Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Farsta Larsboda Stuvsta Rör AB

Stuvsta Rör AB

Fryksdalsbacken 7, 123 43 Farsta — Visa karta

Stuvsta Rör AB

Läs vad 2 kunder tycker om Stuvsta Rör AB

• Tobbe O
    Tobbe O skrev om Stuvsta Rör AB
    Extremt dåligt! Riktigt uruselt! Rena natta! jag kan definitivt INTE under några omständigheter rekommendera denna firma till någon.
    Jag anlitade dem för att få mitt gasabonnemang avstängt och gastillförseln "proppad". Jag gjorde upp med chefen per telefon och dag och tid samt beskrev vad jag ville ha hjälp med samt att det skulle gå att få som hushållsnära tjänstavdrag.

Den hantverkare som skulle utföra jobbet hemma hos mig kom visserligen på avtalad tid, vilket ju var bra. Det såg alltså lovande ut till en början. Men sedan gick han för långt. Han tog nämligen helt och hållet på eget bevåg, utan att fråga mig om lov, utan att ens diskutera med mig först, ja det gick så snabbt att jag knappt hann reagera, ty det han gjorde var att - utan att resonera med mig som sagt - helt sonika tog och bara ryckte ut en liten hylla jag hade uppsatt på väggen en bit ovanför röret som ledde in i gasspisen. Det var en liten hylla på vilken jag hände handdukar, grytlappar samt hade några saker placerade på själva hyllan.

Han bara vickade till några gånger på hyllan och drog ut den ur väggen så att det blev ett par fula hål i väggen. Sedan gjorde han det egentliga jobbet, vilket var avklarat ganska snabbt, och lämnade en faktura i händerna på mig. Efter någon dags betänketid ringde jag upp chefen/ägaren och berättade allt detta samt begärde nedsättning på fakturan, eftersom jag ju i och med detta måste köpa färg och spackel för hålen som uppstod i väggen. Jag fick c:a 100 :- i avdrag, vilket ju var bra.

Men med anledning av detta anser jag inte att jag kan rekommendera denna firma till någon, därför blir mitt betyg om dem lägsta möjliga. Aldrig mer dem om jag t.ex. i någon framtid vill koppla på gastillförseln igen.

Hade jag kunnat sätta mindre än 1 hade jag gjort det. UNDVIK!!!!! Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Stuvsta Rör AB
    Enormt dålig planering, omöjliga att nå per tel eller mejl, och badrummet tog sju (7!) månader att få klart. Slapp inställning, likgiltiga och noll koll på tidplaner och beställningar. Första fakturan skickades av någon anledning till min chef (...), en tidig indikation pä resten av bygget. Underentreprenören var mycket bra (!) men fick ta mycket smäll för Stuvsta rörs schabblande. Undvik! Läs mer

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Höglandstorget 1, 16771, BROMMA