William Mazy

William Mazy

William Mazy är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

William Mazy har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. William Mazy har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. William Mazy har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om William Mazy

Björn A
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Vi har det toppenskönt i Italien + 24 gr strålande sol. Vi är helnöjda med ditt jobb som mäklare, duktig, kunnig och trevlig. Du kan ditt jobb. Lycka till i fortsättningen. Christer och Monica

Svar från William Mazy

Härligt att höra!!! Och vad kul att ni är nöjda!

Mikael J
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Professionell och bra hantering på alla sätt. Bra genomfört mäklaruppdrag.

Svar från William Mazy

Tack Mikael för att jag fick förtroendet till eran försäljning.

Huddinge

William är lyhörd, lugn och tydlig! Rekommenderas starkt!

Svar från William Mazy

Tack så mycket för rekommendationen, glad att jag kunde hjälpa er!

Huddinge

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare!

Svar från William Mazy

Tack snälla Mikael för förtroendet!

Huddinge

William höll oss uppdaterad under hela processen med mycket bra information och höll många visningar, även om ingen kund anmält sig innan. Oerhört viktigt i dagens marknad!

Svar från William Mazy

Tack snälla Mikael för Recon!

Nada B
Huddinge

William är en mycket trevlig och engagerad mäklare som vill göra sina kunder nöjda. Han är väldigt kunnig och insatt i all information kring det objekt han säljer. Han kunde svara på alla våra frågor och funderingar och har varit hjälpsam i hela processen vid bostadsköpet. Vi rekommenderar verkligen William!

Svar från William Mazy

Tack Nada för Reco'n! Jag är så glad att jag kunnat hjälpa er köpa ert nästa hem.

Timo L
Köpte sitt hus med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Högmora

Väldigt bra och professionell kontakt av William. Han är lätt att få tag i och är lösningsorienterad. Vi är jättenöjda.

Svar från William Mazy

Tack snälla Timo för de orden! Det va en fröjd att hjälpa er med erat hus köp.

Karolina W
Högmora

Vi lyckades få till en snabb och smidig affär där William var lätt att nå, kunde svara på våra frågor, samt verkade mån om att allt skulle bli så bra som möjligt för alla inblandade. Stort tack!

Svar från William Mazy

Tack snälla för Reco'n Karolina! Ni kommer trivas super i ert nya hus!

Emelie H
Sålde sitt hus med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Högmora

William har varit toppen från dag ett! Vi har kännt oss trygga hela tiden med honom som mäklare!

Svar från William Mazy

Tack snälla för förtroendet till att hjälpa er med ert fina hus!

Hans-Olof H
Kvarnbergsplan

William har från första kontakt varit mycket proffsig. Informerar och återkopplar mycket bra.

Svar från William Mazy

Tack för ett gott och smidigt samarbete!