Danielle Hamrin

Danielle Hamrin

Danielle Hamrin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Danielle Hamrin har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Danielle Hamrin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.9. Danielle Hamrin har haft 24 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

41 omdömen om Danielle Hamrin

David O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Danielle har varit jättebra som mäklare. Bra att diskutera med och ger råd om vad man bör göra i huset för att underlätta försäljningen. Svår marknad just nu och hon har verkligen jobbat hårt för att sälja vårt hus. Kan varmt rekommenderas!

Sonja W
Köpte sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Trevlig och kunnig, lätt att prata med. Förklarade köpet på ett bra sätt.

Linda L
Sålde sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Otroligt kompetent mäklare med rak & tydlig kommunikation. Kände mig väldigt trygg under hela sälj-processen! Rekommenderar varmt att boka Danielle som er mäklare.

Sebastian P
Rönninge

Proffsigt från start till försäljning.

Gabriella N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Vi har precis köpt hus som Danielle har mäklat. Hon har varit så förståndig och öppen hela vägen. Varit behjälplig med bolånsansökan etc. Danielle har varit mer än bara en mäklare som vill sälja och tagit hänsyn åt både köparen och säljarens önskemå i processen.

Solweig Henrietta Elisabet E
Tumba

Hon har skött vårt. Ärende proffsigt och med stor vänlighet och medkänsla (min man är sjuk)

Jennie Maria Elisabeth S
Salem

En supertrevlig och väldigt proffsig mäklare som gör det där lilla extra! Är om sig och kring sig och hon har även tipsat oss om bostäder som hon inte säljer, vilket är ett plus i kanten. Väldigt engagerad för att du som både köpare och säljare ska vara nöjd (vi har köpt av henne och hon fick även sälja vårt hus). Har varit ett otroligt tryggt stöd i hela processen och finns tillgänglig och man får snabb återkoppling! Rekommenderas varmt till alla som vill ha en proffsig och duktig mäklare!

Melisa M
Salem

Fick bra bemötande av henne . Hon är snäll och duktig med vad hon gör . Helt rekommenderar henne .

Fredrik L
Salem

Danielle och svensk fastighetsförmedling ger ett mycket trevlig, glatt och hjälpsamt bemötande. Detta med stort mått av tålamod för de många frågor vi ställde inför köp.

Fredrik M
Uttran

Hon är väldigt engagerad i försäljningen och gör sitt absolut bästa. Hon återkopplar på allt som händer i försälningen. Vid behov så ändrar hon taktik för att nå ut till köparna. Kan varmt rekommendera Danielle som mäklare. 😃 // Fredrik M