Studio Morissen

9 omdömen om Studio Morissen

Visar 9 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Joel L
Skrev om Studio Morissen

Inte bara klippt utan även väl omhändertagen! Tack för konstverket :)

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 288 omdömen 4.8 av 288 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

Martin B
Skrev om Studio Morissen

Rekommenderas varmt! Otroligt kunnig och serviceinriktad. Som ny kund lät jag henne få fria händer och jag har aldrig varit så nöjd med en klippning förut. Fick dessutom ett enkelt tips på hur jag själv skall fixa hårt så det blir bra. Tack, snälla Francine du är bäst!

Dara R
Skrev om Studio Morissen

Gled in här för två år sedan och varit stammis sedan dess. Verkligen superduktig och modemedveten. Service och kvalitet i särklass!

Sponsor
O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Azzi Z
Skrev om Studio Morissen

Här har ni service, kunskap och ett stort engagemamg hos er frisör! Tusen tusen tack fina snälla Francine! Jag kör över 60mil från Halmstad för den fantastiska servicen och för att hon är underbar på att ta hand om mitt lockiga orediga hår! För alla som inte älskar sina lockar; Francine's rakpermanent is to die for!

Manijeh P
Skrev om Studio Morissen

Tack superduktiga Francine! Du utför ditt arbete på ett konstnärligt kvalitativt sätt! Kombination av din perfektion och noggrannhet blir en fantastiskt vacker frisyr! Man ser på dig, att du verkligen älskar ditt arbete och är resultatinriktad! Ingenting är omöjligt för dig! Du lyckas alltid att uppnå ett perfekt resultat.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen
BadgeSixYears

Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E

Hong-Anh M
Skrev om Studio Morissen

Efter många turer till frisörer runtom Stockholm där det alltid har slutat i missnöje har jag nu hittat en frisör som jag gärna vill återkomma till. Francine är jätteduktig och strävar efter perfektion i sin klippning (kan ej bedöma färgning då jag endast klippte mig). Hon är noggrann och serviceminded. Jag rekommenderar starkt att besöka studio morissen!

Aurélie D
Skrev om Studio Morissen

Francine är super duktig, super snäll. et är garanterad att du kommer att bli njöd

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1066 omdömen 4.8 av 1066 omdömen
BadgeNineYears

Miriam lyssnar noga på mina önskemål och bollar med mig så jag känner mig trygg. Hon har också egna förslag. Som den kreativa idé spruta hon

Morteza A
Skrev om Studio Morissen

Hon är fantastiskt duktig på det hon gör, jag rekommenderar alla att besöka Studio Morissen, det är garanterad att du kommer att bli njöd. johana

Elena T
Skrev om Studio Morissen

Alltid lika trevligt att klippa sig här. Hon är fantastiskt duktig, trevlig, noggrann och bra på att erbjuda kunden exakt det denne vill ha - och lite därtill. Hon är också duktig på att skapa något unikt, en modern stilfull klippning som står ut i mängden. Kan verkligen varmt rekommendera Studio Morssen, min stamfrisör senaste 5 åren.

Creative Headz Odengatan 32
4.7/5 i betyg av 519 omdömen 4.7 av 519 omdömen
BadgeTwoYears

Robert var en fantastisk frisör på alla sätt och vis! Jag är otroligt nöjd med mitt nya hår och rekommenderar honom starkt. Jag lämnade salo

Filippa H Filippa H
Läs mer omdömen