Elin Norberg

Elin Norberg

Elin Norberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-12. Elin Norberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 216 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Norberg har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

216 omdömen om Elin Norberg

Lisa D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Årsta

Elin har varit min mäklare vid två tillfällen och hon överträffar alltid mina förväntningar! Arbetar proaktivt, lätt att kommunicera med, extremt bra kunskap om marknad och och områdeskännedom. Rekommenderar Elin starkt och skulle själv aldrig tänka mig arbeta med en annan mäklare.

Kristina W
Kärrtorp

Är erfaren, ger bra tips är lugn och mycket saklig. Har gett snabb återkoppling under hela arbetet.

Claes I
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Enskede

Vår erfarenhet av Elins arbetsinsatts är mycket god. Hon gjorde ett bra jobb med vår fastighet.

Svar från Elin Norberg

Tack Claes för din fina rekommendation! Roligt att få hjälpa er

Christer L
Farsta

Elin har varit ett oerhört stort stöd för oss i vår föesäljning trots tidsbrist och snabba omställningar. Hon har varit anpassningsbar och tillgänglig vilket skapat en trygghet för oss. Vi kan varmt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling för ett jättefint arbete.

Svar från Elin Norberg

Tack för fin rekommendation, roligt att få hjälpa er

Petri D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Farsta Strand

Proffsig och trevlig och framförallt lugn,ingen hets att köp köp köp.

Mikael B
Farsta Strand

Proffsig, kan söderort, ordning och reda.

Svar från Elin Norberg

Tack snälla för det fina omdömet!

Jessica E
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Enskede

Fick jobbet gjort, men inte så mycket mer än så.

Joakim B
Enskede - Svedmyra

Fick bra intryck av mäklaren! Proffsig och skötte kontakt och uppdatering jätte bra. Hon hade bra råd och tips som tillslut ledde till att vi fick det pris vi ville ha av köparen. Skulle absolut tipsa vänner eller använda mig av henne igen vid framtida försäljning!

Svar från Elin Norberg

Tack snälla Joakim för din fina rekommendation, det värmer!

Kristina W
Enskede

Elin hjälpte oss sälja vår villa på Enskedefältet. Det gjorde hon snabbt och bra. Elin är kunnig, vänlig, tillgänglig och lätt att ha att göra med. Tack för allt!

Svar från Elin Norberg

Roligt och höra! Tack för din fina rekommendation!

Mikael W
Sköndal

Kunnig, engagerad, driven och trygg samarbetspartner vid husförsäljningen.