Göran Wallgren
Registrerad mäklare sedan 2017-06-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-11
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mina tidigare yrken har jag arbetat mycket både med människor och att göra affärer. Som mäklare får jag utnyttja alla mina erfarenheter på bästa sätt. Det är oerhört stimulerande och gör att jag gärna jobbar alla timmar som krävs för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mig själv i alla lägen och möter både säljare och köpare med respekt för deras situation. Med en avslappnad attityd och en stor portion humor lotsar jag dig igenom fastighetsaffären så att du känner dig informerad och trygg.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett stort musikintresse, spelar gitarr trummor och utbildade mig till klassisk sångare på 90-talet. Läs mer

Läs vad 66 Läs vad Göran Wallgren

• Sivert P sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-08-31

Bergavik
    Sålt villa i Kalmar.
    Vi har haft bra kontakt en längre tid.
    Vi ville flytta först och sälja vårt hus efter flytten utan att jäkta.
    Det har fungerat mycket bra
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-09-07 Göran W svarar Sivert P
    Tack så mycket för rekommendationen, det värmer! Hoppas ni mår bra i lägenheten.
    Göran W gillar detta
  • Jonas B köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-08-20

Trekanten
    Han sa att han hade ringt och pratat med mig när jag hadde frågor om objektet. Vilket han aldrig hade gjort. Sedan så låvade han att ringa upp mig vid ett annat datum vilket han aldrig gjorde. Annars gorde han inget som jag kan märka negativt på. Läs mer
    2020-08-21 Göran W svarar Jonas B
    Tack för att du tog dig tid att svara!
    Bra återkoppling, det hjälper mig att utvecklas i mitt yrke, jag ska bli bättre på att hålla koll på kommunikationen även vid sådana här tillfällen när det är många intressenter att hålla informerade.
    Hoppas du kommer trivas i ditt fina hus vid ån!
  • Kennet S sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-08-13

Rockneby
    Vi har sålt en stuga i Kalmar, Revsudden och blivit bemötta på ett proffsigt och trevligt sätt av Göran. Han har haft full koll hela tiden och varit mottaglig för våra synpunkter och önskemål.
    Vi har träffat flera olika mäklare, både i som köpare och som säljare, och Göran är klart i topp.
    Ps Superfotograf Jean-Pierre får vi inte glömma! Läs mer
    2020-08-17 Göran W svarar Kennet S
    Tack Kennet för de värmande orden och för att jag fick vara med och hjälpa er med den här försäljningen, det är verkligen ett unikt ställe som köparna får njuta av.
    Fotografen och jag bugar ödmjukt och tackar :)
    Göran W gillar detta
  • Monica O köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-07-24

Lindsdal
    Har köpt en villafastighet. Kontakt med mäklaren under hela tiden från beställning av visningstid till budgivning.
    Fick svar på mina frågor.
    Bra genomgång vid kontraktskrivning.
    Inget att anmärka på. Läs mer
    2020-08-03 Göran W svarar Monica O
    Tack för rekommendationen!
    Välkommen tillbaka till gamla hemorten och jag hoppas du kommer trivas i det fina huset :)
    Göran W gillar detta
  • Daniel J köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-07-22

Sandvik
    Köpte ett fritidshus där budgivning drog igång innan visning. Han skötte detta mycket professionellt och bra. Mycket bra bemötande men då han hade fler visningar, det snart var semester samt att säljaren inte kunde delta vid kontraktsskrivningen kändes det som det gick lite fort på slutet Läs mer
    2020-07-23 Göran W svarar Daniel J
    Tack för de värmande orden, det var en väldigt speciell försäljning. Hoppas ni får många fina somrar i Sandvik!
    Göran W gillar detta
  • Gunilla E sålde en tomt med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-06-14

Rockneby
    Har sålt en tomt. Vi har fått ett tydligt, korrekt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-15 Göran W svarar Gunilla E
    Tack Gunilla för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas med era nya grannar :)
    Göran W gillar detta
  • Jeanette L sålde sin bostad med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-06-03

Torsås
    Sålt en hästgård för 2 miljoner i Torsås kommun. Göran har varit väldigt grundlig och nogrann. Har alltid återkopplat och är alltid glad och trevlig. Inget är besvärligt eller jobbigt. Göran ger ett mycket seriöst intryck och vi är mycket nöjda med hans hjälp att sälja vår gård.//Jeanette Läs mer
    2020-06-04 Göran W svarar Jeanette L
    Tack Jeanette för omdömet!
    Det var en rolig process att vara med i, hoppas det blir bra med era nya grannar :)
    Göran W gillar detta
  • Magnus J köpte en tomt med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-29

Rockneby
    Inlyssnande, seriös, trevlig, uppriktig Läs mer
    2020-06-02 Göran W svarar Magnus J
    Tack Magnus!
    Hoppas ni får en fin plats till härliga sommardagar :)
    Göran W gillar detta
  • Kristian B köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-12

Lindsdal
    Full koll, bra och kompetent! En mäklare att lita på, Läs mer
    2020-05-13 Göran W svarar Kristian B
    Tack för det fina omdömet!
    Jag tror ni kommer stortrivas i ert nya boende :)
    Göran W gillar detta
  • Anna-sara P sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-09

Lindsdal
    Jätte fin kille o snäll, jag är nöjd Läs mer
    2020-05-11 Göran W svarar Anna-sara P
    Tack för de fina orden, hoppas du hittar ett toppenställe att bo på! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren