Ring 08-556 405 90 www.stuvstaror.se
2.0

6 omdömen om Stuvsta Rör AB

ANDREAS N
Skrev om Stuvsta Rör AB

Fick precis offert av dessa skojare!! 1-2 timmars jobb 11000 kr Otrevligt bemötande av ägaren till företaget som lägger på och rageavslutar telefonsamtalet.

ANDREAS N gillar detta
Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 184 omdömen 4.6 av 184 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Ulf Erik K
Skrev om Stuvsta Rör AB

Väl utfört arbete. Synpunkter jag hade på fakturan löstes i god anda.

HANS-OVE B
Skrev om Stuvsta Rör AB

Brukar vid behov anlita detta företag.Kanske inte alltid billigast men de arbeten som utförts har varit väl gjorda och kontakten med företaget smidig.

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 223 omdömen 4.5 av 223 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Jonatan K
Skrev om Stuvsta Rör AB

Undvik! Mycket strul och högt pris. Rörmokaren som kom hade ingen aning om hur man monterar fläktkonvektor. Om dom inte har någon som kan så är det väl bara att tacka nej? Montera även en radiator förskjuten en halvmeter under fönstret istället för att kröka rören fult, enligt honom alltså.

Tobbe O
Skrev om Stuvsta Rör AB

Extremt dåligt! Riktigt uruselt! Rena natta! jag kan definitivt INTE under några omständigheter rekommendera denna firma till någon. Jag anlitade dem för att få mitt gasabonnemang avstängt och gastillförseln "proppad". Jag gjorde upp med chefen per telefon och dag och tid samt beskrev vad jag ville ha hjälp med samt att det skulle gå att få som hushållsnära tjänstavdrag. Den hantverkare som skulle utföra jobbet hemma hos mig kom visserligen på avtalad tid, vilket ju var bra. Det såg alltså lovande ut till en början....

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Carl Robert L
Skrev om Stuvsta Rör AB

Enormt dålig planering, omöjliga att nå per tel eller mejl, och badrummet tog sju (7!) månader att få klart. Slapp inställning, likgiltiga och noll koll på tidplaner och beställningar. Första fakturan skickades av någon anledning till min chef (...), en tidig indikation pä resten av bygget. Underentreprenören var mycket bra (!) men fick ta mycket smäll för Stuvsta rörs schabblande. Undvik!