William Mazy

William Mazy

William Mazy är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

William Mazy har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. William Mazy har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.9. William Mazy har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-03

28 omdömen om William Mazy

Sedan starten hos Reco 2023
Mikael I
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Huddinge

William är lyhörd, lugn och tydlig! Rekommenderas starkt!

Svar från William Mazy

Tack så mycket för rekommendationen, glad att jag kunde hjälpa er!

Huddinge

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare!

Svar från William Mazy

Tack snälla Mikael för förtroendet!

Huddinge

William höll oss uppdaterad under hela processen med mycket bra information och höll många visningar, även om ingen kund anmält sig innan. Oerhört viktigt i dagens marknad!

Svar från William Mazy

Tack snälla Mikael för Recon!

Nada B
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Huddinge

William är en mycket trevlig och engagerad mäklare som vill göra sina kunder nöjda. Han är väldigt kunnig och insatt i all information kring det objekt han säljer. Han kunde svara på alla våra frågor och funderingar och har varit hjälpsam i hela processen vid bostadsköpet. Vi rekommenderar verkligen William!

Svar från William Mazy

Tack Nada för Reco'n! Jag är så glad att jag kunnat hjälpa er köpa ert nästa hem.

Timo L
Köpte sitt hus med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Högmora

Väldigt bra och professionell kontakt av William. Han är lätt att få tag i och är lösningsorienterad. Vi är jättenöjda.

Svar från William Mazy

Tack snälla Timo för de orden! Det va en fröjd att hjälpa er med erat hus köp.

Karolina W
Högmora

Vi lyckades få till en snabb och smidig affär där William var lätt att nå, kunde svara på våra frågor, samt verkade mån om att allt skulle bli så bra som möjligt för alla inblandade. Stort tack!

Svar från William Mazy

Tack snälla för Reco'n Karolina! Ni kommer trivas super i ert nya hus!

Emelie H
Sålde sitt hus med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Högmora

William har varit toppen från dag ett! Vi har kännt oss trygga hela tiden med honom som mäklare!

Svar från William Mazy

Tack snälla för förtroendet till att hjälpa er med ert fina hus!

Hans-Olof H
Kvarnbergsplan

William har från första kontakt varit mycket proffsig. Informerar och återkopplar mycket bra.

Svar från William Mazy

Tack för ett gott och smidigt samarbete!

Angelica N
Huddinge

Jag är jättenöjd på alla sätt och vis. Lätt att få tag på, återkopplar snabbt och alltid med ett trevligt bemötande. Överlag väldigt glad över mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera honom vidare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från William Mazy

Tack för att du gav mig förtroendet och blir så glad att höra att du e nöjd! All lycka till nu med erat nya dröm boende.

Sebastian W
Huddinge

Fick ett väldigt bra bemötande av William där han var väldigt professionell och trevlig! Köpet av bostaden gick väldigt smidigt då mäklaren hade allt förberett och förklarade väldigt bra och tydligt om allt !

Svar från William Mazy

Tack snälla för de fina orden! Så kul att få hjälpa dig med ditt första köp.