Göran Wallgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mina tidigare yrken har jag arbetat mycket både med människor och att göra affärer. Som mäklare får jag utnyttja alla mina erfarenheter på bästa sätt. Det är oerhört stimulerande och gör att jag gärna jobbar alla timmar som krävs för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mig själv i alla lägen och möter både säljare och köpare med respekt för deras situation. Med en avslappnad attityd och en stor portion humor lotsar jag dig igenom fastighetsaffären så att du känner dig informerad och trygg.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett stort musikintresse, spelar gitarr trummor och utbildade mig till klassisk sångare på 90-talet. Läs mer

Läs vad 55 Läs vad Göran Wallgren

• Birgitta R sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-17

Lindsdal
    Sålt ett enplanshus.Haft bra kontakt hela vägen så vi är mycket nöjda Läs mer
    2020-03-17 Göran W svarar Birgitta R
    Tack Birgitta för din rekommendation, det var roligt att det blev en så bra försäljning.
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
    Göran W gillar detta
  • Josue L köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-13

Mönsterås
    Köpte hus av Göran. Fantastiskt bemötande! Mötte alla våra förväntningar. Vi tycker det var en mycket bra genomgång vid kontraktsskrivande gällande vår villa. Göran skötte förhandlingen på ett för alla parter bra sätt. Skulle starkt rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
    2020-03-13 Göran W svarar Josue L
    Tack Josue för det fina omdömet, det betyder mycket för mig.
    Lycka till med försäljning och flytt framöver!
    Göran W gillar detta
  • Lars-erik S sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-07

Mönsterås

Mvh Yvonne & Lars Läs mer
    2020-03-09 Göran W svarar Lars-erik S
    Tack Lars-Erik för din rekommendation, det var verkligen en bra och konstruktiv förhandling.
    Hoppas det blir riktigt bra med ert nya boende!
    Göran W gillar detta
  • Annika E sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-11

Blomstermåla
    Sålde vår villa med hjälp av Göran, han är riktigt trevlig, professionell och rolig! Det känns jättebra att ha haft honom som mäklare.
    Både jag och sambon är supernöjda och rekommenderar verkligen Göran Wallgren till alla som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-02-12 Göran W svarar Annika E
    Tack Annika för din fina rekommendation!
    Det var verkligen roligt att samarbeta med er i försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :)
    Göran W gillar detta
  • Kajsa N sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-02

Ljungbyholm
    Har sålt en villa. Mäklaren var tydlig och intresserad, kom med bra förslag. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Är nöjd med försäljningen. Läs mer
    2020-02-03 Göran W svarar Kajsa N
    Tack Kajsa för din rekommendation, det var verkligen en bra försäljningsprocess från dag ett!
    Tack för förtroendet och ha det bra i fortsättningen.
    Göran W gillar detta
  • Samuel S köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-27

Ålem
    Göran hjälpe oss att köpa vår villa. Mycket bra och proffsigt bemötande och dessutom lösningsorienterad! Läs mer
    2020-01-27 Göran W svarar Samuel S
    Tack Samuel för ditt fina svar och omdöme.
    Lycka till med både försäljning och flytt!
    /Göran
    Göran W gillar detta
  • Emil K sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-23

Ålem
    Jag sålt min villa med hjälp av Göran.
    Jag tycker att Göran har varit en väldigt bra mäklare och lätt att ha att göra med. Trevlig och professionell vid första kontakt och såklart även under hela förloppet. Det märks att han brinner för sitt jobb och är väldigt engagerad och återkopplar ofta för frågor och berätta hur läget ser ut med försäljningen.
    Jag är väldigt nöjd att ha haft Göran som mäklare av försäljningen av min f.d villa.
    Mvh Emil Läs mer
    2020-01-23 Göran W svarar Emil K
    Tack Emil för de värmande orden, det var sannerligen roligt att förmedla din fina villa!
    Göran W gillar detta
  • Tomas K sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-20

Läckeby
    Göran är en mycket bra mäklare. Läs mer
    2020-01-20 Göran W svarar Tomas K
    Tack, Tomas, för förtroendet att förmedla ert hus och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
    Göran W gillar detta
  • Therese S köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-12-19

Berga
    Köpte hus av Göran. Fantastiskt bemötande! Mötte alla våra förväntningar. Skulle starkt rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
    2019-12-19 Göran W svarar Therese S
    Tack Therese!
    Det var spännande ett tag, men det löste sig :)

Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
    Göran W gillar detta
  • Åse F sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-12-18

Berga
    Vi har fått professionell hjälp med att sälja ett hus i Kalmar. Göran ingav redan från början ett förtroende som gjorde att vi valde honom som mäklare. Har även rekommenderat honom till andra. Om vi i framtiden säljer vårt nuvarande hus kommer vi mer än gärna anlita honom igen. Läs mer
    2019-12-19 Göran W svarar Åse F
    Tack så mycket för de fina orden, det var verkligen ett nöje att samarbeta med er genom processen. Hoppas ni får en riktigt god jul och att ni trivs i ert nya hem!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren