Sven Eklund Bil AB

Sven Eklund Bil AB

Ligue 08-25 00 17 www.eklundbil.se

About company

Välkommen till oss på Sven Eklund Bil om du söker nya såväl som begagnade bilar till bra pris och hög kvalitet. Vi har varit en del av bilbranschen sedan 1958 och vi erbjuder både transportbilar och personbilar. Vårt fokus ligger på personlig service och att du som kund ska lämna oss med en ny bil och en bra känsla. Med många...

16 omdömen om Sven Eklund Bil AB

Kazys L
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Allt var jätte bra! Tusen tack!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Kenneth O
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Köpte en caddy. Lite besviken över att jag inte blev informerad om att det saknades nycklar innan köpet var klart. Det är bra om man får reda på sådant eller anndra grejer direkt. Jag hade troligen köpt bilen ändå. Fick dock bilen fulltankad vilket var väldigt positivt. Tack för det.

Vesa S
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Jag bytte min ford transit mot en Peogeot expert . Dom var jättetrevliga allt gick mycket bra. I det stora hela så är jag jättenöjd och kommer säkert tillbaka nästa gång .

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

Henric B
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Köpte en begagnad bil av Sven, när jag fick problem med bilen kunde jag komma tillbaka och få det åtgärdat utan kostnad. Mycket bra service

Mats N
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Björn F
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Bra service och kunnig personal. Har köpt två transportbilar genom åren.

Birgitta S
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Kikade på bil och blev bjuden på fika. Kikade runt på anläggningen - känns härligt och familjärt i sin enkelhet

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1329 omdömen 4.6 av 1329 omdömen

Mycket trevlig försäljare. Jag köpte en begagnad Peugeot 206. Inklusive 4 vinterdäck som jag ännu inte fått. Bilen och däcken är betalda. B

Clas V
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Vi har handlat vår företagsbil av Kalle på Sven Eklund Bil AB och är väldigt nöjda. Det hela gick snabbt och smidigt och vi fick väldigt bra service, även efter köpet. Clas Vallin C Vallin Arkitekter AB

Inneklimat Service I Skandinav A
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Har köpt många företagsbilar av Kalle Eklund. Proffsigt bemötande och inga överraskningar.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Margareta A
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

TOPPEN TREVLIGA KILLAR PÅ DENNA BILFIRMA SOM HJÄLPTE MIG ATT HITTA RÄTT BIL FÖR MIG KÄNDE MIG MYCKET TRYGG MED ALL SAKLIG INFORMATION JAG FICK MITT BÄSTA BILKÖP OCH BEMÖTANDE HITILLS Margaretha

Jesper B
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Supertrevliga & kunniga. Måna om att jag gjort en bra affär!

Diana L
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Bra bemötande med trevlig och kunnig personal som verkligen var mån om mig som kund.

Carina R
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Försöker göra allt så det blir bra för kunden

Martin S
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Jag har haft många kontakter med Kalle Eklund på Sven Eklund Bil och har alla gånger fått ett trevligt och kunnigt bemötande. Dom har riktigt bra koll på vad som gäller företagsbilar, både prisläge på bilen och bra villkor leasing.

Ulrika W

Fantastisk service och bemötande

Jan L
Escreveu sobre Sven Eklund Bil AB

Köpte bil samt hjälp med att sälja bil Trevligt och professionellt bemötande Det är enkelt att vara kund. Kunniga och engagerade

Svar från Sven Eklund Bil AB

Hej Jan, Tack för att du valde att göra affär med oss, tveka inte att höra av dig om det är något du undrar över.