färgen med slingor är fint.

Tyvärr är Studio 81 för dyrt för mig. Utan min dotters hjälp hade jag inte kunnat gå där. Hon har betalat båda mina gånger, som jag varit där. Hädanefter måste jag nog leta reda på någon billigare salong. Jag är pensionär med liten pension. Min dotter går på Studio 81.
    Jag köpte Detox Shampoo samt Conditioner!
    Med vänliga hälsningar Siw Winroth Huddinge Läs mer
  • Linn V
    Linn V skrev om Studio 81
    Bemötande var bra redan när jag ringde och bokade och fortsatte vara det när jag väl skulle fixa håret. Jag klippte, blekte och färgade håret och slutfärgen var inte det jag hade i tanken när jag klev in, men jag gillar det verkligen. Det hela var en trevlig upplevelse och jag kommer fortsätta att gå hit. Läs mer
  • Kersttin B
    Kersttin B skrev om Studio 81
    Frisörerna är alltid trevliga och tillmötesgående.
    De har ett professionellt förhållningssätt och lyhörda för mig som kund.
    Rekommenderar olika produkter men gör det inte på ett sätt som gör att man känner sig tvungen att köpa något.
    Bra jobbat! Läs mer
  • Tammi G
    Tammi G skrev om Studio 81
    Jag var på studio 81 för första gången med tid för klipp och färg hos Maria Tatsidou. Bemötande var helt fantastiskt - det absolut med professionella jag har varit med om på en frisörsalong! Behandlingen kändes väldigt genomtänkt och frisörerna diskuterade tillsammans bästa lösningen för just mitt hår. Dessutom var det SÅ trevligt! Jag kunde inte vara mer nöjd (eller snyggare i håret)! Läs mer
  • Josef L
    Josef L skrev om Studio 81
    Trevlig och duktig personal. En härlig miljö. Lite dyrt. Läs mer
  • Tove S
    Tove S skrev om Studio 81
    Bra bemötande, tekniskt kunniga, inte för säljiga, prisvärt! Läs mer
  • Helena V
    Helena V skrev om Studio 81
    Hittade Studio 81 för 4 år sedan, kände genast att här kommer jag att bli väl omhändertagen! Har kort frisyr så det blir besök varannan månad ungefär. Klipper och slingar. Gick först hos Karin och sedan när hon slutade hamnade jag hos Natalie. Bästa och Duktigaste och Gulligaste! Toppenställe, rekommenderas varmt. Läs mer
    Natalie S, Anastassia K gillar detta
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Studio 81
    Studio 81 lever alltid upp till mina örbäntningar. Trevligt och proffsigt mottagande och mycket god hantverksskicklighet. Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Studio 81
    Klippte mig bara men fick rekommendationer om frisyr, mycket bra Läs mer
  • Stefanie K
    Stefanie K skrev om Studio 81
    Fantastisk, tillmötesgående! Återkommer mer än gärna. Läs mer
  • Agnes B
    Agnes B skrev om Studio 81
    Jag har gått till Studio 81 flera gånger och går alltid därifrån väldigt nöjd. Nu har jag dessutom hittat en frisör som passar mig perfekt; vågar lägga fram förslag, verkar innovativ och är väldigt lätt och trevlig att ha att göra med.
    Det är enkelt att boka online vilket underlättar. Det kommer flera tips på produkter som går att använda för bästa fortsätta resultat mellan klippning och slingning.
    Det är rent och snyggt inte på salongen. Många av de andra frisörerna och stylisterna tipsar varandra och stöttar vilket ger ett proffsigt intryck utan att verka överlägset.

Det kostar sin lilla slant att få håret till den perfektion jag alltid får efter att ha besökt studio 81 men det är det alltid värt. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Studio 81
    Alltid trevligt bemötande. Personlig och professionell rådgivning. Vet att jag får en mycket bra klippning som håller länge. Känns tryggt. Läs mer

Östgötagatan 81, 116 64 Stockholm