Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Kristineberg Studio Morissen

Studio Morissen

Lindhagensgatan 81, 112 43 Stockholm — Visa karta

Tegnérgatan 28, 11359, STOCKHOLM
Rufs & Kalufs
Helén S:
Haft mitt första besök hos rufs och kalufs idag och det kommer absolut bli flera😀 Sååå nöjd! Sååå glad!

Frisörer nära Studio Morissen:

Gjörwellsgatan 47, STOCKHOLM
Raymond Z:
Utmärkt service, fräsch miljö. Kompetenta barberare och, inte minst, en barista som förstår värdet av en perfekt tillagad espresso. Inte svi...

Hantverkargatan 34, STOCKHOLM
Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi... Läs mer ›
Olga O:
Fingertoppskänsla för klippning & färg!

Scheelegatan 12, Stockholm
Välkommen till Rosa Alejandria | HAIR & ART, du hittar oss på Kungsholmen i Sto... Läs mer ›
Barbro C:
Jag hatar att klippa mig hos en frisör. HATAR. Man känner sig så utsatt och naken. Men här trivdes jag, jag kände mig fin och jag har aldrig...

Karlbergsvägen 37, Stockholm
Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionel... Läs mer ›
Maggie M:
Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Läs vad 8 kunder tycker om Studio Morissen

• Dara R
    Dara R skrev om Studio Morissen
    Gled in här för två år sedan och varit stammis sedan dess. Verkligen superduktig och modemedveten. Service och kvalitet i särklass!
  • Azzi Z
    Azzi Z skrev om Studio Morissen
    Här har ni service, kunskap och ett stort engagemamg hos er frisör! Tusen tusen tack fina snälla Francine! Jag kör över 60mil från Halmstad för den fantastiska servicen och för att hon är underbar på att ta hand om mitt lockiga orediga hår! För alla som inte älskar sina lockar; Francine's rakpermanent is to die for!
  • Manijeh P
    Manijeh P skrev om Studio Morissen
    Tack superduktiga Francine!
    Du utför ditt arbete på ett konstnärligt kvalitativt sätt!
    Kombination av din perfektion och noggrannhet blir en fantastiskt vacker frisyr!
    Man ser på dig, att du verkligen älskar ditt arbete och är resultatinriktad!
    Ingenting är omöjligt för dig! Du lyckas alltid att uppnå ett perfekt resultat.
  • Rosy B
    Rosy B skrev om Studio Morissen
    Jätteduktiga frisören francine tar hand om ditt hår! Nöjd kund! Bara plus+++++
  • Hong-Anh M
    Hong-Anh M skrev om Studio Morissen
    Efter många turer till frisörer runtom Stockholm där det alltid har slutat i missnöje har jag nu hittat en frisör som jag gärna vill återkomma till. Francine är jätteduktig och strävar efter perfektion i sin klippning (kan ej bedöma färgning då jag endast klippte mig). Hon är noggrann och serviceminded. Jag rekommenderar starkt att besöka studio morissen!
  • Aurélie D
    Aurélie D skrev om Studio Morissen
    Francine är super duktig, super snäll.
    et är garanterad att du kommer att bli njöd
  • Morteza A
    Morteza A skrev om Studio Morissen
    Hon är fantastiskt duktig på det hon gör, jag rekommenderar alla att besöka Studio Morissen, det är garanterad att du kommer att bli njöd. johana
  • Elena T
    Elena T skrev om Studio Morissen
    Alltid lika trevligt att klippa sig här. Hon är fantastiskt duktig, trevlig, noggrann och bra på att erbjuda kunden exakt det denne vill ha - och lite därtill. Hon är också duktig på att skapa något unikt, en modern stilfull klippning som står ut i mängden. Kan verkligen varmt rekommendera Studio Morssen, min stamfrisör senaste 5 åren.

Lindhagensgatan 81, 112 43 Stockholm