Andreas Åsberg

Andreas Åsberg

Andreas Åsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Andreas Åsberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-09. Andreas Åsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Åsberg har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

12 omdömen om Andreas Åsberg

Camilla H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Åsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Snabb och bra mäklare kan varmt rekommendera honom. Han hjälpte till vid försäljning av min mammas lägenhet efter hennes bortgång.

Svar från Andreas Åsberg

Tack för rekommendationen Camilla, skönt att det kändes snabbt och smidigt för er! Andreas

Johan L
Tullinge

Påläst och väldigt duktig mäklare. Andreas har alltid visat engagemang och alltid haft tid när vi behövt. Enkel person att bolla tankar och idéer med och det kändes som att han såg vad vi ville. Kan starkt rekommendera att använda Andreas som mäklare.

Svar från Andreas Åsberg

Stort tack för en fin reco Johan, orden uppskattas varmt! Vi hörs vidare i affären. Andreas

Jenny Maria J
Rönninge

Jag har fått ett väldigt gott bemötande av Andreas under hela processen. Han har varit trovärdig och på ett tryggt och bra sätt fört oss genom hela försäljningen. Han har funnit tillgänglig för att svara på frågor och hela tiden lämnat uppdateringar kring status för försäljningen. Jag är mycket nöjd med att ha haft Andreas som min mäklare under denna försäljning.

Svar från Andreas Åsberg

Ett stort tack Jenny för din fina reco och kul att höra att du är nöjd med försäljningen. Varmt tack för förtroendet. Andreas

Sanna Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Åsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Otroligt hjälpsam. Rekommenderade flera olika alternativ hos olika banker för att hjälpa mig och min sambo med bolån. Otroligt smidig och trygg affär som vår första bostadsrätt, besvarade alla våra frågor på ett tydligt och professionellt sätt.

Svar från Andreas Åsberg

Stort tack Sanna för din fina reco. Kul att få hjälpa er genom köpet av er första egna bostad! Vi hörs vidare i affären. Andreas

Robin W
Rönninge

Professionellt och trevligt bemötande från Andreas som är hjälpsam genom hela processen. Skulle absolut rekommendera Andreas som mäklare.

Svar från Andreas Åsberg

Tack Robin för en fin reco. Jag hoppas att du ska trivas här i Rönninge. Vi hörs vidare i köpet. Andreas

Sofi L
Tumba

Vi fick byta mäklare hastigt. Han sålde vår lägenhet, vi är nöjda.

Thomas T
Tumba

Jag arbetade med Andreas när jag köpte bostad och han gjorde ett bra jobb. Han medlade effektivt mellan säljare och köpare, vilket underlättade en smidig transaktion.

Kesorn C
Tumba

Andreas Åsberg has been very helpful and professional in selling the apartment of my late sister-in-law in Stockholm. He went beyond his role to facilitate the sale as we are based in the UK.

Stefan L
Tumba

Bra återkoppling med svar på mina frågor.

Anita R
Rönninge

Andreas var väldigt trevlig lugn och hjälpsam på alla sätt.