Adam Thunell

Adam Thunell

Adam Thunell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Adam Thunell har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Adam Thunell har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Adam Thunell har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

57 omdömen om Adam Thunell

Malin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Övre Tjärna

Adam var engagerad och hade en härlig energi genom hela processen. Lätt att samarbeta och prata med. Rekommenderar absolut Adam som mäklare!

Martin N
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Enbacka- Gustafs

Adam har varit drivande i försäljningen av vår villa. Alltid varit lättillgänglig och anpassningsbar. Kontraktsskrivningen löstes väldigt snabbt och smidigt. Vi är otroligt nöjda med vårt val sv mäklare och kan varmt rekommendera Adam.

Anna-Karin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Övre Tjärna

Adam är väldigt lyhörd och kunnig, han har ett otroligt ödmjukt, vänligt och proffsigt förhållningssätt och har humor med glimten i ögat. Under hela förloppet med försäljningen av min bostad har jag fått snabb återkoppling gällande mina frågor och blivit kontinuerligt uppdaterad om det fortlöpande arbetet i de olika stegen försäljningen.

Anna N
Borlänge

Mycket bra och trevlig mäklare som lägger ner mycket tid på projekten bra bemötande super bra 👍

Jonas H
Borlänge

Vi är väldigt nöjd med Adam. Tydlighet och bra kommunikation för att vi skulle känna oss trygga i vår försäljning. Kommer rekommendera Adam till andra. Mvh Jonas och Catrine

Samuel F
Borlänge

Proffesionell och driven mäklare som vill kunden sitt allra bästa! Snabb att uppdatera oss som säljare vid ny information och lämnades oss aldrig med några frågetecken. Rekommenderas!

Johan H
Gylletorget

Proffsigt och snabbt bemötande. Tydlig och klar i kommunikation och dokumentation. Väldigt aktiv och engagerad. Rekommenderar absolut Adam som mäklare.

Pia E
Gylletorget

Mycket bra bemötande. Inga direkta förväntningar, då jag inte haft möte med någon mäklare på många år. I samband med detta köp är jag mycket nöjd. Proffsigt, både vid påskrifter och visning. Kunnig, och vänlig.

Andreas P
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Östermalm

Adam har varit enormt tillmötesgående och inkännande. En otroligt viktig egenskap då man skall göra en sådan stor investering. Känns kunnig på det han gör!

Louise J
Borlänge

Fint bemötande från första kontakt via telefon fram till skrivning. Adam är trygg och självsäker vilket gör att man vågar ställa frågor och själv känner sig trygg vilket var viktigt under vårt första bostadsköp. Han har hjälpt oss otroligt mycket, vilket jag inte trodde en mäklare gjorde. Jag har bara bra erfarenheter av honom. Jag kan varmt rekommendera Adam Thunell som mäklare!