Adam Thunell

Adam Thunell

Adam Thunell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Adam Thunell har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Adam Thunell har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Adam Thunell har haft 43 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

53 omdömen om Adam Thunell

Sedan starten hos Reco 2022
Jonas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Vi är väldigt nöjd med Adam. Tydlighet och bra kommunikation för att vi skulle känna oss trygga i vår försäljning. Kommer rekommendera Adam till andra. Mvh Jonas och Catrine

Samuel F
Borlänge

Proffesionell och driven mäklare som vill kunden sitt allra bästa! Snabb att uppdatera oss som säljare vid ny information och lämnades oss aldrig med några frågetecken. Rekommenderas!

Johan H
Gylletorget

Proffsigt och snabbt bemötande. Tydlig och klar i kommunikation och dokumentation. Väldigt aktiv och engagerad. Rekommenderar absolut Adam som mäklare.

Pia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Gylletorget

Mycket bra bemötande. Inga direkta förväntningar, då jag inte haft möte med någon mäklare på många år. I samband med detta köp är jag mycket nöjd. Proffsigt, både vid påskrifter och visning. Kunnig, och vänlig.

Andreas P
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Östermalm

Adam har varit enormt tillmötesgående och inkännande. En otroligt viktig egenskap då man skall göra en sådan stor investering. Känns kunnig på det han gör!

Louise J
Borlänge

Fint bemötande från första kontakt via telefon fram till skrivning. Adam är trygg och självsäker vilket gör att man vågar ställa frågor och själv känner sig trygg vilket var viktigt under vårt första bostadsköp. Han har hjälpt oss otroligt mycket, vilket jag inte trodde en mäklare gjorde. Jag har bara bra erfarenheter av honom. Jag kan varmt rekommendera Adam Thunell som mäklare!

Therese L
Borlänge

Adam var proffsig. Kändes verkligen att han tog sig tid och lyssnade på oss. Väldigt bra bemötande

Karin L
Borlänge

Adam har agerat proffsigt, varit tydlig och informerat löpande om vad som pågår och ansträngt sig det lilla extra i en tid då det är lite svårt att sälja objekt. Vi är nöjda med hans insats som mäklare!

Katarina B
Borlänge

Hej Jag tycker Adam har varit ett stöd och gett ett bra intryck och förtroende. Adam är seriös och hjälpsam och en god lyssnare. Hoppas fler får äran att ha honom som mäklare.

Håkan E
Borlänge

Mycket proffsigt och bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge.