Mäklare Kalmar Kalmar Svensk Fastighetsförmedling Kalmar Göran Wallgren
Göran Wallgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mina tidigare yrken har jag arbetat mycket både med människor och att göra affärer. Som mäklare får jag utnyttja alla mina erfarenheter på bästa sätt. Det är oerhört stimulerande och gör att jag gärna jobbar alla timmar som krävs för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mig själv i alla lägen och möter både säljare och köpare med respekt för deras situation. Med en avslappnad attityd och en stor portion humor lotsar jag dig igenom fastighetsaffären så att du känner dig informerad och trygg.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett stort musikintresse, spelar gitarr trummor och utbildade mig till klassisk sångare på 90-talet. Läs mer

Läs vad 19 kunder tycker om Göran Wallgren

• Jonas B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-11-17

Sålt fastighet snabbt och sakligt till ett bra pris Läs mer
  • Ulf W skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-10-25

Allt vad som gäller försäljningen av huset är jag mycket
    mycket nöjd med. Läs mer
  • Ulla-Maj A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-10-25

Sålt en villa och blev väldigt bra och proffsigt bemött. Förväntningar som vi hade var att få villan såld under detta året och till ett rimligt pris och detta lyckades + att priset blev bättre än väntat. Schemat som lades upp innan stämde till punkt och pricka.
    Därför är vi helt nöjda med vår mäklare och det finns inget att anmärka på. Läs mer
  • Tommy P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-10-24

Jag har köpt hus och tycker att Göran har gett och ger ett seriöst intryck med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Anette D skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-06-01

Sålt en friliggande villa.
    På ett professionellt och trevligt sätt.
    Han skötte allt på bästa sätt.
    En mycket trevlig och positiv person.
    Har inget att klaga på alls bedömning blir mer än 5 det skulle finnas högre än 5 då hade han fått det. Läs mer
  • Stephanie L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-05-25

Köpte en bostadsrätt där jag tyvärr inte kunde vara med på visningarna men jag fick ist en extravisning. Fick jättebra intryck på visningen, där mäklaren fanns där för att svara på frågor men lät mig titta runt ifred.
    När jag sen valde att gå vidare med budgivning fick jag bra respons och mötet vid kontraktsskrivning var superproffsigt. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Fatme F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-05-24

Hej!
    vi ar sålt vårt bostad.
    Mäklaren var mycket trevlig och respektfull.
    Han gör sitt jobb på ett professionellt sätt.
    Våra förväntningar att får det högsta priset vi önskat och blev det rekord pris.
    Vi var väldigt nöjda från första mötet tills vi sålde bostaden. Läs mer
  • Marica Christine B
    Marica Christine B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-04-30

Jag har gjort många fastighetsaffärer men denna gången var Mäklaren absolut outstanding . Han tillgodosåg både våra intressen som köpare samt säljarnas intressen . Professionellt och med humor , vågar säga att vi är all väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Göran Wallgren för kommande uppdrag .
    Marica Broman Läs mer
  • Josefin J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-04-19

1.5 hus . Trevligt bemötande och härlig personlighet ! Läs mer
  • Alivresh J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-04-19

Jag kännde trygghet från första mötet.
    Göran är proffs på det han gör. Bra bemötande och kan svara på det mesta. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube