Stefan Engroos

Stefan Engroos

Stefan Engroos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Stefan Engroos har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Stefan Engroos har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 330 omdömen med ett betyg på 4.9. Stefan Engroos har haft 83 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

330 omdömen om Stefan Engroos

Sedan starten hos Reco 2021
Natalie Victoria E
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Trevligt och proffesionellt! Allt var välförberedd inför visningen. Vi fick väldigt positiv intryck under visningen och svaret alla på frågorna. Det var bra planerat och vi var nöjda med visningen.

Bahar P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Trevlig och proffesionellt mäklare som lyckades sälja vår lägenhet.

Ömer P
Tullinge

Trevlig person som är hjälpsam.. Han är en duktig och driven mäklare!!!!

Göran W
Tumba

Kanon bra, allt funkade perfekt.

Victoria M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Stefan är en grym mäklare som fått oss att känna oss trygga under hela processen. Ett professionellt bemötande som överträffade mina förväntningar. Tydlig, engagerad och super trevlig!

George E
Tumba

Svenska landslaget hade Zlatan. Mäklar världen har Stefan Engross. Kan varmt rekommendera.

Maria L
Tullinge

Väldigt förtroendeingivande, inga falska förhoppningar. Återkopplade hela tiden. Superbra!

Mikael R
Tullinge

Använde mig utav Stefan när vi skulle sälja. Han är rutinerad, kunnig, flexibel. Rekommenderar Stefan som mäklare, 5/5!

Richard D
Tumba

Trevligt och kunnig mäklare,som verkar kunna sin sak.

Andreas W
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Stefan är en kanonkille , riktigt grym :)