Håkan Hellström

Håkan Hellström

Håkan Hellström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Håkan Hellström har varit registrerad mäklare sedan 1990-01. Håkan Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.7. Håkan Hellström har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Håkan Hellström

Sedan starten hos Reco 2018
Åsa D
Köpte sitt hus med hjälp av Håkan Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Halltorp

En kunnig mäklare som skickligt hanterar komplexa affärer. Rekommenderar Håkan varmt.

Anders J
Sålde sitt hus med hjälp av Håkan Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
KALMAR

Trevlig hjälpsam allt bra bra mäklare skull rek honom till dom jag känner

Björn J
Hanemåla

Håkan har med sin långa erfarenhet bra känsla för vad vi som säljare vill nå. Noggrann och tar hand om både säljare och köpare på ett bra sätt.

Helene R
Rockneby

Trevligt och proffsigt bemötande. Smidig hantering av budgivningen och genomförande köpet. Bra kommunikation.

Tomas W
Köpte sin bostad med hjälp av Håkan Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kalmar

Otroligt bra människa kan inte tänka mig bättre mäklare Mvh Tomaswarsen

Nicole P
Alsterbro

Vi kunde hitta och köpa vårt drömhus med hjälp av Håkan Hellström! Historien om platsen och huset var mycket intressant och hjälpte oss att fatta vårt beslut. Vi hade en bra känsla från början. Det var bekräftat ända till slutet. Tack så mycket!

Niels Francisco P
Alsterbro

Vi fick all nödvändig information i god tid. Vi kunde bygga upp ett gott förtroende. Det fanns ett kompetent svar på varje fråga! Vi skulle vara mycket glada att göra affärer med dig igen!

Niclas G
Öland Mellersta

kunnig i allt vad det innebär att köpa och fastigheter

Thomas J
Smedby

helt ok har ingen tidigare erfarenhet av att sälja, men allt har flutit på bra och inga missförstånd har det blivit hellre!!

Eva L
Byxelkrok

Positiv, professionell, omhändertagande, varm och helt enkelt väldigt bra! En fantastisk mäklarkontakt!

Svar från Håkan Hellström

Tack för det Eva - Det har varit mkt trevligt att jobba med er och försäljningen av Lilla Grundet. Tack för förtroendet!