Mäklare Kalmar Kalmar Svensk Fastighetsförmedling Kalmar Göran Wallgren
Göran Wallgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mina tidigare yrken har jag arbetat mycket både med människor och att göra affärer. Som mäklare får jag utnyttja alla mina erfarenheter på bästa sätt. Det är oerhört stimulerande och gör att jag gärna jobbar alla timmar som krävs för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mig själv i alla lägen och möter både säljare och köpare med respekt för deras situation. Med en avslappnad attityd och en stor portion humor lotsar jag dig igenom fastighetsaffären så att du känner dig informerad och trygg.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett stort musikintresse, spelar gitarr trummor och utbildade mig till klassisk sångare på 90-talet. Läs mer

Läs vad 29 Läs vad Göran Wallgren

• Stefan J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-04-08

Fritidshus Arbygatan 13, Vassmolösa.
    Mäklaren är mycket profesionell, samt förklarar på ett mycket utförligt och tydligt sätt.
    Bästa betyget till Göran! Läs mer
    2019-04-09 Göran W svarar Stefan J
    Tack för ditt omdöme, hoppas ni kommer trivas i huset!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-03-16

Sålt en villa,trevligt bemötande,erfaren och kunnig mäklare,mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
    2019-03-18 Göran W svarar Kerstin A
    Tack för förtroendet och omdömet, det värmer!
  • Mikael F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-03-07

Vi har sålt ett hus. Blev bra bemötta när vi hade kontakt, men kännde att vi saknade någon form av övergrippande planeringen. När något väl skulle göras skulle det göras dagen efter kontakt. Vilket blir en frustration när huser ska vara stylat och snygg exempelvis före fotograferingen. Det första och sista mötena var de bästa. Hade vi fått bättre info om vad som skulle hända och någon slags planering under resans gång hade varit kanon bra, gärna med överenskomna datum. Läs mer
    2019-03-07 Göran W svarar Mikael F
    Tack Mikael för din återkoppling, det är verkligen användbart i min utveckling som mäklare. Jag tar till mig dina synpunkter och kommer fortsätta jobba på att bli ännu bättre!
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-03-01

Korrekt, noggrann och engagerad. Läs mer
    2019-03-03 Göran W svarar Mikael O
    Tack för omdömet, det är ett nöje att samarbeta med er!
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-02-21

Vi har nyss köpt en fastighet genom Göran Wallgren. Vi har träffats på flera visningar, alltid lika engagerad, med trevligt bemötande och leder processen tryggt.
    Agneta och Roger Hallberg Läs mer
    2019-03-03 Göran W svarar Agneta H
    Tack för ditt omdöme, det värmer!
  • Fredrik H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-02-19

Jag fick ett bra intryck av mäklaren först som i egenskap som köpare
    Tyckte han gjorde väldigt bra ifrån sig så jag anlitade honom att sälja min villa Läs mer
    2019-02-20 Göran W svarar Fredrik H
    Tack för din rekommendation, det betyder mycket för mig!
  • Eva M skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-02-05

Vi har sålt vårt hus som vi bott i länge. Ett stort steg.
    Vår mäklare Göran Wallgren motsvarar alla våra förväntningar. Proffsig, pedagogisk, lätt att nå, snabb med svar.
    Förmedlade en toppenfotograf, bra marknadsföring.
    Bra slutmöte igår då vi mötte dem som köpte vår kära boplats sedan 80-talet.
    Tack!
    Tomas o Eva Malmstedt Läs mer
    2019-02-06 Göran W svarar Eva M
    Tack för omdömet.
    Det var ett sant nöje att samarbeta med så engagerade säljare!
  • Stefan W skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-01-20

Sålt en naturskön villa på landet. Vår mäklare Göran Wallgren, har gjort ett lysande arbete och vi är väldigt nöjda med hur vår fastighetsaffär har skötts från början till slut. All information under resans gång har vi med glädje tagit emot.
    Försäljningen gick över våra förväntningar.
    En nöjd kund. Läs mer
    2019-01-21 Göran W svarar Stefan W
    Tack för förtroendet och det fina omdömet, det har varit roligt att samarbeta med er. Lycka till på västkusten!
  • Anders K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-01-20

Sålt fastighet Ådalsvägen 12. Mycket bra bemötande från första besöket Förklarade mycket tydligt hur det går till vid husförsäljning. Vi förväntade oss en smidig o bra försäljning , och det blev mycket bra. Bra telefonkontakt och mycket bra mäklare. Läs mer
    2019-01-21 Göran W svarar Anders K
    Tack för ditt omdöme, det kändes att det blev en smidig affär!

2019-01-19

Hjälpte oss köpa drömhuset, kändes tryggt och tydligt hela vägen. Läs mer
    2019-01-19 Göran W svarar Fredrik H
    Tack för att du tog dig tid, det betyder mycket för mig. Lycka till i nya huset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube