Göran Wallgren
Registrerad mäklare sedan 2017-06-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-11
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mina tidigare yrken har jag arbetat mycket både med människor och att göra affärer. Som mäklare får jag utnyttja alla mina erfarenheter på bästa sätt. Det är oerhört stimulerande och gör att jag gärna jobbar alla timmar som krävs för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mig själv i alla lägen och möter både säljare och köpare med respekt för deras situation. Med en avslappnad attityd och en stor portion humor lotsar jag dig igenom fastighetsaffären så att du känner dig informerad och trygg.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett stort musikintresse, spelar gitarr trummor och utbildade mig till klassisk sångare på 90-talet. Läs mer

Läs vad 61 Läs vad Göran Wallgren

• Gunilla E sålde en tomt med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-06-14

Rockneby
    Har sålt en tomt. Vi har fått ett tydligt, korrekt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-15 Göran W svarar Gunilla E
    Tack Gunilla för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas med era nya grannar :)
    Göran W gillar detta
  • Jeanette L sålde sin bostad med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-06-03

Torsås
    Sålt en hästgård för 2 miljoner i Torsås kommun. Göran har varit väldigt grundlig och nogrann. Har alltid återkopplat och är alltid glad och trevlig. Inget är besvärligt eller jobbigt. Göran ger ett mycket seriöst intryck och vi är mycket nöjda med hans hjälp att sälja vår gård.//Jeanette Läs mer
    2020-06-04 Göran W svarar Jeanette L
    Tack Jeanette för omdömet!
    Det var en rolig process att vara med i, hoppas det blir bra med era nya grannar :)
    Göran W gillar detta
  • Magnus J köpte en tomt med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-29

Rockneby
    Inlyssnande, seriös, trevlig, uppriktig Läs mer
    2020-06-02 Göran W svarar Magnus J
    Tack Magnus!
    Hoppas ni får en fin plats till härliga sommardagar :)
    Göran W gillar detta
  • Kristian B köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-12

Lindsdal
    Full koll, bra och kompetent! En mäklare att lita på, Läs mer
    2020-05-13 Göran W svarar Kristian B
    Tack för det fina omdömet!
    Jag tror ni kommer stortrivas i ert nya boende :)
    Göran W gillar detta
  • Anna-sara P sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-09

Lindsdal
    Jätte fin kille o snäll, jag är nöjd Läs mer
    2020-05-11 Göran W svarar Anna-sara P
    Tack för de fina orden, hoppas du hittar ett toppenställe att bo på! :)
    Göran W gillar detta
  • Sofi Ö sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-11

Rockneby
    Göran har sålt vårt hus i Kåremo åt oss. Mycket trevlig och förtroende ingivande man. Han får nu gärna hitta ett nytt hus till oss😊 Läs mer
    2020-04-14 Göran W svarar Sofi Ö
    Tack Sofi för de värmande orden!
    Nu ger vi oss ut på husjakt! :)
    Göran W gillar detta
  • Birgitta R sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-17

Lindsdal
    Sålt ett enplanshus.Haft bra kontakt hela vägen så vi är mycket nöjda Läs mer
    2020-03-17 Göran W svarar Birgitta R
    Tack Birgitta för din rekommendation, det var roligt att det blev en så bra försäljning.
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
    Göran W gillar detta
  • Josue L köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-13

Mönsterås
    Köpte hus av Göran. Fantastiskt bemötande! Mötte alla våra förväntningar. Vi tycker det var en mycket bra genomgång vid kontraktsskrivande gällande vår villa. Göran skötte förhandlingen på ett för alla parter bra sätt. Skulle starkt rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
    2020-03-13 Göran W svarar Josue L
    Tack Josue för det fina omdömet, det betyder mycket för mig.
    Lycka till med försäljning och flytt framöver!
    Göran W gillar detta
  • Lars-erik S sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-07

Mönsterås

Mvh Yvonne & Lars Läs mer
    2020-03-09 Göran W svarar Lars-erik S
    Tack Lars-Erik för din rekommendation, det var verkligen en bra och konstruktiv förhandling.
    Hoppas det blir riktigt bra med ert nya boende!
    Göran W gillar detta
  • Annika E sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-11

Blomstermåla
    Sålde vår villa med hjälp av Göran, han är riktigt trevlig, professionell och rolig! Det känns jättebra att ha haft honom som mäklare.
    Både jag och sambon är supernöjda och rekommenderar verkligen Göran Wallgren till alla som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-02-12 Göran W svarar Annika E
    Tack Annika för din fina rekommendation!
    Det var verkligen roligt att samarbeta med er i försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren