Anton Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Anton Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Anton Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.7. Anton Nilsson har haft 23 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 39 Läs vad Anton Nilsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2022-09-13 Verifierad kund
    Blev bemött på ett bra sätt.
    Fick bra information om bostaden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2022-09-05 Verifierad kund
    Anton var jätte trevligt och han bra på mötande
    Han kämpade mycket att kunden bli nöjda och svara hela tiden när vi kontakta honom .
    2022-05-16 Verifierad kund
    Hade kontakt med tre olika mäklare/företag innan jag valde.
    Upplevde då Anton som en driven mäklare och vi kunde hitta en ersättningsmodell som passade båda.

Trevlig person, lätt att kommunicera med.Snabb att återkoppla.

Resultatet av försäljningen blev över förväntan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2022-05-13 Verifierad kund
    Anton gjorde jobbet som vår mäklare med bravur. Enkelt - lätt - smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2022-04-04 Verifierad kund
    Kändes oengagerad och inte insatt alls. Gav bud om saker som en inte visade sig stämma. Kändes som att han mest ville bli av med objektet och att vi var bördor.
    Hej Selma och Johan!
    Jag ber om ursäkt och beklagar att ni har fått den känslan i samband med ert köp av bostad genom mig och Svensk Fastighetsförmedling, jag är lite förvånad av att ni upplevt det på detta vis, då jag haft uppfattningen av att vi haft en bra dialog.
    Vi på Svensk Fastighetsförmedling och jag som mäklare tar åt mig av feedbacken. Jag försöker till mitt yttersta att vara vara engagerad och affärsmässig i alla mina kundkontakter, men här har jag bevisligen inte lyckats. Så åter igen ber jag om ursäkt för det.
    Jag hoppas att ni skall trivas i ert nya hus många år framöver!
    Allt gott / Anton
    2022-02-26 Verifierad kund
    Anton vår jätte snällt och informerade om allt vi hade frågor om
    2021-12-08 Verifierad kund
    Anton har varit en engagerad och tillmötesgående mäklare som har gjort ett utmärkt jobb.
    Tack så mycket Emma :) Ha det bra! Anton Nilsson
    • Östlyckan
    2021-09-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande

Lätt att förstå informationen jag fick om hur försäljningen skulle gå till. Bra genomgång av hur lägenheten skulle iordningställas för fotografering.

Lätt att hänga med i genomgången av dokumenten vid försäljningen.
    Tack Kerstin! Kul att du är nöjd med min insatts! :) Anton Nilsson
  • sålde sin bostad med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2021-09-19 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig, fokuserad på uppgiften och inte minst tillgänglig. Svarar på telefon och mail. Levde upp till mina förväntningar
    2021-09-13 Verifierad kund
    Fastighetsmäklaren Anton Nilsson är en bra mäklare. Jag är väldigt nöjd med honom.
    Tack Bert! Var trevligt att hjälpa er :) Anton Nilsson