Göran Wallgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Göran Wallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.6. Göran Wallgren har haft 35 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mina tidigare yrken har jag arbetat mycket både med människor och att göra affärer. Som mäklare får jag utnyttja alla mina erfarenheter på bästa sätt. Det är oerhört stimulerande och gör att jag gärna jobbar alla timmar som krävs för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mig själv i alla lägen och möter både säljare och köpare med respekt för deras situation. Med en avslappnad attityd och en stor portion humor lotsar jag dig igenom fastighetsaffären så att du känner dig informerad och trygg.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett stort musikintresse, spelar gitarr trummor och utbildade mig till klassisk sångare på 90-talet.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 73 Läs vad Göran Wallgren

• 2020-11-14
    Vi har varit på flera av Görans visningar och köpte slutligen ett hus som han sålde. Han har alltid ett glatt och trevligt bemötande och hjälper en så fort man hör av sig till honom. Vi är inget annat än supernöjda med Göran.
    Gurbet S
    • 121.0 m²
    • Bergavik
    köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tack så mycket för det fina omdömet, det är alltid lika trevligt att träffa er. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!

• 2020-11-05
    Köpt och sålt bostad i Mönsterås Bra toppen fotograf Gillade ej att mitt pris sänktes med 305000 kr, vilket kostade mig 20000 kr extra. Styrd hantering ville sälja köparens bostad. Ok men ej rätta drivet i försäljningen skippade Hemnet Men livet går vidare.
    Jan D
    • 168.0 m²
    • Ljungnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
  • 2020-11-05
    Jag saknade lite mer engagemang. Jag fick en del information lite sent.
    Åke R
    • 129.0 m²
    • Lindsdal
    Tack Åke för ditt omdöme, jag kommer vara extra noga med att mina uppdragsgivare verkligen upplever allt engagemang som jag lägger ner i mitt arbete.

• 2020-11-04
    Jag förväntade mig att hans uppdrag var att sälja mitt hus till högsta pris. Det tycker jag inte att han jobbade för. Informerade dåligt om vad som gäller i olika skede. Trevlig och korrekt person.
    Berit R
    • 129.0 m²
    • Lindsdal
    Tack Berit för omdömet, det hjälper mig att utvecklas i mitt arbete. Jag tar med mig synpunkterna om informationen och fortsätter göra mitt bästa för alla mina uppdragsgivare.

• 2020-11-01
    Har sålt ett enplanshus med källare. Göran Wallgren är en jättetrevlig och kunnig mäklare som lugnt och sakligt har hjälpt oss fram till en lyckad försäljning. Jag är väldigt nöjd med allt!
    Solveig P
    • 96.0 m²
    • Lindsdal
    Tack Solveig för det fina omdömet! Det var en riktigt mysig försäljning med många trevliga gäster som verkligen uppskattade det välvårdade huset :)

• 2020-10-22
    Sålt en villa, betyget på bemötande, snabbhet, tips och råd blir 5/5 möjliga. Mycket nöjd
    Liselott R
    • 121.0 m²
    • Lindsdal
    Tack Liselott för det fina omdömet. Det känns bra att ha kunnat hjälpa er, det var verkligen ett mysigt hus!

• 2020-09-30
    Sålt hus. Gick hur smidigt som helst.
    Linus A
    • 110.0 m²
    • Blomstermåla
    Tack Linus för din rekommendation, det var trevligt att träffas igen!

• 2020-08-31
    Sålt villa i Kalmar. Vi har haft bra kontakt en längre tid. Vi ville flytta först och sälja vårt hus efter flytten utan att jäkta. Det har fungerat mycket bra Vi är mycket nöjda.
    Sivert P
    • 79.0 m²
    • Bergavik
    Tack så mycket för rekommendationen, det värmer! Hoppas ni mår bra i lägenheten.

• 2020-08-20
    Han sa att han hade ringt och pratat med mig när jag hadde frågor om objektet. Vilket han aldrig hade gjort. Sedan så låvade han att ringa upp mig vid ett annat datum vilket han aldrig gjorde. Annars gorde han inget som jag kan märka negativt på.
    Jonas B
    • 87.0 m²
    • Trekanten
    Tack för att du tog dig tid att svara! Bra återkoppling, det hjälper mig att utvecklas i mitt yrke, jag ska bli bättre på att hålla koll på kommunikationen även vid sådana här tillfällen när det är många intressenter att hålla informerade. Hoppas du kommer trivas i ditt fina hus vid ån!

• 2020-08-13
    Vi har sålt en stuga i Kalmar, Revsudden och blivit bemötta på ett proffsigt och trevligt sätt av Göran. Han har haft full koll hela tiden och varit mottaglig för våra synpunkter och önskemål. Vi har träffat flera olika mäklare, både i som köpare och som säljare, och Göran är klart i topp. Ps Superfotograf Jean-Pierre får vi inte glömma!
    Kennet S
    • 37.0 m²
    • Rockneby
    Tack Kennet för de värmande orden och för att jag fick vara med och hjälpa er med den här försäljningen, det är verkligen ett unikt ställe som köparna får njuta av. Fotografen och jag bugar ödmjukt och tackar :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte