Göran Wallgren

Göran Wallgren

Göran Wallgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Göran Wallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 188 omdömen med ett betyg på 4.7. Göran Wallgren har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mina tidigare yrken har jag arbetat mycket både med människor och att göra affärer. Som mäklare får jag utnyttja alla mina erfarenheter på bästa sätt. Det är oerhört stimulerande och gör att jag gärna jobbar alla timmar som krävs för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mig själv i alla lägen och möter både säljare och köpare med respekt för deras situation. Med en avslappnad attityd och en stor portion humor lotsar jag dig igenom fastighetsaffären så att du känner dig informerad och trygg.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett stort musikintresse, spelar gitarr trummor och utbildade mig till klassisk sångare på 90-talet.

188 omdömen om Göran Wallgren

Sedan starten hos Reco 2017
Tommy B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kuggås

Proffsig mäklare , inga svåra frågor från oss . Lättsam att prata med , hjälpsam med att göra vad vi behövde höra.

Stina P
Köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Lindsdal

Göran är trevlig och upplevs som jordnära och genuin. Vi blev väl bemötta och vägledda under processen.

Ann-Christin S
Sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Lindsdal

Göran är kunnig, påläst, professionell, lyhörd, ärlig och trevlig. Våra förväntningar var såklart att få huset sålt till ett bra pris, och även om vi inte fick det priset vi önskade känns det som en bra affär. Vi har känt oss trygga med Göran hela tiden och planen som vi hade från början har följts och vi har hela tiden blivit informerade om vad som händer.

Tobias G
Rockneby

Extrem duktig och lyhörd mäklare som fick min bostad såld i tuff marknad, kan varmt rekommendera Göran, engagerad och extrem kunnig inom branschen . super trevlig och professionell rakt igenom. / säljare sörgärde

Albin A
Hammarglo

Bra välkomnande, kunde svara på frågor och om det fanns osäkerhet så fixade han svar från husägaren snabbt. Tydlig och bra förklaring när vi satte oss ner för att gå igenom alla papper. Trevlig.

Kicki K
Kläckeberga

Göran jobbade hårt för att hjälpa mig att sälja mitt hus. Vi hade bra kontakt och han är en kunnig mäklare som på bästa sätt lotsade mig genom affären och allt runtomkring.

Agneta H
Läckeby

Göran är lugn, sansad och trevlig. Han är lätt att samtala med. Kommer med råd. Jag har köpt en fastighet genom Göran och sålt två stycken. //Agneta Hallberg, Sörstävlö, Kalmar

?
Köpte sin bostad med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Vassmolösa

Bra o hjälpsam med sin erfarenhet

Florian H
Köpte en tomt med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Ålem

Herr. Wallgren är en stor mäklare. Han är tillgänglig när som helst. Även för utländska köpare är allt förståeligt och du får ett kvalificerat svar på alla frågor. Jag är mycket nöjd med herr Wallgren!

Ingemar N
Rinkabyholm

Göran och jag har inte haft mycket kontakt, lite om fullmakt i början av september och ett mail den 25 september med information om hur första visningen gått. Sedan har jag inte hört något från Göran utan bara kunnat följa med på "min försäljning". Antar att Göran haft mer kontakt med min bror vilket ju var meningen med fullmakten. Hade varit trevligt att höra från Göran att affären är avslutad och vad slutpriset blev. Men det står ju på nätet...