Adam Thunell

Adam Thunell

Adam Thunell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Adam Thunell har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Adam Thunell har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.8. Adam Thunell har haft 50 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

67 omdömen om Adam Thunell

Jeanette S
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Trevlig förtroendeingivande och optimistisk, har uppdaterat varje gång efter visning osv

Johan N
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Adam är besitter en fin balans mellan proffsighet och ödmjukhet. Mycket värdefullt vid denna typ av viktiga affär.

Anneli J
Borlänge

Jag fick ett mycket gott bemötande av Adam Thunell, som ingav förtroende och respekt för både mig som säljare och för mitt kära hus. Adam T har under hela den långa försäljningstiden uppvisat stort engagemang och ingett starka förhoppningar om att en försäljning kommer till stånd, vilket utgjort ett stort stöd då jag vissa stunder upplevde en uppgivenhet. Vid försäljningstillfället uppvisar Adam T ett mycket professionellt och även en respekt för den känslosamhet som uppstod i rummet.

Bengt J
Borlänge

Respektfullt bemötande och med vårt bästa i focus för att få köpare och säljare belåtna med uppgörelsen. Adam T:s optimism gav ständig energi under hela processen.

Nina N
Borlänge

Bra, enkelt och trovärdigt. Samarbetsvillig och snabb på att återkoppla.

Alexander T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Hagalund

Upplevelsen var som jag hade förväntat mig.

Lovisa G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Super trevligt bemötande och fixade en snabb och smidig försäljning enligt vårat önskemål

Catrine B
Borlänge

Jag har bara gott att säga om Adam! En fantastisk mäklare på alla sätt. Seriös, proffsig och väldigt tillmötesgående. Jag skulle rekommendera att välja Adam för att sälja sin bostad. Dessutom en snabb och mycket smidig försäljning.

Björn S
Borlänge

Adam agera mycket professionellt som mäklare och inger ett stort förtroende. Likaledes håller han de löften han gett och verkar för både säljare och köpares bästa.

Susanne S
Borlänge

Ett välkomnande bemötande och de förväntningar vi hade levde Adam upp till! Strukturerad och kunnig vid köpet av Gärdesgatan 2!