Superstäd i Täby

3.7

3 omdömen om Superstäd i Täby

Lars J
Skrev om Superstäd i Täby

Flyttstädet gick bra sa dom nya ägarna och det räcker bra mig. Stort plus för att ni packade ner innehållet i ett köksskåp som flyttfirman glömt och körde det till mitt ex. Rekommenderas!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Sonja G
Skrev om Superstäd i Täby

Trevligt bemötande och mycket bra flyttstädning som utfördes med kort varsel. Dom som köpte huset var också mycket nöjda. Stort tack!

Sten L
Skrev om Superstäd i Täby

Om det gick att ge minusbetyg hade jag gjort det. Anlitade företaget för flyttstäd via deras hemsida www.superstäd.se. Städningen var under all kritik, skitigt och dåligt utfört. Efter att jag klagade kom de och städade igen, men åtgärdade inte något av det jag påtalat. Torkade typ av golven igen men inget mer. Katastrof som slutade med att jag fick anlita annan firma efter att huset sålts till ny ägare. Städfirman vägrar acceptera att jag hävt avtalet och har nu ansökt om betalningsföreläggande hos kronofogden för att få betalt. Akta er! Maken till oseriöst bluff-företag får man leta efter.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen