Andy Shabo

Andy Shabo

Andy Shabo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Andy Shabo har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Andy Shabo har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 314 omdömen med ett betyg på 4.9. Andy Shabo har haft 62 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

314 omdömen om Andy Shabo

Sedan starten hos Reco 2021
Marcus G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Östberga

Proffesionellt, kunnig, smidig och supertrevlig. Ska ha Andy i tankarna vid försäljning

Michael H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Östberga

Den bästa mäklaren man kan hitta

Ludwig A
Tullinge

Extremt bra på information och att hjälpa och grymt skön o prata med ochså så blev extremt nöjd.

Svar från Andy Shabo

Tack för det fina omdömet Ludwig, har varit en ära att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp, stort lycka till så ses vi på tillträdet :)

Malin F
Östbergahöjden

Han är grym! ⭐️ Brinner för sitt jobb, är kunnig och håller vad han lovar. Kan varmt rekommendera.

Svar från Andy Shabo

Uppskattar att du tagit dig tiden och skriva ett fint omdöme, kul att vi både lyckades hitta ett nytt objekt för dig samt få ditt sålt. Vi ses! :)

Fernando Oscar M
Gamla

Extremt smidig affär och ett professionellt bemötande. Kommer framöver aldrig fundera på någon annan mäklare än Andy att ta hand om mina framtida bostadsaffärer.

Sami C
Hagsätra

Beskriver Andy som en kanon kille samt en väldigt bra lyhörd mäklare som alltid strävar efter kundens mål.

Svar från Andy Shabo

Tack för det fina omdömet Sami, vi ses på tilltdrädet :)

Rim B
Sätra

Andy är väldigt professionell och hjälpsam. Han förklarade tydligt alla steg och jargong när vi skulle skriva på. Han har haft trevlig och bra kontakt och svarade på alla mina frågor både via SMS och telefon samtal. Sympatisk och vet hur man ska bemöta en kund.

Svar från Andy Shabo

Hej Rim, Tack för ditt väldigt fina omdöme, betyder väldigt mycket för mig och det värmer ska du veta! Bara att återkomma om det finns något mer jag kan hjälpa till med i annat fall ses vi på tillträdet!

Linda L
Sätra

Andy har varit det självklara valet. I lite skakiga bostadstider har han varit toppen och trygg att jobba med. Det har verkligen gått att lita på honom. Om jag behöver en mäklare igen i framtiden vet jag precis vart jag ska vända mig!

Svar från Andy Shabo

Gud vad kul att läsa ditt omdöme Linda, betyder enormt mycket för mig och har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen!

Ellinor H
Hagsätra

Jag hade ganska höga som var svåra att infria men Andy lyckades till slut och jag är jättenöjd.

Svar från Andy Shabo

Hej Ellinor, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme, superkul att vi kunde nå ditt önskade resultat trots rådande läge på marknaden. Önskar dig stort lycka till!

Lina G
Långbro

För andra gången har Andy imponerat med sin kompetens och sitt engagemang. Denna gången anlitade vi Andy då vi skulle sälja vår lägenhet. Andy gjorde precis det han hade utlovat och skapar förtroende. Han är alltid tillgänglig och lätt att få tag på.

Svar från Andy Shabo

Hej Lina, Så jäkla kul att få läsa det fina omdömet du tagit dig tiden att skriva, deet gör mig superglad och värmer verkligen när jag läser omdömet. Tusen tack för förtroendet och jag önskar er STORT lycka till i Örebro :)