Danielle Hamrin

Danielle Hamrin

Danielle Hamrin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Danielle Hamrin har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Danielle Hamrin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Danielle Hamrin har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-02

18 omdömen om Danielle Hamrin

Sedan starten hos Reco 2023
Sven Martin A
Köpte sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Det var bra. Trevligt bemötande Saklig information Inte på stressande

Sven Erik J
Sålde sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Jag vänta med ett omdöme tills affären är helt klar.

Nalleh R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Mäklaren levde upp till förväntningarna och vi är nöjda med hanteringen i vår köp process!

Gunilla A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge Centrum

Kunnig, trevlig har ett bra bemötande mot både säljare och köpare. Vi har anlitat Danielle i fyra bostadsaffärer och är supernöjd. Som en person sa: En bra bankkontakt och en bra mäklare ska man vara rädd om.

Sven J
Tumba

Danielle inger förtroende och visar engagemang. Hon håll ett bra driv i hela processen, och lyssnade samtidigt in våra önskemål.

Jessica B
Tumba

Danielle hade ett tydligt mål med försäljningen och har under hela processen strävat efter det. Hon är en positiv person och det hjälpte oss att inte tappa hoppet under processen.. Det visar oss att hon var kunnig i det som hon gjorde

Naradja W
Rönninge

Danielle har allt du behöver av en mäklare - expertis, bred kunskap, exceptionellt omdöme, och ett alltigenom professionellt, men samtidigt varmt och genuint bemötande. Danielle tar ett hundraprocentigt personligt ansvar för hela processen, från början till slut, och är extremt kommunikativ, tydlig, och väldigt tillgänglig. Utöver detta visar Danielle hur duktig hon är när det gäller marknadsföring, ekonomi och styling, och ”går den extra milen” för att alla parter ska bli nöjda.

Svar från Danielle Hamrin

Tack för ditt fina omdöme Naradja & tack för att jag fick förmedla ert fina hus!

Sofia E
Tullinge

Danielle är föredömlig, lyhörd, kunnig och trygg genom hela affären. Jag är mycket nöjd och Danielle får högsta betyg.

Malin S
Rönninge

Allt har gått väldigt snabbt och smidigt. Och ett snyggt utförande.

Anki O
Rönninge Centrum

Hej Jag har mötts av ett proffsigt bemötande och är mycket nöjd med alla mina kontakter med henne. Finns inget som jag inte är nöjd med. Mvh Anki Olsson

Svar från Danielle Hamrin

Hej Anki! Tack för ditt fina omdöme och välkommen till Rönninge :)