Maria Lundberg

Maria Lundberg

Maria Lundberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Maria Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Maria Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Lundberg har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

158 omdömen om Maria Lundberg

Johan G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Bagarmossen

Fantastiskt proffsig och trevlig!

Lars J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Bagarmossen

Trevlig ,proffsig ,inget av det jobbiga säljsnacket .Måste ha framgång med sin positiva ,lugna ,framtoning .Ett föredöme för mäklar bramchen !!

Adina A
Bagarmossen

Hon var trevlig och hyfsat påläst men ibland lite sen och oförberedd. Men det ät ju sånt som händer. Jag är supernöjd med affären i slutändan.

Maria R
Farsta

Maria hanterade hela processen från start till mål på ett proffsigt, omhändertagande, tryggt och affärsmässigt sätt. Proffsigt bemötande på visning/budgivning och tydlighet vid kontraktsskrivning. Vi är så nöjda och rekommenderar Maria å det varmaste!

Hillevi G
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Bagarmossen

En supermäklare som vi tagit hjälp av flera gånger. Hon är otroligt trygg, erfaren och förtroendeingivande både i relation till oss som säljare och till köparna. Det var också viktigt för oss att hon är noggrann med att sätta sig in i alla detaljer kring försäljningsobjektet för att kunna svara bra på alla frågor. Stark rekommendation!

Erika F
Farsta

Proffsig men samtidigt avslappnad. Ger bra stabilt intryck och överöser en inte med säljsnack, vilket vissa andra mäklare gör. Maria har hållit bra kontinuerlig kontakt och har alltid funnits tillgänglig för en diskussion eller för att besvara frågor.

Jeanette H
Bagarmossen

På ett bra och positivt sätt har vi blivit bemötta. Mäklaren har haft flera visningar vi gått på så hon hade bra uppfattning vad vi var intresserade av. Hörde av sig när det var något på gång via sms eller telefon. Bjöd in på förhandsvisning innan vår blivande lägenhet kom ut på marknaden.. Bra info om föreningen där vi köpte till sist. Med vänliga hälsningar Jeanette och Lasse

Inga Ä
Bagarmossen

Kompetent, serviceinriktad och lätt att kommunicera med.

Robert Ö
Bagarmossen

Maria är oerhört bra och proffesionell i alla moment. Allt har fungerat förträffligt och Maria lever upp till alla förväntningar.

Elisabeth S
Bagarmossen

Har varit på flera visningar med Maria Lundberg och alltid blivit väldigt bra bemött. Hon är kunnig, genuin och supertrevlig!