Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Studio Ribbing

Studio Ribbing

Torsgatan 57, 113 37 Stockholm — Visa karta

Studio Ribbing erbjuder högkvalitativa fransförlängningar applicerade med marknadens mest väletablerade varumärken.

Grundades 2013 av Josephine Ribbing, och hette då Lashes by Ribbing. Sedan dess har företaget ökat drastiskt och idag utvecklats och expanderat till en hel salong på St Eriksplan.

Studio Ribbing kommer inom kort erbjuda både Fransförlängning, Nagelförlängning, frisör, IPL och spraytan.

Läs vad 7 kunder tycker om Studio Ribbing

• Nathalie F
    Nathalie F skrev om Studio Ribbing
    Precis lämnat studio Ribbing efter en påfyllning så tycker det är passande att lämna en rekommendation i samma veva! Jag har gjort mina fransar i 5 år nu och testat på många olika salonger. Jag har väl alltid blivit nöjd på de andra ställerna men efter ett tag tröttnade jag pga slarv, sena avbokningar och liknande och hamnade tillslut hos Josephine. Där har jag nu gått i snart 2 år och det jag fastnat för är att hon håller exemplarisk nivå på VARJE liten påfyllning och jag blir lika nöjd varje gång jag lämnar salongen. Hon håller sina tider och trots hennes stora kundkrets anpassar hon sig efter mina tider när vi inte riktigt får det att gå ihop. Det mina vänner är vad jag kallar service! Läs mer
  • Janina S
    Janina S skrev om Studio Ribbing
    Josephine är den i särklass bästa fransstylisten i Stockholm!
    Jag har gjort fransar i sex år både i Stockholm och Los Angeles! Och ingen klår Josephine vad gäller kundbemötande, omtänksamhet, hjälpsamhet och FANTASTISKA (och hållbara) resultat! De senaste tre åren har jag varit beroende och absolut inte kunnat gå till någon annan än just Josephine! Jag har rekommenderat alla vänner och artister jag jobbar med att gå till henne och jag älskar att hon är en driven målmedveten tjej som startat sin egna fina salong centralt i Stockholm! Grattis till alla som lyckas få tid hos denna populära stjärna! 👌🏼 Läs mer
  • Elsa O
    Elsa O skrev om Studio Ribbing
    Den noggrannaste och mest professionella fransstylisten som har startat eget! Man blir alltid nöjd efter att man har varit hos henne! Själv hade jag väntat i över två år för att få göra mina studentfransar hos henne pga pengabrist som student. Men när det äntligen var min tur att göra dem så kunde jag inte blivit nöjdare. Kände mig som den finaste studenten! Nu gör jag mina fransar oupphörligen hos henne och känner mig alltid lika omhändertagen och fin efteråt. Tack Josephine. ♥️ Läs mer
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Studio Ribbing
    Bästa fransarna i Stockholm. Jag har testat massa olika ställen innan jag hamnade hos Josephine och nu skulle jag aldrig gå någon annanstans. Josephine är proffsig, duktig och lyssnar på vad kunden vill ha. Resultatet är alltid amazing. Kan verkligen rekommendera studio Ribbing. Läs mer
  • Nina D
    Nina D skrev om Studio Ribbing
    Josephine är fantastiskt noggrann, duktig och lyssnar noga på vilket resultat jag som kund är ute efter. Jag har gått hos henne i många år och jag kommer inte att byta. Jag kan varmt rekommendera henne! ❤️ Läs mer
  • Therese M
    Therese M skrev om Studio Ribbing
    Bästa franstjejen jag testat! Jag har i 2 år letat efter en noggrann och snabb person för att göra mina fransar i Stockholm. Eftersom jag är kräsen har jag testat några stycken olika, men äntligen har jag hittat den bästa! Hon är både snabb, duktig och väldigt trevlig. Rekommenderar henne varmt till alla. Jag har fått komplimanger för mina fransar av många andra som nu även börjat gå hos henne. Testa nu du också!

/Therese Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Studio Ribbing
    Fransar mediokert!
    Bokade av i sista min flera gånger. En gång när jag stod mitt emot salongen o tog ut pengar m förklaringen: Jag kan inte idag...! Men när jag bokade av både genom att lämna meddelande på tel svararen o via mail så fick jag ändå bet fullt pris. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Gjörwellsgatan 47, 11260, STOCKHOLM