Selma Fazlic

Selma Fazlic

Selma Fazlic är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Selma Fazlic har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Selma Fazlic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 231 omdömen med ett betyg på 4.9. Selma Fazlic har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

231 omdömen om Selma Fazlic

Sedan starten hos Reco 2019
Elisabeth C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Skarpnäck

Helt nöjd med Selmas sätt att hantera affären. Vill även berömma stylisten och fotografen som bidrog med goda råd och fina bilder.

Petar A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Farsta

Utmärkt på alla sätt. Tydligt och effektivt.

Erik P
Farsta

väldigt glad o trevlig, hon ger verkligen känslan att hon vet vad hon håller på med vilket hon också visar när det kommer till kritan. jag visste om läget i rådande marknad när vi skulle sälja o visste att det skulle bli tufft att få det sålt till ett pris som jag var okej med. Selma visar stor engagemang och ger verkligen 100% för att det ska bli så bra som möjligt och ställer upp i allt. super nöjd med resultatet trots marknaden och rådande situation lyckas hon få till ett vad jag anser väldigt bra pris och är supernöjd med hela samarbetet.

Rickard L
Enskede

Bra bemötande och väldigt trevlig. Lätt att nå

Johanna W
Enskede

Selma var fantastisk vid vår försäljning. Så proffsig, tillmötesgående och snabb. Skulle rekommendera henne till alla som vill sälja sin bostad till ett bra pris.

Elin K
Enskede

Väldigt bra och proffesionellt bemötande! Vi blev nöjda med försäljningen då det gick snabbt och smidigt!

Christos P
Farsta

Beskrev lägenheten i minsta detalj och kunde svara på alla frågor som ställdes.

Maria C
Farsta

Super bra och super trevlig mäklare. Väldigt bra på sitt jobb och gick till det yttersta för att hjälpa oss.

Daniel A
Farsta

Selma har varit en mycket professionell, opartisk, tydlig och hjälpsam samt mycket trevlig. Hennes professionalitet och personlighet gav oss den tryggheten vi kunde vila på under köpprocessen. Tack Selma!

Annalaise G
Farsta

Selma is a fantastic broker - I was so impressed with how she handled the purchase process of the apartment I bought 4 years ago that when it was time to sell it this year, I sought out her help again. She handles every aspect of buying and selling a property with warmth, professionalism and efficiency. Thanks again Selma for being a pleasure to work with <3